09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

10 نکته برای نحوه نوشتن صفحه درباره ما(تضمینی)

10 نکته برای نوشتن موثر صفحات درباره م
به این مقاله امتیاز بدهید

 مقدمه مقاله نحوه نوشتن صفحه درباره ما

نحوه نوشتن صفحه درباره ما در طراحی سایت تجاری، طراحی سایت بازرگانی، طراحی سایت رستوران و ساخت سایت فروشگاهی

بخش مهمی برای تبدیل تصمیم خرید کاربران به خرید واقعی است. نوشتن درباره ما برای سایت که یک شرکت را توصیف می کند جایی است که مشتریان بالقوه برای پاسخ به چند سؤال نهایی خود مراجعه می کنند. این سوالات شامل آیا می توانم به این شرکت اعتماد کنم؟ و مردم می خواهند بدانند که آیا می توانند با برند ارتباط برقرار کنند و آیا شرکت در زمینه خود اعتباری دارد یا خیر.

سابقه شرکت می تواند برخی از این اهداف را برآورده کند. با این حال، شرح از نحوه توسعه و شروع کار برند تنها یکی از عناصری است که باید در نمونه متن صفحه درباره ما باشد. همچنین ضروری است که نیاز به مقابله با اعتراضات و فروش کسب و کار را از دست ندهید، به عبارتی درباره قوانین فروشگاه خود در این صفحه صحبت کنید.

بنابراین، اگر درباره نحوه نوشتن صفحه درباره ما فکر کرده اید که چگونه باید نمونه درباره ما برای سایت خود را بنویسید، ادامه مطلب را بخوانید. در اینجا ده نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا نمونه درباره ما سایت ایجاد کنید و با نحوه نوشتن صفحه درباره ما خوب آشنا شوید.

اهمیت نحوه نوشتن درباره ما در سایت 

یکی از موارد مهمی که بسیاری از وب سایت های ایرانی از آن غافل هستند، نمونه متن صفحه درباره ما است. بسیاری از افراد در این بخش مطالبی را ارائه می دهند که برای کاربر طولانی و خسته کننده است یا کوتاه و ناقص است که می تواند باعث شک و تردید در مورد اعتبار وب سایت یا شرکت شما شود.
معمولاً فرض بر این است که کاربران به صفحه شرکت توجه نمی کنند، متن معرفی شرکت را نمی خوانند و عمدتاً به خدمات و محصولات ارائه شده در صفحه مراجعه می کنند.

به عنوان یک طراح سایت یا صاحب کسب و کار، تمرکز ما بیشتر بر روی صفحات داخلی سایت و ارائه بهتر محصولات است و این امر باعث کاهش توجه به قسمت های اصلی مانند صفحه درباره ما و تماس با ما می شود.

در دنیای تجارت امروز، برندها و شرکت‌های بزرگ در برقراری ارتباط با مشتریان و ایجاد حس شناخت متقابل بسیار موفق بوده‌اند، تا جایی که صاحبان بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل و گوگل را به خوبی می‌شناسید و شاید حتی بیوگرافی آن ها را خوانده باشید.

نحوه نوشتن درباره ما

1-برای مخاطبان هدف خود بنویسید

صفحه درباره ما باید با مخاطبان هدف طنین انداز شود. بنابراین، زمانی که محتوای خود را می نویسید، بگونه ای بنویسید تا مشتریان شما بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. برای مثال، اگر محصولات یا خدمات شما مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند، از همان زبانی که آن افراد استفاده می‌کنند استفاده کنید. و از رسمی و خشک بودن زیاد خودداری کنید. نوشتن درباره ما برای سایت باید حاوی حقایقی باشد که به سؤالات مردم در مورد برند پاسخ دهد. با این حال، هنوز باید خواندنی لذت بخش و مرتبط با مخاطب هدف باشد.

2-ارائه اطلاعات لازم در ابتدای متن

بخشی از یک وب‌سایت که بدون پیمایش قابل مشاهده است به عنوان بالای صفحه شناخته می‌شود. این قسمت از صفحه اولین چیزی است که مردم می خوانند. بنابراین، بهتر است تمام اطلاعات مهم را در بالا خلاصه کنید. سپس، می توانید نقاط مربوطه را در پایین صفحه گسترش دهید.

یک بخش مقدماتی کوتاه در بالای صفحه، افراد را تشویق می‌کند تا صفحه را بیشتر کاوش کنند. و ممکن است بلافاصله به سؤالات برخی افراد پاسخ دهد. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که در نمونه متن صفحه درباره ما، مردم نباید به دنبال اطلاعاتی باشند که آن ها را متقاعد به خرید کند.

10نکته برای نحوه نوشتن صفحه درباره ما

3-ازهیاهوی بیش از حد اجتناب کنید

شما می خواهید کسب و کار خود را در صفحه درباره ما بفروشید؟ با این حال، بهتر است به حقایق پایبند باشید و از تبلیغات بیش از حد شرکت و محصولات خود در این صفحه اجتناب کنید. در واقع، فروش شما در صفحه اصلی و صفحات محصول شما خواهد بود. بنابراین، لازم نیست همان محتوا را در صفحه درباره ما خود تکرار کنید.پس برای بهبود در نحوه نوشتن صفحه درباره ما به این نکته توجه داشته باشید.

اگر در نوشتن درباره ما برای سایت خیلی سختگیر باشید، مردم حرف شما را باور نخواهند کرد. بنابراین، از آمار برای اثبات نظر خود و تقویت پیامی که در صفحات فروش شما است استفاده کنید. به عنوان مثال، درصد رشد سالانه شرکت شما موفقیت کسب و کار شما را نشان می دهد. آمار مشتریان نیز می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، بیان اینکه 95٪ از مشتریان می گویند که با استفاده از محصولات شما در پول خود صرفه جویی کرده اند، می تواند از ادعاهای صرفه جویی در پول در صفحات محصول شما پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

4-الهام بخش اعتماد مشتری

به چهارمین نکته از نحوه نوشتن صفحه درباره ما رسیدیم.

اگر می خواهید یک کاربر به مرحله بعدی پیشرفت کند، باید اعتماد او را جلب کنید. وب سایت شما ممکن است تنها تجربه مشتری از برند شما باشد. بنابراین، نحوه نوشتن درباره ما در سایت باید نشان دهد که چرا یک خریدار بالقوه می تواند به شرکت شما اعتماد کند.

نمونه درباره ما برای سایت شما، معادل مجازی ارائه فروش است و اگر با یک مشتری بالقوه رو در رو بودید، جلب اعتماد آن ها به اندازه توضیح مزایای محصول شما بسیار مهم است. بنابراین، بهتر است آدرس فیزیکی و اطلاعات تماس خود را در نمونه درباره ما سایت تأیید کنید و تخصص و سابقه خود را در صنعت خود توضیح دهید تا در نحوه نوشتن صفحه درباره ما وب سایت خود موفق عمل کنید.

5-پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را توضیح دهید

هر کسب و کاری به یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) unique selling proposition نیاز دارد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که چه چیزی شرکت شما را از رقبای شما متمایز می کند.

برای برخی از مشاغل، شناسایی USP ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسد. اما شما به چیزی نیاز دارید تا پیشنهادات خود را از رقبای خود جدا کنید. بنابراین، اگر محصولات تقریباً یکسانی را می فروشید، ممکن است مجبور باشید به جنبه های خدمات مشتری برای USP نگاه کنید. به عنوان مثال، تحویل رایگان یا روز بعد یا، شاید، ضمانت بازگشت وجه می تواند تفاوت را ایجاد کند.

6-داستان خود را بگویید

تاریخچه برند شما بخش مهمی از نحوه نوشتن درباره ما شما خواهد بود. با این حال، بهتر است سابقه را نسبتاً مختصر نگه دارید و بر جنبه هایی از داستان برند خود تمرکز کنید که پیام برند شما را تقویت می کند. ایجاد یک جدول زمانی از نحوه توسعه شرکت شما باعث علاقه افراد می شود. اما، بازدیدکنندگان سایت شما مطالب بیش از حد طولانی را نمی خوانند. بنابراین، همانطور که قبلا ذکر شد، به حقایق مربوطه پایبند باشید. و توضیح دهید که چگونه چیزهایی مانند کیفیت، خدمات مشتری و سایر جنبه های مثبت پیشنهاد شما باعث رشد کسب و کار شما شده است.

7-نمایش جنبه انسانی برند خود

نوشتن درباره ما برای سایت همچنین فرصتی است برای نشان دادن اینکه افراد واقعی پشت برند هستند. و از آنجایی که مردم بیشتر از شرکت‌ها به افراد متصل می‌شوند و به آن‌ها اعتماد می‌کنند، این جنبه از صفحه درباره ما یکی دیگر از بخش‌های حیاتی در ایجاد اعتماد بین مشتریان است. بنابراین، از نمونه درباره ما برای سایت برای معرفی اعضای اصلی تیم خود استفاده کنید و به بازدیدکنندگان سایت خود نگاهی به پشت صحنه کسب و کار خود بدهید.

تیم ورکینگ

8-ارزش های برند خود را توضیح دهید

افراد تمایل دارند از مارک‌هایی با ارزش‌هایی خریداری کنند که با ارزش‌های خودشان همخوانی دارد. و در برخی از بخش‌ها، آنچه که یک شرکت نشان می‌دهد به اندازه محصولاتی که می‌فروشند بسیار مهم است. بنابراین، از نحوه نوشتن درباره ما در سایت استفاده کنید تا به مشتریان توضیح دهید که چه چیزی برند شما را هدایت می کند و اصول و ارزش های خود را توضیح دهید.

به عنوان مثال، فرض کنید بخشی از سود را به یک هدف خیریه اهدا می کنید. در این صورت، این یک واقعیت مهم است که باید ذکر شود. و اگر کسب‌وکار شما برای پایداری تلاش می‌کند، این نیز می‌تواند با برخی از مخاطبان طنین‌انداز شود.

9-یک صفحه درباره ما قابل اسکن بسازید

همانطور که در بالا و در مقاله نحوه نوشتن صفحه درباره ما می بینید، به طور بالقوه محتوای زیادی برای نوشتن درباره ما برای سایت وجود دارد. با این حال، صفحه‌ای که کسب‌وکار شما را توصیف می‌کند باید مانند هر صفحه دیگری در وب‌سایت شما قابل اسکن باشد. در واقع، برخی از افراد برای پاسخ به یک سوال از صفحه درباره ما بازدید می کنند. بنابراین، از تبدیل داستان برند خود به یک صفحه طولانی از متن متراکم خودداری کنید. در عوض، متن را با عنوان‌های فرعی تقسیم کنید و از نقاط گلوله استفاده کنید تا اسکن متن آسان‌تر شود.

نحوه نوشتن درباره ما

10-اجازه ندهید صفحه درباره شما یک بن بست باشد

بنابراین، شخصی صفحه درباره شما را خوانده است و آنچه را که می بیند دوست دارد؟ بعد کجا می روند؟ خوب، اگر افراد را به مرحله بعدی راهنمایی نکنید، ممکن است به جای تماس با شما یا خرید یک محصول، وب سایت شما را ترک کنند.

بنابراین، صفحه درباره درباره نیاز به کال تو اکشن (CTA) دارد که مرحله بعدی را به آنها هدایت می کند. و CTAها باید متقاعد کننده باشند و از بقیه محتوای صفحه متمایز باشند. بنابراین، از CTAهای پررنگ استفاده کنید که افراد را به بازدید از فروشگاه آنلاین شما، درخواست قیمت یا مشترک شدن در خبرنامه دعوت می کند. CTA های خود را در نقاط استراتژیک صفحه قرار دهید که در آن افراد با محتوای شما درگیر خواهند شد. به عنوان مثال، در بالای متن و در پایین صفحه، همچنین می توانید از طریق لینک به صفحه درباره ما دیجی کالا رجوع کنید و از آن الگو بگیرید.

نتیجه گیری

صفحه درباره ما این فرصت را به برندها ارائه می دهد که به مشتریان اجازه دهد آنها را بشناسند. بنابراین، داستان نام تجاری خود را بگویید، اما آن را جالب نگه دارید. بدون متوسل شدن به اضافه گویی توضیح دهید چه چیزی کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند. اجازه دهید شخصیت و ارزش های برند شما در محتوای شما آشکار شود. و به یاد داشته باشید، هدف اصلی صفحه درباره این است که مردم برند شما را بپسندند و به آن اعتماد کنند.

در مقاله 10 نکته برای نحوه نوشتن صفحه درباره ما (تضمینی) با شما درباره نحوه نوشتن صفحه درباره ما برای وب سایت خود صحبت کردیم، امید واریم از این مقاله سایت بیلدر لذت برده باشید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات