09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

آموزش نحوه یادگیری وردپرس | با این منابع شروع کنید

نحوه یادگیری وردپرس
به این مقاله امتیاز بدهید

شما یک وب سایت می خواهید. خیلی خوب! حالا چی؟

خب، گزینه های زیادی برای نحوه یادگیری وردپرس وجود دارد، و بسیاری از آنها برای مبتدیان وب سایت بسیار خوب هستند. بنابراین در مورد WordPress چطور؟ ممکن است شنیده باشید که این یک گزینه بسیار خوبی است  و درست شنیدی همین طور است!

WordPress در حال حاضر بیش از 30٪ از اینترنت را در اختیار دارد. چرا؟ زیرا می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که تقریباً برای هر نیاز سایتی مناسب باشد (دیگر فقط برای وبلاگ ها نیست). علاوه بر این، انبوهی از طرح‌های زمینه برای اینکه وب‌سایت خود را منحصر به فرد انتخاب کنید وجود دارد.

فقط یک مشکل وجود دارد. تلاش برای نحوه یادگیری وردپرس به عنوان یک مبتدی می تواند چالش برانگیز باشد و منحنی یادگیری باعث کاهش سرعت بسیاری از کاربران جدید شده است. بنابراین برای رفتن به سطح بالا تر چه کاری می توانید انجام دهید؟

آسان است! این لیست جذاب را بخوانید! در زیر ما 18 مورد از بهترین منابع برای یادگیری وردپرس را گردآوری کرده ایم. هر یک از این گزینه ها مخاطبان و اهداف منحصر به فردی دارند، اما همه آنها به صورت آنلاین در دسترس هستند و مهارت های لازم برای تبدیل شدن از یک تازه کار به یک حرفه ای وردپرس را در اختیار شما قرار می دهند. یا سایت ساز همراه باشید

وردپرس را با این منابع مفید بیاموزید

1. DreamHost Academy

در DreamHost، ما همه چیز وردپرس را دوست داریم . در واقع، ما فکر کردیم که یک دوره الکترونیکی رایگان برای کمک به کاربران خود ایجاد کنیم وب‌سایت‌های وردپرس خود را بسازند.

به سادگی به صفحه نحوه یادگیری وردپرس ما بروید. در آنجا، می‌توانید راهنماهای دقیقی در مورد هر چیزی که با نحوه یادگیری وردپرس مرتبط است، از سؤالات متداول گرفته تا هک های برنامه نویس و میزبانی مدیریت شده پیدا کنید.

2. پایگاه دانش و وبلاگ DreamHost

DreamHost Academy تنها مکانی در وب سایت ما نیست که می توانید نحوه یادگیری وردپرس را در آن بیابید. پایگاه دانش و وبلاگ مملو از نکات مفید، ترفندها و راهنماهای استفاده از CMS می باشد:

DreamHost Knowledge Base

می‌توانید پایگاه دانش موضوعات را جستجو کنید که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید. همچنین اگر با یک مشکل مرتبط با وردپرس در وب سایت خود مواجه هستید و نمی دانید چگونه آن را حل کنید، این یک منبع عالی است.

پست‌های وبلاگ ما می‌توانند در همه چیز به شما کمک کنند، از سرعت صفحه و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به بازاریابی آنلاین شما و میزبانی وب. ما به طور منظم وبلاگ خود را با محتوای جدید و باکیفیت به روز می کنیم که به طور خاص برای کاربران وردپرس نوشته می شوند.

 

3. FullSiteEditing.com

 Fullsiteediting.com وب سایتی است که برای نحوه یادگیری وردپرس که کاربران در مورد ویرایش کامل سایت (FSE) در وردپرس یاد میگیرند:
FullSiteEditing.com

کتابخانه ای از دوره ها دارد که برای توسعه دهندگانی طراحی شده است که به دنبال آشنایی با تجربه جدید وردپرس هستند. این شامل ایجاد و استفاده از الگوها و تم های می شود.

همچنین دوره هایی برای صاحبان سایت و سازندگانی دارد که علاقه مند به یادگیری نحوه پیمایش در ویرایشگر بلوک و استفاده از آن برای ساخت وب سایت خود هستند. راهنماها و آموزش‌هایی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند همه چیزهایی را که باید برای شروع کار با FSE باید بدانید، بیاموزید.

4. کدکس وردپرس

WordPress Codex یک مخزن دانش رایگان است که توسط WordPress.org که مستندات گسترده ای را در مورد هر چیزی که با وردپرس مرتبط است و نحوه یادگیری وردپرس ارائه می دهد. آن را به عنوان راهنمای کاربر وردپرس در نظر بگیرید! این شامل تمام اصول اولیه ای است که باید برای وب سایت خود را بسازید.

Codex به راحتی به بخش‌هایی تقسیم می‌شود که نیازهای خاص مبتدیان وردپرس، طراحان وب، توسعه‌دهندگان پوسته و مدیران وب‌سایت را برآورده می‌کند. و اگر می‌خواهید در مورد عواملی که وردپرس را تیک می‌زند بیشتر بدانید، می‌توانید مرجع کد را جستجو کنید.

چه تازه وارد وردپرس هستید یا یک حرفه ای باتجربه، اجازه دهید Codex راهنمای شما باشد.

5. کتابچه راهنمای ویرایشگر بلاک وردپرس

یک مخزن دانش رایگان دیگری که می توانید کاوش کنید راهنمای ویرایشگر بلوک وردپرس. این راهنمای دیگری است که می توانید از آن برای یادگیری همه چیز در مورد FSE و نحوه استفاده از Block Editor استفاده کنید.

این شامل انواع راهنماها و آموزش‌های نحوه یادگیری وردپرس است که شما را در هر مرحله از اجرای وظایف خاص در ویرایشگر Block راهنمایی می‌کند. برای مثال، می‌توانید یک تم بلوک ایجاد کنید.

6. وردپرس تلویزیون

WordPress TV آموزش‌های ویدیویی عمیقی را برای نحوه یادگیری وردپرس کاربران مبتدی و با تجربه‌تر ارائه می‌دهد. ویدیوها به راحتی قابل  یادگیری هستند و موضوعاتی از سئوی اولیه را پوشش می دهند. پیاده سازی به طراحی پیشرفته وب:

WordPress TV

7. WPBeginner

WPBeginner یک منبع جامع برای کاربران سطح مبتدی وردپرس و علاقه مندان به یک وبلاگ، آموزش ها و راهنماهای عمیق، و دوره های ویدیویی رایگان می باشد. دوره های ویدیویی کاملا رایگان هستند و پس از تکمیل فرم ثبت نام ایمیل ساده در دسترس قرار می گیرند.

این دوره ها راهی عالی برای نحوه یادگیری وردپرس هستند. آنها طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، از جمله نحوه درست ایجاد یک وبلاگ، رفع خطاهای وب و … .

نمی خواهید ثبت نام کنید؟ کانال YouTube سایت را بررسی کنید: WPBeginner – آموزش وردپرس. به غیر از برخی از مضامین ممتاز وردپرس و افزونه های ارائه شده، تمام محتوای WPBeginner رایگان است.

8. آموزش لینکدین

LinkedIn Learning، که قبلاً با نام Lynda.com شناخته می‌شد، پلتفرمی است که هزاران دوره آنلاین در زمینه توسعه وب، طراحی، تجارت، نرم افزار، بازاریابی، عکاسی، و خیلی چیزهای دیگر بر گذار کرده است. یکی از دوره های آنلاین آنها نحوه یادگیری وردپرس است.

دانش آموزان می توانند اصول اولیه وردپرس مانند را بیاموزند ایجاد و نگهداری وبلاگ قبل از رفتن به محتوای پیشرفته تر در مورد صفحات AMP یا آموزش WP-CLI، برای مثال. دوره ها به خوبی طراحی شده اند و یادگیری وردپرس را با سادگی خود برای شما آسان می کنند.

9. WP101

WP101 یک سرویس اشتراک ویدیوی آموزشی است که نحوه یادگیری وردپرس و انجام آن را برای مبتدیان آسان می‌کند. برای استفاده از وردپرس، چه در حال ساخت یک وبلاگ یا یک سایت تجارت الکترونیکی باشید با بیش از 100 ویدیو و تعداد زیاد مقاله در کتابخانه آموزشی خود، کاربران می توانند از دوره های وردپرس در زمینه اصول پلت فرم، SEO Yoast و موارد دیگر انتخاب کنند.

درس ها را می توان در هر دستگاهی تماشا کرد، و ویدیوهای جدید به طور مداوم منتشر می شود تا دوره ها را با آخرین نسخه وردپرس به روز نگه دارد. می‌توانید سه ویدیوی اول را به صورت رایگان تماشا کنید، اما اگر می‌خواهید به دوره‌های کامل دسترسی داشته باشید، با شروع قیمت از 19 دلار برای خرید در دسترس هستند.

10. WP Apprentice

مشابه WP101، WP Apprentice یک سرویس اشتراک ویدیویی است که اصول اولیه وردپرس را برای مبتدیان پوشش می دهد. شعار حرفه ای آنها: هرکسی که ویدیوهای آنها را تماشا کند در یک ساعت درک کاملی از وردپرس خواهد داشت.

سایت WP Apprentice دارای کتابخانه گسترده ای از فیلم های نحوه یادگیری وردپرس و آموزشی است، بنابراین می توانید آنچه را که می خواهید در مورد آن بیاموزید انتخاب کنید. این سایت همچنین دوره‌های گام به گام اولیه را برای افرادی که می‌خواهند از صفرشروع کنند ارائه می‌دهد.

این دوره ها توضیحات ساده و مفصلی را در مورد چگونگی ساخت سریع و سفارشی کردن یک سایت اولیه با وردپرس ارائه می دهند. با هزینه یکباره که از 47 دلار شروع می شود، می توانید به بیش از 200 آموزش وردپرس دسترسی داشته باشید.

11. تائو وردپرس

تائو وردپرس یک کتاب الکترونیکی 300 صفحه‌ای برای یادگیری وردپرس و جامع درباره پلتفرم وردپرس است. . موضوعات مختلفی را پوشش می دهد، مانند میزبانی وب، سفارشی کردن سایت وردپرس، افزونه ها، عملکرد سایت و تجزیه و تحلیل، امنیت، سئو، نرم افزار شخص ثالث، و موارد دیگر.

خواندن هر بخش آسان است، و آموزش های کتاب الکترونیکی مختصر و ساده برای دنبال کردن هستند. شما می توانید این اثر جذاب را به صورت PDF با قیمت 38 دلار دانلود کنید.

 

12. WPSquare

اجازه ندهید طراحی مینیمالیستی وب سایت آنها شما را فریب دهد. WPSquare یک منبع قوی برای یادگیری وردپرس است. این سایت دستورالعمل‌های دقیقی را برای انجام کارهای اساسی در وردپرس، مانند تغییر فونت، قالب‌بندی محتوا، افزودن پس‌زمینه سفارشی، ایجاد بنر، افزودن منوها، نمایش آیکون‌های اجتماعی و موارد دیگر ارائه می‌دهد. تمام محتوای آموزشی در WPSquare رایگان است.

13. Udemy

Udemy یک پورتال یادگیری آنلاین با صدها دوره های حرفه ای ساخته شده در مورد وردپرس و بسیاری موضوعات دیگر. دوره ها از مبتدی تا پیشرفته دارای دشواری هستند و هر یک شامل کمک های آموزشی و آزمون هایی برای آزمایش دانش شما می باشد.

هنگامی که در یک دوره نحوه یادگیری وردپرس مشترک شوید، همه آن مطالب آموزشی برای همیشه متعلق به شما هستند تا هر زمان که بخواهید میتوانید به آنها رجوع کنید. این یک ابزار عالی برای کاربرانی است که می‌خواهند روشی ساختارمندتر برای نحوه یادگیری وردپرس و نکات وردپرس داشته باشند. در حالی که بسیاری از دوره های WP ارائه شده در Udemy هزینه دارند – برخی از آنها از 10 دلار شروع می شوند – تعدادی دوره به صورت رایگان در دسترس هستند.

14. Smashing Magazine

مجله Smashing یک نشریه آنلاین است که بر برنامه نویسی، طراحی وب، توسعه موبایل، و طراحی گرافیک تمرکز دارد. آنها همچنین یک بخش گسترده ای از مقالات دارند که به همه موارد وردپرس اختصاص دارد. این مقاله‌ها ملزومات وردپرس از نصب تا توسعه اولیه وبلاگ و ایجاد وب‌سایت – را به همراه موضوعات پیشرفته‌تری مانند تکنیک‌های طراحی، توسعه تم و افزونه، بهینه‌سازی محتوا، نرم‌افزار شخص ثالث و موارد دیگر پوشش می‌دهند.

15. WPsetup

WPsetup یک تازه وارد در فضای آموزشی وردپرس است. با این حال، اجازه ندهید که شما را گول بزند.

این وب‌سایت، که بر کمک به کاربران برای نصب و راه‌اندازی وب‌سایت‌هایشان بر روی CMS محبوب تمرکز دارد، چندین راهنمای عملی برای یادگیری این پلتفرم ارائه می‌دهد. محتوا کاملا رایگان است. حتی لازم نیست آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به آن تحویل دهید.

موضوعات تحت پوشش طیفی از نصب پلت فرم و انتخاب میزبان وب تا بهینه سازی سرعت می باشد. هدف سایت ارائه یک نقشه راه است که به راهنمایی کاربران در طول سفر وردپرس آنها کمک می کند.

16. WPKube 

WPKube یک پلت فرم عالی برای بازدید است اگر به دنبال یک کتابخانه رایگان هستید از آموزش های نحوه یادگیری وردپرس هستید. می‌توانید راهنما های موضوعاتی را که می‌خواهید درباره آنها بیشتر بدانید بررسی کنید:

WPKube

WPKube همچنین تعداد زیادی بررسی برای پلاگین ها و تم ها ارائه می دهد. می تواند مکانی محکم برای یافتن اطلاعات در مورد ابزارهای خاص باشد. علاوه بر این، سایت اغلب اخبار و به‌روزرسانی‌های وردپرس را به اشتراک می‌گذارد تا شما را در جریان آخرین رویدادها و انتشارات قرار دهد.

17. LearnWoo

LearnWoo یک منبع آنلاین است که عمدتاً بر WooCommerce تمرکز دارد. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین یا تجارت الکترونیک هستید، می‌تواند دارایی ارزشمندی برای افزودن به دانش خود باشد:

آموزش‌هایی را خواهید دید که همه چیز را از راه‌اندازی اولین فروشگاه WooCommerce به موضوعات خاص تری مانند مدیریت نرخ حمل و نقل شما می پردازد و  همچنین به سایر موضوعات کلیدی مرتبط با تجارت مانند بازاریابی، سئو و موارد دیگر می پردازد.

اگر برای عضویت ممتاز ثبت نام کنید، مادام العمر به کتاب‌های الکترونیکی و سایر مطالب آنلاین دسترسی خواهید داشت. همچنین دارای یک فرآیند ثبت نام سریع است.

18. Hongkiat

Hongkiat یک پلتفرم رایگان دیگر است که در آن می توانید یک بخش اختصاص به همه موارد وردپرس داده شده است:

Hongkiat

شما می توانید مقالات زیادی را بیابید که نحوه استفاده از وردپرس را توضیح می دهد و ویژگی ها و عملکردهای خاص را پوشش می دهد. این یک منبع با کیفیت برای کسانی است که می خواهند اصول CMS را بیاموزند.

با این حال، می تواند برای متخصصان با تجربه تری که به دنبال دانش پیشرفته تری در مورد موضوعاتی مانند CSS، اسکریپت های back-end، امنیت و موارد دیگر هستند نیز مفید باشد.

وقت گذاشتن برای نحوه یادگیری وردپرس

یادگیری وردپرس می تواند بسیار مفید باشد. این به این دلیل است که بیش از یک پلت فرم وبلاگ نویسی است. وردپرس به شما امکان می دهد وب سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید. بنابراین، چه یک یادگیرنده بصری باشید، چه یک خواننده عمیق، یا یک دنبال کننده راهنما، منبعی برای کمک به نحوه یادگیری وردپرس وجود دارد.

فکر می کنید برای ایجاد وب سایت وردپرس خود آماده هستید؟ پس شروع کنید

با سایت ساز بهترین نوع خدمات را تجربه کنید

سایت ساز یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات وب سایت از جمله پشتیبانی سایت یا طراحی سایت شرکتی یا خدمات سایت و خدمت با ارزش دیگر می باشد. در سایت ساز یک متخصص وردپرس دوستانه همیشه 24 ساعته در دسترس است تا به حل مشکلات وب سایت شما کمک کند — بزرگ یا کوچک برای ما فرقی ندارد ما در کنار شما هستیم.

 

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات