09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

11 ترفند برای تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله 11 ترفند برای تحقیق کلمات کلیدی

آیا می خواهید بر رقبای خود تسلط داشته باشید؟ اولین قدم این است که تحقیق کلمات کلیدی موثرتری انجام دهید. اکثر مردم فقط از بخش کوچکی از ابزارها و ترفندهای در دسترس برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده می کنند. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند زمان بر باشد و هیچ فرمولی برای فهمیدن این که چه مدت طول می کشد تا SEO کار کند وجود ندارد. اما تحقیق کلیدواژه مطمئن قطعا نتایج شما را سرعت می‌بخشد و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به حداکثر بازدهی برسید.

در این پست وبلاگ از سایت بیلدر، ما 11 ترفند را مورد بحث قرار خواهیم داد که می توانید از آنها برای استفاده بیشتر از تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

ترفند شماره 01: با Google Ads Keyword Planner شروع کنید

اولین ترفند برای تحقیق کلمات کلیدی، شروع با Google Ads Keyword Planner است. این ابزار حجم جستجو و داده های رقابتی تخمینی را برای کلمات کلیدی به شما می دهد. همچنین می توانید ایده های مرتبط با کلمات کلیدی را دریافت کنید که می توانید در تحقیقات خود از آنها بیشتر استفاده کنید. این ابزار کاملا رایگان است، بنابراین برای شروع کار با آن به بودجه زیادی نیاز نخواهید داشت. قبل از استفاده از این ابزار باید از فیلترشکن استفاده کنید.

ترفند شماره 02: فقط یک عبارت کلیدی را هدف قرار ندهید

هنگام تحقیق کلمات کلیدی خود، فقط بر روی یک عبارت کلیدی تمرکز نکنید. سعی کنید چند عبارت مختلف را که مربوط به کسب و کار شما هستند هدف قرار دهید. این به شما کمک می کند شبکه گسترده تری ایجاد کنید و شانس خود را برای رتبه بندی برای آن شرایط افزایش دهید. شما باید همیشه یک کلمه کلیدی متمرکز و چندین کلیدواژه حمایتی مرتبط با کلمه کلیدی تمرکز داشته باشید.

برسی کلمات کلیدی

ترفند شماره 03: شامل کلمات کلیدی طولانی

علاوه بر هدف قرار دادن کلمات کلیدی عمومی، سعی کنید برخی از کلمات کلیدی دم بلند را در تحقیقات خود بگنجانید. اینها عبارات خاصی هستند که افراد وقتی به دنبال چیزی آنلاین هستند بیشتر از آنها استفاده می کنند. کلمات کلیدی دم بلند می توانند راهی عالی برای دریافت ترافیک بیشتر از افرادی باشند که از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

ترفند شماره 04: به مسابقه نگاه کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای تعیین اینکه آیا یک کلمه کلیدی ارزش هدف‌گذاری دارد یا خیر، نگاه کردن به رقابت است. از ابزارهایی مانند Semrush یا Ahrefs استفاده کنید تا ببینید چه تعداد از وب سایت ها آن کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند و رتبه بندی برای آن چقدر دشوار خواهد بود.

ترفند شماره 05: کلمات کلیدی مرتبط را بررسی کنید

یک راه عالی دیگر برای تحقیق کلمات کلیدی سودآور، استفاده از ویژگی جستجوهای مرتبط گوگل است. این ابزار لیستی از کلمات کلیدی مرتبطی را که افراد در گوگل جستجو می کنند را به شما نشان می دهد. سپس می‌توانید از این کلمات کلیدی در تحقیقات خود برای یافتن فرصت‌های سودآورتر استفاده کنید.

ترفند شماره 06: کسب‌وکارهای محلی هدف

اگر یک کسب و کار محلی را هدف قرار می دهید، می توانید از مرکز کسب و کار محلی Google برای دریافت اطلاعات در مورد کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. این ابزار اطلاعاتی را در مورد تعداد افرادی که در منطقه شما برای عبارات خاص جستجو می کنند به شما می دهد. همچنین می‌توانید از آن برای مشاهده اینکه چه مشاغل دیگری همان کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهند استفاده کنید.

ترفند شماره 07: از AnswerThePublic استفاده کنید

AnswerThePublic یک منبع عالی برای یافتن عبارات کلیدی دم بلند است. از «تکمیل خودکار Google» برای ایجاد فهرستی از سؤالات و سؤالاتی که مردم درباره موضوعات خاص می پرسند، استفاده می کند. می‌توانید از این داده‌ها برای ارائه ایده‌های کلیدی جدید برای تحقیق خود استفاده کنید. همچنین هنگام تحقیق درباره ایده‌های موضوعی مفید است.

تحقیق کلمه کلیدی
 

ترفند شماره 08: تحقیق با استفاده از بسترهای رسانه‌های اجتماعی

قدرت رسانه های اجتماعی در مورد تحقیق کلمات کلیدی را فراموش نکنید. به دنبال هشتگ های مرتبط با صنعت در فیس بوک و توییتر باشید یا از ابزارهایی مانند BuzzSumo استفاده کنید تا بفهمید مردم در مورد چه چیزی آنلاین صحبت می کنند. می‌توانید با ایجاد پست‌های جذاب‌تر که به شما در رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک می‌کند، از این اطلاعات در استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

ترفند شماره 09: از ابزار های تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید

انواع مختلفی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به صورت آنلاین در دسترس هستند. برخی از آنها اطلاعاتی را در مورد تعداد دفعات جستجوی یک عبارت یا عبارت خاص به شما می دهند، در حالی که برخی دیگر می توانند اطلاعاتی در مورد رقابت در مورد کلمات کلیدی خاص ارائه دهند. مهم است که یکی را بیابید که با نیازهای شما بهترین کار را انجام دهد تا هنگام انجام تحقیقات خود طاقت فرسا یا وقت گیر نباشد.

به عنوان مثال، Keywordtool.io است. ابزار محبوبی که داده‌هایی را در مورد حجم جستجو و رقابت برای کلمات کلیدی به شما می‌دهد. گزینه دیگر استفاده از Google Ads Keyword Planner برای داشتن ایده از تعداد افرادی است که در حال جستجوی عبارات یا عبارات خاص در بازار تخصصی شما هستند.

ترفند شماره 10: ازافزونه Everywhereاستفاده کنید. 

Keywords Everywhere یک برنامه افزودنی رایگان برای مرورگر است که با نشان دادن حجم جستجوی تخمینی ماهانه برای هر عبارت، و همچنین پرس و جوهای مرتبط از پیشنهادات تکمیل خودکار Google، به شما در تحقیق کلمات کلیدی کمک می کند. هنگام تایپ در نوار آدرس (این ویژگی می تواند در نرم افزار ویرایشگر متن مانند Microsoft Word نیز کار کند). این افزونه از سال 2012 وجود داشته است و یکی از ابزارهای مورد علاقه من است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است! کلمات کلیدی Everywhere می توانند به شما ایده ای از آنچه افراد دیگر در گوگل جستجو می کنند به شما بدهد، که به ایجاد محتوایی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود کمک می کند.

ترفند شماره 11: ایجاد نقشه کلیدواژه

ایجاد یک نقشه کلیدواژه می تواند راهی بسیار مفید برای پیگیری همه کلمات کلیدی مختلف مورد هدف شما باشد. این به شما یک نمایش بصری از نحوه ارتباط آن کلمات کلیدی با یکدیگر و نحوه تناسب آنها با استراتژی بازاریابی کلی شما می دهد. شما می‌توانید از این اطلاعات برای ارائه ایده‌های محتوای جدید، هدف‌گیری بازارهای جدید و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در کسب‌وکار آنلاین خود موفق باشید، استفاده درست از آن مهم است. کلمات کلیدی در استراتژی بازاریابی شما این ترفندها به شما کمک می کند فرصت های سودآورتری را پیدا کنید و رتبه خود را در SERP ها بهبود بخشید. این نکات را در ذهن داشته باشید و شاهد رشد ترافیک خود باشید!

اکنون که می‌دانید چگونه مانند یک حرفه‌ای تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید، زمان آن رسیده است که آنچه را که آموخته‌اید عملی کنید! برخی از این ترفندها را برای خودتان امتحان کنید و ببینید که چگونه می توانند به بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کنند.

به یاد داشته باشید، نکته کلیدی این است که صبور باشید و نتایج خود را پیگیری کنید تا بتوانید استراتژی خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. تحقیق کلمات کلیدی یک فرآیند مداوم است، بنابراین اگر یک شبه نتایج را مشاهده نکردید ناامید نشوید. با کمی تلاش و حوصله، می‌توانید کلیدواژه‌های مناسبی را پیدا کنید که به رونق کسب‌وکارتان در فضای آنلاین کمک می‌کند.

درپایان باید به این موضوع اشاره کرد که حتما سئو سایت و تحقیق کلمات کلیدی را جدی بگیرید و قبل از طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی اقدام به تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاریتان کنید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات