09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

نکات مهم سئو

نکات مهم سئو
به این مقاله امتیاز بدهید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساخت

رعایت نکات مهم سئو اهمیت زیادی دارد. اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را به طور کلی با نگاه کردن به چند آمار کلیدی بررسی کنیم:

غول دیجیتال گوگل در سال 2021 تعداد زیادی جستجو از کاربران سراسر جهان دریافت کرد. این به وضوح نشان می دهد که مشتریان فعلی و بالقوه شما در Google بسیار فعال هستند. داده های اینجا همچنین نشان می دهد که مشاغل در سراسر جهان 360 میلیارد فرصت برای ایجاد سرنخ و به دست آوردن مشتریان وفادار داشتند.

  • پانزده درصد از تمام جستجوهای انجام شده در Google جدید هستند. 

به عنوان بخش خوبی از جستجوهای انجام شده در Google، به این معنی است که ترجیحات مشتریان در سراسر جهان پویا هستند. این امر باعث می‌شود شرکت‌ها از نظر آخرین تکنیک‌های SEO به‌روز بمانند. علاوه بر پیدا شدن در گوگل برای کلمات کلیدی که در حال حاضر محبوب هستند، مهم است که روی کلمات کلیدی مورد استفاده برای جستجوهای جدید گوگل تمرکز کنید. در پایان، همه چیز در مورد همگام ماندن با محیط همیشه در حال تغییر Google است.

  • پنج نتیجه اولیه ارگانیک در صفحه اول حساب Google برای 67.60 درصد از کل کلیک ها 

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، اغلب گفته می شود که رتبه بندی در صفحه اول گوگل به همان اندازه خوب (یا بد!) است. دامنه توجه و صبر کاربران اینترنت با گذشت زمان کاهش می یابد و آنها را برای کلیک بر روی صفحه دوم صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تنبلی می کند. این امر باعث می‌شود سازمان‌ها برای به دست آوردن بهترین نقطه در صفحه اول نتایج جستجو، از طریق SEO با آن مبارزه کنند.

نکات مهم سئو SEO

در این مقاله از سایت بیلدر برخی از نکات مهم سئو که باید انجام دهید تا وب سایت خود را در رتبه بالایی در SERP ها قرار دهید آورده شده است:

عملکرد خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل اندازه گیری کنید

حتی اگر از بهترین و جدیدترین تکنیک های سئو استفاده می کنید، تعیین کمیت نتایجی که به دست می آورید همیشه مهم است. از ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو مناسب برای اندازه گیری عملکرد وب سایت خود قبل و بعد از اجرای سئو استفاده کنید. تجزیه و تحلیل سئو به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه چیزی برای وب سایت شما مفید است و چه چیزی مفید نیست. گزارش های تجزیه و تحلیل به شما یک دید عینی از کمپین سئو ارائه می دهد و به شما کمک می کند تغییرات مهمی را ایجاد کنید.

گی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

از کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید

یک کلمه کلیدی معیاری است که به مشتریان فعلی و بالقوه شما کمک می کند تا کسب و کار شما را در آن کشف کنند. این کلمات هستند که کاربران اینترنتی در کادر جستجوی گوگل تایپ می کنند تا نتایج مرتبط را به دست آورند. یکی دیگر از نکات مهم سئو برای داشتن یک کمپین سئو موفق برای کسب و کار خود، این است که روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، کلمات کلیدی لانگ تیل کلمات کلیدی هستند که حاوی کلمات بیشتری هستند و بنابراین، خاص تر هستند. این کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا جستجوهای انجام شده توسط کاربران اینترنت را محدود کنید و مسیر کوتاه تری را برای رسیدن به وب سایت خود به آنها نشان دهید.

به عنوان مثال، اگر از خدمات سئو برای بازاریابی آنلاین سوپرمارکت محلی خود استفاده می کنید، هدف قرار دادن کلمات کلیدی مانند “سوپرمارکت های آنلاین در شهر” نتایج بهتری نسبت به کلمات کلیدی مانند هدف قرار می دهد. وقتی جستجوهای مخاطبان شما خاص‌تر می‌شود، احتمالاً شما را در صفحه اول نتایج جستجوی Google پیدا می‌کنند.

نکات مهم سئو در سایت

محتوا را در اطراف کلمات کلیدی هدف قرار دهید

پس از اینکه کلمات کلیدی مورد استفاده برای سئو را نهایی کردید، مطمئن شوید که محتوای ایجاد شده و ارسال شده در وب سایت شما حول این کلمات می چرخد. برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که از کلمه کلیدی اصلی در عنوان و عنوان متا خود استفاده می کنید. این دو عنصری هستند که کاربران هنگام جستجو در گوگل قابل مشاهده هستند. شما باید توجه آن ها را جلب کنید و آن ها را متقاعد کنید که روی وب سایت شما با حدود 160 کاراکتر کلیک کنند. به همین دلیل است که ایجاد محتوای منحصر به فرد و جذاب بسیار مهم است.

وقتی نوبت به نوشتن محتوا برای بدنه وب‌سایتتان می‌رسد، کپی را مرتبط با خدمات خود نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که خوانندگان کل محتوا را مرور می کنند (دقیقاً مانند شما در حال حاضر!) و در پایان مدت کوتاهی پس از ورود به سایت شما به سایت دیگری مراجعه نکنند.

به لطف فناوری روزافزون، موتورهای جستجو امروزه قادر به درک لحن محاوره ای محتوای شما و زمینه آن هستند. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ایجاد می‌کنید کلمات کلیدی را مجبور به نوشتن نمی‌کند و می‌تواند تا زمانی که بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما باقی می‌مانند درگیر خود نگه دارد.

برای مثال در طراحی سایت پزشکی میتوانید مقالات آموزشی مرتبط قرار دهید.

از پیوندهای داخلی استفاده کنید

لینک سازی داخلی یکی دیگر از نکات مهم سئو است. پیوندهای داخلی به بازدیدکنندگان سایت کمک می کند تا به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند. وقتی صحبت از افزودن لینک به محتوای خود برای سئو می شود، به جای کمیت، روی کیفیت لینک ها تمرکز کنید. بدون پر کردن محتوای خود با لینک، مطمئن شوید که صفحات وب داخلی سایت خود را برای سئوی بهتر لینک می کنید. برای بهترین نتایج، توصیه می شود صفحه اصلی وب سایت خود را به صفحات محصول / خدمات خود پیوند دهید.

استفاده از ابزارهای سئو مناسب

سئو ترکیبی ایده آل از هنر و فناوری است. در حالی که این هنر درک نیازهای خاص مخاطبان شما و تولید محتوای خلاقانه است، نیاز به استفاده صحیح از ابزارها و دانستن نکات مهم سئو و فناوری های اثبات شده برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز دارد. بهتر است این موارد را در هنگام سفارش طراحی سایت با طراح خود ذکر کنید.

برای ایجاد یک کمپین سئوی موفق، همیشه استفاده از ابزارهای سئو مناسب مهم است. این ابزارها به شما کمک می کنند تا پتانسیل وب سایت خود را برای قرار گرفتن در رتبه های بالا در SERP ها درک کنید و بینش های ارزشمندی را در مورد جنبه های مختلف کمپین سئو به شما ارائه می دهند.

هنگامی که ابزارهای سئو مناسب را انتخاب می کنید، می توانید کلمات کلیدی هدف، محتوای ایجاد شده، بک لینک های به دست آمده، رتبه دریافتی و بسیاری موارد دیگر را تجزیه و تحلیل کنید. به عبارت دیگر، ابزارهای سئو یک گزارش در مورد کمپین سئوی شما در اختیار شما قرار می دهند تا به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کنند.

پیوندهایی را در حساب های رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید

این باور رایج است که هیچ ارتباطی بین SEO و رسانه های اجتماعی وجود ندارد. با این حال، مطمئناً اینطور نیست – پیوند دادن پروفایل های رسانه های اجتماعی خود با وب سایت به شما کمک می کند رتبه سایت خود را بهبود بخشید. استفاده از شبک های مجازی از دیگر نکات مهم سئو است.

افزودن اطلاعات کافی و مرتبط در مورد حضور شما در رسانه های اجتماعی در وب سایت شما به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا صفحات رسانه های اجتماعی شما را در صفحات نتیجه رتبه بندی کنند. علاوه بر این، هنگامی که بازدیدکنندگان از وب سایت خود را به نمایه های رسانه های اجتماعی خود هدایت می کنید، می توانید جذب و تعامل بیشتری را از همین سایت دریافت کنید.

نبایدهای اصلی برای SEO

در اینجا برخی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی وجود دارد که باید از انجام آنها خودداری کنید تا وب‌سایت خود را در رتبه‌بندی بالا در SERP قرار دهید:

کپی کردن محتوا از وب‌سایت‌های دیگر

از کپی کردن مطالب از وب سایت های دیگر و چسباندن آن بر روی وب سایت خود برای کسب رتبه بهتر در SERP خودداری کنید. یکی دیگر از نکات مهم سئو نوشتن محتوای خاص و یونیک است. طبق دستورالعمل گوگل وبمستر، موتور جستجو هرگز یک وب سایت با محتوای سرقت ادبی را تایید نمی کند و ممکن است سازمان مربوطه را به خاطر همین موضوع جریمه کند. اهمیت استفاده از محتوای جذاب و اصیل در حصول رتبه بندی SERP مورد نظر بسیار زیاد است.

همه کلمات کلیدی خود را در یک صفحه قرار ندهید

یکی دیگر از نکات مهم سئو استفاده درست از کلید واژه ها است. هرگز یک صفحه وب را با تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود پر نکنید. یک صفحه پر از کلمات کلیدی دلیل استفاده از آن ها را در وهله اول باطل می کند! همیشه اطمینان حاصل کنید که تمام کلمات کلیدی خود را در محتوای پست شده در وب سایت خود جای داده اید. موتورهای جستجو قادر به ارزیابی استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی در حین نمایه سازی وب سایت ها هستند.

نکات مهم در مورد سئو

به هدف جستجو نگاه کنید

اصلی ترین هدف یک موتور جستجو ارائه محتوا به کاربران بر اساس هدف خاص آن ها است. اگر وب سایت شما با هدف جستجوی کاربران هماهنگ نباشد، موتورهای جستجو رتبه سایت را در رتبه بالایی در SERP ها قرار نمی دهند.

به طور عمده، سه هدف عمده کاربرانی که در حال مرور اینترنت هستند وجود دارد – اطلاعاتی، تجاری و ناوبری. اگر کاربران را با هدف اطلاعاتی هدف قرار می دهید، مطمئن شوید که وب سایت شما اطلاعات صحیح و مرتبطی را در اختیار آن ها قرار می دهد. اگر هدف تجاری کاربران را برآورده می کنید، مطمئن شوید که وب سایت شما باعث می شود بازدیدکنندگان محصولات یا خدمات شما را درک کنند. اگر مایل به جذب کاربران با هدف ناوبری هستید، مطمئن شوید که درخواست ناوبری برند خود را دارید.

اجازه به بارگیری آهسته وب سایت شما

همانطور که قبلا ذکر شد، دامنه توجه کاربران اینترنت در طول زمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با اینترنت پرسرعتی که در اختیار دارند، هیچکس حاضر نیست بیش از چند ثانیه صبر کند تا یک وب سایت به طور کامل بارگذاری شود. وقتی بارگذاری صفحه وب شما زمان می برد، بازدیدکنندگان احتمالاً برگه را می بندند و باعث می شود موتورهای جستجو احساس کنند که محتوای وب سایت شما مرتبط نیست. یکی دیگر از نکات مهم سئو میزان سرعت سایت است.پس هر چه سریع تر از خدمات افزایش سرعت سایت بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما سریعتر بارگذاری می شود، مطمئن شوید که صفحات وب خود را به خوبی کش می کنید، تصاویر استفاده شده را فشرده می کنید، کد را ساده کرده و تغییر مسیرها را از وب سایت خود محدود می کنید.

استفاده از پیوندهای خارجی بیش از حد

در حالی که استفاده از مقدار مناسب پیوندهای خارجی مرتبط برای وب سایت شما مفید است، استفاده از روش لینک های زیاد هرگز توصیه نمی شود. گوگل سایتی را که دارای لینک های خارجی بیش از حد است هرزنامه می داند و آن را در رتبه های بالای SERP قرار نمی دهد. همچنین، اگر وب سایت شما دارای لینک های خارجی زیادی باشد، ترافیک را از وب سایت خود دور می کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی نکات مهم سئو پرداختیم. امیدوارم این اطلاعات به شما کمک کرده باشد که نظریه های خود را در مورد سئو تقویت کنید. هنر و علم دیجیتال مارکتینگ صرف نظر از مقیاسی که در آن فعالیت می کنید و صنعتی که به آن تعلق دارید، همیشه به یاد داشته باشید که روش هایی مانند سئو به شما کمک می کند جایگاه خود را در بازار ایجاد کنید و از شلوغی ها متمایز شوید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات