09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو

تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو

هدف موتور جستجو کمک به شما در یافتن آنچه به دنبالش هستید و ارائه بهترین خدمات است. محتوایی که مطابق با نیازهای شما باشد. گوگل اخیراً به دلیل جریمه کردن وب سایت هایی که زمان زیادی برای بارگذاری روی دستگاه های تلفن همراه دارند، مورد توجه قرار گرفته است. سایت‌هایی که در نتایج جستجو رتبه بالایی دارند، اگر به‌صورت واکنش‌گرا طراحی شده باشند، می‌توانند توسط Google به عنوان «موبایل فرندلی» در نظر گرفته شوند تا به راحتی در هر دستگاهی پیمایش شوند.

چرا سرعت صفحه برای مشتریان مهم است؟

 سرعت صفحه مهم است زیرا تجربه کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد. سرعت پایین صفحه باعث ناامیدی بازدیدکنندگان شما می شود و باعث می شود که وب سایت شما را ترک کنند تا سایتی را پیدا کنند که سریعتر بارگذاری می شود. با این حال، اگر سایتی سریع داشته باشید، احتمالاً افراد بیشتری محتوای شما را مشاهده می کنند تا زمانی که کند باشد.

مردم چقدر برای دستگاه های تلفن همراه خود وقت می گذارند؟

این بخش از مقاله تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو را با دقت بخوانید

به نظر می رسد این روزها همه از دستگاه های تلفن همراه خود برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند. مردم به طور متوسط ​​3 ساعت در روز را با تلفن همراه خود می گذرانند و 67 درصد از این افراد گهگاه یا اغلب از تلفن همراه خود به جای رایانه برای وبگردی استفاده می کنند. بنابراین، برای وب‌سایت‌ها بسیار مهم است که موبایل‌پسند باشند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، بدون اینکه نیازی به بزرگنمایی و کوچک‌نمایی دائمی داشته باشند.

 

چرا سرعت برای سئو مهم است؟

افراد اغلب استدلال می کنند که سرعت موبایل برای سئو اهمیتی ندارد زیرا مردم از روی دسکتاپ خود وب را مرور می کنند نه از تلفن همراه. این یک تصور غلط است. در واقع، گوگل بی سر و صدا شروع به اندازه گیری و در نظر گرفتن سرعت بارگذاری سایت در دستگاه های تلفن همراه در الگوریتم رتبه بندی خود کرده است، به این معنی که افزایش سرعت سایت می تواند به وب سایت شرکت کمک کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو بالاتر نشان داده شود. این ممکن است یکی از مهمترین ویژگی ها هنگام بررسی خدمات سئو باشد. همچنین با توجه به اینکه نیمی از کل ترافیک جستجو از طریق موبایل است. همچنین، گوگل سرعت موبایل را به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی SERP شناسایی کرده است.

ابزارهای بررسی سرعت موبایل چیست؟

به بخش مهمی از مقاله تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو رسیدیم.

یک آژانس بهینه سازی موتور جستجوی خوب، سرعت سایت شما را در دستگاه های تلفن همراه کنترل می کند. اگر خیلی کند باشد، می تواند بر رتبه صفحه سایت شما تأثیر منفی بگذارد. برای بررسی سرعت موبایل سایت خود، می توانید از یکی از این ابزارها استفاده کنید:                         Google PageSpeed ​​Insights، Google Mobile-Friendly Test و WebPagetest.

سرعت سایت در موبایل

→ Google PageSpeed ​​Insights

Google ابزاری به نام PageSpeed ​​Insights دارد که می‌توان از آن برای مشاهده نحوه استفاده از آن استفاده کرد. یک سایت در حال انجام است سرعت سایت را در دستگاه های موبایل و دسکتاپ و شبکه های کند، متوسط ​​یا سریع رتبه بندی می کند. این اطلاعات می‌تواند به کارشناسان بهینه‌سازی موتور جستجو کمک کند تا سایت خود را بهینه‌سازی کنند تا آن را ریسپانسیو، بارگیری سریع‌تر و استفاده از آن برای همه بازدیدکنندگان آسان‌تر کند.

→ Think With Google Speed ​​Test Tool

یکی از مهم ترین بخش های تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو:

این ابزار سرعت بارگیری یک سایت را اندازه گیری می کند. گوگل برای بارگذاری سریع‌تر وب‌سایت‌ها فشار می‌آورد زیرا می‌داند که مردم خواهان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تلفن‌هایشان هستند. زمان بارگذاری یک عامل مهم در بهینه سازی موتور جستجو است زیرا هرچه زمان بیشتری برای بارگذاری سایت شما طول بکشد، احتمال کمتری وجود دارد که کسی در سایت شما بماند و اطراف آن را مرور کند.

→ WebPageTest

WebpageTest ابزاری عالی برای آزمایش زمان بارگذاری وبسایت شما. این به شما امکان می دهد نحوه بارگذاری سایت خود را با سایت های دیگر در همان دسته مقایسه کنید. این ابزار همچنین معیارهایی مانند بایت در ثانیه و اندازه صفحه را به شما نشان می دهد. اگر وب سایت شما زمان زیادی برای بارگیری طول می کشد، ممکن است برای مشتریانی که ممکن است قبل از اینکه بتوانند به محتوای سایت شما دسترسی پیدا کنند، ناامید کننده باشد.

→ GTmetrix

GTmetrix ابزاری برای آزمایش آمادگی تلفن همراه یک وب سایت است. این فقط سرعت بارگذاری یک وب سایت در دستگاه های تلفن همراه را تجزیه و تحلیل نمی کند و به قابلیت استفاده و دقت تمام متن های مختلف نگاه می کند. GTmetrix چندین فاکتور را که ممکن است روی کاربران تلفن همراه تأثیر بگذارد، بررسی می‌کند، از جمله اندازه فونت و رنگ، اهداف ضربه‌ای، تند کشیدن بزرگ و پیمایش خودکار. حال به اهمیت تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو آگاه شدین.

راه هایی برای بهبود سرعت موبایل چیست؟

→ به حداقل رساندن زمان پاسخگویی سرور

 همچنین درک این نکته مهم است که سرعت موبایل ممکن است با سرعت دسکتاپ یکسان نباشد. انواع مختلفی از تلفن همراه وجود دارد و سرعت پایین به ویژه در اتصالات 2G خسته کننده است. به این ترتیب، توسعه‌دهندگان باید با استفاده از طرح‌های ساده و اطمینان از اینکه بارگذاری اضافی مانند Flash یا گرافیک‌های سنگین وجود ندارد، سایت‌های خود را برای مدیریت بهتر اتصالات کند در نظر بگیرند.

→ فشرده سازی و تغییر اندازه ویدیوها

به منظور رتبه اول در موتور جستجوی Google ، یک شرکت باید ویدیوهایی داشته باشد که بهینه شده باشند. برای انجام این کار، به یاد داشته باشید که فشرده سازی و تغییر اندازه ویدیوها. در صورت نیاز، می توانید از ابزارهای فشرده سازی موجود به صورت آنلاین استفاده کنید.

→ به حداقل رساندن تغییر مسیرها برای سرعت موبایل

برای مثال هنگام طراحی سایت وکالت برای موبایل، چند اصل کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. محدود کردن تعداد تغییر مسیرها از صفحات موبایل به صفحات دسکتاپ بسیار مهم است. تغییر مسیر داده ها و زمان بیشتری را مصرف می کند.

→ JS و CSS را با دقت در فایل های HTML خود قرار دهید

کد جاوا اسکریپت را در پایین فایل HTML و کد CSS را در بالا قرار دهید. این به این دلیل است که کد جاوا اسکریپت می تواند رندر صفحه را کند کند، بنابراین اگر در پس زمینه بارگیری شود، فقط در صورت لزوم بارگیری می شود. همچنین اطمینان حاصل می کند که صفحه قبل از بارگیری اسکریپت های خارجی در یک قالب قابل خواندن در مرورگر ارائه می شود.

→ چرخش مرورگر Cache On

این بخش از مقاله تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو را خوب و با دقت بیشتری بخوانید.

روشن کردن کش مرورگر باعث می شود وب سایت شما سریعتر بارگیری شود. اگر آن را غیرفعال کنید، صفحات وب کندتر بارگیری می شوند و کاربر ممکن است از انتظار برای بارگیری صفحات ناامید شود. این امر بهینه سازی موتورهای جستجو را کند می کند زیرا به این معنی است که افراد قبل از تکمیل بازدید سایت شما را ترک می کنند.

سرعت موبایل عامل مهمی در سئو است. البته، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که گوگل هنگام تعیین موقعیت رتبه بندی در نظر می گیرد، اما داشتن سایتی با زمان بارگذاری سریع صفحه می تواند تفاوت ایجاد کند.

در این مقاله با موضوع تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو سعی کردیم اطلاعات مهمی را در زمینه تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو به شما باز گو گنیم، امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

پایان مقاله تاثیر سرعت سایت در موبایل بر سئو.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات