09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟ | یکی از خاطره های خودم

درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است
5/5 - (1 امتیاز)

سال 1395 بود و من قصد داشتم تا وارد بازار کار بشم اما هیچ ایده ای نداشتم که باید چه کاری رو شروع کنم تا این که اولین بار کلمه وردپرس را از یکی از دوستان نزدیکم شنیدم. بعد از این که با وردپرس آشنا شدم و فهمیدم که وردپرس یعنی چی، به دنبال پاسخ سوال درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است گشتم تا بدونم بعد از یادگیری وردپرس چقدر میتونم در ماه درآمد درآمد داشته باشم. اگر شما هم تازه با وردپرس آشنا شدید و دنبال جواب برای سوال درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است هستید همراه من باشید تا اطلاعاتی مفیدی را بهتون ارائه بدم.

درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

درآمد طراحی سایت در ایران و دنیا به عوامل مختلفی بستگی داره که در ادامه همگی آنها را براتون شرح میدم. همان طور که اطلاع دارید، طراحی سایت با وردپرس هیچ صنف خاصی نداره و به همین دلیل هرکسی می تونه به هرقیمتی که مشتری تمایل داشته باشه طراحی سایت را انجام بده، به عبارت کلی درآمد طراحی سایت با ورپرس محدود نیست و شما می تونین به هر اندازه که مهارت داشته باشید از طراحی سایت با وردپرس درآمد کسب کنید.

بیشتر از پنجاه درصد سایت هایی که در ایران و دنیا طراحی و راه اندازی شده اند با استفاده از وردپرس کار می کنن، پس شما با یادگیری طراحی سایت می تونین اقدام به دریافت سفارش طراحی سایت کنید و از مشتریاتون درقبال سایت هایی که در طراحی می کنید هزینه دریافت کنید. همان طور که دربالا گفتم، درآمد طراحی سایت با وردپرس هیچ محدودیتی نداره اما اگر بطور تقریبی بخوام جواب سوال درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است را بهتون بگم، باید عرض کنم که هزینه طراحی سایت با وردپرس می تونه از مبلغ 4 میلیون تومان شروع بشه و تا 50 میلیون و یا حتی بالاتر هم برسه که این بستگی به سیاست کاری و مهارت های خودتون داره، چون شما در نهایت تصمیم گیرنده هستید که استراتژی کاریتون به چه شکلی باشه.

استراتژی های کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از وردپرس

شما میتونین چندتا استراتژی برای کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس داشته باشید که در ادامه مقاله بعضی از این استراتژی هارو بهتون معرفی می کنیم ولی اگر دوست دارید تا با استراتژی های بیشتری آشنا بشید تو بخش نظرات درخواست بدین تا بهتون پاسخ بدیم.

طراحی سایت ارزان اما با تعداد بالا

این استراتژی ما در سایت ساز سایت بیلدر هستش و ما براساس این استراتژی سعی می کنیم تا بهترین خدمات را با یک قیمت مناسب در اختیار تعداد زیادی از مشتریانمون قرار بدیم و با این کار هم نمونه کارهای بیشتری رو میتونیم داشته باشیم و هم درآمد خوبی را می تونیم تجربه کنیم. این روش به یک تیم قوی نیاز داره تا بتونین پاسخگوی تعداد زیادی از مشتریان باشید، در غیراین صورت این استراتژی برای شما نمیتونه مناسب باشه.

شما با این استراتژی می تونین هفته ای 2 الی 4 تا سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی داشته باشید و با قیمت 4 الی 7 میلیون تومان وب سایت هارو طراحی کنید. با انجام این کار میتونین ماهانه حدود 50 میلیون تومان درآمد داشته باشید ولی باید به نکته توجه کنید که باید به اعضای تیم هم حقوق بدین که تقریبا باید 50 درصد از 40 میلیون را به اعضای تیم بدین.

مهم ترین نکته اینجاست که شما چطوری باید این تعداد مشتری را در هفته پیدا کنید تا به این رقم درآمد برسید، اگر دوست دارید که جواب این سوال را بدونید حتما تا انتها همراه ما باشید.

طراحی سایت گران اما با تعداد پایین

روش دوم برای این که از طراحی سایت با وردپرس به درآمد برسید، استراتژی گران اما کم است. این استراتژی به این صورت است که شما ماهانه 2 الی 3 سایت را با میانگین قیمت حدود 20 الی 30 میلیون تومان طراحی می کنید، با این کار شما در ماه حدود 70 میلیون تومان درآمد دارید و نیازی هم به تیمی با اعضای زیاد برای طراحی ندارید چون حتی به تنهایی هم می تونین از پس طراحی 3 سایت در ماه بربیایید.

نکته مهم این استراتژی این هستش که باید درمیان افرادی که قصد دارند تا طراحی سایتشون را به شما بسپارند دارای اعتبار باشید و برند سازی قوی ای کرده باشید تا به افراد بتونن به شما اعتماد کنند در غیر این صورت این استراتژی برای شما کارآمد نیست چون افراد به شما اعتماد نمی کنن.

روش های افزایش درآمد طراحی سایت با وردپرس

روش های افزایش درآمد

در بالا یک سوالی مطرح کردیم و در این قسمت به اون پاسخ می دیم. فرض کنید که شما طراحی سایت با وردپرس را یادگرفتید و قصد دارید تا از استراتژی ارزان اما با تعداد بالا استفاده کنید، اما حالا چطوری باید برای خودتون مشتری پیدا کنید؟ این مهم ترین سوالی هستش که باید قبل از هرکاری جوابش را پیدا کنید.

روش اول پیدا کردن مشتری وب سایت هایی مثل دیوار و شیپور هستش. شما میتونین روزانه در شهر های مختلف آگهی طراحی سایت بزارین تا هرکس که بهتون نیاز داشت با شما تماس بگیره.

روش دوم استفاده از سایت های کاریابی فریلنسری مثل پونشیا و کارلنسر هستش. شما با ثبت نام در این سایت ها می تونین با کمی تلاش و جمع کردن سابقه برای خودتون مشتری های زیادی را داشته باشید.

روش سوم طراحی سایت برای خودتون هستش. شما می تونین اول برای خودتون یک سایت طراحی کنید و با دادن سفارش سئو سایت به یک شرکت معتبر مثل سایت بیلدر، سایت خودتون را در گوگل بالا بیارید و مشتری جذب کنید. این تضمین را بهتون میدیم که اگر برای شهر خودتون سئو را انجام بدین، (برای مثال ما روی کلمه طراحی سایت در زنجان سئو کردیم) و سایت خودتون را بالابیارید مشتری های زیادی با شما تماس می گیرند.

سخن پایانی

در این مقاله پاسخ سوال درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است را بهتون گفتیم و همچنین انواع استراتژی برای افزایش درآمد طراحی سایت باوردپرس را هم آموزش دادیم. از این به بعد تصمیم با خود شما هستش که بخواین از طراحی سایت درآمد داشته باشید یا نداشته باشید. اگر دوست دارید تا استراتژی های بیشتری برای افزایش درآمد بدونید، در بخش نظرات ازمون سوال کنید تا روش ها و استراتژی های بیشتر را بهتون آموزش بدیم. یادتون باشه که این رقم ها واقعی هستند و شما برای رسیدن به این رقم ها تنها به اندکی مهارت نرم هم نیاز دارید. اگر این مقاله با موضوع درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است براتون کاربردی بود حتما در بخش نظرات اعلام کنید و همچنین ذکر کنید که به نظر شما درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات