09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

جدول تعرفه طراحی سایت فروشگاهی 1402

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی
به این مقاله امتیاز بدهید

برای ثبت سفارش طراحی سایت با وردپرس ابتدا تمام مقاله را مطالعه کنید تا با شرایط و هزینه های طراحی سایت وردپرسی آشنا شوید و سپس فرم زیر را پر کنید.

با گسترش و فراگیر شدن اینترنت و ظهور کسب و کار های اینترنتی، سفارش طراحی سایت فروشگاهی نیز بسیار مرسوم شده؛ به طوری که هم کارفرما ها با آسایش خاطر بیشتری می توانند محصولات خود را بفروشند و هم خریداران به صورت آنلاین و در منزل می توانند خرید مورد نظر را انجام دهند.

اما دانستن تعرفه طراحی سایت فروشگاهی نیز جزو مسائلی است که ذهن اکثر فروشندگان را درگیر کرده است. سایت ساز های زیادی هستند که خدمات سفارش طراحی سایت را با قیمت ها و تعرفه های مختلفی ارائه میدهند. به همین دلیل در این مقاله از سایت بیلدر قصد داریم تا به طور کامل در رابطه با تعرفه طراحی سایت فروشگاهی توضیح دهیم. پس اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی چگونه تعیین می شود؟

نحوه چیدمان و شیک بودن ویترین یک مغازه در جذب مشتری تاثیر دارد. سایت فروشگاهی نیز نقش ویترین شما را دارد و باید به بهترین شکل ممکن طراحی شود. در واقع، عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیر دارند که در ادامه تک تک آن ها را برسی خواهیم کرد.

امکانات وب سایت

اولین موردی که در تعرفه طراحی سایت فروشگاهی به آن می پردازیم، امکاناتی است که خود کارفرما برای وب سایت تعیین میکند. هزینه سایت با توجه به ویژگی های خاصی که کارفرما تعیین می کند و همینطور روش طراحی سایت بستگی دارد. برای مثال، هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه تر از CMS اختصاصی می باشد.

جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی

نوع CMS

متاسفانه این تصور غلط در برخی افراد وجود دارد که سایت فقط باید به صورت CMS اختصاصی طراحی شود. CMS اختصاصی به این معناست که برنامه نویس سایت شما را به طور کامل کد نویسی میکند که این امر زمان بر است. در نتیجه قیمت سایت نیز افزایش میابد. به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدای کار از طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید.

استفاده از وردپرس به این معنا نیست که نمی توانید سایت مورد نظر خود را داشته باشید. با استفاده از پلا گین های مختلف تقریبا هر امکاناتی که بخواهید را می توانید به سایت خود اضافه کنید؛ با این تفاوت که هزینه طراحی به طور قابل توجهی کاهش میابد. اما در نهایت این کارفرماست که تعیین می کند برای طراحی سایت از وردپرس استفاده شود یا CMS اختصاصی.

دامنه سایت

مورد بعدی از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی مربوط به بخش خرید دامنه است. دامنه همان آدرس وب سایت است و انواع مختلفی دارد. اگر پسوند ir را انتخاب کنید، هزینه کمتری باید پرداخت کنید اما چون پسوند com به دلار حساب می شود، قطعا هزینه بیشتری دارد. سایت بیلدر دامنه ir را به صورت رایگان به مشتریان عزیز ارائه میکند.

هزینه هاست

هاست فضایی است که اطلاعات سایت شما در آن قرار میگیرد و برای خرید آن باید هزینه ای بپردازید. با توجه به میزان اطلاعات سایت، می توان هاست متفاوتی خریداری کرد. از مزایای ثبت سفارش در سایت بیلدر این است که تا سقف 5 گیگ هاست رایگان سالیانه به مشتریان ارائه می کند و این یعنی صرفه جویی در هزینه های شما.

هزینه تولید محتوا

برای بهبود سئوی سایت برای موتور های جست و جو و همچنین برای جذب مخاطبان بیشتر برای وب سایت خود نیاز به محتوا دارید. تولید محتوای سئو شده می تواند برای سایت مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات سئو و سفارش تولید محتوا مراجعه کنید.

   هزینه پشتیبانی وب سایت

پس از اطلاع از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و ثبت سفارش، باید به دنبال پشتیبانی سایت باشید زیرا سایت پس از راه اندازی، به پشتیبانی نیاز دارد. سایت بیلدر به مشتریان تا شش ماه پشتیبانی فنی رایگان ارائه می دهد. اما برای سایر موارد پشتیبانی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید که در صفحه پشتیبانی سایت وردپرس می توانید پلن های موجود را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با مفهوم پشتیبانی سایت میتوانید مقاله پشتیبانی وب سایت چیست را مطالعه کنید.

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۲

هزینه آموزش مدیریت سایت

اگر نمی خواهید برای سایت خود پشتیبان بگیرید و می خواهید خودتان مدیریت سایت را بر عهده بگیرید، قطعا نیاز به آموزش خواهید داشت. اما خوشبختانه سایت بیلدر این مورد را هم به صورت رایگان به مشتریان عزیز ارائه میدهد. اما از آن جایی که مدیریت سایت نیازمند تجربه و تخصص است، پیشنهاد می کنیم امور پشتیبانی را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

 هزینه سئو و بهینه سازی سایت

برای رشد و توسعه وب سایت و همچنین افزایش بازدید و فروش، باید اقدامات سئو بر سایت شما انجام شود. این هزینه بر اساس فعالیت رقبا، نوع حوزه کاری و کلمه کلیدی مورد نظر محاسبه می شود. حتما برای دریافت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان سایت بیلدر در تماس باشید و کلمه های مورد نظر خود را برای آن ها ارسال کنید.

هزینه افزایش امنیت سایت

بدون شک استفاده از خدمات افزایش امنیت سایت یکی از تکات بسیار مهم محسوب می شود. مشتریانی که از وب سایت شما خرید می کنند باید از بابت امنیت سایت شما مطمئن باشند. همچنین گاهی اوقات ممکن است هکر ها سایت شما را از دسترس خارج کنند و از شما اخاذی کنند. برای جلوگیری از همه این اقدامات، سایت شما باید از امنیت خوبی برخوردار باشد.

جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت با وردپرس
 

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر به برسی تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و عوامل موثر بر افزایش قیمت آن پرداختیم. بدون شک امروزه داشتن فروشگاه اینترنتی جزو نیاز های اساسی هر کسب و کاری است. به همین دلیل سایت بیلدر برای کمک به مشتریان عزیز و آسودگی خاطر آن ها، روش های پرداخت اقساطی را در نظر گرفته تا بتوانید هر چه سریع تر کسب و کار اینترنتی خود را راه انداری کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. حتما نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. برای دریافت مشاوره رایگان نیز فقط کافیست با کارشناسان سایت بیلدر در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات