09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

سفارش تولید محتوا

چرا محتوای متنی مورد نیاز است؟

یک محتوای خوب سبب می‌شود کاربر مدت‌زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند. محتوای باکیفیت باعث می‌شود سایت شما بهتر بهینه‌سازی (سئو) شود که منجر به افزایش کاربران می‌شود. بسیاری از افرادی که  در زمینه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کنند، بحث بازاریابی سئو و بازاریابی محتوا را کاملاً متفاوت از یکدیگر می‌دانند، درحالی‌که سئو و محتوا مکمل یکدیگرند. 

بدون محتوای باکیفیت، نمی‌توانید سایت خود را به‌خوبی بهینه‌سازی کنید. زیرا شما با استفاده از  محتوای مرتبط و مفید است که می‌توانید بازدیدکنندگان سایت خود را ترغیب کنید تا مدت طولانی‌تری در سایت شما بمانند و این موضوع بر روی رتبه‌بندی سایت شما تأثیر بسزایی می‌گذارد.

 

تولید محتوای متنی

سوالات متداول

تولید محتوای اصولی هم باعث جذب کاربران بیشتر در سایت می شود و هم موجب بهبود رتبه سایت در گوگل می شود. در نتیجه سایت به صفحه اول گوگل منتقل شده و گوگل به کاربران پیشنهاد میکند از سایت شما بازدید کنند. افزایش کاربران قطعا موجب افزایش مشتریان می شود.

کسانی که تجربه کمی در این زمینه دارند فکر میکنند که هزینه سفارش تولید محتوا گران است اما تیم طراحی سایت بیلدر این کار را با قیمت مناسب انجام میدهد هزینه محتوا در مقایسه با سود حاصل از آن بسیار ناچیز است.

ایده پردازی و تولید محتوای خلاقانه، جذاب و مفید با رعایت اصول سئو قطعا تاثیر مطلوبی در سایت شما خواهد داشت که در نهایت منجر به موفقیت می شود.

سفارش تولید محتوا

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به تولید محتوا اهمیت زیادی می‌دهند زیرا یکی از بخش‌های هر کسب و کاری، تولید محتوای سفارشی است. طبق تحقیقات انجام شده، سفارش تولید محتوای متنی یک روش بازاریابی دیجیتالی است که این روزها با گسترده شدن اینترنت، از اهمیت زیادی برخوردار شده است. اگر محتوای زیادی در سایت خود قرار ندهید، بدون شک نمی‌توانید مخاطبان زیادی داشته باشید. از طرفی اگر محتوای شما جذابیت کافی را نداشته باشد، به‌جای اینکه کاربران به سایت و محتوای شما علاقه‌مند شوند، از آن گریزان خواهند شد. در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی سفارش تولید محتوا و اهمیت و مزایای آن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سفارش تولید محتوا

چرا تولید محتوا اهمیت زیادی دارد؟

بسیاری از افراد که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنت آغاز کرده‌اند، چیزی در رابطه با اهمیت سفارش تولید محتوا سایت نمی‌دانند و برای همین مجبورند هزینه‌های گزاف تبلیغات سنتی را به دوش بکشند. در حالی که اگر اهمیت سفارش تولید محتوا را بدانند به سرعت برای انجام این کار برنامه‌ای تنظیم می‌کنند.

تولید محتوای سفارشی هدفمند و جذاب باعث می‌شود کاربران جدیدی با شما آشنا شوند و کاربران قبلی نیز همچنان با شما باقی بمانند و مطالب شما را دنبال کنند. با اضافه شدن مخاطبان جدید، قطعا تعداد مشتریان شما نیز افزایش میابد. ترغیب مشتریان جهت استفاده از محصولات و یا خدمات شما با انتشار محتوای اصولی کاملا امکان پذیر است.

از طرفی، محتوا فقط برای کاربران مهم نیست بلکه برای موتورهای جست و جو نیز اهمیت زیادی دارد. همان‌طور که در مقاله‌های قبل به آن اشاره کردیم، موتورهای جست و جو به سایت شما طبق عملکرد و محتواهایی که به اشتراک می‌گذارید رتبه می‌دهند. سئو و سفارش تولید محتوا در کنار یکدیگر باعث بهبود رتبه سایت شما می‌شود و هر یک به تنهایی تاثیری ندارد.

در نتیجه برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی محتوایی که تولید می‌کنید باید هم مفید، جذاب و کاربرپسند باشد و هم سئو شده باشد تا به کسب رتبه بهتر سایت شما کمک کند. به این ترتیب تعداد زیادی افراد را به مخاطبان خود اضافه می‌کنید. در اصل زمانی که شخصی درباره مطلبی در اینترنت جست و جو می‌کند و با سایت شما مواجه می‌شود، اگر از محتوای شما راضی باشد، به کسب و کار شما اعتماد می‌کند و تبدیل به مخاطب همیشگی و مشتری شما می‌شود.

اهمیت سفارش تولید محتوا برای کسب و کارهای اینترنتی

این روزها کسی حوصله خواندن متن و تبلیغات طولانی و بنرها را ندارد. با تغییر سبک زندگی و داشتن یک زندگی شلوغ در دنیای امروز، تقریبا هیچ کس وقتی برای خواندن این جور مطالب ندارد و حاضر نیست حتی یک دقیقه از زمان خود را برای تبلیغات صرف کند. در عوض مردم علاقه دارند مطالبی که برایشان جذاب و مفید است را بخوانند. این یعنی تبلیغات باید به صورت غیر مستقیم در محتوا گنجانده شود تا کاربر را فراری ندهد و شما می‌توانید با تولید محتوای سفارشی هدفمند، مخاطبان و مشتریان خود را چند برابر کنید.

تولید محتوای مناسب

مزایای سفارش تولید محتوا

اعتماد سازی

اگر شخصی بخواهد از شما محصولی را بخر و یا از خدمات شما استفاده کند، در ابتدا باید به شما اعتماد داشته باشد. اگر می‌خواهید در حوزه فعالیت خود، اعتماد مخاطبانی که دارید را جلب کنید، باید محتوای مفید و تخصصی و حرفه‌ای تولید کنید. این امر شما را از رقیب‌هایتان متمایز می‌کند، به مخاطبان ثابت می‌کند که در زمینه کاری خود فردی دانا و متخصص هستید و همین‌طور تاثیر مطلوبی در رتبه سایت شما در موتورهای جست و جو دارند. برای مثال در طراحی سایت وکالت، وکیل میتواند با قرار دادن رزومه و سابقه فعالیت خود، خود را به دیگران معرفی کند و این آشنایی سبب اعتماد موکلین به آن می شود.

افزایش محبوبیت

اگر با سفارش تولید محتوا سایت، نظر مخاطبان را به خود جلب کنید، آن‌ها محتوا را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. به این ترتیب محتوای شما در میان مردم دست به دست می‌شود و به شهرت و محبوبیت شما می‌افزاید. در نتیجه دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد برای تبلیغات و بازار یابی ندارید زیرا به صورت رایگان برای شما توسط کاربران انجام می‌شود. 

سئو و بهینه سازی بهتر

با تولید محتوای سفارشی مناسب و بهینه سازی شده و همین‌طور افزایش کاربران، رتبه سایت شما در موتورهای جست و جو بهتر می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، سئو و محتوا در کنار یکدیگر موجب سئوی بهتر سایت شما می‌شود. به این ترتیب گوگل سایت شما را به صفحه اول منتقل می‌کند و به کاربران پیشنهاد می‌کند از سایت شما بازدید کنند. پس با قاطعیت می‌توان گفت سفارش تولید محتوا سایت بهترین روش برای افزایش ترافیک سایت است.

ویژگی محتوای مناسب

اول از همه محتوا باید متناسب با موضوع و مرتبط با سایت باشد. هر چه ساده و روان باشد، تاثیر بیشتری در مخاطب دارد و بیشتر در ذهن او باقی می‌ماند و کاربر بهتر می‌توان با آن ارتباط بگیرد. بهتر است که سفارش محتوا جامع و کامل باشد تا کلیه مفاهیم را به مخاطب انتقال دهد و مخاطب پاسخ سوال خود را پیدا کند. همین‌طور اطلاعات آن باید مرتب به روز رسانی شود. برای سئو باید از کلید واژه مرتبط در محتوای خود استفاده کنید و به هیچ وجه محتواهای نوشته شده نباید از سایر سایت‌ها کپی برداری شده باشند زیرا موتورهای جست و جو این موضوع را فهمیده و به سایت شما نمره منفی می‌دهند.

خدمات سایت بیلدر برای سفارش تولید محتوا سایت

تا اینجای مقاله به بررسی اهمیت سفارش محتوا و اینکه چرا باید در سایت، تولید محتوای سفارشی داشته باشیم، پرداختیم. تیم سایت بیلدر با ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه، به پیشرفت و بهبود سایت شما کمک میکند. در ادامه خدمات سایت بیلدر برای سفارش تولید محتوا سایت را بررسی میکنیم.

مشاوره رایگان

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان سایت بیلدر در ارتباط باشید، استراتژی و روند کار خود را بررسی کنید، سوالات خود را بپرسید و هر گونه تجدید نظر را در رابطه با محتوای خود، با او در میان بگذارید.

کلمات کلیدی

برای تولید محتوای بهینه شده، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط تاثیر زیادی دارد. سایت بیلدر با بررسی حوزه کاری شما، رقبا و آنالیز روند آنها و همینطور پیدا کردن کلید واژه ها، یک محتوای یونیک و خاص به شما ارائه خواهد داد.

تولید محتوای سایت

کیفیت محتوا جز اصلی ترین بخش محتوا نویسی است. بنابراین سایت بیلدر تمام زمان و تلاش خود را به کار میگیرد تا مقالاتی بنویسد که کاربران شما با خواندن آن بتوانند نیاز خود را بر طرف کرده و پاسخ سوالات خود را بیابند. به این ترتیب جزو بازدیدکنندگان همیشگی سایت شما خواهند شد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی سفارش تولید محتوا و اهمیت و مزایای آن پرداختیم. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. توصیه تیم طراحی سایت بیلدر به شما این است که سفارش تولید محتوا را جدی بگیرید. سفارش محتوا روشی است که می‌تواند باعث رشد کسب و کار شما شود. تمام سایت‌های بزرگی که این روزها در میان مردم محبوب شده‌اند، با سفارش تولید محتوا سایت و بدون کپی برداری توانسته‌اند به موفقیت برسند.

شما نیز می‌توانید با برنامه ریزی درست برای انجام سفارش محتوا، در حوزه فعالیت خود پیشرفت کنید و موقعیت کنونی خود را تغییر دهید. میتوانید با استفاده از خدمات پشتیبان سایت وردپرس، از خدمات تولید محتوای سایت بیلدر نیز برخوردار شوید.

محتوا

تحویل فوری

پس از سفارش محتوا، در سریع ترین زمان ممکن میتواند آن را تحویل بگیرید و درسایت خود قرار دهید.

محتوا

رعایت اصول نگارش

رعایت اصول نگارش و سئو مهم ترین بخش محتوا است که توسط تیم طراحی سایت بیلدر به بهترین شکل رعایت می شود.

محتوا

کنترل کیفیت

کیفیت محتوا جز اصلی ترین بخش محتوا نویسی است. با نوشتن محتوای با کیفیت و مناسب، مقاله خود را به مقاله ای یونیک تبدیل کنید.

سفارش تولید محتوا

برای سفارش تولید محتوا و اطلاع از تعرفه آن، فرم مقابل را تکمیل نمایید و توضیحات لازمه را ارائه دهید.

بعد از تکمیل فرم، در اسرع وقت همکاران ما برای اعلام قیمت تمام شده و هزینه های تولید محتوای متنی با شما در ارتباط خواهند بود.

مستمر

کلید واژه

افزایش رتبه

هدفمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *