09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد+9 دلیل قانع کننده

چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد

وبلاگ‌ها قبلاً بستری برای افراد برای بیان نظرات یا به اشتراک گذاشتن تجربیات خود بودند. اما امروز، یک وبلاگ بسیار بیشتر از یک مکان برا نوشتن نظر است. برای کسب و کار مدرن، وبلاگ بستری است که در آن یک برند می تواند با مشتریان خود ارتباط برقرار کند، اعتماد ایجاد کند و فروش را افزایش دهد.

بنابراین، بهتر است وبلاگ را به عنوان چیزی که فقط یک سفرنامه نویس یا علاقه مندان به سلامت و تناسب اندام از آن استفاده می کند، ندانید. زیرا تقریباً در هر نوع وب سایت تجاری نیز مکانی برای وبلاگ وجود دارد. در اینجا فقط برخی از دلایلی وجود دارد که چرا هر کسب و کاری می تواند از حفظ یک وبلاگ فعال در وب سایت خود بهره مند شود.

رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد

دلیل اول درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

اولین مزیت وبلاگ این است که رتبه سایت را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و سبب بهبود سئو سایت می شود. این افزایش به این دلیل رخ می دهد که می توانید از پست های وبلاگ برای افزایش تعداد کلمات کلیدی در سایت استفاده کنید. و موتورهای جستجو دوست دارند محتوای تازه را در یک وب سایت ببینند. همچنین افزایش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) حاصل از افزایش حجم محتوای مرتبط در سایت خواهد بود. بنابراین، پست کردن منظم در وبلاگ باعث می شود که سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) بالاتر قرار گیرد و ترافیک افزایش یابد.

پست های وبلاگ می توانند ترافیک را به صفحات اصلی هدایت کنند

دلیل دوم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، پست های وبلاگ می توانند ترافیک را جذب کنند. و این ترافیک می تواند به صفحات محصول یا فرم های اشتراک خبرنامه هدایت شود. این جهت گیری کاربران به صفحات تبدیل را می توان از طریق پیوندهای موجود در وبلاگ، کال تو اکشن یا پنجره های بازشو به دست آورد. برای مثال، ممکن است یک پست وبلاگی بنویسید که به یک سوال رایج را پاسخ دهد. و سپس، می‌توانید پیوندی در پست داشته باشید که کاربران را به محصول یا خدمات مرتبط هدایت می‌کند.

برای مثال بعد از طراحی سایت وکالت، می توانید اقدام به نوشن مقاله با موضوع فواید وکالت در وبلاگ سایت خود کنید و از این وبلاگ به صفحات مورد نظرتان لینک دهی کنید.

وبلاگ سایت بیلدر
 

بیشتر بخوانید:

اعتماد ایجاد می کند

دلیل سوم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

ساخت وبلاگ بعد از طراحی سایت تجاری، بستری را برای شرکت فراهم می کند تا تخصص خود را نشان دهد. بنابراین، هنگامی که کاربران اطلاعات مفید مرتبط با جایگاه را در وبلاگ پیدا می کنند، می دانند که شرکت در بخش خود آگاه است. ارائه اطلاعات ارزشمند باعث ایجاد اعتماد در برند می شود. و ثابت می کند که این شرکت در زمینه خود دارای قدرت است که به نوبه خود باعث افزایش تبدیل می شود.

برند شما را انسانی می کند

دلیل چهارم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

افراد دوست دارند محصولاتی را از برندهایی بخرند که بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند. با این حال، درک شخصیت و ارزش های یک برند در صفحات وب استاندارد آسان نیست. اما، یک وبلاگ ابزاری برای تعامل غیر رسمی با مشتریان فراهم می کند. و این می تواند جنبه انسانی یک کسب و کار را نشان دهد و برند را در دسترس تر کند.

خدمات مشتری را بهبود می بخشد

دلیل پنجم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

وبلاگ‌ها همچنین می‌توانند اطلاعات ارزشمندی برای مشتری ارائه دهند که می‌تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد و درخواست‌های تلفنی را کاهش دهد. به عنوان مثال، می توانید پاسخ هایی را برای مسائل رایج پشتیبانی مشتری ارسال کنید. یا ویدیوهای آموزشی محصول را منتشر کنید. محتوای خدمات مشتری نیز برای فروش مفید خواهد بود زیرا نشان دهنده تعهد یک برند به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریانش است.

مشتریان را به روز نگه می دارد

دلیل ششم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

اگر محصول جدیدی دارید که در مورد آن هیجان زده هستید، وبلاگ شما بهترین راه برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد آن است. همچنین می‌توانید از وبلاگ خود برای آگاه کردن مشتریان از سایر اخبار شرکت و صنعت استفاده کنید. وبلاگی که به طور منظم به روز می شود راهی برای حفظ ارتباط با مشتریان و علاقه مند نگه داشتن آنها به برند شما است. بنابراین، می تواند ابزاری ارزشمند برای افزایش حفظ مشتری باشد.

بلاگ
 

تعداد مشترکین را افزایش می دهد

دلیل هفتم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

ارسال در وبلاگ ممکن است همیشه باعث فروش فوری نشود. با این حال، ارائه اطلاعات مفید، افراد را تشویق می‌کند تا در فهرست پستی شما عضو شوند، که احتمالاً فروش بیشتری را در خط پست ایجاد می‌کند. اگر شخصی برای اشتراک در لیست پستی شما وقت گذاشته است، می دانید که احتمال زیادی وجود دارد که به محصول یا خدمات شما علاقه مند شود. بنابراین، می توانید اخبار یک محصول جدید یا یک پیشنهاد ویژه را در وبلاگ خود منتشر کنید. سپس آن پست وبلاگ توسط مخاطبان بسیار هدفمند در لیست اشتراک ایمیل شما دریافت می شود.

محتوای رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد

دلیل هشتم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

شما همچنین باید محتوای تازه را در حساب های رسانه های اجتماعی خود پست کنید. و پست های وبلاگ نیز منبعی از محتوا برای این منظور فراهم می کند. با این حال، به طور کلی بهتر است که فقط پیوندهایی به پست های وبلاگ ارسال نکنید. با این حال، در ترکیب با محتوای دیگر، پست‌های وبلاگ شما جریان ثابتی از محتوای مفید را برای حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی شما فراهم می‌کند.

افزایش تعامل

دلیل نهم درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد.

مشتریان هر روز با پیام های فروش بمباران می شوند. بنابراین، حتی اگر با یک مشتری بالقوه ارتباط برقرار کرده باشید، ممکن است آنها توسط یک برند دیگر وسوسه شوند. اما، اگر به طور منظم در وبلاگ خود پست منتشر کنید، نام کسب و کار شما به طور مداوم در مقابل مخاطبان هدف شما قرار می گیرد. و اگر اجازه نظرات را در وبلاگ خود بدهید، تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه را تشویق می کند، که نام تجاری شما را در خط مقدم ذهن مردم نگه می دارد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، یک وبلاگ در یک وب سایت تجاری دارایی ای است که نادیده گرفتن آن عاقلانه نیست. این بستری را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و مشتریان شما در سطحی فراهم می کند که در صفحات وب استاندارد امکان پذیر نیست. علاوه بر این، هزینه وبلاگ نویسی کم است. ممکن است بخواهید یک نویسنده حرفه ای را برای نوشتن محتوای وبلاگ خود استخدام کنید. اما، به غیر از آن، هیچ هزینه ای برای انتشار محتوا وجود ندارد.

در این مقاله از سایت بیلدر درباره این که چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد صحبت کردیم امید واریم از این مقاله با موضوع چرا سایت به وبلاگ نیاز دارد لذت برده باشید و برای شما سود مند بود باشد.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات