09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل + روش رفع پنالتی

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل
به این مقاله امتیاز بدهید

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل و یا به اصطلاح پنالتی شدن توسط گوگل می تواند بسیار دردناک باشد. تصور کنید که برای رشد یک وب سایت اقدام به سفارش سئو سایت کرده و مطمئن هستید که شرکتی که برای شما کار می کند بسیار ماهر است، اما یک روز صبح از خواب بیداره می شوید و دیگر نمی توانید سایت خود را در نتایج گوگل پیدا کنید، چه احساسی پیدا می کنید؟

در اوایل کارم که سئو وب سایت را آموزش دیده بودم، بدون توجه به الگوریتم های گوگل برای سایتم بک لینک می خریدم، ناگهان متوجه شدم سایت نه تنها رشد نمی کند بلکه رتبه های خودش را نیز از دست داده است، خیلی ناراحت شدم و در تمام اینترنت به دنبال دلیل افت رتبه گشتم و با الگورتیم پنگوئن گوگل آشنا شدم و دانستم که گوگل الگورتیم های زیادی همانند پاندا، مرغ مگس خوار، پنگوئن و … دارد که جلوی کاربرانی که قصد دارند تا سایتشان را به طور غیر عادی رشد دهند میگیرد.

در ادامه مقاله قصد دارم تا تجربه خودم را درباره خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل را به شما بازگو کنم تا شما نیز در دامی که من گرفتار شدم گرفتار نشوید، همچنین روش هایی را به شما آموزش خواهم داد تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکل برای سایت خودتان بک لینک بگیرید. تا انتهای مقاله همراه من و سایت ساز سایت بیلدر باشید تا درباره خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل اطلاعات بیشتری را کسب کنید و روش های رفع پنالتی سایت را یاد بگیرید.

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

خرید بلک لینک نکاتی زیادی دارد و افراد کمی در ایران از آنها با خبرند. من در این مقاله قصد دارم تا تجربه 8 سال کار بر روی وب سایت های مختلف را در اختیار شما بگذارم تا بعد از خرید بک لینک، سایتتان از نتایج گوگل حذف نشود. همچنین اگر سایتتان از نتایج گوگل حذف شده است نگران نباشید زیرا در ادامه روش های بازگرداندن سایت حذف شده از نتایج گوگل را هم آموزش خواهیم داد.

انواع بک لینک

انواع بک لینک

در دنیای سئو انواع بک لینک وجود دارد که شما می توانید از آنها برای سایت خود استفاده کنید. در ادامه انواع بک لینک هایی را که ممکن است سبب حذف شدن شما از نتایج گوگل شود را آموزش خواهیم داد.

بک لینک اعتباری

بدترین نوع بک لینکی که می توانید برای سایت بخرید، بک لینک اعتباری است. بک لینک های اعتباری همان طور که از نامشان پیداست، دارای محدودیت زمانی هستند و بعد از مدتی حذف خواهند شد. در واقع در بک لینک های اعتباری و زمان دار شما به صاحبان سایت ها ماهانه هزینه ای را پرداخت خواهید کرد و آنها نیز لینک شما را در قسمت ساید بار و یا هدر وب سایت خود قرار می دهند.

لینک های اعتباری به دلیل این که در هدر سایت و یا سایت بار سایت ها قرار می گیرد می توانند قدرت زیادی را به وب سایت شما در ابتدا منتقل کند و سبب رشد سریع شما شوند، اما در صورتی که شما اجاره بک لینک را تمدید نکنید، صاحبان آن سایت ها بک لینک های شما را حذف خواهند کرد که این بدترین اتفاق ممکن برای سایت شما خواهد بود چرا که بعد از حذف شدن بک لینک های اعتباری سایت شما افت شدیدی را تجربه خواهد کرد.

اگر قبل از خواندن این مقاله اقدام به خرید بک لینک اعتباری کرده اید، در ابتدا سریعا یک رپرتاژ آگهی در آن وب سایت برای خود تهیه کنید(در ادامه خواهیم گفت که رپرتاژ آگهی چیست) تا در صورتی که لینک شما حذف شد، اعتبار آن سایت از سایت شما گرفته نشود. اگر از پس هزینه های کرایه بک لینک بر می آید سعی کنید تا آن بک لینک را به مدت یک سال تمدید کنید تا سایت شما در این یک سال قوی شود و بعد از حذف شدن بک لینک افت زیادی نداشته باشد. به شما تضمین می دهم که اگر هیچ کدام یک از کارهایی که ذکر کردیم را انجام ندهید سایت شما بعد از یک ماه افت سنگینی را تجربه خواهد کرد و پنالتی خواهد شد.

رپرتاژ آگهی | خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

رپرتاژ آگهی نوع دیگری از بک لینک است که استفاده درست از آن نه تنها سایت را پنالتی نمی کند بلکه سبب رشد سایت شما نیز خواهد شد. در رپرتاژ آگهی می توانید یک متن در قسمت مقاله های وب سایت مورد نظر منتشر کنید و به وب سایت خود لینک دهید، اما این که چگونه باید به سایت خود لینک بدهید تا از نتایج گوگل حذف نشوید بحثی است که در ادامه به آن می پردازیم.

اگر سایت نوپا دارید، اشکالی ندارید که دو الی سه بک لینک، دقیقا روی کلمه کلیدی خود در رپرتاژ ها بگیرید. اما بعد از گذشت مدتی شما به هیچ عنوان نباید تعداد زیادی بک لینک با کلمه کلیدی اصلی خودتان در رپرتاژ ها بگیرید. نکته مهم برای جلوگیری از خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل این است که شما باید از کلمات مشابه با کلمات کلیدی خودتان برای لینک سازی در رپرتاژ ها استفاده کنید. برای مثال فرض کنید که کلمه کلیدی شما، “سئو سایت در زنجان” است، در این موقع شما نباید دقیقا روی این کلمه لینک سازی کنید بلکه باید روی کلماتی همانند سئو زنجان، مارکتینگ در زنجان و شرکت سئو در زنجان لینک سازی کنید تا در دراز مدت کلمه مد نظر شما از گوگل حذف نشود و باعث بهبود رتبه برای شما شود.

بک لینک های زنجیره ای

برخی از وب سایت ها اقدام به فروش بک لینک های زنجیره ای می کنند. در این روش در ابتدا لینک سایت شما را داخل یکی از سایت ها قرار می دهند و در ادامه بصورت زنجیره ای از چندصد سایت به سایت شما یا سایت هدف لینک می دهند. انجام این کار به طور نادرست قطعا سبب حذف شدن شما از گوگل خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاق به هیج وجه لینک سازی زنجیره ای را در یک روز انجام ندهید، زیرا گوگل به راحتی می تواند آن را تشخیص دهد و بهتر است کل فرایند لینک سازی زنجیره ای را در چند ماه و بصورت آرام و کاملا نامنظم انجام دهید تا گوگل به آنها شک نکند.

بازگردانی کلمات پنالتی و حذف شده از گوگل

بازگردانی کلمات پنالتی و حذف شده از گوگل

در بالا انواع بک لینک که سبب پنالتی شدن شما خواهد شد را ذکر کردیم. اگر قبل ازخواندن ایتن مقاله پنالتی شده اید و به دنبال رفع پنالتی سایت خود هستید، در ابتدا باید به شما بگوییم که این کار راحت نیست و به صبر حوصله زیادی احتیاج خواهید داشت تا  کلمات پنالتی و حذف شده از گوگل را برگردانید. شما باید بدانید که پنالتی شدن فقط روی یک کلمه رخ می دهد و قرار نیست که کل صفحه شما از نتایج گوگل حذف شود. برای این که بفهمید پنالتی شده اید یا نه به دنبال کلماتی باشید که در گذشته از آنها ورودی زیادی داشتید ولی ناگهان دیگر از آنها ورودی نداشته اید.

به این نکته توجه کنید که اگر احساس کردید کلمه ای از وب سایت شما پنالتی شده است به مدت یک هفته هیچ کاری برای آن صفحه انجام ندهید تا بطور قطع مشخص شود که کلمه شما حذف شده است یا نه، زیرا گاهی اوقات گوگل برخی کلمات را جابه جا می کند و شما تصور می کنید که پنالتی شده اید و با انجام کارهای غیر عادی، صفحه ای که پنالتی نشده است را پنالتی می کنید. پس حتما یک هفته صبر کنید و اگر کلمه مد نظر شما رتبه اش را پس نگرفت دست به کار شوید.

در ادامه بصورت قدم به قدم به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام بدهید.

قدم اول: پیدا کردن لینک های مخرب قدم اول است. صفحه مورد نظرتان را در وب سایت هایی همانند moz, ahref یا سمراش قرار دهید وبک لینک های آنها را پیدا کنید. سپس کلمه مد نظرتان را فیلتر کنید تا لینک های که برای آن کلمه ساخته شده است را پیدا کنید. بک لینک هایی که از سایت های با اسپم اسکور بالای 50 برای شما ساخته شده است را یاد داشت کنید و آنها را از طریق خود گوگل Disavow کنید. مهم ترین نکته این است که شما نباید Disavow کردن بک لینک های مخرب را در یک روز انجام دهید، بلکه این فرایند باید در طی یک ماه و آرام آرام صورت گیرد.

قدم دوم: با شروع Disavow کردن بک لینک های مخرب، باید برای سایت سفارش تولید محتوا ارزشمند بدهید تا گوگل دوباره به شما اعتماد کند. در زمان تولید محتوا به کلمه ای که فکر میکنید پنالتی شده است، لینک داخلی بدهید.

قدم سوم: خرید رپرتاژ آگهی های باکیفیت برای صفحه مورد نظر قدم سومی است که باید انجام بدهید. در ابتدا یک رپرتاژ آگهی روی کلمه پنالتی شده بروید و در ادامه در طی یک ماه دو الی سه رپرتاژ دیگه برای صفحه هدف خود بخرید، اما توجه کنید که نباید دقیقا روی کلمه پنالتی شده لینک سازی کنید و باید برای کلمات مشابه آن لینک سازی کنید.

قدم چهارم: زامبی پیج های مرتبط به صفحه پنالتی شده را شناسایی کنید و آنها را حذف و یا به صفحه مورد نظر ریدایرکت کنید.

قدم پنجم: از طریق شبکه های اجتماعی برای صفحه مورد نظر ورودی ارسال کنید تا اعتبار آن نزد گوگل بالا برود.

نکته آخر: هیچ کسی نمی داند که یک کلمه پنالتی شده بعد از چه مدت از پنالتی خارج می شود و مدت زمان آن نیز به حوزه کاری شما مرتبط می شود. ما در سایت بیلدربرخی کلمات پنالتی شده را بعد از دو ماه نجات داده ایم و برخی نیز بعد از حدود یک سال نجات پیدا کرده اند.

سخن پایانی

به شما پیشنهاد می کنیم برای لینک سازی وسئو وب سایت خود حتما با شرکت های معتبر مشورت کنید. اگر قصد دارید تا وب سایت خود را سئو کنید، سایت ساز سایت بیلدر آماده است تا شما را راهنمایی کند. در این مقاله درباره خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل و روش اصلاح آن با شما صحبت کردیم، امید واریم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید. اگر راجب خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل هر سوال دارید می توانید از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

پایان مقاله خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات