09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟ 10 راهکار به درد بخور!

چگونه با گوشی پول در بیاوریم
5/5 - (1 امتیاز)

بساری از ما ساعت ها موبایل به دست هستیم و در فضای مجازی می چرخیم. اما چه میشد اگر از این وسیله به خوبی استفاده کنیم، به طوری که بتوان آن را تبدیل به یک منبع درآمد کرد؟

چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟ این یکی از پر تکرار ترین سوال هایی است که افراد در سن های مختلف می پرسند. این روز ها تقریبا اکثر افراد از گوشی موبایل هوشمند استفاده می کنند. از طرفی برای پول در آوردن با گوشی به سرمایه، مدرک و یا سن خاصی نیازی نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد به این فکر میفتند که از طریق گوشی پول در بیاورند.

به همین دلیل در این مقاله از سایت بیلدر قصد داریم تا شما را با روش های مختلف آشنا کنیم و پاسخ سوال چگونه با گوشی پول در بیاوریم را به طور کامل بررسی کنیم. پس اگر شما هم می خواهید بدانید چگونه بدون سرمایه و به راحتی با همین گوشی پول در بیاورید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟

پول در آوردن با گوشی از ساده ترین روش ها برای رسیدن به درآمد است. در ادامه بهترین کار ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- ادمینی شبکه های اجتماعی

کسب و کار های زیادی در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند که به دنبال ادمین هستند. این کار به تخصص زیادی نیاز ندارد. فقط به کمی تولید محتوا و ادیت عکس و ویدئو احتیاج است.

همچنین باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، به موقع و درسریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال هایشان را بدهید و آن ها را ترغیب کنید تا از شما خرید کنند و یا از خدمات شما استفاده کنند. اگر محصولی را قرار است بفروشید، مشخصات آن را به طور دقیق و کامل قرار دهید.

به این ترتیب از طریق ادمینی می توانید به درآمد برسید. ممکن است در ابتدا هزینه کمی دریافت کنید، اما وقتی حرفه ای شدید می توانید به صورت همزمان ادمین صفحات مختلف شوید و درآمد خود را افزایش دهید.

2- عکاسی

کسب درامد با گوشی

عکاسی یکی از نیاز های اساسی است. قبلا برای عکاسی از دوربین عکاسی استفاده می کردند اما الان بسیاری از افراد با دوربین موبایل خود این کار را انجام می دهند. اگر دوبین گوشی شما نیز از کیفیت خوبی برخوردار است، با انجام کار های ادیت و عکاسی می توانید به درآمد خوبی برسید زیرا این حوزه همواره مشریان زیادی داشته است.

برنامه های مختلفی برای ادیت عکس و فیلم با گوشی وجود دارند که به شما کمک می کنند به راحتی کار خود را انجام دهید. معمولا کار با این برنامه ها چندان سخت نیست و با استفاده از آموزش های رایگان می توانید به آن ها مسلط شوید. پیکس آرت یکی از معروف ترن و پر استفاده ترین برنامه ها است.

3- بازاریابی

یکی دیگر از پاسخ های سوال چگونه با گوشی پول در بیاوریم، بازاریابی با گوشی است. بسیاری از افراد به دنبال بازاریاب های حرفه ای و غیر حضوری برای فروش لباس، لوازم آرایشی و… هستند. به این ترتیب هر چه محصولات بیشتری بتوانید بفروشید، پورسانت بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. البته قبل از شروع همکاری حتما درباره آن فروشنده تحقیق کنید تا گیر کلاهبرداران نیفتید!

4- بلاگری در اینستاگرام

اینستاگرام طرفداران و کاربران زیادی دارد. با بلاگری در حوزه های مختلف اعم از بلاگر ورزشی، آشپزی، روزمره و… می توانید فالور های زیادی را جذب کنید و سپس از طریق انجام تبلیغات در پیج خود، به درآمد بالایی برسید.

5- یوتیوبری

با استفاده از یوتیوب و ویدئو هایی که به اشتراک می گذارید می توانید به درآمد دلاری برسید! فقط کافی است تولید محتوا را به گونه ای انجام دهید که برای مخاطبان لذت بخش و جذاب باشد. بهاین ترتیب هرچه ویدئو شما بیشتر دیده شود، پول بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

البته آپارات نیز این قابلیت را فراهم کرده است که با به اشتراک گذاشتن ویدئو بتوانید به درآمد برسید، اما چون درآمد یوتیوب به دلار است، بنابراین سود بیشتری نیز خواهید برد.

6- فعالیت در حوزه ارز های دیجیتال

با آموزش دیدن در این حوزه، می توانید به درآمد بالایی برسید. افراد زیادی هستند که از طریق همین گوشی در این حوزه فعالیت می کنند و شما نیز پس از دیدن آموزش های لازم می توانید وارد بازار کارشوید.

کار اینترنتی با گوشی

7- تولید محتوا

تولید محتوا اساس پیشرفت کار است زیرا با استفاده از محتوا می توانید مخاطبان را جذب کنید. خوشبختانه این کار را می توان با گوشی انجام داد. با توجه به افزایش سفارش طراحی سایت، گسترش سبکه های اجتماعی و… نیاز به تولید محتوا نیز افزایش پیدا کرده است.

8- مدیریت سایت وردپرس

اگر به طراحی سایت و ادمینی مسلط هستید، می توانید کار های پشتیبانی وب سایت را برای حوزه های مختلف مانند طراحی سایت فروشگاهی، سفارش سایت شرکتی، طراحی سایت پوشاک و غیره را انجام دهید.

از طرفی می توانید برای خودتان یک وب سایت راه اندازی کنید و با فروشندگان مختلف صحبت کنید تا محصولات آن ها را در وب سایت خود به فروش برسانید. با هر فروش نیز کارمزد بگیرید. از روش هایی که بالاتر نیز به آن ها اشاره کردیم هم میتوانید برای افزایش فروش استفاده کنید.

مثلا در سوشال مدیا مخاطبان را جذب کنید، تولید محتوای مفید انجام دهید، محصولات را در وب سایت های معروف مثل دیوار، ترب، دیجی کالا و غیره قرار دهید.

9- ترجمه متن

با استفاده از سایت گوگل ترنسلیت و دانش خود، با استفاده از گوشی می توانید کار ترجمه انجام دهید. از طریق کانال های تلگرام و یا سایت های کاریابی و یا دیوار می توانید پروژه بگیرید.

10- خدمات تایپ

با نصب ورد ( Word ) در گوشی و با تایپ فایل دست نویس، تبدیل ویس به متن و غیره می توانید به درآمد برسید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر پاسخ سوال چگونه با گوشی پول در بیاوریم را مورد برسی قرار دادیم. امیدواریم راهکار های ارائه شده برایتان مفید بوده باشد. درست است که پول در آوردن بدون سرمایه و تخصص کمی ممکن است سخت باشد، اما شدنی است و با استفاده از موارد گفته شده می توانید به نتجه برسید. البته پیشرفت در کار نیازمند صبر، تلاش و حوصله است.

اگر تا کنون کار های گفته شده را انجام داده اید، حتما نظرات،سوالات و تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان سایت بیلدر درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات