09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

پشتیبانی وب سایت چیست؟ هزینه + لیست خدمات

پشتیبانی وب سایت چیست
به این مقاله امتیاز بدهید

این روز ها داشتن حضور فعال در فضای مجازی به یکی از مهم ترین و اساسی ترین پایه های پیشرفت هر کسب و کاری تبدیل شده است. سفارش طراحی سایت یکی از بهترین روش ها است زیرا این روز ها مردم پیش از خرید یا استفاده از خدمات، در رابطه با آن موضوع در گوگل به تحقیق می پردازند.  به این ترتیب اگر شما وب سایت بهینه داشته باشید، مخاطبان بیشتری با شما آشنا خواهند شد.

اما پس از سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا هر نوع سایت دیگر، باید به دنبال پشتیبانی باشید. اگر نمی دانید پشتیبانی وب سایت چیست، تا انتهای این مقاله از سایت ساز با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا در این مقاله شما را با این موضوع آشنا کنیم.

پشتیبانی وب سایت چیست؟

به تمام اقدامات جهت مدیریت وب سایت، پشتیبانی سایت می گویند. در واقع پشتیبانی شامل تمام خدماتی است که شرکت مورد نظر جهت بهبود سایت انجام میدهد. قطعا تمام سایت ها پس از طراحی، به پشتیبانی نیاز دارند. پشتیبانی وب سایت انواع مختلفی دارند که در ادامه به برسی آن ها می پردازیم.

انواع پشتیبانی وب سایت چیست؟

تا اینجای مقاله با پاسخ سوال پشتیبانی وب سایت چیست آشنا شدید. اما همان طور که گفتیم پشتیبانی انواع مختلفی دارد و بهتر است با هر کدام به خوبی آشنا شوید تا بدانید کدام یک مناسب وب سایت شما است. البته برای رشد و بهبود سایت بهتر است از تمام این پشتیبانی ها استفاده کنید.

پشتیبانی فنی | پشتیبانی وب سایت چیست؟

پشتیبانی فنی یعنی هر گاه سایت با خطا مواجه شد و یا از دسترس خارج شد، تیم فنی در کمترین زمان ممکن این مشکل را بر طرف کند. در دسترس نبودن سایت می تواند آسیب جدی به سئوی سایت وارد کند. اگر از خدمات طراحی سایت بیلدر استفاده کنید، می توانید تا شش ماه به صورت رایگان از پشتیبانی فنی برخوردار شوید.

پکیج پشتیبانی سایت

همچنین با استفاده از پشتیبانی فنی، می توانید همیشه سایت خود را به روز نگه دارید. آپدیت کردن افزونه ها، قالب سایت و وردپرس علاوه بر اینکه از بروز ارور ها و مشکلات جلوگیری می کند، سبب افزایش امنیت سایت نیز می شود.

افزایش سرعت سایت نیز از دیگر خدمات پشتیبانی فنی یک وب سایت است. همانطور که میدانید، اگر سرعت سایت پایین باشد و لود با تاخیر انجام شود، مخاطبان از وب سایت شما خارج شده و به سایت رقیب شما مراجعه خواهند کرد. به این ترتیب نرخ پرش سایت افزایش پیدا می کند و این یعنی افت رتبه وب سایت شما. به همین دلیل افزایش سرعت سایت از دیگر موارد مهم در پشتیبانی سایت محسوب می شود.

پشتیبانی سئو

سئو یعنی انجام اقدامات لازم برای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست و جو. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، سئو موجب می شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه، کاربران بیشتری وارد سایت شما خواهند شد. به این ترتیب تعداد مشتریان و یا کسانی که از خدمات شما استفاده می کنند بیشتر خواهد شد.

بخش عظیمی از سئو مربوط به سفارش تولید محتوا است. با تولید محتوای مداوم و قرار دادن مقالات و مطالب مفید در وب سایت، نه تنها تعداد بازدید کنندگان افزایش میابد، بلکه رتبه سایت نیز در موتور های جست و جو بیشتر می شود. البته باید توجه کنید که محتوای مفید و سئو شده به مخاطبان ارائه کنید و در سایت قرار دهید.

پشتیبانی گرافیکی

گاهی اوقات نیاز است که صفحات جدید به وب سایت اضافه شود. یا کارفرما می خواهد که چدمان و مدل کل صفحات سایت تغییر کند. در این صورت با استفاده از پشتیبانی گرافیکی می توانید اقدامات لازم را در سایت خود ایجاد کنید. پشتیبان نیز با داشتن اطلاعات کافی در زمینه UI UX باید تجربه کاربری و رابط کاربری مناسبی را در وب سایت ایجاد کند.

پشتیبانی فنی سایت

همچنین با استفاده از طرح بندی جذاب، استفاده از پالت رنگی مناسب و رعایت نکات مهم می توان مخاطبان بیشتری را جذب کرد. مهم ترین بخش طراحی، منوی سایت است. کاربر باید با نهایتا سه کلیک بتواند به هدف خود برسد و منو، مخصوصا در خرید سایت فروشگاهی آماده، نقش مهمی دارد. دسته بندی محصولات در منو نباید پیچیده باشد تا کاربر را دچار سردرگمی نکند.

به طور کلی کار با وب سایت باید برای مخاطبان آسان باشد. درست است که استفاده از طرح های خلاقانه شما را نسبت به رقبا برجسته تر می کند، اما این طراحی نباید به گونه ای باشد که منجر به نارضایتی کاربر شود. این نکته را در نظر بگیرید که قرار نیست کاربر زمان زیادی را در سایت شما صرف کند تا نحوه کار کردن با آن را پیدا کند، بلکه از سایت شما خارج شده و به سایت رقیب شما خواهد رفت.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی پاسخ سوال پشتیبانی وب سایت چیست پرداختیم. امیدواریم که پاسخ سوال خود را فهمیده باشید. استفاده از تمام انواع پشتیبانی ها جهت رشد و پیشرفت وب سایت ضروری است. اما میتوانید فقط یکی از موارد گفته شده را انتخاب کنید.

سایت بیلدر پلن های متفاوتی را برای پشتیبانی سایت وردپرس در نظر گرفته است که با مراجعه به صفحه مربوطه، می توانید مشاهده کنید. همچنین جهت آسایش خاطر مشتریان عزیز، پرداخت اقساطی در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانند از خدمات پشتیبانی وب سایت استفاده کنند.

پیش از استفاده از هر خدمات نیز می توانید با کارشناسان سایت بیلدر در تماس باشید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید. حتما سوالات و نظرات خود را نیز در بخش کامنت ها برای ما ارسال کنید.

 

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات