09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

بررسی صفحه ساز Instapage

صفحه ساز Instapage
به این مقاله امتیاز بدهید

آیا مشتاقانه منتظر ایجاد صفحات فرود ارزشمند برای کسب و کار خود هستید تا سرنخ ایجاد کنید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید؟ سازندگان صفحه فرود مختلف به صورت آنلاین در دسترس هستند و یافتن مطابقت کامل برای مبتدیان دشوار است.

نیازی به نگرانی نیست. صفحه ساز Instapage یک راه حل یک مرحله ای است. این صفحه‌ساز با الگوهای به‌روز و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد بارگذاری می‌شود تا صفحات هدفمند پس از کلیک را تولید کند.

درباره صفحه ساز Instapage 

Instapage یک ابزار قدرتمند و پیشرفته است که به شما کمک می‌کند صفحات فرود را به‌سرعت ایجاد و راه‌اندازی کنید، مخصوصاً زمانی که دانش برنامه‌نویسی یا کدنویسی ندارید. نه تنها روند ساخت صفحات فرود را ساده می کند، بلکه دارای ویژگی هایی مانند تست A/B، تجزیه و تحلیل، نقشه حرارتی، ویرایشگر کشیدن و رها کردن، تعداد زیادی عناصر گرافیکی و موارد دیگر است. این ویژگی‌های اضافی به شما امکان می‌دهد از داده‌ها برای طراحی صفحات فرود مؤثرتر استفاده کنید.

در حال حاضر، بیش از 20000 مشتری در بیش از 55 کشور، عمدتاً به دلیل پشتیبانی برجسته، ویژگی‌های پیشرفته و قیمت رقابتی، از آن استفاده کرده‌اند. بهترین بخش این است که با همه دستگاه های شما از جمله نسخه های موبایل و دسکتاپ سازگار است.

صفحه ساز Instapage همچنین با برنامه‌های چندگانه ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد به راحتی صفحات فرود را برای طیف گسترده‌ای از کمپین‌های بازاریابی ایجاد و آزمایش کنید.

بازاریاب مبتدی می تواند از آزمایش رایگان 14 روزه صفحه ساز Instapage استفاده کند تا درباره حداکثر سود بیشتر بداند. با این حال، نسخه Premium یک برنامه برای همه مزایای حرفه ای است. چه قبلاً یک وب‌سایت یا حضور آنلاین داشته باشید یا نه، Instapage به تولید صفحات فرود متمرکز بر تبدیل کمک می‌کند تا به شما کمک کند سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید، محصولات بیشتری بفروشید، یا اقدامات دیگری را از بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

ویژگی های صفحه ساز Instapage

Instapage یکی از کاربرپسندترین پلتفرم های صفحه فرود است که برای افراد و مشاغل با رشد سریع در دسترس است. بیایید با کاوش در ویژگی های اصلی Instapage بیشتر بدانیم:

  • حداکثر بهره وری
  • ادغام‌های یک کلیک
  • رابط بصری و کاربرپسند
  • نسل پیشرو پیشرفته
  • تست A/B و بهینه‌سازی نقشه‌های حرارتی
  • انبوهی از ابزارک ها و سوت ها
  • یکپارچه سازی بازاریابی و فروش
  • پیمایش اختلاف منظر
  • تنها عنصر گرافیکی و بیش از 200 الگو
  • 100% سازگار با موبایل.

برنامه قیمت گذاری

Instapage با طرح‌های قیمت‌گذاری متفاوتی ارائه می‌شود، و همه آنها شامل صفحات، بازدیدکنندگان و دامنه‌های نامحدود هستند، بنابراین طرحی را که برای شما مناسب است پیدا کنید!

Instapage

آزمایشی رایگان

Instapage یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد. این شامل تمام ویژگی‌های طرح بهینه‌سازی است، اما به برخی از بازدیدکنندگان محدود می‌شود.

اما به خاطر داشته باشید که در پایان دوره آزمایشی، و حتی به طور کامل حذف خواهد شد مگر اینکه ظرف 60 روز به یکی از طرح‌های پولی تغییر دهید. علاوه بر این، صفحه ساز Instapage فقط یک خط مشی بازپرداخت 24 ساعته دارد.

بهینه سازی

این طرح برای بازاریابان پیشرفته بهترین است، از 199 دلار در ماه و 299 دلار برای اشتراک سالانه شروع می شود. این شامل سازنده صفحه فرود، Instablocks، AdMap، تست A/B سمت سرور، جایگزینی متن پویا و موارد دیگر است. همچنین از تبدیل نامحدود، 30 هزار بازدیدکننده منحصر به فرد در ماه، 30 تجربه صفحه فرود منتشر شده پشتیبانی می کند.

 

تبدیل – سفارشی

پلتفرم کامل برای کاهش CPC و افزایش ROAS برای اکثر پلتفرم‌های پیشرفته و افزایش تبدیل به شدت توصیه می‌شود. قیمت این بر اساس نیاز شما است، یعنی قیمت سفارشی. این شامل تمام ویژگی‌ها، از صفحات نامحدود گرفته تا رمزگذاری SSL، گزارش‌های حسابرسی تا خدمات انتقال صفحه، و همکاری بصری در زمان واقعی تا تجزیه و تحلیل تبدیل است.

چگونه در Instapage شروع به کار کنیم؟

آیا می خواهید اولین صفحه فرود خود را برای کسب و کار خود ایجاد کنید؟ نسخه آزمایشی رایگان صفحه ساز Instapage را دریافت کنید! این شرکت به خاطر سازنده صفحه فرود پیشرفته خود مشهور است. و اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، ادامه مقاله سایت بیلدر را بخوانید. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: ایجاد صفحه جدید

به حساب Instapage خود وارد شوید و روی گزینه “ایجاد صفحه جدید” ضربه بزنید.

مرحله 2: انتخاب یک الگو

یک الگو برای صفحات خود انتخاب کنید یا الگوی خود را آپلود کنید. اگر مبتدی هستید، روی «انتخاب یک الگوی جدید» کلیک کنید.

مرحله 3: در ویرایشگر کشیدن و رها کردن سفارشی کنید.

اکنون، از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای تغییر کامل صفحه فرود مطابق با انتخاب خود استفاده کنید. با این گزینه می‌توانید به راحتی یک تصویر یا رنگ پس‌زمینه انتخاب کنید، ویدیو اضافه کنید، و حتی یک دکمه استایل جدید اضافه کنید.

مرحله 4: پیش نمایش

می‌توانید با حرکت دادن مکان‌نما روی آن و انتخاب گزینه «پیش‌نمایش» هر الگو را پیش‌نمایش کنید، یا می‌توانید روی قالبی که می‌خواهید برای کمپین خود استفاده کنید کلیک کنید و شروع به ویرایش کنید.

مرحله 5: با اولین پروژه خود شروع کنید

صفحه مقصد خود را نامی بگذارید و شروع به ویرایش کنید.

بررسی Instapage

مرحله 6: انتشار

هنگامی که ویرایش صفحه فرود خود را تمام کردید و کاملاً راضی شدید، می توانید به صورت آنلاین منتشر کنید. وقتی «انتشار» را فشار می‌دهید، چندین گزینه انتشار می‌بینید: دامنه سفارشی، وردپرس، دروپال، فیس‌بوک، صفحه نمایشی.

مزایا

در اینجا برخی از مزایای تبدیل صفحه ساز Instapage به بخشی اختصاصی از تجارت شما آورده شده است.

1. صفحات فرود سریع

صفحات Instapage به زمان، هزینه و تلاش زیادی برای استخدام توسعه‌دهنده، طراح یا ساختمان داخلی نیاز ندارند. با Instapage می توانید به راحتی و به سرعت صفحات بازاریابی جدیدی برای سازمان خود ایجاد کنید.

2. سازگار با تلفن همراه

اکنون می توانید تمام صفحات بازاریابی خود را در هر پلتفرمی، از جمله موبایل، خوب جلوه دهید. کاربران نهایی شما بدون توجه به اینکه کجا هستند یا از چه دستگاهی استفاده می کنند، می توانند با صفحات محصول/خدمات شما ارتباط متقابل داشته باشند.

3. کشیدن و رها کردن

صفحه ساز Instapage دسترسی به بیش از 200 طرح مختلف قابل تنظیم را می‌دهد و  شما نیازی به کدنویسی یا پیشینه فنی ندارید. دسته بندی صفحه مورد نظر خود را بررسی کنید و سپس از بین مجموعه عظیمی از الگوها انتخاب کنید. حتی می‌توانید متن را ویرایش کنید و هر مؤلفه‌ای را به هرجایی بکشید یا صفحات بازاریابی فعلی خود را به چیزهای عجیب و غریب خود تغییر دهید.

4. گزینه های متعدد یکپارچه سازی

مهم نیست که چه نوع بازاریاب یا کارآفرینی هستید، صفحه ساز Instapage با گزینه های ادغام متعددی بارگذاری شده است. می‌توانید با اطمینان کامل و به‌خوبی بدانید که کسب‌وکار فعلی شما به‌طور یکپارچه با Instapage کار می‌کند.

5. کارکنان پشتیبانی قابل اعتماد

وقتی کاربران در هر زمانی خود را در حیرت می بینند، می توانند روی کارکنان پشتیبانی سیستم حساب کنند تا در هر زمان به آنها کمک کنند. آن‌ها می‌توانند قبل از اینکه وب‌سایتشان شروع به بازدید کند، پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.

معایب

هیچ فناوری بی نقص نیست و صفحه ساز Instapage نیز تفاوتی ندارد. Instapage با انبوهی از ویژگی‌ها و عملکردها، برخی از بخش‌های برجسته را از دست می‌دهد که عبارتند از:

1. بدون تست تقسیم در طرح رایگان

Instapage اجازه دسترسی به ویژگی تست تقسیم خود را در طرح ارزان‌ترین خود نمی‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید آزمایش دو اثر رو در رو را تقسیم کنید، باید به سراغ عکس‌های پیشرفته بروید.

2. قیمت نسبتاً بالا

قیمت برای سودآورترین مشاغل منصفانه است اما برای صاحبان وب سایت های کوچک با بودجه راه اندازی مناسب نیست.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری Instapage 24/7 در دسترس است و کاربران می توانند به راحتی از طریق ایمیل و چت زنده به آنها دسترسی پیدا کنند. زمان پاسخگویی شگفت‌انگیز است و تیم پشتیبانی همیشه آماده کمک به انواع مشکلات، از راه‌اندازی یک دامنه جدید تا افزودن کد HTML است.

اما به خاطر داشته باشید که پشتیبانی تلفنی فقط برای مشتریان طرح ممتاز در دسترس است.

علاوه بر این، این شرکت همچنین راهنماها، وبینارها، مطالعات موردی و کتاب‌های الکترونیکی را برای مرور و درک ابزارها و خدمات Instapage به شما ارائه می‌دهد.

سؤالات متداول

آیا Instapage قانونی است؟

بله، صفحه ساز Instapage قانونی است و وقف این است که امکانات خود را برای همه کاربرانش، حتی افرادی که هیچ پیشینه فنی و تجربه طراحی وب ندارند، ساده و دوستانه کند.

چرا از Instapage استفاده کنیم؟

  • برای مبتدیان عالی است
  • بهینه سازی خودکار
  • ادغام ساده
  • صفحات کاربرپسند و شیک در عرض یک دقیقه
  • میزبان رایگان برای صفحات شما موجود است

آیا Instapage رایگان است؟

Instapage طرح رایگان ندارد، اما می توانید برای یک دوره آزمایشی 14 روزه ثبت نام کنید. این به شما کمک می کند تا با رابط ویرایش آشنا شوید و ویژگی های مختلف آن را آزمایش کنید. اما هنگامی که این دوره به پایان رسید، برای ادامه لذت بردن از سرویس، باید ارتقا دهید.

برترین رقبای Instapage چه کسانی هستند؟

همچنین ابزارهای برتر وجود دارند که رقبای قدرتمند Instapage هستند از جمله:

  • Clickfunnels
  • OptimizePress
  • GetResponse

آیا Instapage ضمانت بازگشت پول دارد؟

Instapage یک دوره بازپرداخت 24 ساعته دارد. اما پس از پایان دوره تضمین، هیچ خط مشی قابل استردادی وجود نخواهد داشت و اشتراک شما فقط در پایان دوره اشتراک شما بر اساس برنامه سالانه یا ماهانه شما خاتمه می یابد.

نتیجه گیری

وقتی صحبت از تبلیغات آنلاین و بازاریابی کسب و کار شما می شود، صفحات فرود یکی از پربازدیدترین قسمت هایی هستند که به راحتی روحیه تماشاگران هدف را ارزیابی می کنند و محصول یا خدمات را به طور موثر تبلیغ می کنند.

بدون شک، صفحه ساز Instapage می تواند بسیار مفید باشد. این ویژگی های بی شماری را برای ایجاد کمپین های عالی فراهم می کند و تبلیغ محصولات و خدمات را در اینترنت آسان می کند. در نهایت، تمام سردردهایی را که در غیر این صورت با صفحات فرود مرتبط هستند، از ایجاد و انتشار گرفته تا تجزیه و تحلیل و ردیابی، از بین می برد. Instapage همه چیز را مدیریت می کند.

با این حال، اگر به فکر ایجاد یک صفحه فرود برای کمپین تبلیغاتی بعدی خود هستید، امروز یک نسخه آزمایشی دریافت کنید یا با یک آزمایش رایگان صفحه ساز Instapage شروع کنید! این یک ابزار ضروری است که به طور قابل توجهی بهره وری کسب و کار شما را بهبود می بخشد. فرقی نمی کند که یک بازاریاب حرفه ای باشید یا متوسط. به شدت توصیه می شود که Instapage داشته باشید تا از سقوط کسب و کار خود در این صنعت رقابتی جلوگیری کنید!

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات