09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

بررسی ابزار مدیریت پروژه+ 7 مورد از مزایا

بررسی ابزار مدیریت پروژه
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله بررسی ابزار مدیریت پروژه

برای همه افرادی که به دنبال ابزار مدیریت پروژه برای شرکت خود هستند و به دنبال گردش کار آسان‌تر هستند، Monday.com ابزار عالی ای است. مدیریت بخش های مختلف و پیگیری همه فرآیندها در یک شرکت بزرگ می تواند دشوار باشد. Monday.com یک ابزار مدیریت کار با کاربری آسان و کارآمد است که به شما امکان می دهد آن را با تمام ابزارهایی که استفاده می کنید ادغام کنید.

Monday.com یک ابزار مدیریت پروژه است و از یک فضای واحد در زمینه بازاریابی، CRM و فروش، فناوری اطلاعات، منابع انسانی و استخدام، طراحی نرم افزار، رسیدگی به وظایف، فرآیندهای خلاقانه و غیره به شما کمک می کند. تعداد زیادی از شرکت‌های برتر جهانی مانند کوکاکولا، ادوبی، بی‌بی‌سی، هولو، یونیورسال و غیره برای فعالیت‌های خود به Monday.com متکی هستند.

درباره Monday.com

Monday.com در سال 2012 تاسیس شد و به عنوان یک نرم افزار ابری مدیریت پروژه برای مدیریت وظایف، کاهش استرس و افزایش بهره وری تیم ها توسعه یافت. این سایت ویژگی های بسیاری مانند عملکرد رنگ را به کاربران ارائه می دهد که وضعیت فعلی پروژه ها و اعضای تیم را ارائه می دهد. این مقاله حاوی اطلاعات مورد نیاز درباره Monday.com است.

جزئیات مهم:

  • سایت – https://monday.com/
  • سال تاسیس – ۲۰۱۲
  • دفتر مرکزی – اسرائیل
  • تویتر – Monday.com
  • صفحه فیس بوک – Monday.com 

ویژگی ها

Monday.com دارای برخی ویژگی‌های شگفت‌انگیز است که به ارائه یک تجربه منحصر به فرد به کاربران کمک می‌کند؛

  • رابط کاربری بصری
  • همکاری کارآمد
  • پشتیبانی عالی
  • در چندین زبان موجود است
  • کشیدن و رها کردن
  • تاریخ سررسید
  • اولویت بندی وظایف
  • ردیابی زمان پروژه ها
  • الگوهای از قبل موجود

 

just do it

قیمت اشتراک

Monday.com طبق نیاز کاربران برنامه های متعددی دارد. با  استفاده از پلن رایگان، به سطح کارآفرینی می رسید.

انفرادی – رایگان

بسته رایگان برای افرادی است که پروژه کوچکی دارند و می‌خواهند کار خود را مدیریت و پیگیری کنند.

پایه – 8 دلار برای هرنفر در ماه

طرح Basic ارزان‌ترین پیشنهادی است که Monday.com ارائه می‌کند و شامل تمام ویژگی‌های بسته فردی است. برای مشاهده تمامی پروژه ها و داده ها و استفاده از فضای ذخیره سازی 5 گیگابایتی از تابلوهای کانبان استفاده کنید. اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، باید آن را ارتقا دهید. گزارش‌های فعالیت فقط برای یک هفته در دسترس هستند و بعد از این زمان نمی‌دانید چه کسی داده‌ها را تغییر داده است.

استاندارد – ماهیانه 10 دلار برای هر نفر

با طرح استاندارد به ارزش پول خود خواهید رسید زیرا به ویژگی های مختلف دسترسی دارید. به عنوان مثال، تا 250 اتوماسیون و ادغام در ماه دریافت کنید و حدود پنج تخته را با هم در داشبورد خود ترکیب کنید.
مهمانان می‌توانند به سیستم مدیریت گردش کار دسترسی داشته باشند و می‌توانید از نمای Timeline، Gantt یا Calendar برای دیدن داده‌ها استفاده کنید. فعالیت کاربر برای همیشه پیگیری می‌شود و فضای ذخیره‌سازی موجود در این طرح به 50 گیگابایت افزایش یافته است.

Pro – ماهیانه 16 دلار برای هر صندلی

بسته حرفه ای برای تیم هایی طراحی شده است که باید پروژه های پیچیده را با استفاده از ادغام ها و اتوماسیون های مختلف مدیریت کنند. 25000 اتوماسیون و ادغام ماهانه مجاز است و داشبورد می تواند تا 10 برد را مدیریت کند. علاوه بر این، نمای خصوصی و نمودار به همراه یک ستون وابستگی و فرمول در دسترس است.

شرکتی – قیمت های سفارشی بر اساس ویژگی ها

طرح Enterprise، طرح شاخص Monday.com است و برای سازمان‌های بزرگی که به کنترل، امنیت و پشتیبانی در سطح نخبگان نیاز دارند، ساخته شده است. هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد زیرا با توجه به سفارشی‌سازی‌ها و نصب‌های مورد نیاز پروژه شما متفاوت است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌های قیمت‌گذاری شده، از صفحه قیمت بازدید کنید

بیشتر بخوانید:

مزایا و معایب

Monday.com یک برنامه پرکاربرد است و ما این را می دانیم زیرا پایگاه مشتری بیش از 100000 تیم دارد. اجازه دهید مزایا و معایب ابزار مدیریت پروژه monday.comرا مطالعه کنیم.

ابزار مدیریتی

مزایا

  • به راحتی همه چیز را از یک فضای واحد مدیریت کنید – به طور طبیعی، غیرممکن است که یک شرکت بزرگ را از یک کامپیوتر یا سرور اداره کنید. ابزار مدیریت پروژه Monday.com کار را برای شما آسان‌تر می‌کند، زیرا اکنون می‌توانید همه وظایف خود را از یک فضای کاری کامل برنامه‌ریزی، کار، پیگیری و ارائه دهید. علاوه بر این، همه چیز لازم برای تقسیم کار بین اعضای تیم و پیگیری پیشرفت را دریافت خواهید کرد.شما می توانید از سیستم عامل Work به هر شکلی که دوست دارید استفاده کنید. پروژه های مختلف نیازمندی های متفاوتی دارند و شما در ابزار مدیریت پروژه Monday.com انعطاف پذیری زیادی خواهید داشت. با ضرب الاجل های خود به روز باشید و مطمئن شوید که همه چیز به موقع انجام می شود.
  • ثبت نام کنید و در عرض چند دقیقه شروع به کار کنید – بهترین قسمت درباره ابزار مدیریت پروژه Monday.com این است که می توانید به راحتی با استفاده از ایمیل خود ثبت نام کنید و یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان بدون وارد کردن جزئیات کارت اعتباری داشته باشید. در صورت رضایت، می توانید یکی از طرح های مختلف پیشنهادی را خریداری کنید. هر طرح بر اساس ویژگی های موجود در آن، قیمت متفاوتی دارد. بهترین را برای خود انتخاب کنید و برای چیزهایی که نیاز ندارید بیش از حد پول پرداخت نکنید. هنگامی که حساب کاربری خود را راه اندازی می کنید، قالب های مختلفی را می بینید که آماده استفاده هستند که به شما در مدیریت پروژه، تولید ویدئو و غیره کمک می کنند.
  • ردیابی داده‌ها با تصاویر و طرح‌های منحصربه‌فرد – یادداشت‌برداری از داده‌ها به صورت مکتوب دشوار است، و احتمالاً به هم می‌خورد. با Monday.com، می‌توانید از طرح‌های مختلف کار انتخاب کنید و آن‌ها را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. برای مشاهده و دسترسی به داده ها از تقویم ها، نقشه ها، یادداشت ها، جدول زمانی، کانبان و غیره استفاده کنید. هنگام برخورد با داده ها می توانید خسته باشید و استرس داشته باشید، اما طراحی های خلاقانه و انواع نمایش در Monday.com تضمین می کند که از کار روی پروژه خود لذت می برید. . طراحی های خلاقانه و رابط کاربری آسان آن را در بین مشتریان محبوب کرده است.
  • وظایف فردی را اختصاص دهید و گزارش دریافت کنید – توجه به پیشرفت واقعی پروژه و تخصیص وظایف به کارکنان بر اساس آن می تواند کار سختی باشد. Monday.com با کمک به شما در واگذاری وظایف فردی به اعضای تیمتان، به شما کمک می کند تا این کار را برای شما ساده کنید. علاوه بر این، جدول زمانی وجود دارد که در آن می‌توانید پروژه‌ها و پیشرفت‌های انجام شده را مشاهده کنید. به نحوه مشارکت هر عضو در محصول و کارهایی که انجام می‌دهد نگاهی بیندازید. این ابزار همچنین راه‌های عالی برای دریافت گزارش از کارگران خود و اطمینان از اینکه همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال بعد از طراحی سایت املاک، برای تخصیص پشتیبان سایت وردپرس برای سایت های طراحی شده می توانید از این ابزار استفاده کنید.
  • فرآیندهای خودکار برای کمک به صرفه جویی در وقت شما – بسیاری از پروژه ها و وظایف شامل رویه های خودکار هستند که در آن شما باید همان کار را بارها و بارها انجام دهید. متأسفانه، واقعیت این است که بسیاری از افراد در حین انجام چنین کارهایی مرتکب اشتباهات و خطاهای غیر ضروری می شوند.Monday.com به شما این امکان را می دهد که فرآیندهای خودکاری را ایجاد کنید که خودشان بدون دخالت انسانی انجام می شوند. در نتیجه تمام کارهای تکراری بدون خطر خطای انسانی در چند ثانیه انجام می شود.
  • ابزارهای موجود خود را با Work OS ادغام کنید – کار شما در Monday.com آسان‌تر می‌شود، زیرا علاوه بر ویژگی‌های برتر ارائه‌شده توسط Work OS، شما همچنین لوکس را دارید که با سیستم‌عامل سوم ادغام کنید. می‌توانید برای کسانی که برای ابزارهایی مانند Shopify، Dropbox، Linked In و غیره پول خرج کرده‌اند، با ابزار مدیریت پروژه Monday.com به استفاده از آنها ادامه دهید.
  • وب‌سایت تلفن همراه و برنامه اختصاصی تلفن هوشمند – فناوری پیشرفت زیادی کرده است و در زمان پرتنش امروزی، مردم ترجیح می‌دهند بخشی از کار خود را مستقیماً از تلفن هوشمند خود انجام دهند و علاقه مند به سایت های ریسپانسیو هستند. خبر خوب این است که Monday.com یک وب‌سایت موبایل عالی دارد که به راحتی از مرورگر شما برای مدیریت کار و پروژه‌های شما قابل دسترسی است. حتی می‌توانید برنامه اختصاصی Android و Apple از Work OS را برای تلفن خود دانلود کنید. بنابراین، می‌توانید پروژه‌های خود را زیر نظر داشته باشید و از انجام کارها مستقیماً از تلفن خود اطمینان حاصل کنید.
perfect work
 

معایب

  • مشکلات یکپارچه سازی –ابزار مدیریت پروژه Monday.com اجازه می دهد تا با چند سایت ادغام شود، اما آن ها نیز باید توسط سرپرست تایید شوند. بهتر است که اجازه چند ادغام شخص ثالث دیگر را بدهند و به کاربران اجازه دهند که با انتخاب برنامه خود ادغام شوند تا اینکه توسط سرپرست تأیید شوند.
  • برنامه تلفن همراه به خوبی کار نمی‌کند – برنامه تلفن همراه، به‌ویژه برنامه آیفون دارای مشکلاتی است. به خوبی آپدیت نمی شود و حتی در نمایش صحیح داشبورد مشکل دارد. کاربران در مورد همین شکایت کرده اند و درخواست بهبود کرده اند.
  • رابط گیج کننده – Monday.com یک رابط نامرتب دارد و برای پیمایش کاربران زمان بیشتری را صرف درک آن می کند.

پشتیبانی مشتری

Monday.com یک تیم خدمات مشتری مفید و پشتیبانی دارد که به صورت 24×7 به شما کمک می کند تا با هر گونه مشکل یا مشکلی به شما کمک کند. علاوه بر این، یک صفحه پشتیبانی اختصاصی در وب‌سایت رسمی وجود دارد و می‌توانید سؤالات خود را برای دریافت پاسخ سریع به آنجا ارسال کنید.

سؤالات متداول

جایگزین ها و رقبای برتر Monday.com کدامند؟

اگرچه  ابزار مدیریت پروژه Monday.com یکی از ابزارهای کامل مدیریت کار است، اما دارای اشکالاتی است. برخی از افراد ترجیح می دهند با ابزارهای دیگر استفاده کنند، و در اینجا لیستی از رقبای برتر Monday.com آمده است

  • آسانا
  • Basecamp
  • چرخ زدن
  • ClickUp
  • Trello

آیا آزمایشی رایگان ارائه می دهد؟

بله، ابزار مدیریت پروژه Monday.com یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 14 روز ارائه می دهد، پس از آن باید اشتراک خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، یک طرح رایگان برای افراد با ویژگی های محدود اما ضروری دارد.

نتیجه گیری

پس از بررسی همه چیزهایی که Monday.com به کاربران خود ارائه می دهد، به این نتیجه رسیدیم که در بین بهترین ابزارهای مدیریت پروژه در جهان قرار دارد. با قیمتی که آنها درخواست می کنند، ویژگی ها و خدمات ارائه شده درجه یک هستند.

دقیقاً مانند هر نرم افزار دیگری، ابزار مدیریت پروژه Monday.com نیز دارای اشکالاتی است، اما به جرات می توان گفت که مزایا بر معایب آن بیشتر است. بنابراین، ما به همه شرکت‌ها توصیه می‌کنیم که با ابزار مدیریت پروژه Monday.com متحد شوند و تمام حجم کاری خود را به شیوه‌ای بهتر و کارآمد مدیریت کنند.

در این مقاله از سایت بیلدر با عنوان بررسی ابزار مدیریت پروژه تلاش کردیم تا تمامی اطلاعات خودمان درباره ابزار مدیریت پروژه را به شما در میان بگذاریم، امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات