09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

ادمین اینستاگرام

چرا به ادمین پیج نیاز داریم؟

امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران در فضای مجازی، سبب شده تا توجه صاحبان کسب‌وکار نیز به فضای مجازی و بازاریابی اینترنتی جلب شود. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که استفاده از آن برای بیشتر مردم دنیا، جز کارهای روزانه محسوب می‌شود. ازاین‌رو، به دلیل افزایش روزافزون کاربران این برنامه، با استفاده از روش‌های صحیح و اصولی و جذب فالوور، می‌توان به بهترین شکل ممکن بازاریابی اینترنتی انجام داد و محصول یا خدمات موردنظر را به کاربران ارائه داد و معرفی کرد.

پلن ادمین پیج

میلیون تومان 4
شروع قیمت از
  • انتشار منظم پست و استوری
  • محتوا سازی حرفه ای
  • افزایش فالوورهای پیج
  • افزایش لایک و کامنت پست ها
  • حفظ امنیت پیج و فالوورها
  • خلاقیت در تولید محتوا
  • استفاده از هشتگ های مناسب
  • مدیریت تبلیغات
  • پاسخ به کامنت
  • حذف کامنت های غیر مرتبط
  • افزایش بازدیدکنندگان پیج
  • پویا نمودن پروفایل
  • درج هایلایت های مناسب
  • افزایش تعامل کاربران
  • حذف فالوور های فیک

ادمین اینستاگرام

با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی، کسب و کار های اینترنتی نیز رشد کردند. در این میان، اینستاگرام نزد مردم دنیا بسیار محبوب شده و بیشتر کاربران روزانه حداقل چندین ساعت از زمان خود را صرف استفاده از این برنامه می‌کنند و انجام این کار، بخشی از کارهای روزانه آن ها شده است.

به این ترتیب فرصتی مناسب برای صاحبان کسب و کار به وجود آمد که محصول و یا خدمات خود را به صورت رایگان در این برنامه به مردم معرفی کنند و فروش خود را گسترش دهند.

اما با گذر زمان رقابت در این فضا بیشتر شد و بسیاری از افراد برای پیج خود از ادمین اینستاگرام استفاده کردند. سایت بیلدر نیز علاوه بر خدمات سایت، خدمات ادمینی اینستاگرام را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد و شما با پرداخت هزینه بسیار کم، می‌توانید از مزایای آن برخوردار شوید، محصولات و خدمات خود را به مردم معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.

در ادامه به بررسی مزایای داشتن ادمین اینستاگرام و همین‌طور خدماتی که سایت بیلدر به شما ارائه می‌دهد می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

چرا به ادمین اینستاگرام نیاز داریم؟

بین شبکه های مجازی، اینستاگرام میان مردم سراسر دنیا شناخته شده تر و محبوب تر است. به همین دلیل به یکی از بهترین فضاهای موجود در اینترنت برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. با گذر زمان و تغییر الگوریتم های این برنامه، رقابت در این فضا بیشتر شد و اکثر کارفرما ها اقدام به استخدام ادمین اینستاگرام کردند.

خدمات سایت بیلدر برای ادمین اینستاگرام

انتشار منظم پست و استوری

انتشار منظم پست و استوری در الگوریتم اینستاگرام اهمیت بالایی دارد. همچنین ایجاد پست های جذاب و کاربر پسند که تم متفاوت دارند نیز در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است. بهتر است به‌جای کپی کردن تم پیج های دیگر، برای خود یک تم اختصاصی داشته باشید تا پیج جلوه ای زیبا و هماهنگ داشته باشد. ادمین اینستاگرام سایت بیلدر با در نظر گرفتن تمامی این نکات، در پیج شما پست و استوری قرار خواهد داد.

ادمین اینستاگرام سایت بیلدر

محتوا سازی حرفه ای

محتوای مناسب و کاربردی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی می‌توانید فالوور های جدید دریافت کنید که به آن ها محتوای حرفه ای، جذاب و کاربردی ارائه دهید.

برای مثال بعد از طراحی سایت فروشگاهی، اگر پیج خود را هم راه اندازی کردید، باید تصاویر و مشخصات کامل محصولات را در پیج قرار دهید تا مشتری به طور کامل با محصول آشنا شود. 

افزایش فالوور های پیج

به این ترتیب، پیج شما میان مردم شناخته تر خواهد شد و مخاطبان جدیدی به شما اضافه می‌شوند. همچنین تعامل و تبادل با پیج های مرتبط موجب افزایش فالوور می‌شود که ادمین اینستاگرام سایت بیلدر تمام اقدامات لازم را در این خصوص برای پیج شما انجام خواهد داد.

افزایش لایک و کامنت های پست ها

با افزایش تعداد لایک و کامنت پست ها، پست شما با ارزش تر می‌شود و اینستاگرام متوجه افزایش محبوبیت شما می‌شود. بنابراین پست های شما در قسمت اکسپلور به مخاطبان هدف نشان داده می‌شود. اینستاگرام پست های اکسپلور را برای هر شخص طبق لایک ها و کامنت های آن شخص نشان می‌دهد.

برای مثال اگر شما در یک مدت پست های مربوط به نقاشی را لایک کنید، اینستاگرام متوجه می‌شود که شما به این موضوع علاقه دارید و در اکسپلور، پست های مربوط به نقاشی را به شما نشان می‌دهد. به این ترتیب پست های شما در اکسپلور به مخاطبان هدف نشان داده خواهد شد که باعث افزایش فالوور های شما می‌شود.

حفظ امنیت پیج و فالوور ها

افزایش امنیت یکی از مهم ترین موارد در پیج اینستاگرام است و اگر امنیت پیج پایین باشد، می‌تواند تمام زحماتی که کشیده اید را هدر دهد. متاسفانه هکر های زیادی هستند که به دنبال سو استفاده کردن از پیج های دیگران هستند و با هک کردن پیج، از صاحب پیج در ازای بازگرداندن صفحه درخواست پول می‌کنند. پس بهتر است امنیت پیج خود را افزایش دهید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

خلاقیت در تولید محتوا

رقابت در محتوا بسیار زیاد است و به دلیل وجود محتوای بسیار زیاد، کاربران اکثر آن ها را نادیده می‌گیرند. بنابراین باید محتوایی که در پیج خود قرار می‌دهید یونیک و خاص باشد تا بتواند توجه کاربر را جلب کند. ادمین اینستاگرام سایت بیلدر با ایجاد محتواهای خلاقانه و همچنین تم زیبا، به افزایش مخاطبان شما کمک می‌کند.

استفاده از هشتگ های مناسب

بسیاری از افراد هستند که با جستجوی هشتگ، پست هایی که می‌خواهند را می‌بینند. به این ترتیب با استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط، می‌توانید پست خود را به مخاطبان هدف خود نمایش دهید. البته توجه کنید که حتما از هشتگ های مرتبط استفاده کنید زیرا در غیر این صورت، ممکن پست شما برای مخاطب مزاحمت ایجاد کند و کاربر پست شما را ریپورت کند.

 

مدیریت تبلیغات

 تبلیغات و تبادل اصولی و پر بازده در اینستاگرام باعث رشد پیج شما می‌شود. برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا لازم است که به شناخت خوبی از ویژگی‌ها و نیازهای مخاطبان خود برسید و بدانید که چه نوع محتوایی، می‌تواند توجه آنان را جذب نماید. سپس بر اساس این اطلاعات، محتوای تولید شده را در پیج‌های اینستاگرامی مناسب و در زمان درست منتشر کنید.

پاسخ به کامنت

تعامل با فالوور ها و مخاطبانی که در پست های شما کامنت می‌گذارند در رشد پیج بسیار اهمیت دارد. زمانی که شما با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنید و پاسخ کامنت آن ها را می‌دهید، آن ها احساس با ارزش بودن می‌کنند و می‌دانند که شما به آن ها اهمیت می‌دهید.

ادمین اینستاگرام

حذف کامت های غیر مرتبط

همان قدر که پاسخ به کامنت های مخاطبان اهمیت دارد، حذف کامنت های غیر مرتبط نیز مهم است. ممکن است برخی از پیج ها زیر پست های شما کامنت تبلیغاتی و یا غیر مرتبط بنویسند. در این صورت بهتر است که این کامنت ها حذف شوند.

افزایش بازدید کنندگان پیج

انجام درست و اصولی تمام فعالیت هایی که گفته شد، در نهایت منجر به افزایش بازدیدکنندگان پیج می‌شود که ادمین اینستاگرام سایت بیلدر برای شما انجام خواهد داد.

پویا نمودن پروفایل

بخش پروفایل پیج اولین قسمتی است که وقتی کاربر جدید وارد پیج می‌شود می‌بیند. پس شما باید در چند جمله کوتاه، پیج و فعالیت خود را به صورت حرفه ای توصیف کنید تا کاربر با خواند آن به حوزه فعالیت شما پی ببرد.

درج هایلایت های مناسب

می‌توانید محتوای پیج خود را در های‌لایت‌ها دسته بندی کنید یا یک های‌لایت در رابطه با خود ایجاد کنید تا کاربر با شما و فعالیتتان آشنا شود. این کار در اعتماد سازی تاثیر زیادی دارد.

افزایش تعامل کاربران

تعامل داشتن با کاربر موجب رضایت آن از شما می‌شود. پاسخ دادن سریع به دایرکت ها و کامنت ها و همین‌طور پاسخ به سوالات کاربران موجب ایجاد تعامل با کاربران می‌شود.

حذف فالوور های فیک

متاسفانه استفاده از برخی از روش های غلط نه تنها موجب رشد پیج نمی‌شود، بلکه نتیجه معکوس دارد و به پیج شما لطمه وارد می‌کند. درست است که میزان فالوور در اعتماد کاربران و همین‌طور رشد پیج تاثیر زیادی دارد، اما داشتن فالوور های فیک به پیج دقیقا برعکس عمل می‌کند و باعث آسیب پیج می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی خدمات ادمین اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید. امروزه فعالیت و داشتن حضور پر رنگ و فعال در اینستاگرام در توسعه کسب و کار اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حضور داشتن در اینستاگرام را جدی بگیرید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان سایت بیلدر در ارتباط باشید.

ایده پرداز

ادمین اختصاصی

نویسنده محتوای اختصاصی

گرافیست

مسئول تبلیغات

عکاس و فیلم بردار

اصلی ترین گام برای شروع، ارائه برنامه هدفمند برای اینستاگرام می‌باشد. پیش از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت اینستاگرام طراحی کنید، باید در ابتدا شناخت خوبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.

علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آن‌ها ترسیم کنید.

توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی می‌باشد. پس شخص برنامه‌ریز باید به‌صورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت داشته باشد.

به‌طور کلی قلم کارشناس محتوا، نقش مؤثری در جذب کاربران پیج های اینستاگرامی دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند، در کوتاه مدت توانسته‌اند با کاربران بسیاری تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت پیج خود شوند.

علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آن‌ها ترسیم کنید.

توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی می‌باشد. پس شخص برنامه‌ریز باید به‌صورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت داشته باشد.

شخصی که کار طراحی و ویدئو را انجام می‌دهد، باید شناخت کافی از مخاطبان و کسب‌وکار داشته باشد. برای مثال درصورتی‌که کسب‌وکار درزمینهٔ رستوران و یا کافه باشد، می‌توان از رنگ قرمز برای جلب‌توجه و همچنین افزایش اشتها استفاده کرد.

اگر بهترین پست‌ها و استوری های را تولید کرده باشید، اما در زمان نامناسبی آن‌ها را درج نمایید، هیچ‌گاه نمی‌توانید به نتیجه ایده آل خود دست یابید.

با توجه به این موضوع درج منظم پست و استوری در پلتفرم مدیریت اینستاگرام می‌تواند تأثیر بسیاری در دیده شدن شما توسط کاربران داشته باشد.

برای یافتن زمان نیز باید به نکات و عوامل بسیاری توجه کرد برای مثال شما باید بدانید مخاطبانتان بیشتر ساکن کدام منطقه هستند و بر این اساس ساعت فعالیت آن‌ها در اینستاگرام را مشخص کنید و به انتشار پست بپردازید.

این مرحله اگر به‌درستی صورت بگیرد، می‌تواند باعث توسعه کسب‌وکار شما در کمترین زمان شود و به‌نوعی به عنوان یک سکوی پرتاب برای پیج شما در دنیای مجازی باشد.

با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید به بهترین شکل در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است که از پکیج مدیریت اینستاگرام برای پیشرفت خود در دنیای مجازی و سودآوری در کمترین زمان، بهره ببرید

سفارش ادمین پیج

برای سفارش ادمین پیج و اطلاع از تعرفه ادمینی، فرم مقابل را تکمیل نمایید و توضیحات لازمه را ارائه دهید.

بعد از تکمیل فرم، در اسرع وقت همکاران ما برای اعلام قیمت تمام شده و هزینه های ادمینی پیج با شما در ارتباط خواهند بود.

تضمینی

امنیت بالا

رشد مناسب

شخصی سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *