09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

درآمد طراحی سایت چقدر است؟

درآمد طراحی سایت
به این مقاله امتیاز بدهید

میانگین درآمد طراحی سایت متفاوت است، معمولاً می‌توانید حدود 62864 دلار در سال در ایالات متحده کار کنید. این شامل مزایایی مانند پاداش، حقوق صاحبان سهام و اشتراک سود نمی شود. به علاوه، می‌توانید این رقم را با رفتن به مکانی پردرآمد افزایش دهید.

در این پست، کارهایی که یک طراح وب انجام می دهد را توضیح می دهیم و به الزامات اصلی نگاه می کنیم. سپس به بررسی میانگین درآمد طراحی سایت خواهیم پرداخت. در نهایت، چشم انداز شغلی در این صنعت را بررسی خواهیم کرد.

یک طراح وب چه کاری انجام می دهد؟

قبل از اینکه درامد طراحی وب را بررسی کنیم، مهم است که درک کنیم که این نقش واقعاً شامل چه چیزی است. به زبان ساده، یک طراح وب مسئول ظاهر یک وب سایت است. این شامل عناصری مانند طرح‌بندی، منوهای پیمایش، دکمه‌ها و موارد دیگر می‌شود.

طراحان وب اغلب با طراحان گرافیک و توسعه دهندگان همکاری می کنند. با این حال، برخی ممکن است در طراحی گرافیک و توسعه فرانت اند نیز مسئولیت هایی داشته باشند. شما می توانید از طریق مقاله درآمد برنامه نویس میزان دستمزد برنامه نویس فرانت را نیز بفهمید.

به طور معمول، طراحان وب در زمینه های زیر تخصص دارند:

  • تجربه کاربر (UX). این به تجربه افراد هنگام گشتن در یک وب سایت و تعامل با محتوای آن اشاره دارد. طراحی UX بر ایجاد صفحات وب زیبا، کاربردی و بدون اشکال متمرکز است.
  • رابط کاربر (UI). طراحان رابط کاربری ظاهر و احساس یک وب سایت را تعیین می کنند. این می تواند شامل طرح های رنگی، شکل دکمه ها، فونت ها و موارد دیگر باشد.
  • تعامل. همانطور که از نام آن پیداست، طراحان تعامل مسئول شناسایی موارد کلیدی تعامل در سفر بازدیدکننده هستند. آنها بر قابلیت استفاده تمرکز می کنند و احتمالاً با تیم های بازاریابی و توسعه همکاری خواهند کرد.

این تخصص‌ها تا حدودی با هم همپوشانی دارند، بنابراین نیازی نیست به‌طور خاص یکی را انتخاب کنید. با این حال، انتخاب یک حوزه تخصصی ممکن است برای مشاغل یا پروژه‌هایی که به مهارت‌های خاصی نیاز دارند مفید باشد.

برای اینکه یک طراح وب شوید به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

از آنجایی که نقش‌های طراح وب را می‌توان نسبتاً تعمیم داد، احتمالاً از خود می‌پرسید که چه مهارت‌های عملی باید داشته باشید. اگر می خواهید در طراحی وب کار کنید، به توانایی‌های خلاقانه و فنی نیاز دارید.

این چیزی است که باید بدانید:

  • توسعه. طراحان وب اغلب با توسعه دهندگان فرانت اند همکاری می کنند. با این حال، آنها باید درک اولیه ای از زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS، و جاوا اسکریپت.
  • طراحی گرافیک. از آنجایی که طراحی وب هر جنبه از ظاهر سایت را در نظر می گیرد، داشتن یک درک کلی از اصول طراحی گرافیک نیز مفید است. چشم زیبایی ضروری است.
  • ابزارهای طراحی. برخی از ابزارهای رایجی که ممکن است نیاز به استفاده از آنها داشته باشید عبارتند از Adobe Suite، Google Web Designer، Sketch و InVision Studio. هر شرکت ترجیحات خاص خود را خواهد داشت.
  • ارتباط. همکاری و مهارت های ارتباطی نیز مهم هستند. این به این دلیل است که طراحان وب اغلب در یک تیم کار می کنند.

به خاطر داشته باشید که آموزش رسمی برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای کاملاً ضروری نیست. با این حال، احتمالاً به مدرک کاردانی در این موضوع نیاز خواهید داشت.

از طرف دیگر، می‌توانید یک برنامه فشرده را در پلتفرم‌های یادگیری محبوب، مانند Codecademy یا Udemy انجام دهید:

خودآموخته بودن چیز بدی در نظر گرفته نمی شود. با این حال، مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در یک موضوع مرتبط می تواند پتانسیل درآمد شما را افزایش دهد.

مزایای حرفه بر درآمد طراحی سایت

انتخاب آینده در طراحی وب مزایای زیادی دارد. اولاً، می توانید نسبتاً سریع این مسیر شغلی را شروع کنید. اگر دوره های آموزشی مناسب را انتخاب کنید و از رایگان استفاده کنید منابعی برای یادگیری نحوه کدنویسی و طراحی صفحات وب، می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد:

Codecademy homepage

به‌علاوه، طراحی وب می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خلاقانی باشد که می‌خواهند در نقش‌های پیشرفته‌تر فناوری نفوذ کنند. به طور مشابه، شغل به عنوان یک طراح وب می تواند یک پله خوب باشد، زیرا به شما امکان می دهد جنبه های مختلف طراحی را کشف کنید.

برای مثال، می‌توانید به عنوان یک طراح وب شروع کنید و به طراحی UX. حتی ممکن است اشتیاق به طراحی گرافیک یا توسعه فرانت پیدا کنید و در عوض با یکی از آن‌ها  ادامه دهید.

به طور خلاصه، طراحی وب، انعطاف‌پذیری و فضای زیادی را برای رشد ارائه می‌دهد. بدون توجه به مسیر شما، مهارت هایی که به دست می آورید می توانند بسیار قابل فروش باشند. به علاوه، احتمالاً شغلی هیجان انگیز خواهید داشت، زیرا فناوری و روندهای طراحی همیشه در حال تحول هستند.

طراحی سایت چقدر درامد دارد؟

اکنون، اجازه دهید نگاهی دقیق به حقوق طراحان وب در ایالات متحده بیندازیم.

میانگین درآمد طراحی سایت

ابتدا، میانگین حقوق پایه برای طراحان وب را بررسی می‌کنیم. در اینجا اعداد از چند منبع معتبر آمده است:

مطمئناً تغییراتی در این ارقام وجود دارد. با این حال، می‌توانیم فرض کنیم که میانگین دستمزد طراحان وب چیزی بین 51382 تا 76154 دلار در سال است.

با این وجود، این احتمالاً عوامل اضافی مانند پاداش، حقوق صاحبان سهام و اشتراک سود را حذف می کند. به عنوان مثال، Glassdoor بیان می کند که طراحان وب سالانه از دستمزد اضافی در حدود 28997 دلار برخوردار می شوند:

Average web designer salary on Glassdoor.com

البته درآمد طراحی سایت با عوامل مختلفی از جمله سطح تجربه و موقعیت مکانی تعیین می شود. ما این عوامل را با جزئیات بیشتر در چند بخش بعدی بررسی خواهیم کرد.

میانگین درآمد از طراحی سایت بر اساس سالهای تجربه

بیایید حقوق طراحان وب را بر اساس سالهای تجربه بررسی کنیم. در اینجا میانگین ارقام برای طراحان وب در سطح پایین تر یا مبتدی آمده است:

Glassdoor گزارش می دهد که طراحان وب سطح مبتدی ممکن است سالانه حدود 42234 دلار درآمد اضافی دریافت کنند. این بدان معناست که طراحان وب جوان می‌توانند تقریباً به اندازه حرفه‌ای‌های میانه شغلی کسب کنند.

به سراغ طراحان وب با تجربه تر برویم، میانگین حقوق آنها پس از ده سال چگونه است:

  • مقیاس پرداخت: 61599 دلار
  • Glassdoor: 76518 دلار
  • در واقع: 65774 دلار
  • Salary.com (طراح وب III): 93010 دلار

در حالی که برخی از این دستمزدهای طراحان ارشد وب ممکن است خیلی بیشتر از حقوق اولیه نباشد، عواملی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، یک کهنه کار در یک شرکت خاص احتمالاً از مزایای بیشتری مانند روزهای تعطیلات پاداش و بیمه درمانی مقرون به صرفه برخوردار خواهد شد. در این سطح تجربه، Glassdoor دستمزد اضافی را در حدود 35473 دلار در سال گزارش می‌کند.

میانگین حقوق طراح وب بر اساس تخصص

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، طراحان وب می توانند در زمینه های خاصی تخصص داشته باشند. اینها میانگین حقوق برای طراحان رابط کاربری است:

همانطور که می بینید، طراحان رابط کاربری اندکی بیشتر از طراحان وب معمولی درآمد دارند. حالا بیایید ببینیم که میانگین دستمزد طراحان UX چگونه مقایسه می شود:

طراحان UX نیز حقوق بیشتری دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است در هر یک از این زمینه ها تخصص داشته باشید. با این حال، حتی اگر نمی خواهید مهارت های فنی خود را افزایش دهید، طراحی وب همچنان یک انتخاب سودآور است.

شما گزینه های دیگری نیز دارید. به عنوان مثال، می توانید یک طراح وب شوید که در یک CMS خاص متخصص است. ، مانند WordPress. از طرف دیگر، می‌توانید تخصص ارزشمندی را در طراحی موبایل.

میانگین حقوق طراح وب بر اساس مکان

ممکن است از خود بپرسید که چگونه درآمد طراحان وب بسته به مکان متفاوت است. در اینجا شهرهای پردرآمد برای طراحان وب آمده است:

  • آتلانتا، جورجیا: 76268 دلار در سال
  • آستین، تگزاس: 66623 دلار در سال
  • بروکلین، نیویورک: 57728 دلار در سال
  • نیویورک، نیویورک: 56456 دلار در سال
  • شیکاگو، ایلینوی: 55005 دلار در سال

به احتمال زیاد، این حقوق ها با توجه به هزینه های زندگی در آن منطقه و همچنین تمرکز شرکت های فناوری تعیین می شود. اگر مایل به جابجایی مکان ها به خاطر شغل خود هستید، عاقلانه است که ابتدا گزینه های خود را به طور کامل بررسی کنید.

حقوق طراحان وب دورکار

شما ممکن است به عنوان یک فریلنسر کار کنید یا به دنبال شغلی از راه دور باشید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید برای مشتریان مختلف کار کنید.

برخی شرکت‌ها ترجیح می‌دهند طراحان را برای پروژه های خاص استخدام کنید، به جای استخدام یک متخصص تمام وقت. طبق ZipRecruiter، میانگین ملی برای حقوق طراح وب از راه دور 76392 دلار در سال است:

Remote web designer salary on ZipRecruiter.com

این معادل 37 دلار در ساعت است. به طور مشابه، طراحان وب آزاد به طور متوسط ​​55810 دلار در سال، که همان 27 دلار در ساعت است.

این اعداد ممکن است بسیار کمتر به نظر برسند. با این حال، کار از راه دور یا آزاد نیز مزایای خود را دارد. برای مثال، طراحان وب مستقل می‌توانند هر چند وقت یک‌بار که می‌خواهند سفر کنند و برنامه‌های زمانی خود را ایجاد کنند.

طراحان وب می توانند از مشاغل پرسود لذت ببرند

اگر می خواهید در زمینه طراحی وب کار کنید، چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در آموزش یا توسعه حرفه ای خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شما می خواهید درک خوبی از پتانسیل درآمد در این صنعت داشته باشید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید به چشم انداز شغلی برای طراحان وب نگاه کنید.

معمولا، طراحان وب در اواسط شغلی در جایی بین 60000 تا 90000 دلار در سال. این ارقام شامل پاداش و مزایا نمی شود. اگر در زمینه‌هایی مانند دسترسی به وب تخصص دارید، می‌توانید سود بیشتری کسب کنید. یا طراحی واکنشگرا. اگرچه طراحان وب ممکن است به اندازه همتایان فنی خود در توسعه وب سود نبرند، هنوز هم می توانند از مشاغل طولانی و سودآور لذت ببرند.

در این مقاله از سایت ساز به درآمد طراحی سایت پرداختیم، امید واریم از مقاله درآمد طراحی سایت لذت برده باشید و بعد از اموزش طراحی سایت اقدام به طراحی انواع سایت همانند طراحی اختصصاصی سایت و طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی کنید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات