09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی که 90 % مردم ازش راضین

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
5/5 - (1 امتیاز)

سال 1390 به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در اینترنت بودم و هیچ نتیجه خوبی پیدا نکردم، چون اکثر شرکت ها تازه کار بودن و نمونه درست و حسابی هم نداشتن، به همین خاطر از همون موقع تصمیم گرفتم تا خودم بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در ایران را تاسیس کنم و نتیجش شد “شرکت خرید سایت، سایت بیلدر “. الان بعد از چند سال دوباره کلمه بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را در اینترنت سرچ کردم ودیدم که شرکت های این حوزه پیشرفت زیادی کردن و همین خاطر تصمیم گرفتم تا 10 تا از برترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی ایران را به شما هم معرفی کنم تا بتونید به راحتی بینشون مقایسه کنید و پروژتون را به یکی از آنها بدید.

تو این مقاله شرکت ها را تک به تک برسی می کنیم و بهتون می گیم که این شرکتا چه خدماتی را ارائه می کنند و هزینه سفارش طراحی سایت فروشگاهی تو اونها چقدر هستش.

بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی

1- سایت بیلدر | بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

بزارین اول از شرکت خودمون شروع کنیم و قیمت و خدماتی که برای طراحی سایت فروشگاهی ارائه می دیم رو معرفی کنیم تا بتونید در ادامه ما را با سایر شرکت ها مقایسه کنید. ما در سایت بیلدر 3 تا پلن طراحی سایت فروشگاهی با 3 قیمت متفاوت داریم که هرکدوم ویژگی های خودشون را دارند. پلن عادی از قیمت 4 میلیون تومان شروع می شه و برای افرادی مناسب هستش که نمی خوان هزینه زیادی بکنن و قصد دارند که یک وب سایت معمولی طراحی کنند و محصولاتشون رو بفروش بزارند.

پلن عادی 5 میلیون هزینه داره که برای افرادی که می خوان علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی آپشن هایی مثل اینماد، سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و … را داشته باشند مناسب هستش. پلن فوق پیشرفته تمامی موارد مورد نیاز کاربران را شامل میشه و 6 میلیون تومان هم هزینه طراحیش میشه، تو این پلن علاوه بر مواردی که برای پلن پیشرفته ذکر شده، امکان طراحی بنر اختصاصی، لوگو اختصاصی و همچنین امکانات بیشتر را هم داره.

شما بعد از درخواست طراحی سایت فروشگاهی از 3 تا 12 ماه بطور رایگان می تونید از پشتیبانی فنی استفاده کنید تا در صورتی که سایت به مشکل خورد به راحتی و بدون دردسر مشکل سایتتون حل بشه. شرکت ما برای افرادی که قصد دارن اولین وب سایت خودشون را طراحی کنند پیشنهاد میشه چون با کمترین هزینه بیشترین امکانات را می تونن داشته باشند.

2- وبسیما

دومین شرکتی که در لیست بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاه میتونیم به شما معرفی کنیم، شرکت طراحی سایت وبسیما هستش. این شرکت در سال 1390 تاسیس شده و تا امروز هم پروژه های سایت فروشگاهی زیادی رو انجام داده. اطلاعاتی درباره این که در این شرکت طراحی سایت چقدر هزینه دارد در دسترس نیست و شما برای دریافت قیمت باید با شماره 02191077701 تماس بگیرید.

همچنین باید ذکر کنیم که وبسیما یکی از گران ترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در ایران هستش که صرفا به خاطر برندش هزینه های بیشتری را دریافت می کنه، پس اگه قصد دارین که اولین وب سایت خودتون را طراحی کنید این شرکت به شما پیشنهاد نمیشه ولی اگر قصد دارید که وب سایت قبلی خودتون را ارتقا بدین و مشتریان زیادی دارید، پیشنهاد می کنیم که از خدمات این شرکت استفاده بکنید.

3- ایران سایت

ایران سایت یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت هستش که وقتی در سال 90 هم به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت بودم به اونا برخوردم. یکی از مشکلاتی که این شرکت داره، تفکر قدیمی اون هستش ولی به خاطر سابقه ای که دارن می تونن اکثر مشکلات طراحی سایت رو حل کنن و تقریبا از عهده هر مشکلی برمیان. این شرکت هم مثل شرکت وب سیما قیمت مشخصی برای طراحی سایت اعلام نکرده که باعث گیج شدن کاربران میشه و شما برای استعلام قیمت حتما با این شرکت تماس بگیرین که یک نقطه ضعف محسوب میشه. اگر خواستین از این شرکت استعلام قیمت کنید می تونید با شماره 02188886450 تماس بگیرین.

4- سایت ساز زرین

شرکت طراحی سایت

این شرکت که همانند سایت بیلدر در استان زنجان فعالیت می کنه، یکی دیگر از شرکت هایی هستش که در لیست بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی قرار می گیره. در این وب سایت برخلاف وبسیما و ایران سایت قیمت طراحی سایت فروشگاهی به راحتی در دسترس هستش. برای مثال هزینه طراحی سایت فروشگاهی از 4.5 میلیون شروع میشه که برای افرادی که تازه و برای اولین بار می خوان صاحب سایت بشن مناسب هستش، پلن پیشرفته و فولی که دارن حدود 10 میلیون تومان هستش و یک دامنه رایگان هم همراه با اون بهتون هدیه میدن.

نقطه قوت این شرکت سئو قوی سایتشون هستش و به واسطه این سئو قوی فروش خوبی را تجربه می کنند. اما بزرگ ترین نقطفه ضعف این شرکت مدیریت ضعیف اون هستش که رفتار مناسبی با کارمند های خودش نداره و این امر باعث میشه تا طراحان در زمان طراحی وب سایت شما کم کاری کنند، اما بطور کلی این شرکت هم جزو برترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در زنجان و ایران به حساب میاد.

5- تابان شهر | بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

تابان شهر یکی از شرکت هایی هستش که جدیدا وارد رقابت با سایت هایی مثل وبسیما و سایت بیلدر شده، اما فکر نکنید که این شرکت تازه کار هستش بلکه این شرکت در سال 1391 تاسیس شده و تا به امروز شاهد پیشرفت اون بودیم. هزینه طراحی سایت فروشگاهی در این شرکت از 8 میلیون تومان شروع میشه که به نسبت رقباشون گرون تر هستش و دلیل اصلی بالا بودن این قیمت، تبلیغات زیادی هستش که این شرکت در بستر اینترنت میکنه. پلن حرفه ای هم حدود 14 میلیون تومان قیمت داره که برای افراد تازه کار پیشنهاد نمیشه چون شرکت های بهتری هستن که با قیمت کمتری می تونن براتون سایت فروشگاهی با همون امکانات طراحی بکنن.

6- سه سوت وب

اگر به دنبال یک سایت کدنویسی شده هستین این شرکت را بهتون پیشنهاد می کنم. اما نقطه ضعفی که این شرکت در سایت های کدنویسیش داره اینه که اکثر سایت ها ظاهر جذابی ندارن و خسته کننده هستند ولی در عوض امکاناتی که در سایت وجود داره به درستی کار میکنن. پس اگر ظاهر سایت براتون اهمیت نداره و بیشتر به امکانات سایتتون اهمیت میدین ما این شرکت را بهتون معرفی می کنیم. اطلاعاتی از قیمت هم در داخل این سایت موجود نیست و شما برای دریافت قیمت باید وارد وب سایتشون بشین یا با شماره02128428356 تماس بگیرین.

7- وبزی

یک شرکت طراحی سایت معروف که احتمالا تبلیغات زیادی ازش در آپارات دیدن شرکت طراحی سایت وبزی هستش. این شرکت سی ام اس اختصاصی خودش را داره که برای طراحی سایت فروشگاهی ازش استفاده میکنن. مهم ترین ویژگی این سی ام اس اختصاصی قیمت کمتر اون نسبت به رقبا هستش ولی فقط شما این امکان را دارید که از طرح های از قبل طراحی شده خریداری کنید و به دلیل پخته نبودن سی ام اس اختصاصی وبزی در زمان سئو کردن سایت قطعا به مشکل می خورین. پس اگر طرح تکراری و سئو سایت براتون مهم نیست و در عوض قیمت پایین براتون اولویت داره این شرکت را بهتون پیشنهاد میدیم.

8- وبین سئو

یکی از شرکت هایی که رقیب ماست ولی من به شدت ازش خوشم میاد وبین سئو هستش. دلیل اصلی که من از این وب سایت خوشم میاد ترکیب رنگ عالی وب سایت این شرکت هستش. کار اصلی این شرکت سئو سایت هستش ولی در زمینه طراحی سایت هم فعالیت میکنن. برای استعلام قیمت طراحی باید با شماره 02532912920 تماس بگیرین. من این شرکت را برای طراحی سایت فروشگاهی بهتون پیشنهاد نمی کنم ولی اگر سایت فروشگاهی دارین و میخواین سایت را سئو کنید می تونید با این شرکت تماس بگیرین.

9- وب وان

سایت های طراحی سایت

نهمین شرکت در لیست بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی، شرکت وان هستش. یک آپشن جالبی که این سایت در اختیار شما قرار میده امکان پرداخت ماهانه هزینه وب سایت هست. یعنی شما در هر ماه برای نگه داری وب سایت باید حدود 300 هزار تومان هزینه کنید و در صورت عدم پرداخت این هزینه وب سایت شما از دسترس خارج میشه. بزگترین ایرادی که می تونیم بگیریم این هستش که اگر شما فراموش کنید تا هزینه ماهانه نگهداری سایتتون را پرداخت کنید وب سایت شما از دسترس خارج میشه.

10- وب پویا

لقب دهمین و آخرین وب سایت و شرکت طراحی سایت در لیست بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی به وب پویا تعلق می گیره. هزینه طراحی سایت از 4 میلیون تومان شروع میشه و شما می تونین طرح مورد نظرتون را بهشون ارائه کنید تا براتون طراحی کنن.

نتیجه گیری | بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

در بالا 10 تا بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی را بهتون معرفی کردیم. اگر اولین بار هستش که می خواهین برای کسب وکارتون سایت طراحی کنید از سایت بیلدر کمک بگیرین چون به دلیل هزینه مناسب در کنار امکانات عالی که در اختیار میزارن این وب سایت طرح مورد نظرتون را بدون گرفتن هزینه اضافی طراحی می کنه. اگر دومین سایت فروشگاهیتون را قصد دارید طراحی کنید و قصد دارید که سایت قبلیتون را ارتقا بدین پیشنهاد ما وب سیما هستش. اگر قصد دارید تا فقط برای چند ماه سایت داشته باشید و بعد از چند ماه به سایت نیاز ندارید حتما از خدمات وب پویا استفاده کنید.

امیدواریم که از این مقایسه لذت برده باشید، اگر شما نظری راجب این مقاله با موضوع بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی دارید حتما در بخش نظرات اون را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات