09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

سایت اختصاصی

سایت ساز سایت بیلدر برای راحتی مشتریان خود این امکان را در طراحی سایت اختصاصی فراهم کرده است تا کاربر بعد از ثبت سفارش در سایت بیلدر، نیاز به‌اضافه کاری بر خلاف سایر سایت‌ها نداشته باشد، چرا که اکثر شرکت‌های طراحی سایت، کاربر را مجبور به برقراری تماس برای ثبت سفارش می‌کنند که این نوع سفارش گیری ممکن است سبب آزرده‌خاطری کاربر گردد. تیم پشتیبانی سایت بیلدر تمامی موارد از جمله پیگیری سفارشات کاربران و تماس‌های تلفنی را خود بر عهده دارد تا با این کار سبب رضایت مشتریان خود گردد.

طراحی سایت اختصاصی

سفارش طراحی سایت اختصاصی

نمونه سایت های موردنظر خودتان را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید، تا دراولین فرصت با شما تماس بگیریم.

پلن پیشرفته

تومان 9.500.000 شروع قیمت از
  • ssl رایگان
  • درگاه پرداخت
  • دامنه ir رایگان
  • مشاوره سئو رایگان
  • آموزش کار با سایت
  • هاست 3گیگاباتی
  • پشتیبانی فنی 6 ماه
  • درج 30محتوای رایگان
  • درخواست شخصی سازی سایت
  • طراحی بهینه با اصول سئوتکنیکال
  • قابلیت عضویت در سایت با پیامک
  • قابلیت تیکت در سایت
  • فعال کردن سئو سایت
  • نماد اعتماد الکتریکی
  • طراحی بنر اختصاصی
  • پنل پیامکی
  • طراحی لوگو

پلن فوق پیشرفته

تومان 11.000.000 شروع قیمت از
  • ssl رایگان
  • درگاه پرداخت
  • دامنه ir رایگان
  • مشاوره سئو رایگان
  • آموزش کار با سایت
  • هاست 5گیگاباتی
  • پشتیبانی فنی 12 ماه
  • درج 150 محتوای رایگان
  • درخواست شخصی سازی سایت
  • طراحی بهینه با اصول سئوتکنیکال
  • قابیلیت عضویت در سایت با پیامک
  • قابلیت تیکت در سایت
  • فعال کردن سئو سایت
  • نماد اعتماد الکتریکی
  • طراحی بنر اختصاصی
  • پنل پیامکی
  • طراحی لوگو

سوالات متداول

بله،سایت های ساخته شده توسط سایت بیلدر با وردپرس ساخته می شوند که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش اولیه سایت خودتان را مدریت کنید.

پس از پرداخت هزینه در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و توضیحات اولیه و یوزر نیم و پسورد ورود به سایت را به شما خواهند داد.

بعد از خرید و پرداخت هزینه همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را از شما دریافت خواهند کرد.

وب سایت های سایت بیلدر به گونه طراحی می شوند که شما بعد از ثبت سفارش می توانید درخواست تغییر ظاهر سایت با سلیقه شخصی را بدهید. گفتنی این آپشن در سایر سایت هایی که اقدام به فروش سایت آماده می کنند فعال نیست و پس از خرید سایت شما را مجبور به پرداخت هزینه برای انجام تغییرات ظاهری خواهند کرد،اما سایت بیلدر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بعد از ثبت سفارش،بصورت رایگان درخواست تغیر ظاهر سایت با سلیقه شخصی خودتان را بدهید.

سایت های طراحی شده توسط سایت بیلدر از اصول صحیح طراحی و سئو سایت تبعیت میکنند.

 با خرید سایت اختصاصی شما این قابلیت این را خواهید داشت تا از هر نوع تغییرات در سایت خود استفاده کنید.

ممکن است سایر سایت ها نتوانند نیاز کاربر را رفع کنند در این صورت کاربر با خرید سایت اختصاصی و انجام هماهنگی ها با پشتیبانی سایت بیلدر می تواند نیاز ها و انتظارات خودش را از سایت باز گو کرده و بر اساس نیاز های خودش یک سایت اختصاصی را دریافت نماید.

هزینه طراحی یک سایت اختصاصی تنها بر اساس نیاز های خریدار تعیین می شود و هر چه میزان امکانات سایت بیشتر باشد به طبع هزینه طراحی بالاتری خواهد داشت.

گفتنی است که شروع قیمت طراحی سایت اختصاصی از 5.500 تومان خواهد بود که برای اعلام قطعی قیمت نیاز است تا خریدار با پشتیبانی سایت بیلدر تماس گرفته و موارد مورد نیاز خودش برای طراحی سایت را اعلام کند تا قیمت نهایی به وی اطلاع داده شود.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی برای انواع کسب و کارهایی که قصد دارند تا امکانات به‌خصوصی را در سایت خود داشته باشند مناسب است. اگر قصد دارید تا یک سایت منحصربه‌فرد نسبت به رقبای خود داشته باشید، پیشنهاد سایت بیلدر طراحی سایت اختصاصی، مخصوص کسب وکار شما است. در طراحی سایت اختصاصی بر خلاف طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت بازرگانی و سایر وب‌سایت‌های سایت بیلدر که دارای امکانات محدودی هستند، هیچ محدودیتی وجود ندارد و کاربران می‌توانند اقدام به سفارش سایت اختصاصی خود با هر امکاناتی که مد نظرشان است کنند.

به عنوان مثال فردی قصد طراحی سایت پوشاک دارد ولی نیازمند امکانات بیشتری به نسبت پلن‌های عادی سایت بیلدر است و قصد دارد تا سیستم چند فروشندگی را در وب‌سایت خود راه اندازی کند تا سایر فروشندگان نیز بتوانند محصولات خودشان را در این وب سایت به فروش برسانند، برای انجام این کار می تواند اقدام به طراحی سایت اختصاصی کند و امکانات مورد نیاز خود را با پشتیبانی سایت بیلدر در میان گذاشته و در نهایت با توافق طرفین بر روی یک مبلغ منصفانه طراحی سایت آغاز شود.

در طراحی سایت اختصاصی تمامی فعالیت‌ها و خدمات سایت اعم از طراحی رابط کاربری، امنیت سایت، سرعت سایت و… بصورت اختصاصی و منحصر به فرد انجام می شود. در زمان ساخت وب سایت اختصاصی، هدف ایجاد حس رضایت در مشتری است تا بتواند از طریق وب سایت خود به کسب درآمد بپردازد.

با سفارش پلن طراحی سایت اختصاصی سایت بیلدر می‌تواند کسب و کار خودتان را در میان رقبا بهبود بدهید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

سایت اختصاصی

مزیت‌های طراحی سایت اختصاصی

با طراحی سایت اختصاصی می‌توان تمام امکانات مورد نیاز کاربر را در وب سایت پیاده کرد و دیگر نگران کم بود امکانات وب سایت نخواهید بود. در زمان طراحی اولیه ui/ux وب سایت اختصاصی، از طرح‌های به‌خصوص غیرتکراری و مطابق سلیقه کاربر استفاده خواهد شد تا در نهایت یک وب‌سایت خاص طراحی شود. انجام این کار سبب می‌شود تا به استفاده کنندگان از وب سایت حس مخصوصی القا شود که درنهایت سبب راحتی استفاده آنها از وب سایت می‌گردد.

با سفارش سایت اختصاصی می توانید تمامی سایت های مد نظر خودتان را از طریق فرم بالای همین صفحه به پشتیبانی سایت بیلدر ارسال کنید تا یک وب سایتی مطابق با سلیقه شخصی خودتان برایتان طراحی شود و همچنین می توانید از قسمت نمونه کار ها سایت های مورد پسند خود را انتخاب نموده و مشخص کنید که از هر قسمت نمونه کار ها کدام قسمت در وب سایت شما استفاده شود.

مراحل طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای

1- هماهنگی با مشتری

در این مرحله که اولین قدم در طراحی سایت اختصاصی محسوب می‌شود، تیم سایت بیلدر اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی با مشتری کرده و تمامی خواسته های مشتری مورد برسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

2-طراحی طرح اولیه وب سایت

در این مرحله طرح اولیه وب سایت با توجه به سلیقه مشتری طراحی خواهد شد تا در ادامه با طراحی اختصاصی اقدام به تکمیل وب سایت شود.

3-افزایش امنیت سایت

بعد از تکمیل وب سایت، بحث امنیتی وب سایت اختصاصی تکمیل خواهد شد تا راه‌های نفوذ هکر به کمترین میزان خود کاهش یابد، گفتنی است در دنیای امروزی نمی‌توان تضمین 100 درصدی امنیت را داد، چرا که هر وسیله ای که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد، درصورت وجود حفره امنیتی قابلیت نفوذ را دارا خواهد شد اما تیم سایت بیلدر تضمین می کند تا بالاترین سطح امنیتی را بر روی وب سایت‌های اختصاصی پیاده سازی کند تا احتمال نفوذ به وب سایت ها را به کمترین میزان خودش برساند.

4- تست و دیباگ وب سایت

بعد از تکمیل ساخت وب سایت اختصاصی، تیم فنی سایت بیلدر اقدام به عیب یابی وب سایت خواهد کرد تا تمامی ایرادهای احتمالی را حل کند.

5-تحویل نهایی به مشتری

بعد از پایان موارد بالا، مرحله تحویل نهایی وب سایت فرا می رسد.

6-آموزش مدیریت وب سایت

بعد از تحویل وب سایت به مشتری، سایت بیلدر اقدام آموزش مدیریت وب سایت به مشتری خواهد کرد تا مشتری بتواند به تمامی امکانات وب سایت خود مسلط باشد، پس هیچ نگرانی ای بابت مدیریت سایت نخواهید داشت.

اختصاصی

پشتیبانی سایت اختصاصی

سایت بیلدر تضمین می کند تا بعد از اتمام طراحی سایت، پشتیبانی فنی وب سایت را حداقل به مدت 6 ماه بر عهده خواهد داشت و درصورت بروز مشکل فنی در وبسایت به‌صورت رایگان اقدام به حل مشکل فنی وب سایت خواهد کرد.

ویژگی های سایت اختصاصی

سرعت لود بالا:  سرعت لود مناسب در طراحی سایت اختصاصی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که بدون داشتن سرعت لود مناسب کاربران در وب سایت شما نخواهند ماند و به محض باز نشدن وب سایت، اقدام به ترک وب سایت و مراجعه به وب سایت رقیب خواهند کرد

طراحی گرافیکی: ظاهر وب سایت مهم ترین بخش وب سایت است، چرا که کاربرانی که وارد سایت شما می شوند علاقه مند هستند تا شاهد رنگ های زیبا و مناسب باشند همچنین به راحتی در استفاده از امکانات سایت اهمیت ویژه ای می‌دهند و درصورتی که نتوانند با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند اقدام به ترک وب سایت شما خواهند کرد.

واکنش گرایی: در صورتی که وب سایت شما در تمامی صفحات نمایش همچون انواع موبایل و مانیتورهای بزرگ به درستی نمایش داده نشود، سبب سردرگمی کاربر خواهد شد. سایت بیلدر در زمان طراحی سایت اختصاصی تضمین می کند انجام بهترین اصول واکنش گرایی و ریسپانسیو سازی سایت سبب راحتی کاربران  شما خواهد شد.

سئو وب سایت: پاک بودن سورس کد های استفاده شده در طراحی سایت اختصاصی سبب بهبود و راحتی در سئو وب سایت شما خواهد شد.

سایت بیلدر تضمین می کند تا از بهترین و پاک ترین سورس کد ها در زمان طراحی وب سایت شما استفاده کند تا در زمان انجام سئو بر روی وب سایت شما هیچ مشکلی در سئو تکنیکال سایت شما رخ ندهد.

ssl چیست؟

ssl برای بالا بردن امنیت اطلاعات کاربران وب سایت استفاده می شود تا کاربران سایت اطلاعاتشان محفوظ بماند و توسط هکر ها به سرقت نرود.

سیستم تیکت چیست؟

امکانی که کاربران شما را قادر می سازد سوالات و مشکلات خود را به صورت فرمی با شما در میان بگذارند، سیستم تیکت نامیده می شود.

سئو چیست؟

سئو فرآیندی است که در آن یک متخصص سئو می تواند با انجام حرفه ای کار، سایت شما را به نتایج برتر گوگل برساند.

هاست چیست؟

تمام بخش های سایت اعم از تصاویر، ویدئو ها، محتوا و سایر موارد به فضایی در اینترنت نیاز دارند تا در آن قرار بگیرند که آن فضا هاست نامیده می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

این نماد یک علامت الکتریکی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیک به شما می دهد تا اعتماد کاربران وب سایت را به دست آورید و اعتبار کسب و کار خود را ثابت کنید.

درج محتوا

در این قسمت سایت بیلدر محتوای سئو را در وب سایت شما قرار می دهد تا این مقالات در نتایج گوگل ظاهر شوند و تعداد بازدید از وب سایت افزایش یابد.

سایت بیلدر چه خدماتی را در طراحی اختصاصی سایت ارائه می کند؟

1- شما می توانید از فرم بالا اقدام به درخواست طراحی اختصاصی سایت نمایید. شما در ابتدا آدرس نمونه سایت های درخواستی خود را از طریق فرم بالا به همراه امکانات مد نظر برای وب سایت خود را به کارشناسان سایت بیلدر ارسال نمایید تا کارشناسان سایت بیلدر امکانات درخواستی شما را برسی کنند.

2- بعد از ارسال درخواست از طریق فرم بالا، کارشناسان سایت بیلدر با شما تماس خواهند گرفت و هزینه طراحی سایت اختصاصی را به شما اعلام خواهند کرد. در صورت توافق سایر مراحل انجام خواهد شد.

3- در ادامه شما می توانید آدرس دامنه های مد نظر خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید و در صورت آزاد بودن آنها را خریداری نمایند.

4- بعد از ثبت دامنه، فرایند طراحی اختصاصی سایت شما آغاز خواهد شد، و در مدت یک هفته یک طرح اولیه از وب سایت به شما ارسال خواهد شد تا آن را برسی نمایید. در صورت تایید شما ادامه مراحل سایت نجام خواهد شد، در غیر این صورت مراحل اصلاح سایت شروع خواهد شد.

5- بعد از اتمام طراحی سایت، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و سایت نهایی را به شما تحویل خواهند داد.

6- در صورتی که سایت شما با سیستم وردپرس طراحی شده باشد، یک فیلم آموزشی نیز برای مدیریت راحتتر سایت به شما نیز ارسال خواهد شد.

7- در صورتی که در آینده نیاز داشته باشید تا امکانات بیشتری به وب سایت خود اضافه کنید می توانید با تیم سایت بیلدر در تماس باشید تا با درخواست یک پشتیبان سایت به راحتی امکانات مد نظر خود را به وب سایت وکالت خود اضافه کنید.

کاملا ریسپانسیو

امنیت بالا

سرعت لود بالا

شخصی سازی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *