09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ | آموزش گام به گام + ویدیو

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم
به این مقاله امتیاز بدهید

همان طور که قطعا می دانید یوتیوب یکی از بهترین منابع آموزش در دنیا است و استفاده ویدیو یکی از روش های بهبود رتبه سایت است. شاید شما علاقه دارید از آموزش های یوتیوب برای رشد دادن مهارت های خود استفاده کنید و یا دوست دارید از ویدیو های یوتیوب در داخل سایت خود استفاده کنید اما با مشکل اینترنت دسته و پنجه نرم می کنید و نمی توانید ویدیو های یوتیوب را بدون قطعی ببنید، در این مواقع شما باید به دنبال پاسخ سوال چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم باشید تا بتوانید دوره های آموزشی مد نظرتان را دانلود کنید و از سایر ویدیو های یوتیوب در داخل سایت خود استفاده کنید. پس اگر شما به دنبال دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر هستید تا بعدا آنها را مشاهده کنید و یا در وب سایت خود از ویدیو های یوتیوب استفاده کنید این مقاله از سایت ساز سایت بیلدر را با دقت مطالعه کنید تا با بهترین روش دانلود از یوتیوب آشنا شوید و بتوانید علاوه بر بهبود سئو سایت، آموزش ها را هم مشاهده کنید.

ویدیو آموزشی دانلود فیلم از یوتیوب

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

روش های زیادی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد اما در این مقاله ما قصد داریم تا بطور گام به گام بهترین روش دانلود از یوتیوب را به شما آموزش بدهیم. در ادامه چندین روش به شما آموزش خواهیم داد تا شما بتوانید با یکی از این روش ها، ویدیو مد نظرتان را یوتیوب بدون محدودیت حجمی دانلود کنید.

1-وب سایت  savefrom.net

یکی از سایت های دانلود از یوتیوب سایت savefrom.net است. اگر از طریق کامپیوتر می خواهید ویدیو دانلودکنید، در ابتدا وارد ویدیو موردنظرتان در یوتیوب شوید و آن را پخش کنید سپس آدرس url آن ویدیو را از بخش بالای مرورگرتان کپی کنید سپس وارد وب سایت savefrom.net و لینک ویدیویی که کپی کردید را در باکس جست و جوی آن که با عبارت” Paste your video link here ” مشخص شده است جایگذاری(past) کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا ویدیو برای شما دانلود شود.

حال اگر با گوشی و از طریق اپلیکیشن یوتیوب ویدیو مورد نظر را پیدا کرده اید و به دنبال پاسخ سوال چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم برای اندروید هستید، برای دانلود آن تنها کافی است ویدیو را باز کنید و روی دکمه اشتراک گذاری و یا share   کلیک کنید و روی کپی کردن لینک کلیک کنید تا لینک برای شما کپی شود، حال وارد وب سایت savefrom.net و طبق راهنمایی بالا، ویدیو را دانلود نمایید.

2- دانلود از طریق تغییر لینک

اگر می خواهید در سریع ترین زمان ویدیو را دانلود کنید تنها کافی است لینک ویدیو را از طریق اپلیکیشن موبایل در یوتیوب یا از طریق مرورگر در کامپیوتر کپی کنید و در انتهای آن دو حرف pp را قرار دهید و در مروگر خود قرار دهید و دکمه اینتر را بزنید تا بطور مستقیم به صفحه دانلود منتقل شوید.

مثال: فرض کنید لینک ویدیو شما www.youtube.com/youraddress است و برای دانلود کردن ویدیو کافی است دو حرف pp به آن اضافه کنید www.youtubepp.com/youraddress و در مرور گر خود قرار بدهید و کلید اینتر را بزنید.

لوگو یوتیوب

3- وب سایت btclod

طبق روش هایی که در بالا آموزش دادیم، لینک ویدیو را از یوتیوب کپی کنید و در باکس مربوطه در وب سایت  https://btclod.com/en/6edaa قرار بدهید و روی دکمه سرچ کلیک کنید تا ویدیو ها با کیفیت های مختلف برای دانلود شما فراهم شوند.

4-وب سایت ddownr.com

یکی از بهترین پاسخ هایی که می توان به سوال چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم، معرفی وب سایت ddownr.com است. برای دانلود ویدیو کافی است لینک ویدیو را از یوتیوب کپی کنید و درباکس مخصوص این وب سایت قرار دهید، بعد از این کار روی دکمه دانلود کلیک کنید و کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید تا ویدیو بعد از چند دقیقه برای شما دانلود شود.

5-وب سایت Givefastlink.com

وب سایت بعدی که می توانید از آن ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید وب سایت Givefastlink.com است. یکی از ویژگی های خوب این وب سایت امکان دانلود جداگانه ویدیو و صدای ویدیو است که این وب سایت را از سایر سایت ها متمایز می کند. برای دانلود ویدیو تنها کافی است آدرس ویدیو را باکس مخصوص این سایت قرار بدهید و روی دکمه دانلود ویدیو کلیک کنید تا امکان دانلود برای شما فراهم شود.

6- سایت FlyDownloader.com

وب سایت بعدی که در پاسخ به سوال چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم به شما معرفی خواهیم کرد، وب سایت FlyDownloader.com است. در این وب سایت نیز کافی است همانند وب سایت هایی که در بالا معرفی کردیم لینک ویدیو را داخل باکس مخصوص قرار دهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا دانلود ویدیو برای شما انجام شود.

7- وب سایت qdownloader.cc

qdownloader.cc یک وب سایت دانلود از یوتیوب است که امکان دانلود ویدیو از یوتیوب را برای شما فراهم کرده است.

8- وب سایت SaveFrom

نحوه کار با این وب سایت نیز همانند سایر وب سایت هایی است که درابتدای مقله به شما معرفی کردیم و تنها کافی است وارد سایت SaveFrom  شوید.

10- وب سایت SnapSave

تنها کافی است وارد وب سایتSnapSave شوید و لینک ویدیو را در آن قرار بدهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

11- سایت ToMP3

یازدهمین سایت دانلود از یوتیوب سایت ToMP3 است که استفاده از آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

12- وب سایت vidiget.com

وب سایت vidiget.com نیز یکی دیگر از وب سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب است.

13- ربات تلگرام برای دانلود ویدیو یوتیوب

تنها کافی است در بخش جست و جوی تلگرام آدرس یکی از ربات های زیر را وارد کنید و لینک ویدیو را به آنها بدهید تا لینک دانلود مسقتیم را تحویل شما بدهند.

  1. @Utubebot
  2. @uVidBot
  3. @youtubednbot
  4. @remoteyoutubedl_bot

14 -نرم افزار دانلود از یوتیوب

اگر به دنبال اپلیکیشن دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید هستید کافی است برای دانلود ویدیو از یوتیوب نرم افزار MP4 Downloader Pro را بر روی گوشی خود نصب کنید و  وارد آن شوید سپس لینک ویدیوی مورد نظر خود از یوتیوب کپی کرده و در این نرم‌ افزار جاگذاری کنید. پس از این کار بر روی گزینه‌ Start کلیک کرده تا دانلود ویدیو آغاز شود. از گزینه‌ Open Folder نیز می‌توانید ویدیوهای دانلود شده از ویدیو یوتیوب را ببینید.

اگر به دنبال اپلیکیشن دانلود فیلم از یوتیوب برای کامپیوتر هستید، ما به شما نرم افزار VDownloader را پیشنهاد می کنیم.

سایر نرم افزار های دانلود ویدیو از یوتیوب عبارتند از: Videoder، TubeMate، Pure TubeوNewPipe

سخن پایانی

در این مقاله به سوال چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم پاسخ دادیم و برنامه دانلود فیلم از یوتیوب را به شما معرفی کردیم، اگر درباره چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم سوالی دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات آن را از ما جویا باشید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات