09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

خدمات امنیت سایت

چرا باید امنیت سایت خود را ارتقا دهیم؟

افزایش امنیت سایت همیشه یکی از عوامل مهم در طراحی سایت بوده و هست. تفاوتی ندارد که شما صاحب یک سایت کوچک یا بزرگ باشید. کاربران از شما توقع یک تجربهٔ آنلاین ایمن را دارند.  

همچنین نبود امنیت در سایت سبب بروز اختلالاتی در سایت می‌شود که می‌تواند منجر به هک و یا نابودی سایت شما شود.

پلن امنیت سایت

هزار تومان 800
شروع قیمت از
  • گواهینامه امنیتی SSL
  • امنیت سرور
  • ارائه مشاوره
  • ورود دو مرحله
  • تغییر آدرس ورود به پیشخوان
  • تغییر آدرس ورود به پیشخوان
  • ایجاد محدودیت تعداد دفعات ورود
  • فعال کردن کپچا
  • منع دسترسی به فایل های هاست
  • تغییر پیشوند جداول دیتابیس
  • قطع دسترسی به XMLRPX
  • فعال سازی دیوار آتش پایه
  • ممنوع کردن ارسال دیدگاه با پراکسی
  • جلو گیری از Bad Query String
  • قفل کردن دسترسی debug.log

خدمات امنیت سایت

خدمات امنیت سایت جزو مهم ترین بخش های پشتیبان سایت وردپرس است، درصورتی که دارای پشتیبان برای سایت خود نیستید، حتما از پلن امنیت سایت استفاده کنید تا بتوانید وب سایت خود را از نفوذ و حمله هکر ها ایمن کنید.برای مثال بعد از سفارش سایت شرکتی می توانید از طریق همین صفحه و از طریق فرم موجود در انتهای همین مطلب اقدام به سفارش کنید.طبق آمار بدست آمده، سایت های کوچک 60 % بیشتر از سایت های بزرگ هک می شوند زیرا صاحبان این وب سایت ها از افزایش و ارتقاء امنیت وب سایت خود بعد از طراحی سایت خودداری می کنند و احتمال هک شدن سایت خود را بالا می برند.

خوشبختانه سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور مداوم برای افزایش خدمات امنیت سایت و افزایش سایر امکانات در حال به روز رسانی است. خدمات امنیت سایت جهت جلو گیری از حمله هکرها و ویروسی شدن سایت یکی از نکات بسیار مهم می‌باشد و نمی‌توان به راحتی از این مسئله عبور کرد. از طرفی خدمات امنیت سایت تبدیل به یک دغدغه برای مدیران سایت شده است. به دلیل محبوبیت سیستم مدیریت محتوا وردپرس و استفاده ی زیاد از آن در سایت‌ها، هکرهای زیادی نیز سایت‌های وردپرسی را مورد حمله قرار می‌دهند.

شاید شما هم فکر می‌کنید که هک شدن سایت فقط برای سایت‌های بزرگ اتفاق می افتد و سایت‌هایی که اخیرا طراحی شده‌اند و یا سایت‌های کوچک شرکتی هرگز مورد حمله قرار نمی‌گیرند. باید به شما بگویم که کاملا در اشتباهید! زیرا طبق آمار گرفته شده بسیاری از سایت‌های شخصی نیز هک می‌شوند و برای کاهش این احتمال، باید اقدامات امنیتی در سایت خود انجام دهید و اقدام به دریافت خدمات امنیت سایت کنید.

در این این صفحه قصد داریم تا شما را با خدمات امنیت سایت وب سایت سایت بیلدر برای مقابله با هک بپردازیم. پس اگر شما هم در سایت خود دچار مشکل شدید و یا می‌خواهید از پیش آمدن مشکلات احتمالی جلو گیری کنید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا بتوانید امنیت سایت را افزایش دهید. 

خدمات امنیت سایت

چرا امنیت سایت مهم است؟

با هک شدن سایت شما، تمام اعتبار کسب و کار اینترنتی شما نیز لطمه می‌خورد و مشتریان دیگر حاضر نیستند تا از سایت شما خرید کنند یا از خدمات شما استفاده کنند. به این ترتیب درآمد شما آسیب جدی می‌بیند و سایتی که مدت‌ها برایش زحمت کشیده‌اید و هزینه کرده‌اید نامعتبر خواهد شد و همینطور سئوی سایت شما کاهش پیدا خواهد کرد. هکرها بعد از نفوذ به سایت می‌توانند اطلاعات شما و کاربران را بدزدند و بدافزارهای مخرب را وارد سیستم  کنند یا حتی برای بازگردانی سایت شما، درخواست پرداخت باج کنند.

پس قبل از رخ دادن این اتفاق ناگوار سعی کنید تا امنیت سایت خود را افزایش دهید.

سایت بیلدر و خدمات امنیت سایت

شرکت هاستینگ معتبر

متاسفانه بسیاری از افراد حاضر نیستند برای هاست سایت هزینه زیادی بپردازند و از هاست‌های رایگان و یا شرکت‌های غیر معتبر با قیمت پایین‌تر استفاده می‌کنند. انتخاب یک هاست مناسب اولین قدم برای افزایش امنیت وردپرس است سایت بیلدر تضمین می کنید تا بعد از ثبت سفارش خدمات امنیت سایت توسط شما اقدام به برسی هاست وب سایت شما خواهد کرد تا از امنیت آن در مرحله اول اطمینان حاصل کند. همینطور هاست باید از ترافیک مناسبی برخوردار باشد تا از حملات دی داس (DDOS  ) جلوگیری کند.

آپدیت مداوم وردپرس، قالب و افزونه‌ها

وردپرس توسط توسعه دهندگانش دائما در حال به روز رسانی است و آپدیت آن در افزایش خدمات امنیت سایت تاثیر بسزایی دارد. همچنین برای افزایش امنیت سایت وردپرسی استفاده  آخرین نسخه‌های قالب و افزونه‌ها ضروری است و علاوه بر اینها، آپدیت بودن هسته وردپرس نیز لازم است.باید بدانید که مشکلات امنیتی وردپرس در هر آپدیت بهتر می‌شود، پس به روز نگه داشتن سایت یکی از مواردی مهم برای جلوگیری از حمله هکرها است که سایت بیلدر این کار را برای شما خواهد کرد اما باید بدانید که آپدیت کردن وردپرس تنها فشردن یک دکمه نیست و قبل از انجام این کار موارد مهم دیگری باید انجام شود تا بعد از آپدیت، سایت به مشکل نخورد. همچنین بهتر است افزونه‌هایی که غیر فعال هستند و یا قالب‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی شود حذف شوند  تا حد امکان از افزونه‌ها و قالب‌های درون پنل وردپرس استفاده شود و یا از سایت معتبر خریداری گردند. استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های nulled آسیب جدی به سایت شما وارد می‌کند. سایت بیلدر تمامی افزونه های شمارا برسی خواهد کرد و تا حد امکان آنهارا با نسخه های متبر جایگزین خواهد کرد.

امنیت سایت

استفاده از رمز عبور قوی

استفاده از نام کاربری و رمز ساده یکی از عوامل بسیار مهمی در افزایش خدمات امنیت سایت است که بسیاری از افراد به دلیل بی دقتی، به آن توجهی نمی‌کنند. اولین موردی که مورد بررسی هکرها قرار می‌گیرد نام کاربری پیش فرض admin است که این نام در تمام سایت‌های وردپرسی یکسان است. پس سایت بیلدر در قدم های اول اقدام به برسی تمام نام کاربری های وب سایت شما خواهد کرد و رمز عبور قوی برای وب سایت شما انتخاب خواهد شد. استفاده از علامت‌های ^ & * در رمز می‌تواند سبب پیچیدگی یافتن آن برای هکرها شود، همچنین می‌توان از حروف کوچک، بزرگ و اعداد نیز استفاده کرد. سایت بیلدر با برسی تمامی نام کاربری و پسورد کاربران وب سایت شما اقدام به اصلاح انها خواهد کرد تا در برار نفوذ هکر ها آسیب پذیر نباشد.

تغییر URL ورود به سایت

همانند نام کاربری، آدرس ورود تمام سایت‌های وردپرسی یکسان است. اولین آدرس ورودی که هکرها بررسی می‌کنند wp-admin است. پس باید URL ورود را تغییر دهید. تیم امنیت سایت بیلدر در قدم های بعدی اقدام به تغیر آدرس ورود وشخصی سازی آن خواهد کرد.

تهیه نسخه پشتیبان

بهتر است به طور مداوم از سایت خود بک‌آپ بگیرید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید سریعا آن را به حالت قبلی برگردانید. می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا با استفاده از افزونه‌های معتبر از سایت خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید. سایت بیلدر در اولین اقدام بک آپ گیری خودکار از سایت شما را فعال خواهد کرد تا بصورت اتوماتیک از وب سایت شما بک آپ گرفته شود.

دسترسی سایر افراد

بهتر است تا حد امکان کاربر جدیدی به سایت اضافه نکنید. دسترسی سایت را فقط به افراد مطمئن دهید و یا نقش کاربران جدید را مدیر کل قرار ندهید. مدیر کل به تمام تنظیمات سایت دسترسی دارد و حتی می‌تواند شما را از سایت حذف کند! برای مثال اگر قصد سفارش تولید محتوا دارید بهتر است تا مدیر اصلی وب سایت اقدام به قرار دادن مقاله در سایت کند و دسترسی اضافی به نویسنده ندهد و یا می توان نقش آن را نویسنده قرار دهد تا فقط به بخش مربوطه دسترسی داشته باشد نه تمامی تنظیمات سایت.

فعال سازی کپچا

CAPTCHA یا به عبارتی کپچا نرم افزاری برای ساخت  سوالات و آزمون هایی است که انسان توانایی پاسخ گویی به آنها را دارا می باشد ولی کامپیوترها و ربات ها قادر به تشخیص و پاسخ به آنها نیستند. بطور مثال در تصویر پایین یک نمونه از کپچا وجود دارد که برای انسان قابل پاسخ گویی می باشد ولی روبات های کامپیوتری قدرت تشخیص آن را ندارند.

نمونه سوال امنیتی

ورود دو مرحله​

ورود دو مرحله همانند رمز های پویا که برای خرید اینترنتی استفاده می کند می باشد. شما بعد از زدن پسورد ورود به سایت باید کدی که در تلفن همراه شما به نمایش در خواهد آمد را وارد کنید تا بتوانید به سایت خود دسترسی داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید وارد سایت خود شوید.

این فراید برای جلوگیری از نفوذ هکر ها به وب سایت ضروری است.سایت بیلدر در خدمات امنیت سایت این مورد را برای سایت شما فعال خواهد کرد.

فعال سازی SSL

ssl فناوری ای برای افزایش حفظ امنیت اطلاعات کاربران وب سایت است تا در حین استفاده از سایت اطلاعاتشان توسط هکر ها به سرقت نرود. سایت بیلدر با فعال سازی SSL سایت شما امنیت سایتتان را افزایش می دهد. همچنین با فعال بود این مورد، کاربران با خیال راحت از سایت شما بازدید خواهند کرد و از محصول و یا خدمات شما استفاده می‌کنند زیرا سایت شما امن تر و حرفه ای تر به نظر می رسد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا درباره خدمات امنیت سایت وردپرس با شما صحبت کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. بهتر است هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای خدمات امنیت سایت خود انجام دهید زیرا اگر سایت امنیت نداشته باشد، همواره در معرض خطر خواهد بود و تمام تلاش ها برای طراحی زیبا و سئو و بهینه سازی حرفه ای بیهوده خواهد بود. به این نکته توجه کنید که هیچ چیز صد در صد نیست و راهکارهای ارائه شده صرفا برای کاهش خطرات احتمالی است. در صورتی که در استفاده از این روش‌ها مشکلی داشتید می‌توانید در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

سفارش پکیج خدمات امنیت سایت

برای سفارش پلن امنیت سایت و اطلاع از تعرفه افزایش امنیت سایت، فرم مقابل را تکمیل نمایید و توضیحات لازمه را ارائه دهید.

بعد از تکمیل فرم، در اسرع وقت همکاران ما برای اعلام قیمت تمام شده و هزینه های افزایش امنیت سایت با شما در ارتباط خواهند بود.

تضمینی

امنیت بالا

برترین امنیت

ورود دو مرحله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *