09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ | آموزش انواع روش ها

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ
به این مقاله امتیاز بدهید

با افزایش روز افزون استفاده از اینترنت، توجه صاحبان کسب و کار نیز به این سو جلب شد و از این طریق توانستند محصولات خود را بفروشند. یک یاز نکات مهم در گسترش فروش در اینترنت، دانستن همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ است. در این مقاله از سایت بیلدر قصد داریم تا همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ را به شما توضیح دهیم. پس اگر شما هم قصد دارید تا بیشتر در رابطه با این موضوع بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ | همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین به تمام فعالیت هایی گفته می شود که صاحبان کسب و کار برای معرفی و تبلیغ کار خود در فضای اینترنت انجام می دهند. سفارش طراحی سایت و سئو، ایمیل مارکتینگ، پیج اینستاگرام و… جوز فعالیت هایی است که دیجیتال مارکتینگ نامیده می شوند.

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

استفاده از روش های بازاریابی سنتی دیگر تاثیر چندانی روی مخاطبان ندارد. از طرفی استفاده از اینترنت به بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره افراد شده است. به همین دلیل استفاده از روش های نوین برای بازاریابی بسیار کارآمد است.

دیجیتال مارکتینگ چیست

انواع دیجیتال مارکتینگ

تا اینجای این مقاله از سایت بیلدر متوجه شدیم که دیجیتال مارکتینگ انواع مختلفی دارد. اما برای این که همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ را بدانید و بتوانید از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید، باید با انواع آن آشنا شوید.

محتوا

تولید محتوا یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که شامل نوشتن مقالات وبلاگ، ویدئو، پادکست و غیره است. در اصل با تولید محتوا می توانید پاسخ نیاز های کاربر را بدهید و مطالب مفید را به آن ارائه کنید.

تبلیغات در فضای مجازی

نوع دیگر از دیجیتال مارکتینگ استفاده از تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. این روز ها استفاده از شبکه های اجتماعی به یک روتین روزانه زندگی مردم تبدیل شده است. به همین دلیل از این فضا می توان برای تبلیغ و معرفی کسب و کار استفاده کرد. از مزایای تبلیغات در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی این است که به تعداد زیادی از بازدید کنندگان دسترسی دارید و با استفاده از تبلیغات هدفمند، می توانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید.

همچنین خودتان نیز می توانید در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و مخاطبان جدیدی را جذب کنید. مثلا عکس محصولات، قیمت و جنس آن ها، نوع خدماتی که ارائه می دهید و… را در فضای مجازی قرار دهید.

گوگل ادز

با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و به کمک گوگل ادز می توانید مخاطبان هدف را به سمت سایت خود هدایت کنید. به این صورت که کاربر با سرچ آن کلمه، با سایت شما مواجه می شود. اما این کار موقتی و هزینه بر است. به همین دلیل پیشنهاد سایت بیلدر به شما سئو سایت است که در ادامه بیشتر آن را بررسی خواهیم کرد.

ایمیل مارکتینگ

با ارسال ایمیل های تبلیغاتی می توانید مخاطبان را از آخرین اخبار و تخفیف های خود با خبر کنید. اما به این نکته توجه کنید که پیش از آن از مخاطبان خود بپرسید که آیا می خواهند ایمیل تبلیغاتی دریافت کنند یا خیر. در غیر این صورت ممکن است ایمیل شما برای آن ها مزاحمت ایجاد کند.

انواع دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات کلیکی

با نمایش بنر یا ویدئو از کسب و کار و یا وب سایت خود در سایت های پر بازدید، می توانید به طیف وسیعی از کاربران دسترسی داشته باشید و این روش نیز جزو دیگر روش های بازاریابی دیجیتال است.

سفارش طراحی سایت

با استفاده از ایجاد وب سایت می توانید بخش های مختلف کار خود را به کاربران نشان دهید که موجب اعتماد سازی بیشتر نیز است. صفحات مختلف سایت مثل درباره ما، می تواند شما را به کاربر معرفی کندو زمانی کهکاربر شما را بشناسد، می تواند با شما ارتباط بگیرد و اعتماد کند. صفحه تماس با ما، اطلاعات کامل را برای در ارتباط بودن کاربر با شما را نمایش می دهد.

در بخش وبلاگ می توانید مقالات مفید در حوزه کار خود را قرار دهید. از طرفی این صفحات را می توانید با سلیقه خود طراحی کنید و مثلاینستاگرام، نیازی نیست فقط از یک طرح استفاده کنید، یا با فیلترینگ اینترنت با هیچ مسکلی رو به رو نخواهید شد. همانطور که میبینید طراحی سایت مزایای زیادی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

سئو سایت

با سئو و بهینه سازی وب، زمانی که کاربر کلمه کلیدی را سرچ می کند، گوگل سایت شما را به آن نشان خواهد داد. به همین دلیل سئو موجب افزایش ترافیک و بازدید سایت می شود.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سایت بیلدر با ایجاد استراتژی مناسب و مخصوص کسب و کار شما، موجب افزایش بازخود و دیده شدن شما خواهد شد. البته می توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید اما برای بهتر انجام شدن کار ها، بهتر است آن ها را به دست افراد متخصص بسپارید. همچنین سایت بیلدر با در نظر گرفتن پرداخت  اقساطی برای رفاه حال مشتریان، موجب شده است تا به راحتی بتوانید اقدامات لازم را برای پیشرفت کسب و کار خود انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت ساز به بررسی همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ و نکات مهم و همچنین انوع آن پرداختیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید. حتما سوالات و نظرات خود را با ما و سایر کخاطبان سایت بیلدر نیز در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات