09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

درآمد طراح گرافیک چقدر است؟

درآمد طراح گرافیک
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله درآمد طراح گرافیک

شما به عنوان یک طراح گرافیک، ترکیب‌های بصری معنادار و هدفمند ایجاد می‌کنید. با این حال، قبل از یادگیری طراحی گرافیک، شاید دوست داشته باشید بدانید که درآمد طراح گرافیک چقدر است. دانستن میزان درآمد طراح گرافیک می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا وقت و انرژی خود را برای دنبال کردن یک حرفه طراحی بگذارید یا خیر.

اگرچه درآمد طراح گرافیک می‌تواند متفاوت باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که بر اساس موقعیت مکانی و تجربه، به طور متوسط ​​سالانه 52 هزار دلار درآمد کسب کنید. با این حال، ممکن است خوشحال باشید که می‌توانید با یادگیری نرم‌افزار جدید، کسب تجربه بیشتر و نقل مکان به مکان‌هایی با درآمد بالاتر، پتانسیل حقوق خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در زیر همه این عوامل را بررسی می‌کنیم.

در این پست شما را با طراحی گرافیک و شرایط شغلی برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک آشنا می کنیم. سپس، توضیح خواهیم داد که چقدر می توانید در این حرفه کسب کنید. آماده؟ بیایید شروع کنیم!

مقدمه ای بر شغل طراحی گرافیک

همانطور که از نام آن پیداست، طراحان گرافیک گرافیک ایجاد می کنند. اینها می توانند طرح ها و تصاویر بصری فیزیکی یا دیجیتالی باشند که نیاز خاصی را برآورده می کنند. هر وقت به یک بیلبورد یا برچسب محصول نگاه می کنید، احتمالاً توسط یک طراح گرافیک ایجاد شده است.

بسته به مشتری، می توانید پروژه های طراحی گرافیکی مختلفی داشته باشید. یکی از کارهای رایج ساخت لوگو برای برندها و مشاغل کوچک با جزئیات طراحی مناسب است و باید نکات طراحی لوگو در آن رعایت شود.

طراحان گرافیک همچنین رنگ‌ها، تایپوگرافی، تصاویر و طرح‌بندی وب‌سایت‌ها را انتخاب می‌کنند. آنها اغلب تصاویری را برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی طراحی می‌کنند.

graphic design for social media

از آنجایی که طراحان گرافیک دارای وظایف متعددی هستند، در بسیاری از صنایع مشارکت دارند. در اینجا برخی از بخش های برتر برای طراحی گرافیک آورده شده است:

اگر می خواهید در کنار طراحی سایت یک طراح گرافیک شوید، مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانید طی کنید. چه برای شرکت ها کار کنید و چه به صورت مستقل، می توانید مشتریانی را پیدا کنید که به خدمات طراحی بصری نیاز دارند.

شرایط شغلی برای یک طراح گرافیک

قبل از شروع حرفه ای در طراحی گرافیک، دانستن مجموعه مهارت هایی که در این حرفه به آن نیاز دارید و درآمد طراح گرافیک ضروری است. به طور کلی، طراحان گرافیک با نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop آشنایی دارند. این یک ابزار استاندارد در صنعت طراحی گرافیک است که می توانید برای هر نوع ویرایش تصویر از آن استفاده کنید:

Adobe Photoshop

InDesign یکی دیگر از نرم‌افزارهای محبوب طراحی گرافیک است. می توانید از این برنامه انتشار دسکتاپ برای ایجاد همه چیز از پوستر گرفته تا مجلات استفاده کنید:

Adobe InDesign

بیشتر طراحان گرافیک مدرک کاردانی یا لیسانس طراحی گرافیک دریافت می کنند. در اینجا چیزی است که می توانید در این برنامه ها یاد بگیرید:

بیشتر بخوانید:

با این حال، ممکن است نیازی به مدرک در طراحی گرافیک نداشته باشید. اگر تجربه مرتبط، نمونه کار قوی و آشنایی با نرم افزار طراحی داشته باشید، می توانید به راحتی فرصت های شغلی پیدا کنید.

درآمد طراح گرافیک چقدر است؟

حقوق طراحان گرافیک ممکن است بر اساس عوامل مختلفی متفاوت باشد. با این حال، U.S. اداره آمار کار گزارش می دهد که میانگین دستمزد سالانه برای این شغل 59970 دلار در سال 2021 بوده است.

این داده ها از 204040 طراح گرافیک به استثنای افراد خوداشتغال جمع آوری شده است. از میان این متخصصان، کمترین صدک 31310 دلار در سال بود، در حالی که بیشترین درآمد 98260 دلار بود.

میانگین درآمد طراح گرافیک در ایالات متحده 58965 دلار سالانه یا 21.86 دلار در ساعت است. رایج ترین مزایای این حرفه شامل 401(k)، بیمه درمانی، فرصت های پیشرفت و کار از راه دور است:

average graphic designer salary United States

در Glassdoor، حقوق سالانه مشابهی وجود دارد. برای طراحان گرافیک، دستمزد پایه از 52012 دلار در سال شروع می شود. با پاداش های نقدی اضافه شده و سایر مزایا، میانگین دستمزد طراحی گرافیک 94,158 دلار است.

چگونه سطح تجربه بر درآمد طراح گرافیک تأثیر می گذارد

اگر سالها در زمینه طراحی گرافیک تجربه داشته باشید، حقوق شما می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد. مانند سایر مشاغل، کارفرمایان احتمالاً به شما برای داشتن دانش گسترده در زمینه خود پاداش می دهند.

با بیش از ده سال تجربه، Indeed تخمین می زند که می توانید سالانه 69404 دلار درآمد داشته باشید. تنها با یک یا دو سال، این مبلغ به 51194 دلار کاهش می یابد. اگر کمتر از یک سال کار کرده اید، Indeed حقوق 48815 دلار را فهرست می کند.

با آشنایی بهتر با طراحی گرافیک، احتمالاً درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. مانند هر شغل دیگری، درآمد شما باید در طول سال ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

چگونه موقعیت مکانی بر حقوق طراحی گرافیک تأثیر می گذارد

در ایالات متحده، درآمد طراح گرافیک ممکن است بر اساس ایالت شما متفاوت باشد. با استفاده از این نمودار میانگین دستمزد سالانه اداره آمار کار ایالات متحده، می توانید ببینید که آیا در مکانی پردرآمد زندگی می کنید:

average graphic designer salary by state in the United States

برخی از مناطق پردرآمد برای طراحان گرافیک عبارتند از واشنگتن، دی سی، ایالت واشنگتن، نیویورک و ماساچوست. این مکان‌ها میانگین دستمزد سالانه بیش از ۷۰ هزار دلار دارند.

همچنین می‌توانید به عنوان یک طراح گرافیک به یک منطقه شهری پردرآمد نقل مکان کنید. منطقه سن خوزه – سانی ویل – سانتا کلارا به طور متوسط ​​سالانه 85,310 دلار حقوق می پردازد:

average graphic designer salary United States

در نهایت، زندگی در مکان‌های خاص می‌تواند منجر به دستمزد بالاتر برای یک طراح گرافیک شود. با این حال، باید هزینه زندگی را نیز در نظر بگیرید تا ببینید آیا انتقال به یک منطقه جدید قابل دوام است یا خیر.

چگونه درآمد خود را به عنوان یک طراح گرافیک افزایش دهید

اگر از دستمزد فعلی طراحی گرافیک خود ناراضی هستید، ناامید نشوید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید درآمد طراح گرافیک خود را افزایش دهید و برای کارتان دستمزد عادلانه دریافت کنید.

برای مثال، می‌توانید درخواست شغلی در صنعت دیگری را در نظر بگیرید. برخی از صنایع پردرآمد برای طراحی گرافیک پولی هستند مقامات – بانک مرکزی، ناشران نرم افزار، و توزیع گاز طبیعی. همه اینها می توانند بیش از 90 هزار دلار در سال پرداخت کنند.

علاوه بر این، می توانید سطح تحصیلات بالاتری کسب کنید. اغلب، داشتن مدرک چهار ساله یا گواهی طراحی می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

در این مقاله از سایت ساز درباره درآمد طراح گرافیک صحبت کردیم، امید واریم افرادی که طراحی سایت همانند طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت وکالت انجام می دهند بتوانند با دانستن درآمد طراح گرافیک تصمیم درستی برای تغییر حوزه کاری خود بگیرند. همچنین یک پشتیبان سایت می توانید با یاد گیری مهارت گرافیک میزان دستمزد خود را نیز افزایش دهد.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات