09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

کاهش فروش در سایت فروشگاهی

دلایل کاهش فروش در سایت فروشگاهی
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله کاهش فروش در سایت فروشگاهی:

تصور کنید شما وب‌سایت فروشگاهی پوشاک خود همانند را از طریق طراحی سایت پوشاک به کمک تیم سایت بیلدر راه‌اندازی کرده‌اید، آن را آزمایش کرده‌اید و ترافیک شروع به افزایش می‌کند. اما با افزایش ترافیک، فروش به‌طور ناامیدکننده‌ای پایین می‌ماند و شما کاهش فروش در سایت فروشگاهی را به چشم می بینید. آیا محصولات اشتباه می فروشید؟ آیا زمان آن رسیده است که دست به کار شوید و به کار روزانه خود بازگردید؟ خوب، هنوز تسلیم نشوید. برسی این ده دلیل رایج برای کاهش فروش در سایت فروشگاهی می تواند سایت شما را به یک معدن طلای واقعی تبدیل کند.

1-قیمت اشتباه 

شروع با چیزهای بدیهی اغلب بهترین راه برای نزدیک شدن به یک مشکل است و یکی از عوامل مهمی که بر کاهش فروش در سایت فروشگاهی تأثیر می گذارد، قیمت است. بنابراین، در بازار به بررسی قیمت ها بپردازید زیرا قیمت های شما با قیمت های رقبای شما توسط خریداران مقایسه می شود. به قیمت محصولات جایگزین و همچنین آنهایی که دقیقاً مشابه قیمت محصولات شما هستند نگاه کنید. به یاد داشته باشید که هزینه حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید. قیمت‌های بسیار بالاتر از رقبای شما ممکن است دلیل فروش ناامیدکننده شما باشد. با این حال، به یاد داشته باشید، قیمت‌های بسیار پایین نیز ممکن است مردم را نسبت به کیفیت محصولات شما شک کنند.

2-هزینه های پنهان

یکی از رایج‌ترین دلایل در کاهش فروش در سایت فروشگاهی، اضافه کردن هزینه‌های حمل و نقل و مالیات هنگام پرداخت است. تصور کنید اگر تصمیم می گرفتید چیزی به قیمت 30 هزار تومان بخرید و بعداً متوجه شوید که کل قیمت پرداخت 50 هزار تومان است، چه احساسی خواهید داشت. در مورد هزینه های حمل و نقل در وب سایت خود تعرفه روشنی داشته باشید، می توانید از یک ماشین حساب هزینه حمل و نقل برای نمایش هزینه اضافی در هنگام انتخاب محصولات توسط مشتریان استفاده کنید. حتی بهتر از آن، حمل و نقل را در قیمت محصول لحاظ کنید، به این ترتیب می‌توانید در هنگام خرید ارسال رایگان ارائه دهید.

3-انتخابات خیلی زیاد

می توانید به مشتریان خود حق انتخاب زیادی بدهید. آنقدر انتخاب زیاد است که از تلاش برای تصمیم گیری منصرف می شوند و به سایتی با گزینه های کمتر حرکت می کنند. بنابراین، تعداد نسخه‌های یک محصول را که یک خریدار می‌بیند، محدود کنید و آنها را در انتخاب‌هایی که باید هنگام خرید انجام دهند راهنمایی کنید. فرآیند تصمیم گیری را ساده نگه دارید، و به این ترتیب افراد بیشتری از سایت شما خرید می کنند.

4-فرایند پرداخت بیش از حد پیچیده

فرآیندهای تسویه حساب چند مرحله ای از مهم ترین دلایل کاهش فروش در سایت فروشگاهی هستند. هنگامی که خریداران آنلاین تصمیم به خرید گرفتند، نباید هیچ مانعی در راه تکمیل خرید آنها ایجاد کنید. بنابراین، فرآیند پرداخت باید سریع و ساده باشد. همچنین این ایده خوبی نیست که کاربران را قبل از تکمیل خرید خود مجبور به ثبت نام در سایت خود کنید. بهتر است پس از اتمام مراحل تسویه حساب از افراد دعوت کنید تا در لیست ایمیل شما مشترک شوند.

 

5-تصاویر با کیفیت پایین

به دلیل پنجم کاهش فروش در سایت فروشگاهی رسیدیم.

خریداران آنلاین نمی توانند چیزهایی را که از یک سایت فروشگاهی خریداری می کنند لمس کنند. مشاهده تصاویر محصول نشان دهنده کیفیت آن برای کاربران است. بنابراین، تصاویر شما باید باکیفیت باشند و محصول را از زوایای مختلف نشان دهند. همچنین می تواند به نمایش برخی از محصولات در محل استفاده کمک کند. اجازه دادن به افراد برای تجسم استفاده از محصول به آنها کمک می کند تا تصمیم به خرید بگیرند.

6-توضیح ندادن مزایای محصولات

مردم معمولاً بیشتر به مزایای یک محصول علاقه مند هستند تا ویژگی ها. به عبارت دیگر، آنها می خواهند بدانند چگونه یک محصول مشکلی را حل می کند. اگر ارزش محصولات خود را به جای لیست کردن ویژگی ها توضیح دهید، به افزایش فروش کمک می کند. بنابراین، از توضیحات محصول خود برای توصیف آنچه که مشتری از خرید کالا به دست می آورد، استفاده کنید.

7-اطلاعات تماس وجود ندارد

بعد از طراحی سایت فروشگاهی یک سایت فروشگاهی دارید، از مردم می خواهید که به شما اعتماد کنند. بنابراین، مشتریان می خواهند بدانند که اگر مشکلی در خریدشان پیش آمد، می توانند با شما تماس بگیرند و می خواهند ببینند که شما واقعی هستید. بنابراین، اطلاعات تماس کامل، از جمله آدرس فیزیکی و شماره تلفن را در سایت خود نمایش دهید. اگر جزئیات تماس را نشان ندهید، مردم فکر خواهند کرد که چیزی برای پنهان کردن دارید و این دیدگاه قطعا به کاهش فروش در سایت فروشگاهی منجر میشود.

8-بدون بررسی محصول

اگر هیچ بررسی محصولی در سایت خود ندارید، از مشتریان می‌خواهید که تنها بر اساس کلمه شما تصمیم خرید بگیرند. متأسفانه، اگر شخصی برای اولین بار از وب سایت شما خرید می کند، کلمه شما به تنهایی کافی نخواهد بود. وجود نظرات مثبت مشتریان یک عامل مهم در تصمیمات خرید اکثر خریداران آنلاین است. توانایی ارسال بازخورد و نظرات نیز به ایجاد اعتماد کمک می کند.

9-سایت شما موبایل فرندلی نیست

بیشتر خریداران آنلاین از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. بنابراین، اگر وب سایت شما 100% برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، منجر به کاهش فروش در سایت فروشگاهی میشود. اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای پیمایش در دستگاه های تلفن همراه آسان است و اشیاء قابل کلیک کوچک نیستند. و مطمئن شوید که تصاویر محصول شما به راحتی در تلفن یا رایانه نیز قابل مشاهده است.

10-هدف قرار دادن افراد اشتباه

اگر مخاطبان اشتباهی را به وب سایت خود جذب کنید، ترافیک دریافت خواهید کرد اما فروش کمی خواهید داشت. بازار هدف خود را شناسایی کنید و تحقیقات خود را انجام دهید. سپس، کلمات کلیدی، محتوا و تبلیغات خود را در بخش بازاری که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند، هدف قرار دهید. شما احتمالاً با یک سایت فروشگاهی که هدف آن یک جایگاه باریک است، بیشتر از آنچه که سعی می کنید برای همه جذاب باشید، فروش خواهید داشت.

نتیجه گیری

بازار آنلاین مملو از سایت‌های فروشگاهی است که برای کسب و کار رقابت می‌کنند. برای به دست آوردن فروش از یک فروشگاه آنلاین، باید به بازار هدف خود متوسل شوید، اعتماد ایجاد کنید و فرآیند خرید را تا حد امکان بدون دردسر کنید. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که هنگام فروش آنلاین فقط توجه یک نفر را برای حداقل زمان حفظ خواهید کرد. اگر چیزی را مانع از تصمیم گیری بازدیدکننده و تکمیل خرید کنید، فروش را از دست خواهید داد.

 

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات