09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم

کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله 10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم

راه‌اندازی یک وب‌سایت کار بسیار هیجانی ای است اما مهم تر از آن،کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم است. باید به این ده نکته توجه کنید تا بعد از طراحی سایت خودتان بتوانید با بالاترین کیفیت از وب سایت خودتان استفاده کنید.

در اینجا 10 نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

1. ترافیک وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

یکی از مهمترین کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم، تجزیه و تحلیل ترافیک آن است. این به شما درک بهتری از اینکه چه کسانی از سایت شما بازدید می کنند، از کجا می آیند و به دنبال چه چیزی هستند، می دهد. با مطالعه این داده‌ها، می‌توانید تشخیص دهید که کدام صفحات محبوب‌تر هستند و ببینید کجا باید تغییراتی ایجاد کنید. برای برسی این موارد گوگل آنالاتیکس وب سایت خود را فعال کنید.

2. اهداف را تنظیم کنید و پیشرفت را دنبال کنید

برای اندازه‌گیری موفقیت راه‌اندازی وب‌سایت خود، تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت مهم است. این می تواند شامل هر چیزی از افزایش ترافیک وب گرفته تا تولید سرنخ یا فروش بیشتر باشد. از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics برای نظارت بر عملکرد وب سایت خود و ایجاد تغییرات بر اساس آن استفاده کنید.

3. حضور آنلاین خود را افزایش دهید

راه اندازی وب سایت فرصتی عالی برای افزایش حضور آنلاین و دستیابی به مخاطبان جدید است. مطمئن شوید که سایت جدید خود را در رسانه های اجتماعی، در پست های وبلاگ و سایر کانال های آنلاین تبلیغ می کنید. هرچه افراد بیشتری در مورد آن بدانند، بهتر است!

4. با وب سایت های دیگر ارتباط برقرار کنید

برای بازخورد حداکثری از راه اندازی وب سایت خود، مهم است که با وب سایت های دیگر ارتباط برقرار کنید. این می تواند به معنای همکاری با سایر مشاغل در صنعت شما، تبادل لینک یا حتی تبلیغ محتوای یکدیگر باشد. با همکاری یکدیگر، می‌توانید به قوی‌تر شدن سایت‌های یکدیگر کمک کنید.

5. بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا برای به‌روزرسانی‌ها مشترک شوند

به پنجمین نکته از 10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم رسیدیم.

یکی از بهترین راه ها برای بازگرداندن بازدیدکنندگان به وب سایت شما این است که آنها را تشویق کنید تا برای به روز رسانی مشترک شوند. این می تواند به معنای ثبت نام در یک لیست پستی، اشتراک در یک وبلاگ یا دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی باشد. با ارائه به‌روزرسانی‌های منظم، می‌توانید افراد را درگیر و علاقه‌مند به آنچه ارائه می‌دهید نگه دارید.

 

بیشتر بخوانید:

6. وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب‌سایت، بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو است. این به معنای گنجاندن کلمات کلیدی و عبارات در محتوای خود، تگ‌های عنوان و توضیحات متا است. همچنین می‌توانید رتبه خود را با پیوند دادن به سایر وب‌سایت‌های با کیفیت بالا بهبود بخشید.

7. مراقب روندهای طراحی وب باشید

با پیشرفت طراحی وب، روندها نیز تغییر می‌کنند. مهم است که به آخرین روندها توجه داشته باشید تا وب سایت شما به روز و از نظر بصری جذاب بماند. می‌توانید این کار را با خواندن وبلاگ‌های طراحی، بررسی مجلات آنلاین و مشاهده سایر وب‌سایت‌ها انجام دهید.

طراحی سایت

8. پیوندهای خراب را بررسی کنید

به هشتمین نکته از 10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم رسیدیم.

یکی از بدترین چیزهایی که می‌توانید در وب‌سایت خود داشته باشید، لینک خراب است – پس حتماً آن‌ها را بررسی کنید! این می تواند به معنای هر چیزی باشد، از پیدا کردن یک پست وبلاگ قدیمی یا ثبت نام در خبرنامه تا حذف کمپین های تبلیغاتی قدیمی. پیوندهای شکسته غیرحرفه ای به نظر می رسند و کاربران را از سایت شما دور می کند.

9. ایده های محتوای جدید را توسعه دهید

برای اینکه بازدیدکنندگان پس از راه‌اندازی با وب‌سایت شما درگیر شوند، مهم است که مرتباً محتوای جدید اضافه کنید. این می تواند شامل انتشار پست های وبلاگی باشد که اخبار صنعت یا صفحات منابع را با آخرین محصولات شما به روز می کند. با ارائه منظم محتوای جدید، می‌توانید بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا برای اطلاعات بیشتر بازگردند.

10. یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید

این قسمت از 10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم را با دقت بخوانید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مهم است که یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید – به خصوص اگر امیدوارید از طریق راه‌اندازی وب‌سایت خود، سرنخ یا فروش داشته باشید! ایمیل یکی از بهترین راه ها برای حفظ ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید است. مطمئن شوید که فرم‌های انتخاب واضح را برای افرادی که به‌روزرسانی‌هایی از سایت شما می‌خواهند اضافه کنید!

نتیجه گیری

در این مقاله از سایت بیلدر با موضوع 10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم سعی کردیم تا درباره 10 کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم صحبت کنیم. امیدواریم از این مقاله سایت بیلدر لذت برده باشید. در پایان می توان گفت، درصورتی که زمان کافی برای رسیدگی به وب سایت خود را ندارید از یک پشتیبان سایت وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید تا منجر به پیشرفت وب سایت شما گردد و تمامی موارد بالا را به درستی بر روی وب سایت شما انجام دهد.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

2 پاسخ

  1. توضیحات کامل و مفید بود
    ممنون ازتون بابت مقاله کاری که باید بعد از راه اندازی وب سایت انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات