09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

بررسی سایت فلت آیکون (Flaticon )

بررسی سایت فلت آیکون
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله بررسی سایت فلت آیکون (Flaticon )

آیکون‌ها ابزاری قدرتمند برای ایجاد شهرت آنلاین برای کسب‌وکار شما در کمترین زمان هستند. اگر به دنبال وب سایتی هستید که آیکون های وکتور با کیفیت بالا را رایگان در اختیار کاربران قرار دهد، فلت آیکون انتخاب مناسبی است. وب سایت فلت ایکون یکی از منابع عالی رایگان در وب است. فلت آیکون پلتفرمی است که باید برای پروژه طراحی سایت بعدی خود از آن استفاده کنید. بیش از 2 میلیون آیکون قابل تنظیم در 16 سبک برای بازدیدکنندگان وجود دارد. می توانید آنها را به سرعت دانلود کنید و در هر کجا که می خواهید آزادانه از آنها استفاده کنید. می‌توانید از Flaticon در وب سایت ها، دستگاه‌های Android و iOS استفاده کنید.

با برنامه Flaticon OS X، مشتریان نیازی ندارند هر بار مرورگر وب خود را باز کنند – فقط نماد برداری را با استفاده از برنامه بکشید و رها کنید یا کپی پیست کنید و از آن با برنامه های مورد علاقه خود استفاده کنید. این پلتفرم دارای Adobe Extension است. این به شما امکان می‌دهد آیکون‌ها را داخل Illustrator، Photoshop و After Effects به راحتی وارد کنید. پلت فرم فلت ایکون توسط بسیاری از شرکت های معروف مانند Adobe، Awwards، Smashing Magazine و Google استفاده می شود.

اکثر نمادها برای دانلود رایگان هستند، در حالی که بقیه آیکون ها به اشتراک پولی نیاز دارند. برای استفاده از موارد رایگان، باید به در سایت ثبت نام کنید. کاربران پولی هر بار که از  نمادی برای استفاده تجاری یا شخصی استفاده می کنند نیازی به اعتبار نویسنده ندارند. برای اینکه بدانید چگونه می توانید از این پلتفرم بهره مند شوید، با بررسی سایت فلت آیکون همراه ما باشید.

فلت آیکون چیست؟

فلت ایکون محصول فرعی Freepik است که در ارائه تجربیات بصری باورنکردنی به مردم در سراسر جهان تخصص دارد. این سایت دارای بزرگترین پایگاه داده آیکون های قابل تنظیم رایگان در همه فرمت ها است. اگر برای برنامه‌ها، ارائه‌ها، وب‌سایت‌ها، اینفوگرافیک‌ها یا کاتالوگ‌ها به نماد نیاز داشته باشید، همه را در زیر یک سقف خواهید یافت. این به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و از دردسر جلوگیری کنید.

جزئیات مهم

  • سایتflaticon.com
  • سال تاسیس – 2013
  • مکان مقر – مالاگا، اندلس، اسپانیا
  • توئیتر – Flaticon

ویژگی ها

  • رابط کاربری عالی
  • دانلود آسان و سریع در قالب‌های مختلف
  • سفارشی‌سازی موجود است
  • بسته‌های نمادهای جدید هر ماه اضافه می‌شوند
  • مجوز Linkshare برای کاربران ممتاز موجود است

برنامه های قیمت گذاری Flaticon

با برسی سایت فلت آیکون دانستیم این سایت دو طرح را ارائه می دهدکه یکی رایگان و دیگری پولی است. طرح رایگان بارگیری نمادها را در روز محدود می کند. کاربرانی که ثبت نام نکرده اند می توانند روزانه 10 نماد را دانلود کرده و یک مجموعه بسازند.

اعضای ثبت نام شده برای هر سه مجموعه 50 نماد دریافت می کنند. دانلود روزانه 100 آیکون است. اما اگر عضو پولی Flaticon هستید، می توانید روزانه بیش از 2000 آیکون را دانلود کنید. مجوز برای هر نمادی که دانلود می کنید به شما پیشنهاد می شود.

اگر کاربر ثبت نام شده فلت آیکون هستید، با کلیک کردن روی نماد نمایه و سپس رفتن به شمارش معکوس دانلودها، دانلودهای خود را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

آیکون شبکه های اجتماعی

برنامه وابسته فلت آیکون

همچنین می‌توانید از برنامه وابسته Flaticon بهره ببرید و در هر خرید 15% دریافت کنید. یک طول کوکی برای یک ماه وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر و بررسی سایت فلت آیکون، به https://www.flaticon.com/affiliates

بروید

مزایا و معایب فلت آیکون

با بررسی سایت فلت آیکون در زیر لیستی از مزایا و معایب این سایت قرار دادیم :

مزایا

کتابخانه بزرگ نمادها

فلت ایکون یک فروشگاه برای همه نمادها و نیازهای گرافیکی ساده شما است. کتابخانه آن نمادهای زیادی را ارائه می دهد – از رایانه گرفته تا حیوانات خانگی در سبک های مختلف – سیاه، تخت، رنگی، خطی، پر و غیره پس با بررسی سایت فلت آیکون می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Icon-Packs

جستجوی نمادها بصورت تکی می تواند دردناک باشد. فلت آیکون بسته های آیکون (گروهی از نمادها) را برای شما ارائه می دهد. دانلود کل بسته، یافتن نمادهای مرتبط از یک نویسنده را در یک مکان برای شما آسان می کند، که واقعاً باعث صرفه جویی در زمان می شود. به یاد داشته باشید، بسته‌ها برای موقعیت‌ها یا مضامین خاص ساخته شده‌اند و حاوی نمادهای مرتبط هستند.

پلتفرم آسان برای استفاده

در مقایسه با سایر سایت‌های دانلود نمادها، که به مراحل زیادی برای دانلود آیکون‌ها نیاز دارند، استفاده از پلتفرم فلت آیکون آسان است. این دارای یک موتور جستجوی کاربر پسند است که به شما امکان می دهد مکان آیکون ها را پیدا کنید. این حتی به افراد تازه کار اجازه می دهد تا به طور موثر از سایت استفاده کنند برای مثال کارمند سایت بیلدر که قصد دارد تا سفارش سایت شرکتی مشتری را آماده کند، می تواند از این سایت استفاده کند.

شما فقط باید نمادها را با استفاده از کادر جستجو پیدا کنید، روی آن کلیک کنید، آنها را با پروژه خود مطابقت دهید و اندازه و قالب را انتخاب کنید. نماد فورا دانلود می شود.

به یاد داشته باشید، اگر مطمئن نیستید به چه چیزی نیاز دارید، می‌توانید نمادها را در دسته‌های مختلف نیز مرور کنید. حدود 61 دسته وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. در صورت تمایل، حتی می توانید با تهیه لیستی از انتخاب های مورد علاقه خود، گزینه خود را محدود کنید.

نمادهای زیبا

همه نمادها زیبا و تمیز به نظر می رسند. این یکپارچه با پروژه شما مطابقت دارد. استفاده از آن به وب سایت یا محتوای شما اجازه می دهد تا به طور موثر با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کند. این پلتفرم آیکون های مسطح را به جای طرح های سه بعدی حجیم ارائه می دهد. نمادهای تخت آنهایی هستند که از ترکیبی از رنگ های مسطح برای برجسته سازی و سایه بهتر استفاده می کنند.

در هر قالبی دانلود کنید

پس از اینکه مشتریان نمادهای مناسب برای پروژه خود را پیدا کردند، می توانند نمادها را در قالب مورد نظر خود دانلود کنند – PNG، SVG، PSD، Base 64 و EPS. این بدان معناست که نیازی نیست به یک قالب بسنده کنید.

همچنین می‌توانید آن‌ها را برای استفاده بعدی در مجموعه‌هایشان ذخیره کنید. اگر فرمت PNG را انتخاب کنید، باید اندازه و رنگ نماد را تنظیم کنید. برای قالب‌های باقی‌مانده، نیازی به انجام این کار ندارید زیرا مقیاس‌پذیر هستند.

سفارشی کردن نمادها

می توانید قبل از دانلود هر نماد، رنگ، عرض و اندازه آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. فلت آیکون دارای یک ویرایشگر داخلی است که به شما امکان می دهد تغییراتی را در ظاهر نمادها آنطور که می خواهید ایجاد کنید. امروز ثبت نام کنید تا از نمادهای سفارشی شده خود لذت ببرید.

یک افزونه رایگان برای Adobe Photoshop

فلت آیکون همچنین دارای یک افزونه فتوشاپ رایگان است. این به شما کمک می کند بدون خروج از فتوشاپ، از نمادها جستجو و استفاده کنید.

پترن ساز

همچنین دارای یک الگوساز رایگان است که به شما امکان می‌دهد از نمادها برای ایجاد پیچیده‌ترین الگوها در عرض چند دقیقه استفاده کنید.

افزونه Google Workspace

با افزودن نمادهایی به برنامه‌های فضای کاری Google مانند اسلایدها، اسناد، و برگه‌ها به راحتی و رایگان، اسناد خود را متمایز کنید. به سادگی نمادهای مورد نیاز را با یک کلیک جستجو، ویرایش و درج کنید.

Font-Face Generator

فلت آیکون یک ویژگی جالب دیگر نیز دارد،یک مولد چهره فونت است. شما باید فونت مورد نیاز خود را آپلود کنید، و سپس یک بسته چهره فونت کامل ایجاد می کند. همه فونت های تبدیل شده آماده استفاده هستند و سازگاری کامل دارند.

ایکون فلت آیکون

یک مشارکت کننده شوید

مشتریان همچنین می‌توانند مشارکت‌کننده فلت آیکون شوند و بهترین بسته‌های نماد خود را روی پلتفرم بفروشند تا از نمادهای ممتاز درآمد کسب کنند. درآمد حاصل از مجوز حق بیمه به طور مساوی بین طراحان توزیع می شود. بیش از 500 طراح به این پلتفرم اعتماد دارند.

معایب

تعداد محدود دانلود در روز در حساب رایگان

کاربران غیر پرمیوم فقط می توانند تعداد معینی از نمادها را در روز دانلود کنند. اگر به دنبال دسترسی به تمام منابع برای تکمیل یک پروژه هستید، باید منتظر بمانید تا روز بعد فرا برسد یا آن را به Premium ارتقا دهید. اشتراک ممتاز شما تعداد زیادی نماد ممتاز را باز می کند و محدودیت دانلود روزانه شما نیز افزایش می یابد.

یافتن نمادهای مرتبط با بیمه سخت است

پیدا کردن نمادهای مرتبط با یک جایگاه خاص مانند محصولات بیمه و غیره می تواند چالش برانگیز باشد.

خط مشی بازپرداخت وحشتناک

فلت ایکون خط مشی بازپرداخت 30 روزه دارد، اما تنها در صورتی می‌توانید بازپرداخت کنید که در این مدت از خدمات استفاده نکنید.

سؤالات متداول

چگونه بفهمم که نماد پولی است؟

یک علامت تاجی در زیر نمادهای برتر مشاهده خواهید کرد.

آیا می توانم اشتراک Premium خود را به راحتی لغو کنم؟

بله. هر زمان که بخواهید می‌توانید اشتراک ممتاز خود را لغو کنید.

چه کسی می تواند از Flaticon استفاده کند؟

با بررسی سایت فلت آیکون دانستیم کاربران ایده آل برای Flaticon عبارتند از:

  • طراحان
  • دوستداران نماد
  • معلمان
  • دانش آموزان
  • همه کسانی که از Google Workspace استفاده می کنند

 

ایکون تابلو راهنمایی

 

آیا اشتراک Premium به طور خودکار هر ماه تمدید می شود؟

بله. اشتراک به طور خودکار تمدید می شود مگر اینکه آن را لغو کنید. برای لغو تمدید خودکار، روی دکمه لغو کلیک کنید. آن را در نمایه کاربر خود در بخش اشتراک پیدا خواهید کرد.

بهترین جایگزین های Flaticon کدامند؟

با بررسی سایت فلت آیکون فهمیدیک که سایت های زیر نیز کاریردی هستند.

  • Iconfinder
  • Freepik
  • Vecteezy
  • پروژه اسم
  • Pngtree

کاربران Premium در Flaticon چه مزایایی دارند؟

یک اشتراک ممتاز، حقوق کامل مجوز را به همراه سایر هدیه‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد. مزایایی که به عنوان یک کاربر ممتاز Flaticon دریافت خواهید کرد در زیر آمده است:

  • به همه نمادها و بسته‌های آیکون آماده دسترسی داشته باشید
  • مجموعه نمادهای نامحدود بسازید.
  • محدودیت دانلود به 2000 نماد در روز افزایش یافت.
  • هنگام استفاده از منابع Flaticon نیازی به ذکر منبع نیست.
  • هیچ تبلیغاتی در حین پیمایش در سایت نشان داده نخواهد شد.
  • پشتیبانی مشتری 24*7

نتیجه گیری:

در این مقاله با بررسی سایت فلت آیکون همراه شما بودیم.

آیکون‌ها اولین برداشت عالی از یک وب‌سایت یا رابط کاربری ایجاد می‌کنند. با این حال، ایجاد آن از ابتدا به پول و زمان زیادی نیاز دارد. اگر برای پروژه ای که روی آن کار می کنید به نمادهایی نیاز دارید، فلت آیکون مکان فوق العاده ای است اما قبل از خرید اکانت پولی آن به شما پیشنهاد میکنیم تا  به بررسی سایت فلت آیکون در نسخه رایگان آن بپردازید و در صورت رضایت، نسخه پولی را تهیه کنید.

همه نمادهای موجود در سایت فلت آیکون به صورت حرفه ای توسط طراحان متخصص ساخته شده اند. آنها ادویه مورد نیاز مشتریان را فراهم می کنند. استفاده از این پلتفرم نیز آسان است. شما به راحتی در پایگاه داده آنچه را که به دنبال آن هستید بر اساس بسته، نویسنده، کلمه کلیدی، دسته بندی و محبوب ترین جستجو می کنید. علاوه بر این، می توانید نویسنده نمادها شوید یا از نمادهایی که دیگران ساخته اند لذت ببرید.

اگر می‌خواهید از یک فونت وب به جای فایل‌های استاتیک استفاده کنید، فلت آیکون نیز آن را ارائه می‌دهد. این به شما کمک می کند یک فونت وب آماده برای استفاده برای خود ایجاد کنید. 750000 کاربر در حال حاضر از Flaticon استفاده می کنند. من الان دو سال است که از فلت آیکون استفاده می کنم و آن را دوست داشتم. امروز از سایت فلت آیکون دیدن کنید تا با بررسی سایت فلت آیکون آن را امتحان کنید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات