09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

طراحی سایت در زنجان

نوع سایت خود را انتخاب کنید

سوالات متداول

ابتدا نوع سایت خود را از قسمت بالای همین صفحه مشخص کرده و وارد صفحه جدید شوید،شما میتوانید از سایت های موجود یکی را انتخاب کرده و اقدام به خرید کنید و یا در صورت نیاز با پشتیبانی سایت بیلدر هماهنگ شوید و نمونه سایت مورد نظر خودتان را ارسال کرده تا یک سایت مشابه با سایت مورد نظر خودتان برای شما طراحی کنیم،تعرفه این طراحی از نوع سایت اختصاصی خواهد بود.

بله،سایت های ساخته شده توسط سایت بیلدر با وردپرس ساخته می شوند که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش اولیه سایت خودتان را مدریت کنید.

پس از پرداخت هزینه در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و توضیحات اولیه و یوزر نیم و پسورد ورود به سایت را به شما خواهند داد.

بعد از خرید و پرداخت هزینه همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را از شما دریافت خواهند کرد.

وب سایت های سایت بیلدر به گونه طراحی می شوند که شما بعد از ثبت سفارش می توانید درخواست تغییر ظاهر سایت با سلیقه شخصی را بدهید. گفتنی این آپشن در سایر سایت هایی که اقدام به فروش سایت آماده می کنند فعال نیست و پس از خرید سایت شما را مجبور به پرداخت هزینه برای انجام تغییرات ظاهری خواهند کرد،اما سایت بیلدر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بعد از ثبت سفارش،بصورت رایگان درخواست تغیر ظاهر سایت با سلیقه شخصی خودتان را بدهید.

سایت های طراحی شده توسط سایت بیلدر از اصول صحیح طراحی و سئو سایت تبعیت میکنند.

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی سایت زنجان

طراحی سایت در زنجان یکی از خدمات سایت بیلدر است که به شما مشتریان عزیز و زنجانی های گرامی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، سایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید. برای طراحی سایت در زنجان میتوانید به صورت حضوری به شرکت طراحی سایت در زنجان مراجعه کنید و یا از طریق سایت با کارشناسان سایت بیلدر در ارتباط باشید.

اهمیت داشتن وب سایت

شاید فکر کنید در ابتدای کار، طراحی سایت مورد نیاز شما نباشد، اما با گذر زمان کمبود آن احساس می شود. چرا که امروزه بسیاری از کسب و کار ها به صورت اینترنتی فعالیت میکنند. از طرفی مردم هم ترجیح میدهند اکثر فعالیت های خود را بدون خارج شدن از خانه انجام دهند.

سفارش طراحی سایت برای تمام کسب و کار ها مفید است و باعث رشد و توسعه آن می شود. اگر کسب و کار کوچکی دارید، از طریق طراحی سایت می توانید تبلیغات و فروش اینترنتی انجام دهید و به این ترتیب کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا می کند.

اگر کسب و کار بزرگی دارید، از طریق سایت بسیاری از کار ها را می توانید به صورت اینترنتی و دورکاری انجام دهید. بنابراین در زمان خود صرفه جویی می کنید.

البته توجه کنید که هدف و منظور ما طراحی سایت حرفه ای، جذاب و مناسب است، به طوری که بتواند نیاز های مشتری را بر آورده کند. وگرنه طراحی سایت هیچ سودی برای شما نخواهد دشت.

طراحی سایت زنجان

طراحی سایت در زنجان

بسیاری از صاحبان کسب و کار به طراحی سایت در زنجان پرداختند اما با داشتن سایت غیر حرفه ای نتوانستند به موفقیت برسند. از طرفی بسیاری از آن ها از طریق طراحی سایت توانسته اند خدمات خود را به سراسر کشور معرفی کنند و محصولات خود را برای سایر شهر ها ارسال کنند.

خدمات سایت بیلدر برای طراحی سایت زنجان

سایت بیلدر تمام خدمات مورد نیاز برای طراحی سایت به صورت کامل را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در ادامه به بررسی تک تک این خدمات می پردازیم.

طراحی لوگو

داشتن لوگو برای ماندگار شدن برند در ذهن مخاطب بسیار تاثیر گذار است. طراحی حرفه ای و خلاقانه، استفاده از پالت رنگی مناسب و همچنین رعایت اصول طراحی لوگو از جمله مواردی هستند که هنگام طراحی باید رعایت شوند. سایت بیلدر با رعایت تمامی اصول، برای کسب و کار شما، لوگو طراحی میکند تا یک تصویر به یاد ماندنی در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید.

سئو و بهینه سازی

بعد از طراحی سایت در زنجان، با انجام سئو و بهینه سازی سایت، میتواتید سایت خود را در سراسر ایران معرفی کنید. البته در این صورت، سایت بیلدر هزینه ای بابت طراحی سایت از شما دریافت نمیکند و از خدمات طراحی سایت رایگان برخوردار می شوید.

تولید محتوا

تولید محتوای تخصصی در سایت نشان دهنه ی حرفه ای بودن شما در حوزه کاری خودتان است. به همین دلیل موجب اعتماد مشتریان به شما می شود. از طرفی به بهینه سازی سایت شما کمک میکند تا در موتور های جست و جو از رتبه خوبی برخوردار شوید.

پشتیبانی سایت

پشتیبان سایت وردپرس یکی از دغدغه های کسانی است که طراحی سات انجام داده اند. سایت بیلدر تمام خدمات مربوط به امو پشتیبانی سایت را با کمترین هزینه برای شما انجام میدهد.

سرعت سایت

افزایش سرعت سایت یک از مهم ترین معیار های داشتن یک سایت حرفه ای است. اگر سرت سایت شما پایین باشد، به راحتی کاربران و مخاطبان خود را از دست خواهید داد زیرا کاربران مدت زمان زیادی را طرف بارگذاری سایت شما نمیکنند و اگر سایت لود نشود، ا آن خارج میشوند.

امنیت سایت

خدمات امنیت سایت از دیگر خدماتی است که سایت بیلدر ارائه میدهد. اگر سایت شما از لحاظ امنیتی دچار مشکل شود، تمام زحماتی که بابت طراحی و سئو برای آن کشیده اید هدر می رود. شخصی هم که سایت شما را هک کرده است میتواند بابت بازگردانی آن از شما اخاذی کند. به این ترتیب، ابتدا باید امنیت سایت خود را فراهم کنید تا بتوانید در کسب و کار اینترنتی موفق شوید.

عکاسی از محصولات

در طراحی سایت فروشگاهی تصاویری که در سایت قرار میدهید اهمیت زیادی دارد. زیرا تنها چیزی که مشخصات و جزئیات محصول را به کاربران نشان میدهد، تصاویر است. پس باید از تصاویر با کیفیت در سایت خود استفاده کنید. برای زیبایی سایت هم بهتر است از یک تم مخصوص و هماهنگ با سایت استفاده شود تا جذابیت سایت را برای کاربران بیشتر کند.

ادمین شبکه های اجتماعی

این روز ها استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار گسترده شده است و بسیاری از مردم به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنند. به همین دلیل، یک فرصت مناسب برای تبلیغ و معرفی کسب و کار پیش میاید. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که استفاده از آن، جزئی از فعالیت های روزانه مردم شده است. با استفاده از ادمین اینستاگرام میتوانید خدمات و محصولات خود را به مردم معرفی کنید.

طراحی سایت در زنجان

استفاده از خدمات طراحی سایت در زنجان

برای سفارش طراحی سایت ابتدا باید نوع سایت خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید یکی از سایت‌های آماده موجود در سایت را انتخاب کنید و یا سایت مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان سایت بیلدر استفاده کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه سفارش طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت با توجه به نوع آن و همینطور آپشن های سایت و نیاز های مشتری متفاوت است. سایت بیلدر برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز، پرداخت اقساطی را در نظر گرفته تا کارفرمایان بتوانند به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند.

اطلاعات موجود در پلن شرکت طراحی سایت در زنجان

ssl

ssl یک فناوری برای ارتقاء امنیت اطلاعات کاربران وب سایت است تا در حین استفاده از سایت اطلاعاتشان توسط هکر ها به سرقت نرود.

تیکت

به قابلیتی که این امکان را به کاربران شما بدهد تا بتوانند سوالات و مشکلات خودشان را از طریق فرمی با شما درمیان بگذارند، سیستم تیکت گفته می شود.

سئو

سئو به فرایندی گفته می شود که در آن فرد سئو کار با انجام تخصصی این کار می تواند وب سایت شما را به بالاترین نتایج گوگل ببرد

هاست

به فضایی که اطلاعات وب سایت شما اعم از نوشته ها، تصاویر، فیلم و هرچیزی که قرار است به کاربران نمایش داده شود در آن قرار می گیرد، هاست گفته می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی

اینماد یک نشان الکتریکی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به شما داده می شود تا بتوانید اعتماد کاربران وب سایت را به خود جلب کنید و معتبر بودن کسب و کار خود را ثابت کنید.

درج محتوا

در این بخش، سایت بیلدر اقدام به درج محتوای سئو شده در وب سایت شما خواهد کرد تا این مقالات در نتایج گوگل بالا آمده وسبب افزایش بازدید برای وب سایت شما شوند

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام مطالب و خدمات مربوط به طراحی سایت در زنجان را توضیح دهیم. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. حتما سوالات، نظرات و تربیات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین شما علاوه بر انجام طراحی سایت در زنجان می توانید اقدام به سئو سایت در زنجان نیز کنید تا با بهبود رتبه در گوگل فروش خود را دوچندان کنید.

کاملا ریسپانسیو

امنیت بالا

سرعت لود بالا

شخصی سازی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *