09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

7 نکته برای بهینه سازی محتوا برای سئو سایت

بهینه سازی محتوا
به این مقاله امتیاز بدهید

همه می‌خواهند وقتی مشتری بالقوه چیزی را جستجو می‌کند، محصول و وب‌سایتشان در Google نمایش داده شود. به همین دلیل است که بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو (SEO) بسیار مهم است که توسط مشاغل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سئو ثابت کرده است که راه بسیار خوبی برای جلب توجه است زیرا شما محتوایی را ایجاد می کنید که توسط افراد مناسب در زمان مناسب پیدا می شود. با این حال، شما می خواهید مقالات خود را به صورت ارگانیک و نه به صورت تصادفی و غیر مفید در جستجوی گوگل افراد نشان دهید. محتوای عالی، زمانی که به‌ درستی در کمپین‌های سئو بهینه‌ سازی شود، می‌تواند به موفقیت سریع کسب‌ و کار ها کمک کند.

بازاریابان دیجیتال با سال‌ها تجربه، اهمیت محتوایی و سفارش تولید محتوا را که باعث ایجاد تعامل و ترافیک می‌شوند، درک می‌کنند. موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو الگوریتم هایی دارند که هر صاحب کسب و کاری باید قبل از ایجاد کمپین سئو آن را به خوبی درک کند.

به غیر از تکنیک های بازاریابی مورد استفاده، کار زیادی باید در فرآیند نوشتن انجام شود. شما می خواهید یک مخاطب ثابت بسازید که بتواند تحت تأثیر محتوایی که شما منتشر می کنید به مشتریان پولی تبدیل شود.

در این مقاله از سایت بیلدر هفت نکته نوشتاری وجود دارد که به شما در بهینه سازی محتوا کمک می کند

روش های بهینه سازی محتوا

1. وارد ذهن خوانندگان خود شوید

برای بهینه سازی محتوا، باید بتوانید درک کنید که خواننده دقیقاً چه چیزی را در نوار جستجو تایپ می کند. آنها به دنبال چه می گردند؟ قرار است از چه کلماتی برای جستجوی آن در اینترنت استفاده کنند؟ این می تواند بسیار خاص شود. برای مثال، دانشجویی به دنبال کمک آنلاین مقاله نویسی چه چیزی است؟ جستجو کنید؟ یا یک صاحب حیوان خانگی که به دنبال خدمات نظافتی برای حیوان خانگی شجره نامه خود است چه جست و جو می کند؟ این اصل تقریباً برای همه محصولات و خدمات موجود اعمال می شود – اولین قدم این است که بدانید به چه کسی می فروشید و اهداف آن ها چیست.

مهم نیست چه کمکی، ترفندی و میانبرهایی که برای دریافت کلیک بیشتر استفاده می کنید، تلاش برای درک نیازهای مخاطب هدف بهترین راه برای فروش محصول است. سعی کنید از دید آن ها به موقعیت فکر کنید، خود را جای آن ها بگذارید و مطالبی را بنویسید که آن ها برای مشکلشان نیاز دارند.

2. از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

کلمات کلیدی برای هر کمپین نوشتن SEO و بهینه سازی محتوا مهم هستند. به عنوان مثال، استفاده از کلمه کلیدی مانند “حافظه گرمایی” ممکن است برای الگوریتم موتور جستجو بسیار گسترده یا تعمیم یافته باشد. کسب‌وکار شما می‌تواند از مجموعه‌ای از اصطلاحات از جمله نام تجاری برای ایجاد یک کلمه کلیدی طولانی (3 تا 7 کلمه) استفاده کند که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. یک مثال «پد حرارتی [نام تجاری] برای گرفتگی معده است». بسته به نیاز شما می‌تواند انواع مختلفی از کلمات کلیدی مشابه داشته باشد.

نحوه بهینه سازی محتوا

3. با عنوانی قدرتمند بیایید

اولین چیزی که خوانندگان هنگام جستجوی اطلاعات خاص آنلاین متوجه آن می شوند، عنوان آن است. علاوه بر این، موتورهای جستجو پست وبلاگ شما را بر اساس عنوانی که به دست می آورید تجزیه و تحلیل و رتبه بندی می کنند.

برای مثال، گوگل شما را در صفحه نتایج بر اساس ارتباط مقاله شما، که با عنوان، توضیحات و محتوا تعیین می‌شود، رتبه‌بندی می‌کند.

عنوان، به ویژه، بسیار مهم است، زیرا خوانندگان را راهنمایی می‌کند که یا روی پست کلیک کنند یا از کنار آن عبور کنند تا نتایجی را پیدا کنند که بیشتر با نیازهایشان مطابقت دارد.

یک عنوان موثر دارای موارد زیر است:

  • وعده ارائه اطلاعات
  • کلید اصلی
  • راه حلی برای مشکل خواننده
  • ایده ای از اینکه پس از کلیک بر روی مقاله منتظر چه چیزی باشید

 

4. بهینه سازی عناصر ثانویه

نکته مهمی که هنگام نوشتن محتوا برای یک کمپین سئو و بهینه سازی محتوا باید در نظر داشته باشید، ایجاد URL هایی است که به تلاش های سئوی شما می افزایند. URL های خود را بهینه کنید تا موتورهای جستجو را از نوع محتوایی که نوشته اید مطلع کنید. این منجر به رتبه بالاتر در صفحه جستجو از نظر ارتباط با موضوع می شود. در صورت امکان کلمه کلیدی اصلی خود را به URL اضافه کنید.

تصاویر همچنین عناصر نوشتن محتوا، زیرا معمولاً متن جایگزینی را حمل می کنند که توسط موتورهای جستجو اسکن و رتبه بندی می شود. می‌توانید متن جایگزین تصویر را ویرایش کنید – کلمه کلیدی اصلی و یک توضیح کوتاه را در آن قرار دهید.

5. جذابیت برای جستجوگران محلی

یک راه عالی برای افزایش تعامل در وب سایت شما، نوشتن محتوایی است که برای مخاطبان محلی متمایز باشد. اگر یک کسب و کار تخصصی در منطقه ای بدون رقبای زیادی اداره می کنید، بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ذکر موقعیت مکانی خود در محتوایی است که می نویسید. می توانید عبارات و کلمات عامیانه را اضافه کنید که شما را از سایر مشاغل متمایز می کند.

بهینه کردن محتوا

6. به یک سبک منحصر به فرد بچسبید

اصالت نقش مهمی در بازاریابی کارآمد محصولات یک برند دارد. به عنوان مثال، شما نمی خواهید مانند هر کسب و کار کوچک دیگری که پد گرمایشی را به مشتریان مبتلا به درد مزمن می فروشد، صدا کنید. شما می خواهید صدای شخصی خود را بپذیرید و راه حل هایی ارائه دهید که هیچ کس دیگری نمی تواند. لحن نوشتاری شما و نگرانی‌هایی که در مورد حل مشکلات مشتری ابراز می‌کنید، تأثیری ماندگار در ذهن خوانندگان ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند مشتریان را برای مدت طولانی تری حفظ کنید . چسبیدن به یک سبک منحصر به فرد همچنین به الگوریتم‌های موتور جستجو نشان می‌دهد که محتوای شما اصلی است و منجر به رتبه‌بندی بالاتر می‌شود.

7. خوانایی وبلاگ خود را بهبود بخشید

در آخر اما نه کم اهمیت، بهبود خوانایی کلی پست یا مقاله وبلاگ شما یک راه عالی برای ایجاد محتوای سئو برای ارتقای کسب و کار شما است. گوگل داده های مستقیمی را از معیارهای تعامل وب سایت شما می گیرد که بر رتبه بندی عمومی وب سایت شما تأثیر بیشتری می گذارد. اطمینان حاصل کنید که محتوای آسان خوان با جملات و پاراگراف های کوتاه می نویسید. همچنین می‌توانید از سرفصل‌ها و زیرعنوان‌ها برای تعریف واضح طرح کلی مقاله خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که از صدای فعال و کلمات انتقال موثر استفاده کنید تا به اندازه کافی خوانندگان خود را درگیر کنید. در مجموع، این نکات بسیار خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید.

سخن پایانی

اگرچه پیمایش در دنیای همیشه در حال تغییر محتوای بهینه شده برای سئو سخت است، امیدواریم نکاتی که در بالا به اشتراک گذاشته ایم به شما کمک کند. شما پتانسیل خود را برای تعامل و تبدیل به حداکثر می رسانید. بهینه سازی محتوا نه تنها بدون خطا و خواندن آسان است، بلکه حاوی مقادیر مناسبی از کلمات کلیدی است که به آن امکان می دهد در رتبه بندی جستجو بالا رفته و برای خوانندگان هدف شما قابل مشاهده باشد. از بهینه سازی محتوا غافل نشوید، و محتوای شما باید موفقیت و شناخت نیازهای کسب و کارتان را برای شما به ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات