09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

20 تا از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان | تست شده و تضمینی

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان
5/5 - (1 امتیاز)

مردان زیادی هستند که به دلایل مختلف امکان کار کردن بیرون از منزل را ندارند و نمی توانند بیرون از منزل کار کنند، برخی دیگر نیز دوست دارند به غیر از شغل اول خود، یک کسب و کار هم در خانه داشته باشند تا بتوانند درآمد خودشان را افزایش بدهند. در این مقاله از سایت ساز سایت بیلدر درباره مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان نکاتی را ارائه خواهیم کرد تا با خواندن آن بتوانید کسب و کار خانگی خودتان را راه اندازی کنید، اما باید به این نکته اشاره کرد که شما هیچ گاه بدون تلاش و فقط با خواندن این مقاله نخواهید توانست که شغل خانگی خود را راه اندازی کنید زیرا راه اندازی هر کسب و کاری در ابتدا به تلاش و پشتکار نیاز دارد و اگر شما در شروع کار تلاش نکنید قطعا موفق نخواهید شد. ما در این مقاله راه را به شما نشان می دهیم و این شما هستید که باید از راه ها برای کسب درآمد استفاده کنید.

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

در ادامه لیستی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان را ذکر خواهیم کرد تا با بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان آشنا شوید.

1- مدیریت سایت

مدیریت سایت

مدیریت سایت یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان است. شما با سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا خرید سایت آماده وردپرس می توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید. شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که مدیریت سایت چگونه جزو مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان است؟

شما با سفارش طراحی سایت می توانید محصولات زیادی را در سایت بفروشید. همان طور که می دانید دیجی کالا یکی از وب سایت هایی است که روزانه درآمد میلیاردی دارد و شما نیز می توانید به درآمد های بالایی بعد از خرید یک سایت برسید. اما باید به این نکته توجه کنید که در شروع هیچ کسب و کاری نخواهید توانست که به درآمد بالایی برسید و برای کسب درآمد از هر کسب وکار خودساخته ای باید 5 الی 12 ماه تلاش کنید و بعد از گذشت یک سال چندین برابر درآمد یک کارمند را کسب خواهید کرد.

اگر نگران این هستید که هیچ محصولی برای فروش ندارید، باید ذکر کنیم که شما می توانید با فروشگاه هایی که در محل زندگیتان در حال فعالیت هستند صحبت کنید و محصولات آنها را در وب سایت خود بفروشید و به ازای هر فروش از آنها کارمزد بگیرید. همچنین باید به این نکته توجه کنید که شما بعد از خرید سایت از سایت بیلدر و رعایت کردن نکات فروش و دیجیتال مارکتینگی که به شما آموزش می دهیم می توانید به فروش بالایی دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

2- پخت کیک

پخت کیک

آیا دوست دارید نان و کیک بپزید؟ پس چرا بیکارید! پخت کیک تنها یکی از صدها شغل خانگی است که می توایند با آن به راحتی درآمد کسب کنید. اگر دستور خاصی برای پخت کیک دارید، می توانید درآمد زیادی را تصور کنید. فرصت های بی پایانی در این تجارت وجود دارد. بله، اگر کار شما حرفه ای است. شما می توانید یک صفحه اینستاگرام یا یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و نمونه کارهای خود را در آن جا قرار دهید. به محض اینکه صفحه اینستاگرام یا وب سایت شما دیده شود و فالوورهای شما افزایش، فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

3- پرستار حیوانات

یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان پرستار حیوانات بودن است!اگر فردی حیوان دوست هستید این کار مناسب شما خواهد بود. شاید باورش برایتان سخت باشد اما افرادی هستند که به این کار مشغول هستند و از کارشان بسیار راضی هستند! اگر عاشق حیوانات هستید و با آنها خوش می گذرانید، پیشنهاد می کنیم شغلی در زمینه نگهداری از حیوانات داشته باشید. اما فراموش نکنید که مراقبت از حیوانات مسئولیت بزرگی برای شماست زیرا اکثر افراد حیوانات خانگی دارند که بسیار به آنها وابسته هستند و مراقبت مناسب برای این افراد بسیار مهم است.

افراد زیادی هستند که ساعت های طولانی بیرون از خانه کار می کنند و به کسی نیاز دارند که از حیوانات خانگی آنها مراقبت کند. پس نگران کم بودن تقاضا برای این کار نباشید. برای این که بتوانید خودتان را به دیگران معرفی کنید و اعتماد آن هارا جب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که اقدام به سفارش سایت شرکتی کنید و چندین عکس از خود به همراه حیوانات را در این وب سایت قرار دهید، سپس در وب سایت های دیوار و شیپور آگهی بگذارید و آدرس وب سایت را درآنها ذکر کنید. نکته مهم این است که شما حتما باید اعتماد افراد را جلب کنید تا آنها شما را به عنوان پرستار حیواناتشان انتخاب کنند و برای جلب اعتماد مشتریان بهترین ایده داشتن یک وب سایت با نشان اینماد است. شما می توانید برای درخواست طراحی سایت از بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

4- تایپ و ترجمه

یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد برای مردان تایپ و ترجمه است. از بین این دو تایپ کردن احتمالاً ساده ترین باشد. فقط با یک کامپیوتر و کمی آشنایی با محیط برنامه نویسی Word می توانید متن های زیادی را تایپ کنید. آشنایی با اصول پس از کار، ویرایش، نگارش و قراردادها الزامی است. همچنین برای ویرایش خط به خط متن باید دقت و حوصله داشته باشید.

برای این کار باید به یکی از زبان های خارجی به خصوص انگلیسی تسلط داشته باشید و تجربه کافی در این زمینه هم داشته باشید. بسیاری از دانشجویان یا شرکت های مختلف به دنبال مترجم در رشته خاص خود هستند. اگر در این شغل مهارت های لازم را داشته باشید، می توانید به راحتی در خانه کسب درآمد کنید. برای دریافت پروژه می توانید از یک پیج اینستاگرام استفاده کنید و با دادن تبلیغات به سایر پیج ها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین بعد از گذشت مدتی و کسب سود از این طریق می توانید برای خود ادمین اینستاگرام استخدام کنید تا بتوانید تمرکز بیشتری روی کسب کار خودتان داشته باشید.

5- بازاریابی تلفنی آنلاین

اگر خود را فردی متقاعد کننده می دانید، ذاتاً یک بازاریاب هستید و می توانید این حرفه را دنبال کنید.شما می توانید برای خود یک سایت طراحی کنید و محصولات خود را درآن قرار دهید و با تماس گرفتن با افراد مختلف سعی کنید تا آدرس وب سایتتان را به آنها بدهید تا آنها از وب سایت شما محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند.

6-تولید کتاب های صوتی

تولید کتاب های صوتی
تولید کتاب های صوتی

اگر صدای خوبی دارید (لازم نیست صدای عالی باشد)، بهترین کتاب موجود را در زمینه ای که با آن آشنا هستید انتخاب کنید و شروع به تولید کتاب های صوتی کنید. اکنون با توجه به تقاضای جامعه، بازار کتاب های صوتی داغ است و افراد زیادی حاضر به خرید ترجمه های باکیفیت کتاب های صوتی هستند. وب سایت ها نیز ممکن است علاقه مند به خرید فایل های صوتی شما باشند. همچنین می توانید فایل های صوتی را در وب سایت شخصی خود نیز بفروش برسانید و از این طریق نیز کسب سود نمایید.

7-تولید و بسته بندی محصولات غذایی

آب لیموی کارخانه ای در میان افرادی که به شدت نگران سلامتی خود هستند، محبوبیت چندانی ندارد. با در نظر گرفتن این نکته می توانید با تهیه آبلیموی خانگی و بسته بندی مناسب و بهداشتی درآمد خوبی کسب کنید. به طور مشابه، این مشکل شامل انواع نوشیدنی و سرکه خواهد شد. مهم این است که فرآیند تهیه این محصولات کاملا تمیز باشد. ایده بسته بندی و تحویل نیز نیاز به خلاقیت زیادی دارد.

8- خیاطی و تعمیر لباس

اگر به خیاطی و ترمیم علاقه دارید و در این زمینه مهارت دارید، به شما توصیه می کنیم که علاقه خود را به شغل تبدیل کنید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید یک چرخ خیاطی است. با کمک چرخ خیاطی می توانید به راحتی تمامی کارهای تعمیر و خیاطی لباس را در منزل انجام دهید و کسب درآمد کنید.

همه افراد به خدمات خیاطی حرفه ای نیاز دارند پس نگران بی کاری نباشید. خیاطی یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان محسوب می شود که می تواند بسیار مفید باشد. کافی است در کار خود متخصص شوید و کم کم آن را گسترش دهید و در نهایت به پول مورد نیاز خود برسید. در واقع اگر احساس می کنید توانایی بیشتری دارید و می توانید خلاقیت را به کار خود بیافزایید، پیشنهاد می کنیم سعی کنید لباس های مختلف بدوزید. با تبلیغات کار خود و پذیرش سفارشات بیشتر، مطمئناً موفق خواهید شد و مشتریان بیشتری به دست خواهید آورد. برای تبلیغات می توانید از اینستاگرام، دیوار، شیپور و وب سایت های کاریابی استفاده کنید.

9-آموزش اینترنتی

تدریس خصوصی آنلاین یک کسب و کار سودآور برای آقایانی است که طرفداران زیادی دارند. بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری و فعالیت های روزانه فرصت شرکت در کلاس ها و کلاس های خصوصی را ندارند. بنابراین این افراد به دنبال کلاس های آنلاین و آنلاین هستند. در این نوع آموزش می‌توانید انواع مهارت‌هایی را که دارید مانند آموزش چیزهای مختلف، آموزش فعالیت‌هایی مانند کار هنری، ترجمه، کاشت گل و گیاه و یا حتی آموزش مفاهیم اجتماعی و شیوه زندگی به دیگران به اشتراک بگذارید.

خوشبختانه شبکه های اجتماعی بستر بسیار مناسبی را برای این نوع کسب و کار ایجاد کرده اند. اگر کار خود را کاملا رایگان در فضاهای تلگرام و اینستاگرام شروع کنید، پس از مدتی توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب خواهید کرد. در واقع با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و فالوورها می توانید با انجام تبلیغات مختلف در کنار فعالیت های خود درآمد زیادی کسب کنید. شما می توانید از اسکایپ یا گوگل میت نیز برای برگذاری کلاس ها استفاده کنید.

10- ساخت وسایل چوبی

دهمین مورد در لیست مشاغل خانگی پردرآمد مردان، ساخت وسایل تزئینی یا اسباب بازی، مجسمه های چوبی است. مردان می توانند این کارها را در خانه با ابزارهای ساده انجام دهند. بسیاری از افراد استفاده از وسایل چوبی را به فلز، پلاستیک و غیره ترجیح می دهند.

اگر ذهن خلاقی دارید با خلق آثار زیبا توجه مخاطب را به خود جلب کنید. اما اگر نمی توانید ایده بگیرید، نگران نباشید، با استفاده از ایده های موجود در اینترنت و استفاده از تمام مهارت های خود، می توانید هنر خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید محصولاتی را که ساخته اید به مغازه دارها، دستفروشان یا در اینستاگرام بفروش برسانید.

11-تولید محصولات چرمی

محصولات چرمی همیشه جایگاه ویژه ای را در میان سایر محصولات پوشاک به خود اختصاص داده اند. با توجه به استقبال و علاقه مردم به این ماده، بسیاری از اقلام مانند دستبند و گردنبند، کیف پول، دفترچه یادداشت و … از چرم ساخته می شود. هرچه کیفیت چرم و نوع دوخت آن بهتر باشد، مشتریان بیشتری خواهید داشت و درآمد بیشتری خواهید داشت. این کار برای خانه بسیار مناسب است و همه افراد خانه می توانند در آن به شما کمک کنند.

12- ادمین اینستاگرام

اینستاگرام

یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان ادمینی است. شما می توانید از داخل منزل مدیریت یک صفحه اینستاگرامی را بر عهده بگیرید و با افزایش فالوور های آن اقدام به گرفتن تبلیغات کنید و از این طریق درآمد زیادی را تجربه کنید. همچنین شما می توانید ادمین برخی از فروشگاه ها شوید و پاسخ دادن به مشتریان آنها حقوق دریافت کنید.

13- خشک کردن میوه

امروزه مصرف میوه های خشک بسیار رایج شده است. اگر سرمایه اولیه ای در حدود 15 تا 20 میلیون دارید، می توانید با کوچکترین سرمایه شروع کنید. تجهیزات خشک کن میوه شامل دو عدد میوه خشک و یک دستگاه خرد کن میوه می باشد. بعد از خشک کردن میوه ها، آنهارا به زیبایی بسته بندی کنید و به فروشگاه های محل زندگی خود مراجعه کنید، زیرا آنها قطعا محصولات شما را خریداری می کنند.

14- فروش سبزیجات خلال شده

امروزه مردم محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می دهند. به عنوان مثال، امروزه خانواده های کمی حاضر به خرید غذاهای سرخ شده هستند و خرید سبزیجات خرد شده یا خشک شده بسیار محبوب تر هستند. این باعث ایجاد فرصت های شغلی خوبی می شود.

برای خرید سبزی خردکن کوچک که 10 تا 15 کیلوگرم سبزی را در یک ساعت خرد می کند، به 2 تا 3 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. علاوه بر سبزی خردکن، به یک یخچال جعبه ای نیز برای نگهداری سبزیجات نیاز دارید. پیشنهاد می کنیم برای پرداخت کمتر روی گزینه های دست دوم تمرکز کنید. خرید یخچال جعبه ای حدود 3.5 میلیون تومان هزینه دارد. برای قرار دادن این وسایل به یک اتاق حداقل 12 متری نیاز دارید. شما در ابتدا می توانید سبزی هارا به همسایه های خود بفروشید و در ادامه کسب و کارتان را گسترش دهید.

15- قالی بافی

قدیمی ترین فرش جهان که تاکنون کشف شده، یک فرش آریایی با نقش های اصیل هخامنشی است. صنعت فرش در ایران قدمت زیادی دارد و اولین فرش ایرانی در جهان است. با وجود فرش های ماشینی، همچنان فرش دستباف مشتریان خود را در داخل و خارج دارد. قالی بافی یکی از پردرآمدترین مشاغل برای جویندگان مشاغل خانگی است. برخی از کارگاه های قالی بافی با ارائه آموزش های لازم به متقاضیان اطلاعات اولیه را ارائه می دهند و پس از تهیه مواد لازم می توانند اقدام به بافت فرش در منزل کنند. عده ای از این کار ماهیانه 15 میلیون تومان درآمد دارند.

16- یک جعبه گل یا هدیه درست کنید

شاید اگر تا به حال از یک شبکه مجازی بازدید کرده اید یا یکی از آن ها را در دستان اطرافیان خود دیده اید، بدانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. جعبه های سورپرایز سال هاست که بسیار محبوب هستند. مردم در مناسبت های مختلف مانند تولد، فارغ التحصیلی، عروسی یا مناسبت هایی مانند روز ولنتاین به دوستان یا اعضای خانواده خود هدیه می دهند.

هنگامی که نحوه ساخت این نوع جعبه ها را یاد گرفتید می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. داشتن زیبایی و اطمینان از کیفیت آن لازم است، اما می توانید با افزودن تزیینات زیاد و تزیینات ریز و شیرین آن را بهتر کنید. همچنین امکان ساخت و فروش فلاور باکس در سایزها و رنگ های مختلف وجود دارد.

17- پرورش کرم ابریشم

پرورش کرم‌های ابریشم و توزیع آنها بین مصرف‌کنندگان فرآیند پیچیده‌ای نیست. می توانید بخشی از بالکن یا قسمت قابل استفاده خانه را برای تغذیه کرم های ابریشم اختصاص دهید و از این مکان به عنوان شغل اصلی یا فرعی خود درآمد خوبی کسب کنید.

18- پرورش گیاهان گلدانی

پرورش گیاهان گلدانی

پرورش گیاهان در خانه یکی از آن ایده های پولساز است که اگر با تمرکز و فداکاری دنبال شود، می تواند یک تجارت خانگی سودآور برای مردان باشد. پرورش گیاهان در خانه می تواند مزایای قابل توجهی از جمله درآمد خوب برای شما به همراه داشته باشد. بذر یا قلمه این گیاهان معمولاً در مزارع خصوصی با هزینه کم و سود کم به فروش می رسد.

19- پرورش پرندگان زینتی

نگهداری از پرندگان یک سرگرمی است که در بسیاری از خانواده ها وجود دارد و مخصوصا برای کودکان لذت بخش است. بنابراین با پرورش و فروش پرندگان زینتی می توانید منبع درآمد خوبی داشته باشید.

20- برنامه نویسی

یکی از بسیاری از مشاغل خانگی پردرآمد که ممکن است برای مردان دارای مدرک مرتبط با کامپیوتر مناسب باشد، برنامه نویسی وب است. بسیاری از مردم بر این باورند که برنامه نویسی یک کار فوق العاده دشوار است و فقط کسانی که در ریاضیات خوب هستند می توانند آن را یاد بگیرند و انجام دهند! دوستان عزیز، این یک باور اشتباه است، یادگیری برنامه نویسی می تواند بسیار شیرین و جالب باشد; علاوه بر این، درآمد حاصل از این شغل نیز بسیار خوب است. البته کمی دانش زبان انگلیسی می تواند روند یادگیری شما را تسریع کند. شما با یادگیری برنامه نویسی می توانید هر وب سایتی را برای مشتریان خود طراحی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان لیستی از بهترین شغل ها برای مردان را ارائه کردیم تا شما بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و بعد از 5 الی 12 ماه به درآمد قابل قبولی برسید. اما باید به این نکته توجه کنید که هیچ کسب و کاری در ماه های اول خود به درآمد بالایی نخواهد رسید و شما در این راه به تلاش و پشتکار نیاز دارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

2 پاسخ

  1. سلام من یه واحد خونه 70مترتهران خالی دارم به نظرتون چه کاری بزنم ازش استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات