09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

استخدام توسعه دهنده برای وب سایت

استخدام توسعه دهنده
به این مقاله امتیاز بدهید

یک وب‌سایت با طراحی جذاب و کدنویسی شده به شما کمک می‌کند مشتریان را تبدیل کنید، در Google رتبه بالایی کسب کنید و از خطاهای ناامیدکننده و خرابی جلوگیری کنید.

می توانید وب سایت خود را با استفاده از  وردپرس بسازید و نگهداری کنید. با این حال، استخدام توسعه دهنده مزایای زیادی دارد، به خصوص برای صاحبان مشاغل. انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ظاهر و عملکرد وب سایت خود خواهید داشت، می توانید مطمئن باشید که همه چیز همانطور که باید عمل می کند، و همچنین حجم کاری خود را کاهش خواهید داد. .

چه در حال ایجاد یک وب‌سایت جدید، به‌روزرسانی یا پشتیبانی سایت هستید، استخدام توسعه‌دهنده می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند و اطمینان حاصل کند که سایت شما به خوبی اجرا می‌شود.

با ما در ادامه این مقاله از سایت بیلدر همراه باشید.

چگونه محدوده پروژه خود را تعیین کنید

تشریح الزامات پروژه به شما در استخدام توسعه دهنده کمک می کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید ارتباط برقرار کنید، بنابراین به احتمال زیاد رابطه کاری مثبتی با توسعه‌دهنده خواهید داشت.

یکی از بزرگترین مواردی که باید در نظر گرفت این است که آیا پروژه به طراحی، کدگذاری و عملکرد وب سایت مربوط می شود یا هر دو.

  • پروژه‌های طراحی: اینها معمولاً به برندسازی و تجربه کاربر مرتبط هستند. شاید بخواهید یک طرح‌بندی صفحه اصلی جدید، یک طرح رنگ قابل دسترس‌تر، یا فونت های مختلف اشته باشید.
  • پروژه‌های کدنویسی و عملکرد: اینها معمولاً به ویژگی‌هایی که وب‌سایت شما دارد و نحوه عملکرد آن مربوط می‌شود. شاید بخواهید یک چت باکس یا روشی زمان‌برتر برای افزودن محصولات جدید به فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.

گاهی اوقات، پروژه ها هم به کار طراحی و هم به کدنویسی نیاز دارند. برای مثال، طرح‌بندی صفحه اصلی جدید شما ممکن است برای جاسازی ویدیوها یا جمع کردن و گسترش متن به کد جدیدی نیاز داشته باشد.

به چه نوع توسعه دهنده ای نیاز دارم؟

انواع مختلفی از توسعه دهندگان وب سایت وجود دارد، اما اکنون که دامنه پروژه خود را می دانید، می توانید تعیین کنید که با کدام یک کار کنید.

1. طراح در مقابل توسعه دهنده

اگر فقط به کار طراحی نیاز دارید، سفارش طراحی سایت بهترین گزینه شماست. با این حال، اگر یک پروژه مبتنی بر عملکرد باشد، به استخدام توسعه دهنده نیاز خواهید داشت. اگر پروژه به هر دو مربوط می شود، چند گزینه دارید: می توانید هم طراح و هم توسعه دهنده وب سایت استخدام کنید، یا می توانید با یک شرکت کار کنید.

طراح سایت

ممکن است تعجب کنید که آیا یک طراح گرافیک می تواند به جای یک طراح وب این کار را انجام دهد. در حالی که هم طراحان گرافیک و هم طراحان وب، تصاویر برند مانند لوگوها و طرح‌های رنگی ایجاد می‌کنند، یک طراح وب همچنین از CSS، HTML و احتمالاً دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی برای داینامیک کردن طرح‌ها در صفحه وب شما استفاده می‌کند.

به‌علاوه، و شاید مهم‌تر از آن، آنها با تجربه کاربر طراحی می‌کنند. این بدان معناست که آنها دسترسی به صفحه‌خوان‌ها، بهترین شیوه‌های سئو، و ظاهر وب‌سایت شما در صفحه‌ها و سیستم‌های مختلف را در نظر می‌گیرند.

2. Front-end در مقابل توسعه دهندگان Back-end

بخش فرانت سایت شما قسمت قابل مشاهده‌ای است که خواننده با آن تعامل دارد. back end بخشی است که برای آپلود محتوای جدید، انجام به‌روزرسانی‌های امنیتی و موارد دیگر از آن استفاده می‌کنید. گاهی اوقات، به این موارد سمت مشتری و سمت سرور نیز می‌گویند.

به خاطر داشته باشید که برخی از توسعه‌دهندگان بک‌اند خود را با زبان‌های برنامه‌نویسی که در آن تخصص دارند، توصیف می‌کنند، به عنوان مثال. توسعه دهنده PHP یا توسعه دهنده Ruby. اگر به‌دنبال یک توسعه‌دهنده بک‌اند آنلاین هستید و می‌دانید به چه زبانی نیاز دارید، در عوض آن را جستجو کنید.

3. برنامه نویس Full-Stack

اجازه دهید بگوییم که پروژه شما هم قسمت فرانت و هم بک سایت شما را شامل می شود. شما دو گزینه دارید: می‌توانید با دو برنامه‌نویس کار کنید یا یک توسعه‌دهنده فول استک استخدام کنید.

یک توسعه دهنده فول استک می تواند در هر دو قسمت وب سایت کار کند. آنها به تمام زبان‌ها و چارچوب‌های اصلی مهارت دارند و در نتیجه گران‌تر هستند.

این ایده بسیار خوبی است که هنگام طراحی یک وب‌سایت کاملاً جدید با یک توسعه‌دهنده فول استک کار کنید زیرا آنها می‌توانند به شما در مورد تصویر بزرگ‌تر راهنمایی کنند.

4. فریلنسر در مقابل تمام وقت

بسته به پیچیدگی و مدت پروژه خود، ممکن است بهترین کار را با یک فریلنسر کار کنید یا یک توسعه دهنده وب تمام وقت استخدام کنید. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند، اما تعیین اینکه چه چیزی برای شما و شرکت شما بهترین است، نباید خیلی سخت باشد.

برای پروژه‌های یکباره و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، استخدام توسعه دهنده وب‌سایت احتمالاً بهترین نیازهای شما را برآورده می‌کند. به همین ترتیب، اگر به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز باشد، یک آژانس یا فریلنسر به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را روان و هزینه‌های خود را پایین نگه دارید.

اما، اگر فکر می کنید وب سایت شما به نگهداری یا به روز رسانی منظم و وقت گیرنیاز دارد، می توانید دریابید که استخدام توسعه دهنده تمام وقت بهتر عمل می کند. این می تواند یک سرمایه گذاری گران باشد: Indeed.com محاسبه کرده است که میانگین حقوق توسعه دهندگان وب سایت لیست شده در وب سایت آنها 72000 دلار در سال بود.

با این حال، همچنین به این معنی است که شما یک نفر را آماده دارید تا هر مشکلی را که پیش بیاید برطرف کند. کسب‌وکارهای بزرگ‌تر با وب‌سایت‌های پیچیده‌تر، مانند بانک‌ها و خدمات پخش، اغلب یک تیم توسعه داخلی دارند.

از کجا یک برنامه نویس استخدام کنیم

مکان های زیادی وجود دارد که می توانید یک توسعه دهنده حرفه ای یا حتی یک تیم توسعه وب را به صورت آنلاین استخدام کنید. بهترین گزینه برای شما به اولویت ها و زمان شما بستگی دارد. در اینجا برخی از گزینه های شما آمده است:

خدمات توسعه وب سایت بیلدر

با خدمات توسعه وب ما، یک پروژه اختصاصی خواهید داشت. مهم نیست که به کار طراحی وب سایت، توسعه وردپرس، بهینه سازی سرعت صفحه یا هر چیز دیگری نیاز دارید: مدیر پروژه شما همیشه یک متخصص را برای کار در وب سایت شما اختصاص می دهد. اکثر کارها در عرض 72 ساعت تکمیل می شوند.

پلتفرم‌های آنلاین

پلتفرم‌های آنلاین و تابلوهای شغلی به شما این امکان را برای استخدام توسعه دهنده می‌دهند که نیازهای طراحی وب خود را به توسعه‌دهندگان مستقل برون‌سپاری کنید.

در حالی که فرآیند دقیق می‌تواند از سایتی به سایت دیگر متفاوت باشد، تقریباً مشابه است. شما یا یک لیست شغل ایجاد می کنید و منتظر می مانید تا فریلنسرها با شما تماس بگیرند، یا فریلنسرهای موجود را بررسی می کنید و مستقیماً به آنها پیام می دهید.

اغلب هزاران فریلنسر برای انتخاب وجود دارد، بنابراین همیشه فردی با مهارت و تجربه مناسب وجود دارد. با این حال، بررسی همه گزینه ها و انتخاب یک نفر می تواند زمان بر باشد. بررسی های عمومی و نمونه کار به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید.

استخدام طراح وب

آژانس‌ها

اگر به دنبال استخدام توسعه دهنده حرفه ای هستید، می توانید یک آژانس را امتحان کنید. برای مثال اگر می‌دانید که به طراح و توسعه‌دهنده نیاز دارید، این گزینه بسیار خوبی است.

بر خلاف توسعه‌دهندگان وب‌سایت، آژانس‌ها تمایلی به استفاده از پلتفرم‌های مستقل ندارند (اگرچه استثناهایی وجود دارد). در عوض، باید آنها را با جستجوی آنلاین یا دهان به دهان پیدا کنید.

توصیه‌ها

اگر مطمئن نیستید با چه کسی کار کنید، سعی کنید از شبکه حرفه ای یا دوستان خود برای توصیه ها بپرسید. شما نه تنها فهرست کوتاهی از توسعه دهندگانی دریافت خواهید کرد که افرادی را که می شناسید تحت تأثیر قرار داده اند، بلکه می توانید درباره سبک آنها سؤالاتی بپرسید و کارهای قبلی آنها را مشاهده کنید.

بودجه‌گذاری: هزینه یک برنامه‌نویس وب چقدر است؟

شما مشخص کرده اید که به چه چیزی نیاز دارید، با چه کسانی باید کار کنید و چگونه آنها را پیدا کنید. اکنون زمان آن است که در مورد نیازهای خود صحبت کنید و در مورد هزینه ها مذاکره کنید.

نرخ ساعتی یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای می‌تواند بر اساس مهارت‌ها و تجربه‌شان به‌طور چشمگیری متفاوت باشد. اگر به تکمیل فوری پروژه نیاز دارید، برخی ممکن است هزینه های عجله را نیز دریافت کنند.

طبق گفته Upwork، یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها برای استخدام فریلنسرها، میانگین نرخ یک توسعه دهنده تمام پشته در ایالات متحده بیش از 55 دلار در ساعت است. در همین حال، یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند سطح متوسط، به‌طور میانگین 35 دلار در ساعت هزینه می‌گیرد.

با این حال، اگر توسعه دهندگان با تجربه می خواهید، این اعداد می توانند به میزان قابل توجهی افزایش یابند. بسیاری از توسعه دهندگان وب آزاد Upwork بیش از 100 دلار در ساعت دریافت می کنند.

اگر به خدمات منظم توسعه وب نیاز دارید، ممکن است متوجه شوید که ثبت نام برای یک نگهدارنده مقرون به صرفه تر است. این به این معنی است که تعداد ساعات مشخصی در هفته یا ماه خریداری می‌کنید و معمولاً آنها را با نرخ تخفیف دریافت می‌کنید.

سخن پایانی

استخدام توسعه دهنده می‌تواند به شما کمک کند تا وب‌سایت خود را حرفه‌ای نگه دارید و بدون مشکل کار کنید. خواه در حال ویرایش تم وردپرس، حذف بدافزار یا اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند سبد خرید هستید، استخدام توسعه دهنده می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت و آسانی به اهداف خود برسید – به این معنی که می‌توانید به جای کد آن، روی خدمات وب‌سایت خود تمرکز کنید.

آماده اید یک توسعه دهنده را به تیم خود بیاورید؟

سرویس توسعه وب سایت بیلدر را در نظر بگیرید. شما فوراً به تیم جامع توسعه دهندگان و طراحان حرفه ای ما دسترسی خواهید داشت. و فرآیند ساده است: درخواست خود را برای تخمین به تیم ما ارسال کنید و سپس ما برای اجرای تغییرات در نسخه مرحله‌ای از سایت شما کار می‌کنیم. پس از تأیید، ما تغییرات را به صورت زنده انجام می دهیم. شما آن را در خواب ببینید، ما آن را کد می کنیم! امروز برنامه ها را بررسی کنید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات