09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

نحوه خرید سایت { 1402✅ } + نکات ضروری قبل از خرید سایت

نحوه خرید سایت
به این مقاله امتیاز بدهید

ممکن است تصمیم گرفته باشید تا اقدام به سفارش طراحی سایت کنید اما ندانید که نحوه خرید سایت چگونه است و چگونه باید سایت مورد نظر خودتان را بخرید. در این مقاله از سایت ساز قصد داریم تا شما را با نحوه خرید سایت آشنا کنیم و نکات مهمی که قبل از خرید سایت نیاز است را به شما بگوییم تا در زمان سفارش سایت سرتان کلاه نرود.

نحوه خرید سایت چگونه است؟

شرکت های زیادی وجود دارند که می توانید از آنها سایت مورد نظر خودتان را خریداری کنید اما همه این شرکت ها معتبر نیستند و ممکن است بعد از دریافت مبلغ از شما کلاه برداری کنند و سایت را به شما تحویل ندهند و یا یک سایت پر از ایراد را به شما تحویل بدهند. به همین خاطر بهتر است قبل از آشنایی با نحوه خرید سایت، با نکات قبل از خرید سایت آشنا شوید تا با خیال آسوده سایت مورد نظرتان را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

قبل از خرید سایت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از خرید سایت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از خرید سایت دانستن نکات زیر می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را انجام دهید، پس اگر دوست دارید که این نکات را بدانید ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید.

  • توافق بر سر قیمت

قبل از این که از شرکت طراحی سایتی اقدام به خرید یا سفارش سایت کنید باید قیمت تمام شده طراحی سایت را جویا شوید. گاهی اوقات برخی از شرکت ها قیمت تمام شده را به شما نمی گویند و یک قیمت حدودی را به شما علام می کنند. در صورتی که شما توافق کنید و این شرایط را قبول کنید ممکن است در انتها از شما طلب هزینه بیشتری کنند و در صورتی که هزینه را به طور کامل برایشان واریز نکنید سایت را به شما تحویل نخواهند داد. این نکته را هم باید ذکر کنیم که اغلب این شرکت ها از شما پیش پرداخت دریافت خواهند کرد و در صورتی که مبلغ مورد نظرشان را بعد از اتمام طراحی سایت واریز نکنید، نه از سایت خبری خواهد بود و نه پولتان را عودت خواهند داد. پس حتما به این نکته دقت کنید تا سرتان کلاه نرود.

  • اطمینان از سابقه و مهارت فرد یا شرکت

یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از خرید سایت از آن اطمینان حاصل کنید سابقه، مهارت و نمونه کار های طراح است. شما تنها با مشاهده سایت های طراحی شده توسط طراح، خواهید توانست با مهارت و سابقه آن آشنا شوید. به هیچ عنوان به شرکتی که نمونه کار ندارد اعتماد نکنید زیرا سایت شما را به درستی طراحی نخواهند کرد.

مشاهده 2 الی 3 نمونه کار کافی است تا متوجه مهارت آنها شوید و با خیال راحت طراحی سایت خود را به آنها بسپارید.

آشنایی با نحوه خرید سایت

دربالا درباره نکات قبل از خرید سایت با شما صحبت کردیم و مهم ترین نکاتی را که حین سفارش سایت باید رعایت کنید را به شما گفتیم، در ادامه قصد داریم تا نحوه خرید سایت را به شما آموزش بدهیم. هر شرکتی ممکن است روش های مختلفی برای سفارش گیری داشته باشد که در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • خرید سایت آماده وردپرس

خرید سایت آماده وردپرس یکی از روش های خرید سایت است. در این روش شرکت های طراحی سایت نمونه های آماده را در اختیار شما قرار می دهند و شما با مشاهده این نمونه سایت ها می توانید یک سایت مشابه به آن سایت هارا خریداری کنید. نحوه خرید این نوع سایت ها به صورت زیر است:

در کنار هر سایت اماده همانند تصویر زیر یک گزینه برای خرید و ثبت سفارس وجود دارد که شما با کلیک بر روی این گزینه می توانید وارد بخش کامل کردن اطلاعات شخصی شوید. بعد از پر کردن فرم های موجود باید وارد درگاه پرداخت شوید و هزینه طراحی سایت با وردپرس را واریز کنید. در این نوع طراحی، سایت شما در مدت زمان کوتاهی حاضر خواهد شد و به شما تحویل داده می شود.

خرید سایت آماده

یکی از نکاتی مثبتی که ما در زمان فروش سایت اماده انجام می دهیم این است که یک ویدیو آموزشی نیز به مشتری تحویل می دهیم تا مشتری بعد از تحویل سایت دچار مشکل نشود و به راحتی بتواند سایتی که خریداری کرده است را مدیریت کند.

  • سفارش طراحی سایت

روش دوم سفارش طراحی سایت که در این روش دیگر خبری از سایت اماده نیست و شما از طریق فرم درخواست یا شماره تماس های موجود در سایت باید  با شرکت مد نظر ارتباط برقرار کنید و اطلاعات سایت درخواستی همانند نوع سایت، امکانات مد نظر، فضای هاست، نوع دامنه و… را به شرکت طراحی سایت اطلاع بدهید.

معمولا بعد از این که با شرکت ارتباط برقرار کردید و موارد مورد نیاز خودتان را ذکر کردید قیمت نهایی به شما گفته خواهد شد. در این حین می توانید سایت هایی را که به سلیقه شما نزدیک است را به شرکت ارسال کنید تا یک و بسایت ترکیبی از چند سایت مطابق با سلیقه خودتان برایتان طراحی شود. بعد از  مشخص شدن تمام موارد یک قرار داد برای شما ارسال می شود تا بعد از مطالعه آن را امضا کنید و بعد از پرداخت نصف هزینه طراحی سایت آن را به کارفرما ارسال کنید.

معمولا زمان طراحی سایت 15 الی 30 روز کاری خواهد بود و بعد از اتمام طراحی سایت موظف هستید تا باقی مانده مبلغ را به کارفرما واریز کنید. بعد از تسویه نهایی، سایت به همراه آموزش استفاده از آن به شما تحویل داده خواهد شد و شما خواهید توانست محصولات یا خدمات خودتان را به مشتریان ارائه کنید.

سخن پایانی

در بالا دو مورد از نکاتی که قبل از خرید سایت باید بدانید را به شما گفتیم، همچنین نحوه خرید سایت را به شما آموزش دادیم. اگر درباره نحوه خرید سایت سوالات بیشتری دارید می توانید سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال خودتان را دریافت کنید. در پایان مقاله به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله ” پشتیبانی وب سایت چیست” را هم مطالعه کنید تا بعد از خرید سایت بتوانید از خدمات پشتیبانی سایت وردپرس هم بهره مند شوید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات