09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

افزایش بازدید سایت | روش های تجربی و تضمینی خودم

افزایش بازدید سایت
به این مقاله امتیاز بدهید

افزایش بازدید سایت یکی از نیاز های هر کسب و کار انلاین است زیرا بدون داشتن بازدید کننده هیچ فروشی رخ نخواهد داد. در سال 1398 من اولین وب سایت فروشگاهی خودم را ساختم و شروع به فروش ابزار آلات در این فروشگاه انلاین کردم اما بعد از گذشت 6 ماه هیچ فروشی را تجربه نکردم و متوجه شدم که یک جای کار را اشتباه رفته ام. بعد از تحقیق درباره این موضوع با عنوان سفارش سئو سایت آشنا شدم و فهمیدم که برای افزایش بازدید سایت نیاز به سئو کردن سایت دارم.

از آن تاریخ تا به امروز با روش های مختلفی برای افزایش بازدید سایت آشنا شدم که در ادامه این مقاله قصد دارم به طور رایگان تجربه چندین ساله خودم را در اختیار شما قرار دهم تا شما نیز بتوانید همانند من فروش های میلیونی را تجربه کنید. من این تجربیات را بطور رایگان در اختیار شما قرار خواهم داد و تنها در خواستی که از شما دارم این است که نظر خودتان را در انتهای این مقاله برای من بگذارید تا من بتوانم در آپدیت های بعدی نواقص این مقاله را برطرف کنم، حال بدون معطلی به سراغ بخش های اصلی مقاله برویم.

روش های افزایش بازدید سایت

در ادامه روش های افزایش بازدید سایت را به شما معرفی خواهم کرد و به شما تضمین می دهم اگر این موارد را به خوبی اجرا کنید، افزایش بازدید سایت را تجربه خواهید کرد. اگر شما بعد از انجام این کار ها شاهد افزایش بازدید نبودید، قطعا یکی از موارد را به اشتباه انجام داده اید و باید مجددا مواردی که انجام داده اید را برسی کنید تا به اشتباه خود پی ببرید.

سئو سایت

آمار سایت

یکی از مهم ترین و بهترین روش ها برای بالا بردن افزایش بازدیدکنندگان سایت، انجام سئو بر روی وب سایت است. به طور ساده سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو همانند گوگل است. در زمان انجام سئو، فرد سئو کار فرایند سئو را در بازه چند ماهه بر روی وب سایت شما انجام می دهد تا به موتور های جست و جو همانند گوگل بفهماند سایت شما از سایت های رقبا بهتر است. با انجام این کار گوگل تشخیص می دهد که وب سایت شما بهتر از سایر رقبا است و وب سایت شما را به کاربرانی که کلمه های کلیدی مربوط به شما را سرچ می کنند نشان می دهد. برای مثال وقتی که شما کلمه خرید گوشی را سرچ کنید خواهید دید که گوگل وب سایت هایی همانند دیجی کالا، تکنولایف و… را به شما نشان می دهد و این بدین معناست که این وب سایت ها روی سئو سایتشان و روی کلمه کلیدی خرید گوشی سئو کرده اند و به گوگل ثابت کرده اند که از رقبایشان بهتر هستند.

شما هم اگر علاقه دارید تا بازدید وب سایت خودتان را بالا ببرید می توانید از خدمات سایت ساز برای سئو سایت استفاده کنید. همچنین اگر در استان هایی همانند تهران،  زنجان، تبریز ساکن هستید می توانید از خدمات سئو سایت در زنجان، تهران و تبریز استفاده کنید.

کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های بالا بردن آمار بازدید از سایت استفاده از شبکه های اجتماعی یا به عبارتی سوشال سیگنال است. شما می توانید مشتری های هدف خودتان را انتخاب کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی عضو گروه هایی که ساخته اید کنید.

فرض کنید شما یک سایت فروش تجهیزات پزشکی دارید و قصد دارید تا بازدید سایت خود را بالا ببرید. برای این کار شما تماس تمامی افرادی که فکر می کنید خریدار محصولاتتان هستند را از طریق سایت های دیوار و شیپور استخراج کنید و همگی انها را عضو گروه های تلگرامی و واتس آپی کنید و بعد از این کار محصولات خودتان را داخل این گروه ها قرار دهید و از آنها بخواهید تا برای کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت شما شوند. با این کار هم صاحب گروه با اعضای فعال خواهید شد و هم ورودی وب سایتتان بالا خواهد رفت.

روش دیگری که از شبکه های اجتماعی می توانید برای بالا بردن بازدید سایت استفاده کنید، دادن تبلیغات به پیج های اینستاگرامی است. شما با ساخت یک تبلیغ جذاب می توانید از مخاطبان بخواهید که بر روی لینک موجود در تبلیغات کلیک کنند و وارد وب سایت شما شوند.

تبلیغات کلیکی

اگر بودجه کافی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت هایی همانند یکتانت اقدام به بالا بردن آمار سایت خود کنید. همچنین می توانید از خدمات گوگل ادز نیز استفاده کنید. اگر نمی دانید که گوگل ادز چیست حتما درباره آن در اینترنت تحقیق کنید.

نکته مهم این موضوع این است که به محض اتمام بودجه، آمار بازدید کنندگان وب سایت شما نیز کم خواهد شد و به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که بجای انجام تبلیغات کلیلکی، بر روی وب سایت خود سئو کنید.

آگهی گزاشتن در دیوار و شیپور

تبلیغات برای سایت

اگر فروشگاه اینترنتی دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برخی از محصولاتتان را در دیوار آگهی کنید و لینک وب سایتتان را نیز در اگهی قرار دهید. در این زمان مشتری هایی که به آگهی شما جذب شده اند روی لینک وب سایت کلیک می کنند و وارد وب سایت شما می شوند و به این ترتیب شاهد افزایش آمار بازدید سایت خود خواهید شد.

استفاده از برنامه‌های افزایش بازدید

روش آخری که می توانید از آن برای افزایش بازدید استفاده کنید، استفاده از ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل است. توجه داشته باشید که این کار ممکن است به سایت شما آسیب بزند و به شما پیشنهاد می کنیم هیچ موقع روی سایتی که سئو شده است از این ترفند استفاده نکنید و تنها برای وب سایت های نوپا از این روش استفاده کنید تا در صورتی که گوگل متوجه این موضوع شد، زحمت های شما به هدر نرود.

سخن پایانی

در بالا من روش هایی که تست کرده ام را به شما آموزش دادم. مطمئن باشید اگر تمامی روش های بالا را به درستی انجام دهید شاهد افزایش بازدید سایت خود خواهید شد. همان طور که در بالا ذکر کردم برای جبران زحماتی که برای نوشتن این مقاله صورت گرفته از شما درخواست می کنم تا از طریق بخش نظرات، نواقص این مقاله را بازگو کنید تا در آپدیت های بعدی اصلاح شوند.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات