09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

دریافت بک لینک با کیفیت بالا برای بهبود سئوی سایت

دریافت بک لینک
به این مقاله امتیاز بدهید

وقتی در مورد بازاریابی اینترنتی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو صحبت می‌کنیم، یکی از استراتژی‌های حیاتی که شایسته توجه ما است دریافت بک لینک است . یک وب سایت باید به طور مداوم با به روزترین اطلاعات به روز شود. اتلاف وقت بر روی استراتژی های قدیمی سئو می تواند منجر به نتایج منفی مانند افت رتبه و ترافیک کمتر شود. ابتدا بیایید بدانیم بک لینک دقیقا چیست و چرا توجه به این جنبه از سئو مهم است. با ما در این مقاله از سایت بیلدر همراه باشید.

بک لینک ها لینک هایی هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند. آن ها به شما امکان می دهند رتبه خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو مشاهده کنید و به وب سایت شما کمک می کنند تا رتبه بیشتری کسب کند. این ها بخش مهمی از بهینه سازی موتور های جستجو و یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک وب سایت هستند.

دریافت بک لینک می توانند ترافیک فعلی وب سایت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند. آن ها نشان می دهند که یک وب سایت با موضوعی که وب سایت به آن پیوند دارد مرتبط است. یک بک لینک می تواند پیوندی از یک پست وبلاگ، یک پست انجمن، یک پست فیس بوک، یک توییت یا هر شکل دیگری از پست رسانه های اجتماعی باشد.

بک لینک ها پیوندهایی هستند که به یک وب سایت یا وبلاگ خاص اشاره می کنند. هنگامی که شما بک لینک دریافت می کنید، نشان می دهد که وب سایت های دیگر به وب سایت یا وبلاگ شما لینک می دهند. اگر وب سایت یا وبلاگ شما دارای بک لینک های زیادی است، به این معنی است که احتمال بیشتری وجود دارد که در موتورهای جستجو پیدا شود.

اما در اینجا یک نکته مهم وجود دارد. مشکل بک لینک ها این است که دریافت آن ها ممکن است دشوار باشد. همچنین، هنگامی که یک مقاله یا وبلاگ حاوی تعداد زیادی بک لینک باشد، ممکن است سیستم اسپم را فعال کند و محتوا را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند. بنابراین، هنگام استفاده از بک لینک ها باید مراقب بود.

 

دریافت بک لینک با کیفیت بالا 

سه راه برای دریافت بک لینک وجود دارد:

یکی از آن ها دریافت بک لینک از وب‌سایتی است که ترافیک زیادی دارد.
• یکی دیگر این است که از وب‌سایتی که به وب‌سایت شما مرتبط است، بک لینک بگیرید.
• سومین این است که یک بک لینک از وب سایتی که رقیب است دریافت کنید.

اما قبل از دریافت بک لینک، باید از آن استفاده کنید. از نوع پیوندهایی که برای افزایش ترافیک نیاز دارید آگاه باشید. شما باید انواع پیوندهایی را که می توانند بهترین کار را برای شما داشته باشند شناسایی کنید. پیوندهایی وجود دارند که برای هدف تبلیغات ایجاد می شوند و پیوندهایی با هدف ارتقاء محتوا ایجاد می شوند. . شما به پیوندهایی نیاز دارید که بتوانند به وب سایت شما و پیوندهایی که بتوانند به رسانه های اجتماعی شما اشاره کنند.

شما به پیوندهایی نیاز دارید که بتوانند استراتژیک و پیوندهایی که می توانند هرزنامه باشند. اگر به دنبال پیوندهای استراتژیک هستید، باید کلمات کلیدی مورد نظر خود و گروه هایی از افراد را که می خواهید هدف قرار دهید شناسایی کنید و سپس وب سایتی ایجاد کنید که ارزش و اطلاعات مرتبط با مخاطبان خود را ارائه دهد. اگر به چند لینک هرزنامه نیاز دارید، وب سایت هایی را جستجو کنید که می توانند بدون اینکه به صنعت شما مرتبط باشند، بک لینک رایگان به شما بدهند.

بنابراین، هدف اصلی خود را روشن کنید تا اقدامات شما در جهت همان مسیر باشد.

برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا، در اینجا ۷ نکته موثر وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

از شبکه حرفه ای خود استفاده کنید:

اگر وب سایت شما به تازگی راه اندازی شده است و به تبلیغات رایگان نیاز دارید، از سایت های دیگر بک لینک بخواهید. مطمئن شوید که زمان زیادی را صرف ایجاد پیامی می کنید که به اندازه کافی متقاعد کننده باشد تا مشتریان بالقوه شما را متقاعد کند که یک بک لینک رایگان به شما بدهند.

همچنین، مطمئن شوید که پیوند مربوط به محصول یا خدمات خاصی است که شما ارائه می‌دهید و نه یک پیوند عمومی از صفحه اصلی شما. این به افزایش ترافیک بیشتر کمک می کند زیرا در زمان مشتری خود صرفه جویی می کنید. یک پیام تبلیغاتی چشمگیر مانند یک ایمیل، یک پیام لینکدین یا یک پیام فیس بوک بنویسید و از شبکه حرفه ای خود درخواست بک لینک دهید.

ساخت بک لینکدر اینجا، می‌خواهم یک ابزار شگفت‌انگیز را پیشنهاد کنم که به شما کمک می‌کند تا یک پیام فراگیر چشمگیر تهیه کنید. من اخیراً ابزار کپی‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط Writecream را امتحان کردم و تحت تأثیر عملکرد آن قرار گرفتم. و چه چیزی بهتر از دریافت خدمات رایگان؟

ابزار Backlink Assist به کاربران کمک می کند تا مقدمه ای عالی برای پیام رسانی شما بنویسند. فقط یک توضیح مختصر در مورد این ابزار بدهم. برای یک حساب کاربری رایگان در وب سایت رسمی Writecream ثبت نام کنید. به داشبورد خود بروید و می توانید تعدادی ابزار را در آنجا ببینید. به پایین پیمایش کنید و «ابزار کمک بک لینک» را انتخاب کنید.

به طور مشابه، شما می توانید برای 4-5 نشریه تحقیق کنید و پیامی برای دریافت بک لینک رایگان برای وب سایت خود ارسال کنید.

محتوای خود را ارتقا دهید

سفارش تولید محتوا در سئو تاثیر زیادی دارد. به منظور افزایش ترافیک در وب سایت خود، باید اطمینان حاصل کنید که کیفیت محتوای وب سایت شما درجه یک و مرتبط با نوع صنعت شما است. محتوا نباید سایت های دیگر کپی شده باشد. باید به طور کامل موضوع مورد نظر را پوشش دهد و شامل همه کلیدواژه‌های مهم باشد. همچنین باید مستقیماً به مشکلات جستجوگر بپردازد و راه‌حل‌های مرتبط و قابل اجرا در اختیار او قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

وب سایت شما باید به خوبی ساخته شده باشد تا بک لینک های با کیفیت بالا دریافت کنید. باید برای موتورهای جستجو به خوبی بهینه شود تا مردم باید بتوانند وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم در تقویت محتوای سایت، تمرکز بر برخی فرمت‌های محتوای استاندارد است. هر زمان که وبلاگ یا وب سایت شما حاوی این پست های استاندارد باشد، شانس بیشتری وجود دارد که آن ها در رتبه های بالاتر قرار گیرند. نتایج گوگل به شما کمک می کند تا جذابیت بیشتری کسب کنید.

اگر در حال ایجاد یک پست وبلاگ هستید، می توانید همزمان برخی از محتوای مرتبط را در قالب یک ویدیوی YouTube یا سایر پست های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و از آن پیوند در پست وبلاگ خود استفاده کنید.

پست‌های همزمان ایجاد کنید که در آن پست وبلاگ حاوی پیوند ویدیوی YouTube باشد و توضیحات ویدیوی YouTube شما به پست وبلاگ خاص اشاره کند. این استراتژی قطعا به افزایش ترافیک در وب سایت شما کمک می کند.

پست های راهنمای مبتدیان:

انتشار راهنماهای مبتدی با کیفیت بالا یکی دیگر از استراتژی های آسان برای دریافت بک لینک های واقعی برای وب سایت شما است. پست‌های راهنمای محدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه‌ای درباره هر موضوع مرتبط با صنعت خود تهیه کنید. می توانید از اطلاعات منابع مختلف استفاده کنید و همه آنها را در پست راهنمای نهایی خود جمع کنید. همچنین می توانید تصاویر و پیوندهای زیادی به وب سایت های مرتبط دیگر اضافه کنید. این به شما کمک می کند در ازای آن از آن وب سایت ها بک لینک دریافت کنید.

شبکه آنلاین:

شما می توانید از این استراتژی دریافت بک لینک با اظهار نظر در پست های وبلاگ، انجمن ها و سایر پست ها در وب سایت های تایید شده و واقعی مانند Quora، Reddit، LinkedIn و غیره استفاده کنید. نظرات ارزشمند شما در یک پست وب سایت، به شما کمک می کند تا رابطه خوبی با صاحب وب سایت ایجاد کنید و از این رو، چشم اندازهای روشنی برای شما ایجاد می کند تا در آینده تبلیغات و بک لینک های رایگان دریافت کنید.

بک لینکبرای لینک بیلدینگ و دریافت بک لینک و برای چنین وب سایت هایی نتیجه خواهید گرفت. بعد از اینکه صفحه منبعی را پیدا کردید، وقت آن است که با آن ها تماس بگیرید و از آن ها درخواست یک بک لینک کنید. شما دوباره می توانید یک پیام تبلیغاتی بسیار چشمگیر و جذاب شامل تمام جزئیات مربوط به محصول یا خدمات خود را که ارائه می کنید آماده کنید. اما مطمئن شوید که در توضیح خود دقیق هستید.

پیوندها را درخواست نکنید:

حتماً به این فکر می کنید که چگونه یک کسب و کار می تواند بدون درخواست برای وب سایت خود بک لینک بگیرد، اما به من اعتماد کنید که می توانید!

مهم ترین نکته این است که فقط چند ایمیل اولیه برای مشتریان احتمالی خود ارسال کنید. فوراً هیچ پیوندی را درخواست نکنید، در عوض فقط پیامی در مورد به اشتراک گذاشتن نظرات خود در پست یا مقاله اخیر وبلاگ آن ها آماده کنید. می توانید دیدگاه خود را به آن ها بگویید و وبلاگ خود را در رابطه با همان موضوع به اشتراک بگذارید و از آن ها بپرسید که آیا علاقه مند به خواندن آن هستند یا خیر.

در ایمیل یا پیام دوم خود، می توانید لینک وبلاگ خود را ارسال کرده و آن ها را برای بک لینک ها قرار دهید. 40 درصد شانس بیشتری برای دریافت بک لینک از طریق درخواست در این فرآیند دو مرحله‌ای در مقایسه با فرآیند یک مرحله‌ای از یک طرح مستقیم وجود دارد.

نتیجه گیری:

راهبردهای مورد بحث در بالا روش های همیشه سبز هستند و از سال ها قبل مورد استفاده قرار گرفته اند. این مسئولیت شماست که آنچه را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید، اما به قول من مشخص کنید که همه استراتژی ها وقتی با هم ترکیب شوند می توانند برای کسب و کار شما معجزه کنند. فقط مطمئن شوید که همه این استراتژی‌ها را به‌طور کارآمد به کار می‌برید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات