09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

آینده سئو

آینده سئو
به این مقاله امتیاز بدهید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مرتباً در حال تغییر است. برای موفقیت در تکنیک های سئو، باید از روندهای فعلی استفاده کنید تا از موثر بودن استراتژی های خود اطمینان حاصل کنید. اهمیت سئو در جذب مشتری به هر وب سایتی را نمی توان اغراق کرد. آینده سئو نیز به شدت بر محتوای متمایز متکی خواهد بود.

بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که شما باید برای درک بهتر محیط فعلی تکامل پیدا کنید. بسیاری از روش‌های قدیمی سئو دیگر در بازار سئو امروزی موفق نیستند و برخی از آن ها حتی می‌توانند به سئو آسیب وارد کنند. در نتیجه، به روز شدن با روندهای اخیر سئو بسیار مهم است.

کمپین SEO خود را در سال 2023 مقیاس کنید، محتوای شما باید در اولویت قرار گیرد. بدون محتوای منحصر به فرد، کسب رتبه در نتایج جستجو غیرممکن خواهد بود. از این رو، محتوای شما باید به خوبی بهینه شده باشد تا موتورهای جستجو در نتایج جستجو ظاهر شوند. میتوانید از خدمات سفارش تولید محتوا نیز استفاده کنید.

سئو به همکاری متقابل، خلاقیت و روش‌های جدید تفکر بازاریابان برای توسعه تاکتیک‌ها نیاز دارد. که هم بلندمدت و هم موثر هستند. به دلیل این تلاش، عملیات رسانه بهبود خواهد یافت. این مقاله از سایت بیلدر چندین روند سئو را ارائه می دهیم که متخصصان سئو معتقدند در آینده سئو مهم خواهند بود. پس با ما همراه باشید.

نیازهای کاربر محور بهینه سازی خواهد بود:

شناخت نکات و نیاز مشتریان کلید موفقیت خواهد بود. هدف این است که آن ها را در صفحه سایت خود نگه دارید و آن ها را تشویق کنید تا وب سایت را کاوش کنند. در سال‌های اخیر، موتور جستجو دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده وب، لازم است در برنامه نوآورانه‌ تر عمل کنید و برای بهبود وب‌سایت و افزایش تعامل کاربر همکاری کنید.

دنیای سئو در حال تغییر است. هرکسی که با بخش آنلاین درگیر است باید به این فکر کند که چگونه می‌تواند با استراتژی خلاق‌تر باشد و برای بهبود وب‌سایت‌ها و تعامل کاربر در طول زمان همکاری کند.

نوآوری در فناوری و هوش مصنوعی کلید اصلی است:

همه چیز در بازاریابی دیجیتال و سئو تحت تأثیر پیشرفت های تکنولوژیکی هوش مصنوعی و سئو است. ئر آینده سئو بازاریابان باید در مورد یادگیری ماشینی و نحوه پردازش اطلاعات بیاموزند. در صورتی که شرکت‌ها درک درستی از نحوه همکاری فناوری و هوش مصنوعی داشته باشند، ایجاد برنامه‌های بازاریابی بلندمدتی که در برابر افزایش هوش مصنوعی مقاومت می‌کنند، امکان‌پذیر خواهد بود.

برای اجرای یک استراتژی موفق، آن ها باید تأثیر رفتار انسانی و همچنین تصویر بزرگ سازمان را در نظر بگیرند. به بیان دیگر، شکاف دیجیتالی جدیدی ایجاد شده است که جستجوگران متوجه می شوند که فقط می توانند آنچه را که باور دارند ببینند و آنچه را که می دانند پیدا کنند. برندها باید مخاطبان هدف خود و پیامی را که می خواهند ارائه دهند، درک کنند.

آینده سئو جستجوی صوتی است:

سیری اپل، الکسای آمازون و دستیار گوگل برای ناوبری همگی منتشر شده اند. در زمان کوتاهی، Google شروع به پاسخ دادن به سؤالات مبتنی بر جستجوی صوتی می‌کند.

Google می‌تواند از وب‌سایت‌ها درخواست کند که عناوین صفحه‌شان را به عنوان سؤال قالب‌بندی کنند و پاسخ‌های آن در پاراگراف‌های کوتاه ارائه شود که شامل صدا می‌شود.

با پشتیبانی گوگل دایرکت، گوگل از قبل شروع به فعالیت کرده است. پس از بررسی با کیفیت ترین اطلاعات، این به بسیاری از سوالات شما پاسخ می دهد و آن اطلاعات را بالاتر از سایر نتایج جستجو در SERP قرار می دهد.

توجه بیشتر به سئوی موبایل:

امروزه، سئوی موبایل به طور فزاینده ای حیاتی شده است. اکثر جستجوهای آنلاین در حال حاضر بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. گوگل می گوید اگر این کار را فقط برای رایانه های رومیزی و نه دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کنید، ممکن است امتیاز تلفن همراه شما ضعیف باشد.

آینده سئو چیستاگر فقط آن را برای رایانه های شخصی رومیزی طراحی کنید، عملکرد وب سایت شما آسیب می بیند. علاوه بر این، به دلیل تجربه کاربری ضعیف خود در دستگاه‌های تلفن همراه، سایت خود را از دید در نتایج جستجوی تلفن همراه محروم می‌کنید.

  • سایت های بهینه شده برای موبایل چیزی نیست که همه رقبای شما داشته باشند، بنابراین داشتن یک فروشگاه آماده برای موبایل می تواند به شما برتری دهد.
  • به عنوان یک امتیاز، مطمئن خواهید شد که رویکرد SEO شما همیشه با آخرین روندها به روز است و از رکود آن جلوگیری می کند.
  •  با نمایش در جستجوهای تلفن همراه و دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر، دید خود را افزایش خواهید داد.

محبوبیت محتوای ویدیویی همچنان رو به افزایش است

محتوای ویدیویی در آینده سئو تاثیر زیادی دارد. برای اینکه موتور جستجوی شما موثر باشد، باید دارای یک جزء ویدیویی باشد. ویدیوها باید کلمات کلیدی مورد نظر را در خود داشته باشند و برای موتورهای جستجو بهینه شده باشند. صفحه مقصد شما همچنین باید ویدیویی داشته باشد که از همان کلمه کلیدی اصلی شما استفاده کند.

Google در ارزیابی انواع مختلف محتوا، همانطور که قبلاً ذکر شد، بیشتر و بهتر می شود. راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی داده‌های بصری برای موتورهای جستجو، با محبوبیت بیشتر، پدیدار شده‌اند. این راه حل ها از هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. حتی در آینده، محتوای ویدیویی همچنان محبوب‌ترین شکل رسانه خواهد بود.

یک لحظه به این موضوع فکر کنید: YouTube به تنهایی به عنوان یک موتور جستجو عمل می‌کند. بر اساس حجم جستجوهای روزانه، به جرات می توان گفت که یوتیوب یکی از محبوب ترین وب سایت های اینترنتی است. استفاده از یوتیوب به عنوان یک پلتفرم بازاریابی و میزبانی ویدیو ضروری نیست، اما همچنان ممکن است بدون اتکا به یوتیوب از ویدیوها در استراتژی خود استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود فقط به ویدیو تکیه نکنید.

بازاریابی چند کاناله محبوبیت پیدا می کند

ظهور بازاریابی چند کاناله با این واقعیت همراه است که آینده سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به طور فزاینده ای متنوع می شود.

شما ممکن است اگر استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در چندین کانال توسعه دهید، در بسیاری از پلتفرم ها تبلیغ متقابل کنید. به عبارت دیگر، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای بهبود سئوی وب‌سایت خود استفاده کنید و در عین حال از کمپین‌های ایمیلی برای بهبود بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

بازاریابی چند کاناله سازماندهی و استراتژی بیشتری را ضروری می‌کند. با این حال، اگر به درستی انجام شود، ممکن است تأثیر قابل توجهی بر درآمد داشته باشد.

آنچه شما به دنبال آن هستید توسط SEO شناخته می شود

روزهای وارد کردن کلمات کلیدی در موتور جستجو برای دریافت اطلاعات به پایان خواهد رسید. هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های هوشمند به موتورهای جستجو این امکان را می‌دهند که به طور خودکار تعیین کنند که در سال‌های آینده به دنبال چه چیزی هستید.

دستگاه‌های الکترونیکی مدرن اکنون با یکدیگر ادغام شده‌اند. شما در مورد هر چیزی از الگوهای خرج کردنتان گرفته تا ترجیحات مرور وب و نوع اخباری که بیشتر از همه برایتان جالب است، سؤال خواهید شد. اگر مجبور باشید از میان ده ها یا چند وب سایت غربال کنید، در آینده محتوایی متناسب با پارامترهای جستجوی دقیق شما در اختیار شما قرار می دهد. برچسب‌گذاری، و جستجوی داده‌های سازگار با صدا، در میان سایر موارد، این امر را به واقعیت تبدیل می‌کند.

بک لینک‌های با کیفیت بالا توجه بیشتری را به خود جلب خواهند کرد

به هر حال یک بک لینک با کیفیت بالا از یک وب سایت سطح بالا می تواند هزاران بک لینک با کیفیت پایین وب سایت های دیگر را که ترکیب شده اند شکست دهد. برای آینده سئو، ترکیب SEO فنی با روابط رسانه ای یک ترکیب قدرتمند است. استراتژی ایجاد لینک شما نیز باید انتخابی‌تر باشد.

بک لینک ها و لینک های خارجی هر دو نقشی در بهبود نمایه سئوی شما دارند، اما تنها در صورتی که استانداردهای بالاتری را برای اتصالاتی که انتخاب می کنید ایجاد کنید. این امر به ویژه هنگام ارجاع به منابع دیگر بسیار مهم است، زیرا پیوند به یک سایت مخفی فقط باعث از بین بردن شهرت خوب شما می شود.

آگاهی مبتنی بر ارزش باید در نظر گرفته شود. :

افراد، به ویژه جوانان، با برندهایی ارتباط برقرار می کنند که هدفمند و ارزش محور هستند. پیام روشن بازاریابان باید درک محکمی از انگیزه های مشتریان مورد نظر خود و نحوه عمل آن ها داشته باشند. برای درک افکار، خواسته ها و نیازهای کاربر، دیدگاه همه چیز خواهد بود.

آینده شغلی سئو

به محتوایی که از اصل EAT گوگل پیروی می کند، رتبه بالاتری داده می شود:

به گفته گوگل، کیفیت محتوا برای موفقیت در آینده سئو بسیار مهم است. این فرض در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی و مالی بسیار مهم است. باید چندین راه دیگر برای اطمینان از اینکه محتوای شما از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است وجود داشته باشد. در مرحله اول، شما باید یک نمایه از بازدیدکننده بالقوه خود ایجاد کنید. ثانیاً، برای کمک به ایجاد نقشه سفر مشتری، باید تحقیق در مورد هدف جستجو انجام دهید.

به کلمات کلیدی که از نظر معنایی مرتبط هستند توجه بیشتری می شود:

به عنوان یک قاعده، متخصصان سئو روی کلمات کلیدی اولیه تمرکز می کردند. اکنون می دانیم که کلمات کلیدی ثانویه در آینده سئو نیز به همان اندازه ضروری خواهند بود. گوگل همیشه در مورد ارزیابی محیط پرس و جو و تلاش برای درک هدف جستجوی کاربر بوده است. نکات ضروری‌تری که توسط کلیدواژه‌های اولیه و ثانویه ارائه می‌شوند.

جستجوی پیش‌گویانه بهتر می‌شود

در سال 2017، Google Discover معرفی شد و وارد دوره جدیدی از جستجو شد که حتی نیاز به پرس و جو ندارد. در طول دوره، دستگاه پیشنهاد محتوا الگوهای کاربر را شناسایی کرده و به تدریج آن ها را یاد می گیرد. محتواها با استفاده از الگوریتم هایی دسته بندی می شوند که هم کیفیت محتوا و هم تمایل کاربر را در نظر می گیرند. Google Discover تاکنون توسط تقریباً 800 میلیون نفر در اینجا استفاده شده است.

کلمات پایانی:

در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی قوانین جدید و آینده سئو پرداختیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید. حتما تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات