09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

هزینه طراحی سایت با وردپرس + سفارش طراحی سایت وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس
5/5 - (1 امتیاز)

برای ثبت سفارش طراحی سایت با وردپرس ابتدا تمام مقاله را مطالعه کنید تا با شرایط و هزینه های طراحی سایت وردپرسی آشنا شوید و سپس فرم زیر را پر کنید.

شمایی که وارد این صفحه شده اید قطعا قصد دارید که در آینده برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید و به دنبال سفارش طراحی سایت وردپرس هستید، اما به دلیل بازه قیمتی متفاوت در هزینه طراحی سایت با وردپرس سردرگم شده اید. در این مقاله از سایت سایز سایت بیلدر قصد داریم تا به کسانی که از متفاوت بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس سردرگم شده اند به زبان ساده بگوییم که طراحی سایت چقدر هزینه دارد تا بتوانند بدون دغدغه اقدام به سفارش طراحی سایت کنند.

در این مقاله هزینه هایی که یک طراح سایت باید برای طراحی سایت صرف کند را به همراه دستمزد طراحی به شما ذکر خواهیم کرد تا در مواجه با یک شرکت طراحی سایت بدانید که قیمت آنها منصفانه است یا خیر.

هزینه طراحی سایت با وردپرس به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه تک تک آنها را برسی خواهیم کرد. به دلیل این که هیچ سازمانی بر روی قیمت طراحی سایت نظارتی ندارد، هرکس براساس معیار های خودش می تواند به مشتریان قیمت بدهد. این که هیچ سازمانی بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس نظارت ندارد سبب شده تا کیفیت طراحی سایت روز به روز افزایش پیدا کند، زیرا طراحان سایت در یک بازار رقابتی قرار میگیرند و افراد تمایل دارند تا طراحی وب سایت خودشان را به طراحان ماهرتری که با هزینه پایین تری اقدام به طراحی سایت می کنند پسپارند و این کار کیفیت طراحی سایت را بالا می برد.

سابقه کاری طراح

سابقه کاری طراح

شرکت های طراحی سایت و یا افرادی که طراحی سایت انجام می دهند، معمولا هرچه سابقه بیشتری داشته باشند هزینه های بیشتری را برای طراحی سایت دریافت می کنند. بطور مثال یک شرکت باسابقه ده ساله برای طراحی سایت با وردپرس ممکن است 20 میلیون تومان هزینه دریافت نماید در صورتی که یک فرد تازه کار می تواند مشابه همان سایت را با هزینه 7 الی 10 میلیون تومانی برای شما طراحی کند.

این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که به کدام یک سفارش طراحی سایت بدهید. شما می توانید هزینه بیشتری را پرداخت کنید و درقبال آن یک سایت با پشتیبانی بهتر دریافت کنید و یا هزینه کمتری را بدهید و یک سایت مشابه با سایت 20 میلیون تومانی اما با اندکی پشتیبانی ضعیف تر دریافت کنید.

به شما پیشنهاد می دهیم که اگر اولین بار است که می خواهید برای کسب وکار خود سایت طراحی کنید، هزینه زیادی برای این کار نکنید و یک سایت با هزینه 7 میلیون تومانی درخواست کنید، زیرا قطعا بعد از گذشت مدتی دوست خواهید داشت که سایت خود را تغییر دهید. اما اگر اولین بارتان نیست که اقدام به طراحی سایت می کنید، بهتر است از یک شرکت معتبر کمک بگیرید، زیرا شما الان مشتری های خود را جذب کرده اید و بهتر است که یک سایت شکیل تر و با پشتیبانی قوی تر برای خود سفارش بدهید تا مشتریانتان از شما راضی باشند.

نوع سایت

شما در بستر اینترنت می توانید انواع سایت ها را مشاهده کنید. انواع سایت ها شامل سایت های فروشگاهی، شرکتی، رزرو نوبت، آموزشی، مجله ای و … باشد. طراحی هریک از سایت هایی که در بالا ذکر کردیم دارای هزینه های متفاوتی است زیرا هر کدام از سایت های بالا کاربرد متفاوتی دارند و طراح سایت موظف است تا براساس مواردی که شما نیاز دارید قالب و افزونه های مد نظر شما را خریداری کند و امکانات مد نظر شما را به سایت اضافه کند، به همین خاطر نوع سایت در هزینه طراحی سایت با وردپرس دخیل است.

دامنه

اگر شما از دامنه ir  استفاده کنید می توانید هزینه کمتری نسبت به دامنه com پرداخت کنید زیرا قیمت دامنه com براساس نرخ دلار محاسبه می شود و سالانه افزایش پیدا می کند اما دامنه irمخصوص کشور ایران است و هزینه کمتری دارد و به شما پیشنهاد می کنیم که اگر فقط قصد دارید که در ایران فعالیت کنید حتما دامنه ir  بخرید.

هاست

هاست نیز یکی دیگر از عواملی است که در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار است. اگر شما قصد دارید تا عکس و فیلم های زیادی را در سایت خود قرار دهید به فضای هاست بیشتر و هاست قدرتمند تری نیاز خواهید داشت. هاست قوی تری با فضای بیشتر قطعا هزینه های بیشتری برای خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

در بالا درباره عوامل تاثیر گزار بر هزینه طراحی سایت با وردپرس صحبت کردیم، در ادامه قصد داریم تا با برسی یک نمونه واقعی قیمت طراحی سایت با وردپرس را به شما بگوییم.

قدم اول

در قدم اول طراح سایت باید اقدام به خرید دامنه و هاست برای شما کند. هزینه دامنه ir حدود 40 هزار تومان است و هزینه دامنه  com از 500 هزار تومان شروع می شود. هزینه یک هاست مناسب با فضای 3 گیگ برای شروع کار حدود 1 میلیون تومان است و شما در شروع کار بهتر است تا هزینه زیادی برای هاست خود نکنید چرا که در اوایل کار خود محصولات و یا عکس زیادی بر روی وب سایت خود ندارید.

قدم دوم

قدم دوم زمان خرید قالب برای طراحی سایت با وردپرس است. سایت های مختلفی همانند ابزارورپرس و یا ژاکت در زمینه فروش قالب فعالیت می کنند. هزینه یک قالب مناسب برای سایت های وردپرسی حدود 500 هزار تومان است و طراحی سایت موظف است تا برای طراحی هر سایت قالب جداگانه خریداری کند.

قدم سوم

قدم سوم مربوط به امکاناتی است که شما از طراح سایت خواسته اید تا به سایت اضافه کند. بطور مثال برای یک سایت فروشگاهی نیاز به افزونه صفحه ساز، افزونه امنیت، افزونه سرعت، افزونه پنل کاربری و … داریم. طراح سایت بعد از نیازسنجی از شما اقدام به خرید افزونه ها می کند. هر افزونه با توجه به کاری که انجام می دهد از 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان می تواند قیمت داشته باشد، اما بطور کلی چیزی حدود 800 هزار تومان باید صرف خرید افزونه شود.

قدم چهارم

تا اینجای کار حدود 1.5 الی 2 میلیون تومان صرف آماده سازی شرایط اولیه برای طراحی سایت شده است. از این به بعد تمامی مبالغ مروبوط به دستمز طراحی سایت خواهد شد. طراح سایت می تواند طرح وب سایت یا همان ui/ux وب سایت شما را خودش طراحی کنید و یا با برون سپاری این کار چیزی حدود 2 الی 3 میلیون تومان را به فرد دیگری بدهد تا طرح اولیه وب سایت را طراحی کنند.

تا اینجای کار دانستیم که متغیر بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس مربوط به برخی هزینه های جانبی و دستمزد طراح سایت می شود. طراح سایت می تواند بر اساس میزان زمانی که صرف طراحی سایت شما می کند از 5 میلیون تا 30 میلیون و یا بالاتر از شما دستمزد دریفات کند که پرداخت این مقدار هزینه برای طراحی سایت به بودجه و سلیقه کارفرما باز خواهد گشت.

مقایسه قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در شرکت های مختلف

مقایسه قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در شرکت های مختلف

در ادامه مقاله برای نمونه قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را در برخی از شرکت های طراحی سایت با یکدیگر مقایسه می کنیم.

سایت بیلدر

میانگین قیمت سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در سایت بیلدر حدود 6 میلیون تومان است که حدود 1.5 میلیون آن صرف هزینه های جانبی همانند طراحی لوگو، افزونه، هاست و دامنه می شود و باقی مانده آن نیز به دستمز مربوط خواهد شد. دلیل این که قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در سایت بیلدر نسبت به سایر شرکت ها پایین تر است این است که سایت بیلدر طبق استراتژی ارزان اما زیادی که در مقاله درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است” توضیح دادیم کار می کند.

تابان شهر

میانگین هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در این شرکت حدود 14 میلیون تومان است که تفاوت زیادی با سایت بیلدر از نظر کیفت ندارد.

وب رمز

قیمت طراحی سایت در این شرکت حدود24 میلیون تومان است و باید به این نکته اشاره کنیم که پلن پیشرفته این شرکت 80 میلیون تومان قیمت دارد که از نظر اقتصادی این قیمت برای سایت ورپرسی ارزش ندارد مگر این که بخواهید سایت کدنویسی شده برای خودتان طراحی کنید.

هزینه طراحی انواع سایت در سایت ساز سایت بیلدر

قیمت طراحی سایت با وردپرس

سفارش طراحی سایت وردپرس

در این جا عواملی مختلف تاثیر گزار بر روی هزینه طراحی سایت وردپرسی ذکر شد، اگر دوست دارید که بعد از خواندن این مقاله اقدام به سفارش طراحی سایت وردپرسی کنید می توانید از طریق فرم زیر درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید و یا با شماره 09034530074 تماس حاصل نمایید تا بخش پشتیبانی سایت وردپرسی پاسخگوی شما باشند.

برای ثبت سفارش طراحی سایت با وردپرس فرم زیر را پر کنید.

سخن پایانی

دربالا درباره هزینه طراحی سایت با وردپرس اطلاعات مناسبی را به شما ارائه کردیم. خوشحال می شویم که قبل از این که درخواست طراحی سایت بدهید با شماره 09034530074 تماس بگیرید و با شما درباره هزینه طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم تا بطور کامل شما را بر اساس نیازتان راهنمایی کنیم تا هزینه اضافی و غیرمنصفانه برای سایت خود نکنید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات