09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

نحوه نصب قالب در وردپرس | 2 روش ساده

نحوه نصب قالب در وردپرس
به این مقاله امتیاز بدهید

در این پست، به شما توصیه هایی خواهیم کرد که قبل از اضافه کردن یک موضوع جدید به وب سایت خود، چه کاری انجام دهید. سپس دو روش برای نحوه نصب قالب در وردپرس و فعال سازی قالب وردپرس شما ارائه خواهیم داد.با سایت ساز همراه باشید.

در مقالات قبلی را در مورد نحوه یادگیری CSS و نحوه مدیریت صفحات وردپرس و سفارش سایت شرکتی چگونه آنها را پیدا کنیم نوشته ایم. با این حال، یک گام مهم دیگر برای برداشتن وجود دارد. هنگامی که تم مناسب برای سایت خود را پیدا کردید، باید آن را راه اندازی کنید.

خوشبختانه، نحوه نصب قالب در وردپرس کار ساده ای است.نحوه نصب قالب در وردپرس  و فعال سازی یک تم جدید در وردپرس ساده است، چه آن را از دایرکتوری رسمی یا منبع دیگری دریافت کرده باشید. به‌علاوه، می‌توانید هر زمان که بخواهید با فشار دادن یک دکمه، تم‌ها را تغییر دهید.

چه کاری باید قبل از نصب قالب وردپرس خود انجام بدهید

نحوه نصب قالب در وردپرس یک تم در وردپرس کار سختی نیست، و ما در یک مقاله درباره نحوه انجام آن بحث خواهیم کرد. با این حال، ابتدا در مورد آنچه که باید انجام دهیم صحبت کنیم. چند کار وجود دارد که ممکن است لازم باشد برای آماده سازی سایت برای افزودن طرح زمینه جدید خود انجام دهید.

به عنوان مثال، شما می خواهید:

  • مطمئن شوید که به طور کامل موضوع را بررسی کرده اید، که شامل بررسی رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های آن می‌شود. همچنین، نگاهی به دفعات به‌روزرسانی آن توسط توسعه‌دهنده بیندازید.
  • اگر طرح زمینه دارای نسخه نمایشی است، آن را امتحان کنید تا ببینید آیا ظاهر و ویژگی های آن را دوست دارید یا خیر. همچنین می‌توانید بررسی کنید که یک طرح زمینه با محتوای شما پس از نصب چگونه به نظر می‌رسد، که بعداً درباره آن بحث خواهیم کرد.
  • یک سایت استیجینگ را برای آزمایش تم قبل از افزودن آن به سایت زنده خود در نظر بگیرید. اگر تم ها را در یک سایت از قبل ایجاد شده تغییر می دهید، این یک گام بسیار مهم است. می‌توانید دقیقاً ببینید که چگونه به نظر می‌رسد و متوجه شوید که آیا مشکلات سازگاری یا مشکلات دیگری ایجاد می‌کند یا خیر.
  • اگر در حال راه اندازی یک سایت وردپرس جدید هستید، مطمئن شوید که تمام کارهای لازم برای نحوه نصب قالب در وردپرس و راه اندازی و اجرای آن را پوشش داده اید. این موارد عبارتند از ثبت نام برای یک دامنه و انتخاب یک طرح میزبانی وردپرس با کیفیت است.

هنگامی که وظایف فوق را انجام دادید – یا هر تعداد از آنها در سایت شما اعمال شود – آماده نصب تم جدید وردپرس خود خواهید بود. چند راه برای انجام این کار وجود دارد، بنابراین ما در مورد هر یک به نوبه خود صحبت خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید با مطالعه مقاله چگونه تم چایلد وردپرس بسازیم تم شخصی سازی شده خودتان را طراحی کنید.

 

نحوه نصب قالب در وردپرس (2 روش)

قبل از اینکه نحوه نصب تم را به شما نشان دهیم، ابتدا یک کار مهم دیگر وجود دارد. اگر در حال تغییر مضامین در سایتی هستید که قبلاً محتوا دارد، باید مطمئن شوید شما یک نسخه پشتیبان اخیر در محل دارید. در صورتی که موضوع جدید مشکلی ایجاد کند، برای بازیابی سایت شما ضروری است – به خصوص اگر از یک سایت مرحله‌بندی برای آزمایش آن استفاده نمی‌کنید.

1. یک تم رایگان از فهرست قالب وردپرس نصب کنید

اجازه دهید با ساده ترین روش از دو روش نحوه نصب قالب در وردپرس شروع کنیم. اگر با دایرکتوری تم وردپرس آشنایی ندارید، این یکی از بهترین امکان‌هاست. برای پیدا کردن مضامین برای سایت خود همه موارد ذکر شده در اینجا رایگان است و توسط تیمی از داوطلبان به طور کامل بررسی شده است. علاوه بر این، می‌توانید بدون خروج از داشبورد وردپرس، یک تم را از دایرکتوری نصب کنید.

برای شروع نحوه نصب قالب در وردپرس، از سایت خود دیدن کنید و به ظاهر > تم ها بروید. سپس روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید:

قالب وردپرس

یک نسخه قابل جستجو از فهرست تم به شما ارائه می شود. می‌توانید محبوب‌ترین تم‌ها یا گزینه‌های فیلتر را بر اساس طرح‌بندی، ویژگی‌ها و موارد دیگر مشاهده کنید.

اگر می دانید به دنبال چه موضوعی هستید، می توانید به سادگی نام آن را در کادر جستجو تایپ کنید. در غیر این صورت، می‌توانید فهرست را مرور کنید تا زمانی که موضوعی را که دوست دارید پیدا کنید.

وقتی فهمیدید چه تمی را می‌خواهید، نشانگر را روی تصویر آن ببرید و روی دکمه نصب کلیک کنید:

تم های وردپرس

وردپرس چند لحظه را صرف نصب تم می کند. سپس چند گزینه بعدی به شما داده می شود:

نصب تم وردپرس

اگر روی پیش‌نمایش زنده کلیک کنید، می‌توانید ببینید که سایت شما با استفاده از این طرح زمینه چگونه خواهد بود. در همین حال، با کلیک بر روی دکمه فعال کردن، سایت شما بلافاصله به قالب جدید تغییر می کند. این تنها کاری است که باید انجام دهید!

2. آپلود یک فایل .zip در داشبورد وردپرس

در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چگونه تمی را که از شخص ثالث دریافت کرده اید نصب کنید. اگر یک طرح زمینه ممتاز را از فهرست راهنمای دیگری یا وب‌سایت برنامه‌نویس خریداری کرده‌اید، نمی‌توانید آن را با استفاده از روش بالا نصب کنید.

خوشبختانه، نحوه نصب قالب در وردپرس  که از جای دیگری خریداری یا دانلود کرده اید، یک فرآیند ساده است. موضوع باید به عنوان یک فایل .zip در اختیار شما قرار می گرفت که می توانید مستقیماً در سایت خود آپلود کنید. اگر نمی‌دانید آن فایل را کجا پیدا کنید، با توسعه‌دهنده طرح زمینه تماس بگیرید تا بتواند به شما کمک کند.

هنگامی که فایل .zip تم را در رایانه خود ذخیره کردید، به داشبورد وردپرس خود بروید. به ظاهر > تم ها بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید. با این حال، این بار، باید روی دکمه آپلود تم در بالای صفحه کلیک کنید:

آپلود تم وردپرس

بعد، انتخاب فایل را انتخاب کنید. سپس فایل تم را در رایانه خود انتخاب کنید و روی Install Now کلیک کنید. پس از اتمام نصب تم، وردپرس یک پیام موفقیت آمیز نمایش می دهد:

نصب قالب وردپرس

مثل قبل، می‌توانید با استفاده از پیش‌نمایش زنده، طرح زمینه را ببینید یا برای رسمی کردن آن، فعال‌سازی را بزنید.

چگونه قالب وردپرس فعلی خود را تغییر دهید

 در ادامه مقاله نحوه نصب قالب در وردپرس به این مورد میرسیم که وقتی که چندین قالب وردپرس قبلاً نصب کرده‌اید (با استفاده از روش‌های بالا)، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه بین آنها جابه‌جا شوید. این بسیار ساده است.

فقط به ظاهر > تم ها بروید تا لیست گزینه های فعلی خود را مشاهده کنید. سپس، روی هر تمی که می‌خواهید استفاده کنید کلیک کنید و فعال کردن را انتخاب کنید:

نحوه نصب قالب وردپرس

این تنها کاری است که برای تغییر تم ها باید انجام دهید! فراموش نکنید که می‌توانید از پیوند پیش‌نمایش زنده استفاده کنید تا ببینید سایت شما قبل از فعال کردن طرح زمینه چگونه خواهد بود.

هر بار که تم‌ها را تغییر می‌دهید، ارزش این را دارد که ببینید آیا تنظیمات جدیدی وجود دارد که باید پیکربندی کنید. به هر برگه یا بخش جدیدی که توسط موضوع اضافه شده است، و همچنین به سفارشی‌کننده تم نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که همه چیز را به روشی که می‌خواهید تنظیم کرده‌اید. اگر به مشکلی برخورد کردید، اکثر قالب‌های وردپرس دارای اسناد و انجمن‌هایی هستند که می‌توانید در آنها راهنمایی پیدا کنید.

امروز طرح زمینه جدید خود را نصب کنید

حالا شما کاملا نحوه نصب قالب در وردپرس را کاملا یاد گرفتید.  افزودن یک تم به وب سایت وردپرس خود هیجان انگیز است. ظاهری کاملاً جدید، گزینه‌های زیادی برای بازی و عناصری برای شخصی‌سازی خواهید داشت. البته، برای رسیدن به آنجا، ابتدا باید بدانید که چگونه تم خود را نصب و فعال کنید.

موفق باشید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات