09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چگونه دیزاین کریسمس در وب سایت داشته باشیم؟

دیزاین کریسمس در وب سایت
به این مقاله امتیاز بدهید

دیزاین کریسمس در وب سایت

نمایش‌های مجلل کریسمس از اواخر اکتبر و اوایل نوامبر در ویترین فروشگاه‌ها ظاهر می‌شوند و تا پایان نوامبر، می توانید انتظار داشته باشید که بابانوئل، برف، گوزن شمالی و درختان کریسمس را تقریباً در همه جا ببینید. اما این شور و شوق برای کریسمس صرفاً برای گسترش شادی کریسمس نیست. دیزاین کریسمس در وب سایت برای اکثر انواع شرکت ها تجارت خوبی است. فرقی ندارد که طراحی سایت پوشاک باشد یا سفارش سایت شرکتی. این تغییرات را برای تمام سایت ها میتوان انجام داد.

دیزاین سایت برای کریسمس می تواند به شما کمک کند تا با مخاطبین خود بهتر ارتباط برقرار کنید. در ادامه تعدادی از روش‌هایی به طور خلاصه را برای وب دیزاین برای کریسمس آورده‌ایم:

  1. اضافه کردن ویجت کریسمسی: با افزودن ویجت‌ های کریسمسی به سایت کریسمس می توانید جلوه زیبایی به وب دیزاین خود ببخشید که شامل ساعت شمارش معکوس تا شب کریسمس، بنرهای تبریک، عکس‌ های تزئینات کریسمسی و موارد دیگر باشد.
  2. تغییر تصویر پس زمینه: می‌توانید تصویر پس زمینه سایت خود را با تصویری کریسمسی و جذاب تری برای داشتن سایت کریسمس جایگزین کنید.
  3. تزیین هدر سایت: شما می‌توانید از تصاویر و آیکون‌ های مرتبط به دیزاین سایت برای تزیین منو و هدر سایت استفاده کنید.
  4. تغییر رنگ و فونت: می‌توانید رنگ‌ها و فونت ‌های سایت خود را با رنگ‌ها و فونت ‌های کریسمسی برای وب دیزاین تغییر دهید.
  5. افزودن موسیقی: افزودن موسیقی کریسمسی به سایت کریسمس، می‌تواند برای مخاطبینتان تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر به ارمغان بیاورد.
  6. افزودن تخفیفات و پیشنهادات ویژه کریسمسی: با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه کریسمسی به مخاطبینتان، می‌توانید آن‌ها را به خرید از سایت خود ترغیب کنید.

تزئینات ویترین کریسمس، خریداران را در یک فروشگاه مجذوب می‌کند. و هنگامی که وارد می‌شوید، تزئینات کریسمس بیشتر و برخی آهنگ‌های فصلی، خریداران را برای خرج کردن بیشتر، چه برای هدایایی برای خانواده یا پذیرایی برای خود، هیجان‌زده می‌کند.

بنابراین، لباس پوشیدن در یک فروشگاه برای کریسمس کار خوبی است. اما چگونه می توان همین کار را با یک وب سایت انجام داد؟ خب، تبدیل کامل یک فروشگاه آنلاین به سرزمین عجایب کریسمس ممکن است کار بزرگی باشد. اما می‌توانید بدون نیاز به طراحی مجدد سایت، احساس کریسمس به سایت بدهید. در این مقاله از سایت بیلدر چند ایده در مورد دیزاین کریسمس در وب سایت را به طول مفصل با شما در میان میگذاریم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تزئینات ویترین کریسمس، خریداران را در یک فروشگاه مجذوب می‌کند. و هنگامی که وارد می‌شوید، تزئینات کریسمس بیشتر و برخی آهنگ‌های فصلی، خریداران را برای خرج کردن بیشتر، چه برای هدایایی برای خانواده یا پذیرایی برای خود، هیجان‌زده می‌کند.

بنابراین، لباس پوشیدن در یک فروشگاه برای کریسمس کار خوبی است. اما چگونه می توان همین کار را با یک وب سایت انجام داد؟ خب، تبدیل کامل یک فروشگاه آنلاین به سرزمین عجایب کریسمس ممکن است کار بزرگی باشد. اما می‌توانید بدون نیاز به طراحی مجدد سایت، احساس کریسمس به سایت بدهید. در این مقاله از سایت بیلدر چند ایده در مورد دیزاین کریسمس در وب سایت را با شما در میان میگذاریم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اولین کاری که می توانید برای ایجاد حس کریسمس به سایت انجام دهید، تعویض لوگوی معمولی خود با نسخه فصلی است. برای مثال می‌توانید گرد و غبار برف را روی لوگوی موجود خود اضافه کنید. یا چند برگ را در اطراف حروف نام وب سایت خود در هم ببندید. راه دیگر برای ایجاد دیزاین کریسمس در وب سایت این است که به طور موقت رنگ ها را به رنگ های فصلی قرمز، سبز، سفید و طلایی تغییر دهید.

افزودن شمارش معکوس کریسمس

هیچ چیز مانند دانستن اینکه فقط چند روز برای خرید باقی مانده است تا مردم را وادار به خرید هدایا کنید، وجود ندارد. بنابراین، با اضافه کردن شمارش معکوس کریسمس به وب سایت خود، احساس هیجان و انتظار ایجاد کنید. پلاگین ها و ویجت های مختلف شمارش معکوس جشن وجود دارد و بسیاری از آنها رایگان هستند. بنابراین، این یک دیزاین کریسمس در وب سایت است که می توانید تقریباً در هر سایتی بدون هیچ کدنویسی انجام دهید.

سایت کریسمسی

در صورت فروش محصولات فصلی، آنها را تبلیغ کنید

اگر اقلامی را می‌فروشید که می‌توان آنها را برای هدیه خریداری کرد، آنها را در مکانی برجسته در صفحه اصلی خود قرار دهید. یکی از راه‌های برجستگی اقلام فصلی این است که آنها را در چرخ و فلک در بالای صفحه اصلی خود قرار دهید. حتی اگر کسب و کار شما اقلام هدیه سنتی را نمی فروشد، باز هم می توانید با ارائه معاملات فصلی ویژه از فصل تعطیلات بهره مند شوید.

استفاده از رنگهای جشن

تغییر موقت طرح رنگ به وب سایت شما حس جشن می بخشد. بنابراین، تغییر مواردی مانند سرفصل ها را به رنگ های سنتی کریسمس که سبز یا قرمز هستند، در نظر بگیرید. در صورتی که از قالب وردپرس استفاده می کنید، تغییر طرح رنگ برای دیزاین کریسمس در وب سایت معمولاً ساده و در تنظیمات پوسته قابل دستیابی است.

افزودن بنر کریسمس

بهترین قسمت یک وب سایت برای جلب توجه کاربران، بنر بزرگ در بالای سایت است. آن فضا مکان مناسبی برای یک بنر با مضمون کریسمس است. می توانید با استفاده از چند چراغ کریسمس یا درخت کریسمس دیزاین کریسمس در وب سایت را انجام دهید. یا می توانید با یک GIF متحرک قرار دهید. از سوی دیگر، یک تبریک ساده کریسمس کافی است اگر بخواهید همه چیز را ساده نگه دارید.

GIF های کریسمس را اینجا و آنجا قرار دهید

هزاران گیف متحرک رایگان با مضمون کریسمس به صورت آنلاین در دسترس هستند که در زمان کریسمس یک وب سایت را درخشان می کنند. قرار دادن یک GIF در هر صفحه از یک وب سایت ساده است. همچنین می توانید GIF ها را در نوارهای کناری قرار دهید. با این حال توجه کنید تزیینات زیاد می تواند سایت را کمی ارزان جلوه دهد و توجه بازدیدکنندگان را پرت کند.

به‌روزرسانی تصاویر محصول

ویترین های فروشگاه ها اغلب محصولات را در محیط های جشن قرار می دهند. همین کار را می توان در یک وب سایت با تصاویر محصول انجام داد. می توانید برخی از نقوش کریسمس مانند آدم برفی یا درخت کریسمس، به گوشه ای از تصاویر محصول موجود اضافه کنید. اگر زمان بیشتری دارید، می‌توانید تصاویر محصول جدید را با استفاده از تنظیمات و تم‌های کریسمس ایجاد کنید.

اعمال سبک های فصلی CSS

یک راه دیگر برای دیزاین کریسمس در وب سایت، اعمال برخی از سبک های CSS است. تعداد زیادی قطعه کد CSS کریسمس به صورت آنلاین در دسترس است و بسیاری از آنها رایگان هستند. از طرف دیگر، یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند برخی تغییرات به سبک کریسمس را در سایت شما بنویسد و اجرا کند. برای مثال می‌توانید از CSS برای ایجاد دکمه‌های فراخوان با مضمون کریسمس استفاده کنید. یا می توانید چند پس زمینه CSS کریسمس را به سایت اضافه کنید.

افزودن الگوهای جشن

یک راه بسیار ساده برای افزودن مقداری شادی کریسمس به وب‌سایت، استفاده از بردار الگوی کریسمس به‌عنوان پس‌زمینه برای سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها یا نوارهای فرعی سایت است. می توانید تعداد زیادی وکتور رایگان کریسمس را در سایت های تصویری رایگان مانند Freepik پیدا کنید. بسیاری از الگوهای موجود ظریف هستند و افراد را از محتوای سایت شما منحرف نمی‌کنند.

لندینگ سایت کریسمس

کمتر، می تواند بهترین باشد

با همه این ها، بهتر است در دیزاین کریسمس در وب سایت زیاده روی نکنید. یکی از دلایلی که باعث می‌شود خیلی شیفته تغییرات کریسمس خود نشوید این است که برخی از مردم کریسمس را جشن نمی‌گیرند و اغلب، این تغییرات ظریف هستند که به هر حال بیشترین تأثیر را دارند. به علاوه، فراموش نکنید که در سال جدید باید همه چیز را دوباره به حالت عادی برگردانید!

نتیجه گیری

همانطور که از موارد بالا می بینید، دیزاین کریسمس در وب سایت چندان دشوار نیست. چند گیف متحرک، تغییر پس‌زمینه و شاید برخی تغییرات فونت معمولاً این کار را انجام می‌دهند. اما حتی این تغییرات کوچک نیز می‌تواند موثر باشد و به بازدیدکنندگان سایت شما کمک کند تا در حال و هوای تعطیلات شاد کریسمس باشند که می‌تواند فروش را در طول فصل جشن افزایش دهد. در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی برخی موارد از دیزاین کریسمس در وب سایت پرداختیم. شما چه راه هایی را پیشنهاد میکنید؟ حتما در بخش نظرات، پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات