09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

ثبت نام در چت جی بی تی | نحوه استفاده از chatgpt در ایران

نحوه استفاده از chatgpt در ایران
به این مقاله امتیاز بدهید

امروزه شرکت های مختلف از هوش مصنوعی هایی که ساخته اند، به نوبت رو نمایی می کنند. واقعا هم زندگی بدون هوش مصنوعی میسر نیست و استفاده از این ابزار های مختلف در زندگی تک تک انسان ها بسیار گسترده شده است. یکی از این هوش مصنوعی های پر کاربرد چت جی پی تی است که در مقاله همه چیز درباره چت جی بی تی به طور کامل آن را توضیح داده و معرفی کرده ایم.

اما به طور خلاصه، چت جی پی تی رباطی است که می توانید به صورت آنلاین با آن گفت و گو کنید، از آن سوال بپرسید و جواب خود را به صورت متن دریافت کنید.

در این مقاله از سایت ساز قصد داریم تا به شما روش ثبت نام در چت جی بی تی را آموزش دهیم. پس اگر می خواهید بیشتر در رابطه با این موضوع بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام در chatgpt | نحوه استفاده از chatgpt در ایران

بسیاری از افراد گمان می کنند برای استفاده از ChatGPT باید برنامه خاصی را دانلود و نصب کنند. البته برنامه های زیادی نیز د گوگل پلی و اپ استور با این نام وجود دارند اما هیچ کدام از آن ها، برنامه اصلی و رسمی نیستند. برای استفاده از ChatGPT نیازی به دانلود برنامه ای نیست و تنها کافیست از طریق سایت OpenAI وارد چت بات شوید.

برای استفاده از ChatGPT باید در آن حساب کاربری داشته باشید. برای ثبت نام در چت جی بی تی، پس از وارد کردن ایمیل خود، باید ایمیلی که به شما ارسال می شود را تایید کنید. سپس باید شماره تلفن خود را وارد کنید. متاسفانه به دلیل تحریم ایران، با آی پی و شماره ایران  برای ثبت نام در چت جی بی تی نمی توانید اقدام کنید. بنابراین به خرید شماره مجازی احتیاج دارید. بعد از این که شماره مجازی را خریداری کردید، آن شماره را در ادامه فرایند ثبت نام در چت جی بی تی وارد کنید.

سپس کد تاییدی که به آن شماره ارسال شده است را وارد کنید. به این ترتیب می توانید از چت جی بی تی استفاده کنید. فقط استفاده از فیلتر شکن فراموش نشود!

ثبت نام در chatgpt

چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟

ظاهر این ربات طراحی ساده ای دارد، دو حالت روشن و دارک دارد و کار کردن با آن نیز بسیار راحت است. صفحه چت فضای زیادی از صفحه گرفته و برای تایپ کردن و شروع صحبت باید از باکس کوچک در پایین صفحه استفاده کنید.

این چت بات کاربرد های مختلف و متفاوتی دارد که پس از ثبت نام در چت جی بی تی می توانید از آن به زبان های فارسی، انگلیسی و غیره استفاده کنید. استفاده از این ربات رایگان است اما می توانید نسخه پولی آن را نیز تهیه کنید. در نسخه پولی چت جی بی تی، سرعت پاسخ دادن ربات بیشتر است. همچنین برخی محدودیت ها نیز برداشته شده است.

ChatGPT چه کاربرد هایی دارد؟

حتما می خواهید بدانید بعد از ثبت نام در چت جی بی تی چه چیزی نسیب تان می شود! در ادامه قصد داریم تا کاربرد های چت جی بی تی را به شما معرفی کنیم.

رزومه نویسی

قطعا برای یافتن شغل مناسب به یک رزومه قوی احتیاج دارید. اما رزومه نویسی روش های خاص خودش را دارد و از طرفی، نمی توانید یک رزومه بنویسید و آن را برای تمام موقعیت های شغلی مورد نظر ارسال کنید. با ثبت نام در چت جی بی تی می توانید از او بخواهید تا با رعایت تمام نکات، رزومه مناسبی را برای شما بنویسد. این ربات در کمترین زمان ممکن بهترین رزومه را برای شما خواهد نوشت.

پرسیدن سوالات پیجیده

گاهی اوغات فقط با سرچ کردن سوال مورد نظر و خواندن مقالات مرتبط نمی توانید به پاسخ خود برسید و مسائل پیجیده را درک کنید. چت جی پی تی این مفاهیم سخت را به سادگی به شما توضیح می دهد. تقریبا هر سوالی را می توانید از این ربات بپرسید. چه سوال ریاضی باشد، چه مربوط به برنامه نویسی و رفع ایرادات کد باشد، چه سوالاتی مربوط به روابط باشد، فرقی نمی کند. درست است که هوش مصنوعی مانند انسان ها دارای احساسات نیست اما گاهی اوقات می توانید از آن به عنوا مشاور نیز استفاده کنید.

ثبت نام در چت جی بی تی

تولید محتوا

این ربات درباره هر موضوعی که بخواهید برایتان می نویسد و شما می توانید از محتوا های آن استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر نحوه ثبت نام در چت جی بی تی را به طور کامل توضیح دادیم و با کاربرد های این ربات آشنا شدیم. درست است که این ربات کاربرد های زیادی دارد، اما قطفا نمی تواند جایگزین علم و خلاقیت انسانی شود. همچنین کمک گرفتن از این ربات برا رفع مشکلات خوب است اما نه تاحدی که انسان را تبدیل به موجودی تنبل و کم دان کند.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات