09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

اهمیت سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت

سئوی داخلی و سئوی خارجی
به این مقاله امتیاز بدهید

شما اینجا هستید زیرا اهمیت بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را در ایجاد دید و فروش برند داخلی درک می‌کنید. در واقع، 93 درصد از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و پنج نقطه ارگانیک برتر حدود 68 درصد از این ترافیک را تشکیل می دهند.

اما تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت چیست و چگونه هر دو را به طور موثر در کمپین های سئو خود باید پیاده کنیم؟ در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی این موضوع می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت

هر کار سئو تحت یکی از دو قسمت کلی قرار می گیرد: سئوی داخلی و سئوی خارجی .

سئوی داخلی (که سئوی درون صفحه نیز نامیده می شود) مستلزم اصلاح و ایجاد محتوا در وب سایت شما است، در حالی که سئوی خارج از سایت (که سئوی خارج از صفحه نیز نامیده می شود) مستلزم اصلاح و ایجاد محتوا در وب سایت های خارجی است. هدف سئو داخلی و خارج از سایت افزایش دید وب سایت ها در موتورهای جستجو است.

نمونه‌هایی از وظایف سئو در سایت عبارتند از بهینه‌سازی درون صفحه، بهبود تجربه کاربر، افزایش سرعت سایت، استفاده از کلمات کلیدی در صفحه و هدف‌گذاری و وبلاگ‌نویسی.

نمونه‌هایی از وظایف سئوی خارج از سایت عبارتند از ایجاد بک لینک، ایجاد/مدیریت استناد، انتشارات مطبوعاتی و وبلاگ نویسی مهمان.

ضروری است که در هر کمپین، سئوی خارج از سایت و سئو داخلی را پیاده سازی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

پیاده سازی SEO در سایت

سئوی داخلی و سئوی خارجی مستلزم نوشتن زیرساخت وب سایت شما در یک روشی که برای موتورهای جستجو مطلوب است. همچنین مستلزم ایجاد محتوا در وبلاگ برای ایجاد ترافیک و توسعه قدرت موضوعی در جایگاه شما است.

وظایف SEO 

سئوی فنی – سئوی فنی، چارچوب وب سایت شما را برای موتورهای جستجو مناسب می کند. این شامل مواردی مانند سرعت سایت، گواهینامه های SSL، نمایه سازی، داده های ساختاریافته و کدنویسی بهینه است. برای مدیریت سئوی فنی خود و تشخیص هر گونه مشکل احتمالی، ابزار رایگان “Google Search Console” منبع بسیار موثر و قدرتمندی است.

افزایش تجربه کاربری (UX) – تجربه کاربر یا به اختصار UX اصطلاحی است برای نحوه درک و تعامل کاربران با وب سایت شما. موتورهای جستجو از سیگنال های کاربر در الگوریتم رتبه بندی خود استفاده می کنند، بنابراین اگر کاربران وب سایت شما را دوست داشته باشند، موتورهای جستجو نیز آن را دوست خواهند داشت (و شما را رتبه بندی می کنند). برای ایجاد یک UX خوب در وب سایت خود، اطمینان حاصل کنید که محتوایی که در سایت قرار میدهید موضوعی مرتبط دارد، سریع بارگیری می شود، از نظر بصری جذاب است و با تمام دستگاه ها سازگاری دارد یا به اصطلاح ریسپانسیو است.

بررسی سئوی داخلی و سئوی خارجی

سئوی صفحه – سئوی درون صفحه ای مستلزم استفاده از کلمات کلیدی مناسب در قسمت های مناسب است. برای پیاده سازی موثر سئو در صفحه، با یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل شروع کنید. هنگامی که کلمه کلیدی مورد نظر خود را برای یک صفحه تعیین کردید، آن کلمه کلیدی را در عنوان، H1، اطلاعات متا، تگ های alt و کپی بدنه خود قرار دهید.

بازاریابی محتوا در وبلاگ – توسعه یک استراتژی وبلاگ نویسی برای وب سایت شما برای ایجاد ارتباط موضوعی در جایگاه شما بسیار ضروری است. علاوه بر این، ایجاد محتوای با کیفیت بالا با هدف اطلاعاتی به ایجاد ترافیک و ایجاد اعتماد در موتورهای جستجو کمک می کند. برای انجام یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر در سایت، کلمات کلیدی را با هدف اطلاعاتی پیدا کنید و محتوای با کیفیت بالا بنویسید که بینش های منحصر به فردی را ارائه می دهد و سئوی درون صفحه را در نظر داشته باشید.

پیاده سازی سئوی خارجی

سئوی خارج از سایت (خارج از صفحه) مستلزم  ارسال سیگنال‌های مطلوب از سایر وب‌سایت‌ها به شما است. این امر مستلزم ایجاد محتوا و بک لینک در سایر وب‌سایت‌ها و مدیریت فهرست‌ها و شهرت شما در آن وب‌سایت‌ها است.

کارهای سئوی خارجی 

لینک سازی – یک لینک (یا بک لینک) زمانی است که یک وب سایت خارجی یک لینک از سایت خود به سایت شما قرار می دهد. حجم و کیفیت بک لینک های ورودی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در عملکرد آن در موتورهای جستجو دارند. فرآیند به دست آوردن این لینک ها لینک بیلدینگ یا بک لینک سازی است. برای ایجاد این پیوندها، باید دارایی‌های قابل پیوند را در جایگاه خود ایجاد کنید.

Citation Management – یک استناد فهرستی از یک کسب و کار است که حاوی نام، شماره تلفن و آدرس آن (NAP) است. ایجاد استناد و بهینه سازی بخش بزرگی از سئوی خارج از صفحه است. وب‌سایت‌های مهم NAP عبارتند از Google Business Profile، Yelp، Bing Places و کانال‌های اجتماعی مانند Facebook. هزاران مورد دیگر وجود دارد و شما باید در همه آنها فهرست شده باشید، اما بهتر است با موارد بزرگی که قبلا ذکر شد شروع کنید.

برای بهینه سازی، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار شما با جزئیات و به طور مداوم در سراسر پلتفرم ها پر شده است. همچنین ایده خوبی است که نظرات خوب و واقعی زیادی دریافت کنید و بک لینک ها را در هر کجا که مرتبط است قرار دهید. همچنین می‌توانید از ابزاری مانند BrightLocal برای کمک به خودکارسازی و بهینه‌سازی مدیریت استناد خود استفاده کنید.

تفاوت های سئوی داخلی و سئوی خارجی  

کدام مهم تر است ؟ سئوی داخلی یا خارجی؟

در این قسمت از مقاله سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت، به بررسی اهمیت آن ها در وب سای می پردازیم. با این حال، اگر مجبور به انتخاب یکی از آن ها هستید، سئوی داخلی مهمتر از خارجی است. اگر وب سایت شما به خوبی بهینه شده باشد، می توانید از مزایای سئوی طبیعی خارج از سایت مانند بک لینک های طبیعی بهره مند شوید.

بهترین راه برای پیاده سازی سئوی داخلی و سئوی خارجی این است که با SEO در سایت شروع کنید. – مطمئن شوید که سایت شما از ابتدا بهینه شده است و یک استراتژی محتوای در سایت را شروع کنید.

وقتی این کار درست شد، سئوی خارج از سایت خود را شروع کنید تا ترافیک، اعتبار و اعتماد را به شما منتقل کند.

سخن پایانی

سئوی داخلی وب سایت شما را ویرایش می کند و سئوی خارج از سایت در حال ویرایش سایر وب سایت ها است. اما در نهایت سئوی داخلی و سئوی خارجی هر دو با هم کار می کنند و هر دو برای هر کمپین موثر سئو ضروری هستند.

با ساختن سایت خود به گونه ای که از نظر فنی سالم و کاربر پسند باشد، با SEO در سایت شروع کنید و از کلمات کلیدی به درستی با SEO درون صفحه استفاده کنید. سپس، استراتژی سئوی خارج از سایت خود را برای ایجاد بک لینک های ورودی و شهرت برند قوی شروع کنید. این دو به طور موثر ترکیبی اثر ترکیبی بر یکدیگر خواهند داشت و شما را برای موتور جستجو آماده می کنند.

در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت پرداختیم. امیدواریم از خواند آن لذت برده باشید. حتما سوالات و یا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات