09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

استفاده از سئو برای رشد کسب و کار (100% تضمینی)

رشد کسب و کار
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله استفاده از سئو برای رشد کسب و کار

به لطف فناوری های نوین، کسب‌وکارها در سرتاسر جهان می‌توانند از دسترسی به میلیاردها نفر به صورت آنلاین و نه فقط به جمعیت محلی خود بهره ببرند. اما حتی اگر بخواهید فقط به یک جمعیت محلی برسید، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) پیدا کردن کسب و کار شما را برای کسی در همسایگی شما است را بسیار آسان کرده است. برای مثال کسی که در استان زنجان کسب و کاری داشته باشد با انجام سئو در زنجان می تواند از جمعیت محلی برای رشد کسب و کار خود استفاده کند.

اما سئو چیست؟ و واقعا چه کاری می تواند برای رشد کسب و کار شما انجام دهد؟ سئو، یافتن کسب و کار شما را با کلمات کلیدی که توسط هر کسی در اینترنت جستجو می شود، آسان می کند. تسلط بر تبلیغات سئو می تواند تفاوت بین یک سال سودآور و یک سال سخت باشد.

بر کلمه کلیدی پرترافیک و کم مصرف مسلط شوید

کلید شروع فرایند SEO سفارش طراحی سایت همانند طراحی سایت املاک برای مشاورین املاک، طراحی سایت پزشکی برای پزشکان یا دندان پزشکان و طراحی سایت وکالت برای وکلای گرانقدر است، بعد از طراحی سایت زمان پیدا کردن کلمه کلیدی است. استفاده از کلمات کلیدی که قرار است ترافیکی عالی را برای شما به ارمغان بیاورند که بر اساس آن می توان نقشه راه تبلیغات سئوی شما را برنامه ریزی کرد.

یافتن کلمات کلیدی

در این بخش از مقاله رشد کسب و کار خواهیم گفت که خدمات مختلفی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند این کلمات کلیدی کم رقابت و با ارزش بالا را پیدا کنید. برخی خدمات پولی هستند، در حالی که برخی دیگر رایگان هستند برای مثال ابزاری مانند kwfinder. صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می‌کنید، در اینجا چند چیز وجود دارد که باید به دنبال آن باشید:

  • حجم جستجو نشان می‌دهد که چند نفر به دنبال آن هستند. از این نظر، هرچه حجم بالاتر باشد، رتبه‌بندی آن سخت‌تر می‌شود.
  • این ابزار کلمات و عبارات کلیدی جایگزینی را به شما پیشنهاد می‌دهند که معمولاً در موضوع کاری شما جستجو می‌شوند.
  • یک نمای کلی از سختی و آنچه که برای رتبه بندی این کلمه کلیدی در مقایسه با رقبا نیاز دارید، ارائه می دهد، یعنی تعداد بک لینک ها.
  •  

توضیحات متا خوب را دست کم نگیرید

اگر می خواهید که به رشد کسب و کار خود کمک کنید باید بدانید بیشتر افراد با عجله از توضیحات متا می گذرند، یا بدتر از آن، این کار را انجام نمی دهند. اگر که نمی دانید توضیحات متا چیست؟ باید گفت توضیحات متا شما توضیحات کوچکی است که در زیر یک نتیجه وب قرار می گیرد تا توضیح دهد که محتوا در مورد چیست. به عبارت دیگر، این همان چیزی است که مشتری یا بازدیدکننده شما قبل از اینکه تصمیم بگیرد روی لینک شما کلیک کند یا خیر، می بیند. برای اینکه بتواند به پست شما کمک کند، باید حاوی چند عنصر باشد که سئو پسند باشد.

بیشتر بخوانید:

شما می‌خواهید 150 کاراکتر را هدف بگیرید و اطلاعات کافی را ارائه دهید. عدم ارائه اطلاعات کافی برای خوانندگان جالب نخواهد بود. همچنین باید کلیدواژه یا عبارت خود را در متا وارد کنید تا رتبه بهتری کسب کنید و به خواننده نشان دهید که مقاله در واقع همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.

توضیحات متا

هنگام نوشتن یک توضیحات متا عالی، می خواهید از یک احساس مرتبط برای خلاصه کردن آنچه که پیوند شما برای حل یا تقویت احساسات خواننده انجام می دهد استفاده کنید. از خود بپرسید: این درباره چیست، و خوانندگان چه چیزی از آن به دست خواهند آورد؟

سایتتان موبایل فرندلی باشد

تقریباً همه ما حداقل یک بار در طول زندگی خود آن لحظه را تجربه کرده‌ایم که صفحه وب درست روی تلفن ما بارگیری نمی‌شود. به نظر می رسد که لینک ها به هم ریخته اند، و گشت و گذار در وب سایت با بزرگنمایی سردرد است. اگر وب سایت شما بر روی دستگاه های تلفن همراه کار نمی کند و از نمای دسکتاپ به نمای موبایل تغییر می کند، در چند صفحه اول رتبه نخواهید داشت.

وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد و خود را طوری پیکربندی کند که مهمانان بتوانند به راحتی خرید کنند، مطالعه کنند یا هر کار دیگری را انجام دهند. از آنجایی که اکثر مردم از تلفن های خود برای جستجوی چیزها استفاده می کنند، مسلماً این موضوع حتی از صفحه دسکتاپ شما نیز مهم تر است.

تخصص شخصی

می‌بینید که به‌روزرسانی‌ها و تغییرات الگوریتم SEO Google ما را آماده نگه می‌دارد. تجربه دست اول هنگام بررسی یک محصول، به اشتراک گذاری دانش عمومی و غیره ارزشمند است و شما را به یک منبع معتبر تبدیل می کند.

این امر به ویژه زمانی صادق است که شما اطلاعات جدید و محتوای اصلی ارائه می‌دهید که سایر وبلاگ‌ها یا کسب‌وکارها ممکن است هنوز ارائه ندهند. همیشه می توانید در حین مشاهده صفحات با رتبه برتر از خود بپرسید “چگونه می توانم این مقاله را حتی بهتر کنم؟”

همچنین می توانید از تخصص شخصی خود در خارج از وبلاگ خود از طریق پست مهمان استفاده کنید. این زمانی است که وبلاگی می نویسید که در وب سایت شخص دیگری ظاهر می شود. سپس می توانند به شما بک لینک دهند و کسب و کار و برند شما را معرفی کنند.

 

بیزینس
 

تسلط بر اصول اولیه

اگر واقعاً  بر همه سئو آشنا شوید، احساس خستگی می‌کنید زیرا سئو الگوریتمی است که نه تنها خودش را تنظیم می کند، بلکه لزوماً همیشه به شما نمی گوید که چه کاری را درست و غلط انجام می دهید. با این حال، ما می دانیم که می توانیم بر اصول اولیه تبلیغات سئو تسلط داشته باشیم و در نهایت مشتریان خود را افزایش دهیم و با افراد بیشتری تعامل کنیم. این بدان معناست که در چند قانون واقعاً مهم سئو موفق شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله از سایت بیلدر درباره نحوه رشد کسب و کار صحبت کردیم و نکاتی را بیان کردیم که در رشد کسب و کار پر اهمیت است، پس درصورتی که قصد دارید تا سبب رشد کسب و کار خود شوید به تمامی این نکات توجه کنید.

پایان مقاله استفاده از سئو برای رشد کسب و کار.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات