09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی | 100% تضمینی

تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا به شما تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی را آموزش دهیم، اگر قصد دارید تا با نحوه تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی آشنا شوید، تا انتهای این مقاله از سایت ساز همراه ما باشید.

هوش مصنوعی امروزه رشد چشمگیری کرده است و اکثر کمپانی ها در راستای هوش مصنوعی قدم بزرگی را برداشته اند و شرکت های بزرگی همانند گوگل، مایکروسفات و چت جی بی تی، هوش مصنوعی خود را روانه بازار کرده اند.

آموزش تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی

در ادامه، مراحل ساخت ویدیو با استفاده از هوش مصنوعی را آموزش خواهیم داد:

در ابتدا باید وارد وب سایت D-id.com شوید، در صورتی که بتوانید با استفاده از گذر از تحریم آیپی خود را تغییر دهید از سرعت بالاتری در وب سایت بهره مند خواهید شد.

بعد از ورود به سایت روی گزینه free trailکلیک کنید بعد از باز شدن صفحه جدید روی دکمه creat videoبزنید و در بخش باز شده متن مورد نظر خودتان را وارد کنید.

این وب سایت، اکثر زبان های روز دنیا را پشتیبانی می کند و برای استفاده از زبان فارسی باید روی پرچم ایران و زبان فارسی کلیک کنید تا زبان فارسی برای شما انتخاب شو. بعد از انتخاب زبان باید گوینده خود را انتخاب کنید، متاسفانه در زبان فارسی شما تنها قادر به استفاده از دو گوینده خواهید بود که باید طبق سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

حال به قسمت جذاب انتخاب آواتار رسیدیم، این وب سایت دارای چندین چهره است که می توانید یکی از این موارد را به انتخاب خود برگزینید و در پایان دکمه generate videoرا بزنید.

باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از این وب سایت باید داخل آن ثبت نام کنید. بعد از کلیک روی دکمه generate videoباید داخل وب سایت ثبت نام کنید و برای این کار روی دکنه signupبزنید تا وارد بخش ثبت نام شوید. در این قسمت باید نام، ایمیل و پسورد خودتان را وارد کنید تا بتوانید داخل وب سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام در این وب سایت ایمیلی برای تایید به شما ارسال خواهد شد، پس باید وارد ایمیل خود شوید و روی لینک تایید ارسال شده بزنید تا اکانت شما ساخته شود.

حال مجددا روی generate video بزنید و در پنجره باز شده روی دکمهgenerate کلیک کنید تا ویدیو برای شما ساخته شود. ممکن است روند ساخت ویدیو تا چندین دقیقه به طول انجامد، پس حتما برای ساخته شدن ویدیو صبور باشید.

سخن پایانی

در این مقاله با  آموزش تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی همراه شما بودیم، امیدواریم که آموزش تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی برای شما مناسب بوده باشد. در صورتی که سوالی راجب تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی دارید، از طریق نظرات با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات