09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

همه چیز درباره چت جی بی تی

چت جی بی تی چیست
به این مقاله امتیاز بدهید

این روز ها نام چت جی بی تی را زیاد می شنویم. این هوش مصنوعی حسابی در سراسر دنیا سر و صدا به پا کرده و تیتر همه اخبار شده است. علم و فناوری به سرعت در دنیا در حال گسترش است و ChatGPT به عنوان یکی از جدیدترین مدل زبانی پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی شناخته شده است که به صورت رایگان در دسترس تمام افراد قرار داده شده است.

اگر شما هم می خواهید مطالب بیشتر در رابطه با این هوش مصنوعی و کاربرد چت جی بی تی بدانید، تا نتهای این مقاله از سایت ساز با ما همراه باشید.

چت جی بی تی چیست؟

به بیان ساده، چت جی بی تی یک ربات مبتنی بر پایه هوش مصنوعی برای چت کردن و گفت و گو است که توسط شرکت OpenAI ارائه شده است. چت gpt می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک کند، به این صورت که شما سوال خود را برای آن تایپ می کنید و آن به شما پاسخ می دهد. تفاوتی ندارد که سوال شما در چه زمینه ای است و یا به چه زبانی می پرسید، در نهایت چت gbt پاسخ شما را به طور کامل و جامع خواهد داد!

استفاده از چت جی بی تی در ایران

چت جی بی تی قادر است موضوع ها و مسائل پیچیده در رابطه با ریاضی، فیزیک و حل مسئله را درک کند، جمله های درست و منطقی برای تولید محتوا ایجاد کند، خطاهای موجود در کد های برنامه نویسی را پیدا کند، صفحات HTML بسازد و…

استفاده از چت جی بی تی در ایران

متاسفانه به دلیل تحریم های ایران، برای استفاده از چت جی پی تی باید از شماره مجازی و فیلتر شکن برای تغییر آی پی استفاده کنید. برای شروع ابتدا عبارت OpenAI  را در گوگل جست و جو کنید و سپس به وب سایت رسمی این شرکت وارد شوید. بعد به صفحه مربوط به ChatGPT  بروید و روی گزینه Try ChatGPT کلیک کنید.

در این مرحله باید در سایت OpenAI ثبت نام کنید. اگر قبلا این کار را انجام داده اید، وارد حساب کاربری خود شوید. حالا می توانید از چت جی بی تی استفاده کنید. برای استفاده از آن به هیچ دانش خاصی نیاز نیست و فقط کافی است به صورت طبیعی و محاوره ای شروع به چت کردن کنید.

البته دسترسی مستقیم هم برای استفاده از این ابزار وجود دارد. برای این کار این آدرس را در مرورگر خود جست و جو کنید : chat.openai.com

خوشبختانه چت جی پی تی رایگان است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. البته این شرکت قبلا ابزار هایی را طراحی کرده است که در ابتدا رایگان بودند و بعدا تبدیل به ابزار های پولی شدند. بنابراین ممکن است ChatGPT نیز در آینده به یک ابزار پولی تبدیل شود.

البته باید به این نکته اشاره کرد که این ابزار فعلا به صورت آزمایشی قرار دارد و ممکن است برای مدتی از دسترس خارج شود.

خرید شماره مجازی برای استفاده از ChatGPT

برای دریافت شماره مجازی به وب سایت NumberLand مراجعه کنید و پس از ثبت نام در سایت یا وارد شدن به حساب کاربری، روی گزینه OpenAI کلیک کنید. به این ترتیب لیستی از شماره های مجازی کشور های مختلف را خواهید دید که برای استفاده از چت gpt مناسب هستند.

کاربرد چت جی بی تی

شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین خریداری کنید. پس از پایان مراحل خرید، شماره جدید را از صفحه کاربری خود کپی کنید و به صفحه چت gbt بازگردید. حالا کشور مورد نظر را پیدا کنید و شماره را در قسمت مربوطه قرار دهید تا کد تایید برای شما ارسال شود.

پس از پایان این مراحل وارد حساب کاربری خود خواهید شد و می توانید گفت و گوی خود را با چت جی بی تی آغاز کنید. برای دفعات بعدی هم که بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید، کافی است از قسمت Sign up ایمیل و رمز خود را وارد نمایید.

کاربرد چت جی بی تی

همان طور که بالا تر اشاره شد، این هوش مصنوعی کاربرد های زیادی در حوزه های مختلف دارد. یکی از مهم ترین کاربرد های این ابزار تولید محتوا است. از این قابلیت می توانید در بخش وبلاگ های مختلف مانند سفارش طراحی سایت فروشگاهی، سفارش سایت شرکتی، طراحی سایت وکلا و… استفاده کنید. همچنین می توانید برای نوشتن رزومه، نوشتن نامه و سایر موارد از چت جی بی تی استفاده کنید.

مورد بعدی از کاربرد چت جی بی تی این است که بجای جست و جوی سوالات خود در گوگل، از آن کمک بگیرید زیرا پاسخ های مفید تر و کوتاه تر دریافت می کنید. یا به عنوان مترجم از آن استفاده کنید.

همچنین برای افزایش دانش برنامه نویسی و رفع ایرادات کد به هر زبانی می توانید از چت جی پی تی راهنمایی بگیرید.

یا حتی برای سرگرمی با آن صحبت کنید! یا نام کتابی که میخواهید را در آن سرچ کنید تا به صورت خلاصه آن را بخوانید.

همان طور که میبینید این ابزار کاربرد های بسیار زیاد در حوزه های مختلف دارد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

سخن پایانی

در  این مقاله از سایت بیلدر به بررسی موضوع داغ و جنجالی این روز ها، یعنی ChatGPT پرداختیم. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم. حتما در بخش نظرات سوالات خود را و یا تجربه خود از استفاده از این ابزار را با ما در میان بکذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات