09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

بازاریابی در پینترست |6 مرحله ساده تا موفقیت در Pinterest

بازاریابی در پینترست
به این مقاله امتیاز بدهید

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، به احتمال زیاد زمان زیادی را صرف بازاریابی رسانه های اجتماعی خود می کنید. اگر Pinterest را در برنامه بازاریابی خود لحاظ نمی‌کنید، ممکن است فرصت بازاریابی در پینترست را از دست بدهید.

Pinterest یک پلت فرم بسیار بصری است که بیشتر شبیه یک موتور جستجو است تا یک شبکه اجتماعی. در نتیجه، می توانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید، ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و به تجزیه و تحلیل دقیق دسترسی داشته باشید تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. حتی بهتر از آن، Pinterest یک پلت فرم نسبتاً آسان برای شروع است.

در این راهنما، درباره این بحث خواهیم کرد که چرا ممکن است می خواهید کسب و کار خود را در Pinterest راه اندازی کنید. سپس شش مرحله را برای کمک به شما در راه‌اندازی یک حساب، ایجاد پین‌های قابل اشتراک‌گذاری و ایجاد حضور خود در این پلتفرم به اشتراک می‌گذاریم. بیایید استراتژی بازاریابی در پینترست خود را شروع کنیم! با سایت ساز همراه باشید.

چرا ممکن است بخواهید از Pinterest برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید

Pinterest خیلی بیشتر از یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. این در واقع یک موتور جستجوی بصری است که با مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد برای مشاغل همراه است. اولاً، محتوا بسیار طولانی‌تر از سایر پلتفرم‌ها دوام می‌آورد، به این معنی که پین‌های شما می‌توانند ماه‌ها پس از پست کردن آن‌ها برای شما به نتایجی ادامه دهند.

موضوع دیگری که Pinterest را جذاب می کند، پایگاه کاربران آن است. این پلتفرم تقریباً 459 میلیون کاربر ماهانه دارد که اکثر آنها بزرگسال هستند. اگر این یک جمعیت شناسی است که می خواهید هدف قرار دهید، هوشمندانه است که کسب و کار خود را در این پلت فرم قرار دهید.

در نهایت، 80٪ پینرها مارک‌ها یا محصولات جدیدی را در Pinterest کشف می‌کنند. این آن را به ابزاری عالی برای قرار دادن خود در رادار مخاطبان جدید تبدیل می کند.

با سایت ساز به دنیای اینترنت ورود کنید و کسب و کار خود را رشد دهید

کارشناسان ما به ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی قدرتمند و  طراحی سایت اختصاصی  برای شما کمک می کنند و سطح اجرای خود را ارتقا دهید تا بتوانید روی اداره کسب و کار خود تمرکز کنید.

 

راهنمای بازاریابی در پینترست: چگونه کسب و کار خود را در سال 2021 تبلیغ کنید (در 6 مرحله)

اکنون که متوجه شدید پینترست می‌تواند مکمل ارزشمندی برای استراتژی بازاریابی شما باشد، بیایید به شش مرحله برای شروع نگاهی بیندازیم.

مرحله 1 بازاریابی در پینترست : راه اندازی یک حساب تجاری Pinterest

اولین قدم شما راه اندازی یک حساب تجاری Pinterest خواهد بود. این نوع حساب از چند جهت با حساب شخصی متفاوت است. ابتدا، می‌توانید وب‌سایت و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی خود را بسازید، بنابراین اطلاعات نمایه شما در هر پین Pinterest که حاوی محتوای کسب و کار شما است نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانید تبلیغات بسازید و از آنها در کنار پین‌های ارگانیک خود برای کمک به افزایش ترافیک و تبدیل استفاده کنید. اگر راهنمایی بیشتری می‌خواهید، می‌توانید برای مشاوره تبلیغات ثبت‌نام کنید.

در نهایت، یک حساب تجاری به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل دقیق را می دهد. برای بهبود استراتژی Pinterest خود، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را از این داده‌ها استخراج کنید.

بیشتر بخوانید:

برای تنظیم حساب کسب و کار خود، به Pinterest Business بروید و روی Sign کلیک کنید. دکمه بالا. ابتدا از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به یک حساب موجود وارد شوید. در مرحله بعد، به این صفحه نمایش داده می‌شوید که می‌توانید ساخت نمایه خود را شروع کنید.

شما می‌توانید هر چقدر که دوست دارید اطلاعات کم یا زیاد اضافه کنید. احتمالاً می خواهید یک عکس نمایه و همچنین چند راه برای دسترسی مشتریان به شما اضافه کنید. اگر مکان فیزیکی دارید، می توانید آن اطلاعات را نیز اضافه کنید. اگر به‌روزرسانی می‌کنید، به یاد داشته باشید که روی دکمه ذخیره در پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله 2 بازاریابی در پینترست : پین های محبوب ایجاد کنید

هنگامی که حساب تجاری پینترست خود را آماده کردید، وقت آن است که چند پین ایجاد کنید. قبل از شروع، می‌خواهید برخی از گرایش‌های محبوب در جایگاه خود را شناسایی کنید. خوشبختانه، Pinterest چند ابزار برای انجام این کار در اختیار شما قرار می دهد.

ابتدا، ممکن است بخواهید نگاهی به پیش‌بینی‌های Pinterest بیندازید. این گزارش بسیار بصری مملو از توصیه‌هایی برای موضوعاتی است که به‌زودی در چندین جایگاه مورد توجه قرار خواهند گرفت.

Adding basic profile information to Pinterest Business.

همچنین می‌توانید جستجوی خود را بر اساس دسته یا مخاطب محدود کنید. همچنین، می‌توانید گزارش را در قالب PDF دانلود کنید.

شاید بخواهید روندهای Pinterest را نیز بررسی کنید. این ابزار کمی بیشتر بر زمان حال متمرکز است، بنابراین می‌توانید از آن برای کشف آنچه در حال حاضر در Pinterest در دسته‌های مختلف ترند است استفاده کنید.

The Pinterest Predicts tool.

برای مشاهده نموداری از جستجوها در طول زمان، روی هر کلمه کلیدی کلیک کنید. همچنین محبوب‌ترین پین‌ها برای عبارت جستجو و همچنین مجموعه‌ای از گرایش‌های مرتبط را خواهید دید.

Current trends on Pinterest.

این ابزارها بینش‌های قدرتمندی را ارائه می‌کنند که می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی محتوای پین‌هایتان کمک کند. با این حال، یک جزء بصری قوی نیز وجود دارد که باید آن را در نظر داشته باشید.

همانطور که گفتیم، Pinterest یک پلتفرم بسیار بصری است، بنابراین باید مطمئن شوید که تصاویری که برای پین های خود استفاده می کنید درجه یک هستند. البته، شما می خواهید تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کنید، اما باید به اندازه آن نیز توجه کنید.

بهترین پین ها بلندتر از پهنا هستند. در حالی که اندازه ایده‌آل تصویر ۷۳۵ در ۱۱۰۲ پیکسل است، مهم‌تر است که به آن توجه داشته باشید نسبت تصویر که 2:3 است. این کار از بریده شدن تصاویر موجود در پین های شما در فیدهای کاربران جلوگیری می کند. همچنین می‌خواهید متن جایگزین را به پین‌های خود اضافه کنید، درست همانطور که در وب سایت خود انجام می دهید، تا آنها را در دسترس قرار دهید.

همانند سایر کانال‌های سایت های خبری، بهتر است پین‌های خود را با زیبایی‌شناسی برندتان هماهنگ نگه دارید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک لوگوی مارک دار روی تصاویر خود بگنجانید یا فقط هنگام ایجاد محتوا به سبک خاصی پایبند باشید.

می‌توانید با استفاده از ابزاری مانند Canva، پیروی از این دستورالعمل‌ها را کمی آسان‌تر کنید.
A graph showing searches over time.

با Canva، به الگوهای مختلف برای پین‌ها دسترسی خواهید داشت، بنابراین همیشه ابعاد ایده‌آل را خواهید داشت. Canva همچنین برخی از ابزارهای همکاری قدرتمند را در صورت همکاری با یک تیم ارائه می دهد. در نهایت، ویژگی Brand Kit حفظ نشان‌واره‌تان را برای شما آسان می‌کند. ، رنگ‌ها و قلم‌ها در همه پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی شما سازگار است.

Pinterest همچنین به شما امکان می‌دهد پین‌های ویدئویی ایجاد کنید. وقتی کاربران در فیدهایشان پیمایش می‌کنند، اینها به‌طور خودکار پخش می‌شوند، بنابراین نسبت به سایر پین‌ها جذاب‌تر هستند.

هنگام ایجاد پین ویدیو، به خاطر داشته باشید که کاربران در حین پیمایش در صفحه لزوماً صدای خود را روشن نخواهند کرد. بنابراین از گنجاندن متن زیاد، هم برای جلب توجه و هم برای رساندن پیامتان، نترسید.

وقتی چند پین درخشان ایجاد کردید، قدم بعدی این است که مطمئن شوید آنها دیده شده اند. مشابه نحوه برخورد شما با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وب‌سایت خود، برای رتبه‌بندی بالا در نتایج جستجو، به شدت به کلمات کلیدی متکی خواهید بود. بنابراین، ممکن است بخواهید آنها را در نام و توضیحات تابلوی Pinterest خود بگنجانید. همچنین می توانید کلمات کلیدی را به نام فایل های تصویری خود اضافه کنید.

مرحله 3 بازاریابی در پینترست : پین های خود را برای حداکثر ترافیک بهینه کنید

تا کنون، نحوه استفاده از سئو را مورد بحث قرار داده ایم تا مطمئن شوید پین های شما در نتایج جستجو نشان داده می شوند. با این حال، تاکتیک‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید برای کمک به هدایت بازدیدکنندگان به وب‌سایت خود امتحان کنید.

اولاً، برخی روزها و زمان‌ها برای توجه به پین‌های شما بهتر از روزهای دیگر هستند. در حالی که می‌خواهید آزمایش‌هایی انجام دهید تا بفهمید چه زمانی برای محتوای شما بهترین است، CoSchedule نشان داد که ساعت 8-11 بعد از ظهر، 2-4 بامداد، 2-4 بعد از ظهر، و 1-3 بعد از ظهر. بهترین زمان برای ارسال است علاوه بر این، ممکن است بخواهید محتوای خود را در روزهای جمعه و شنبه منتشر کنید.

همچنین از افراد دیگر می‌خواهید که محتوای شما را به تابلوهای خودشان پین کنند تا به افزایش دسترسی شما کمک کنند. می توانید با افزودن دکمه Pinterest به وب سایت خودشروع کنید. > افزونه Easy Social Share Buttons به شما امکان می‌دهد این کار را سریع انجام دهید.

Canva, an online photo editing tool.

البته، باید مطمئن شوید که تصاویری با ارزش پین را با محتوای خود اضافه کرده و آنها را به صورت استراتژیک در سرتاسر وب سایت خود قرار می دهید. در حالی که احتمالاً دکمه Pin It  را با نمادهای اشتراک‌گذاری اجتماعی خود اضافه می‌کنید، مکان‌های دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید یکی از آن‌ها را داشته باشید.

اگر وبلاگ دارید، می توانید تصویر ویژه خود را برای Pinterest بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید هنگام پین کردن عالی به نظر می رسد. همچنین ممکن است بخواهید زمانی که کاربر روی عکس‌های شما یا سایر عناصر قابل اشتراک‌گذاری در سایت شما قرار می‌گیرد، دکمه ظاهر شود.

اگر سایت آموزشی دارید، سعی کنید برخی از پین های خود را در آن قرار دهید. از این فرصت برای نشان دادن برخی از بهترین محتوای خود استفاده کنید و خوانندگان را ترغیب کنید که از صفحه Pinterest شما بازدید کنند.

همچنین می‌توانید از یک پین دعوت به عمل (CTA) استفاده کنید تا افراد را تشویق کنید که محتوای شما را به تابلوهای خودشان پین کنند. هرچه پین ​​محبوب‌تر باشد، احتمال بیشتری دارد که در نتایج جستجو ظاهر شود و به تقویت شهرت شما به عنوان یک متخصص کمک کند، که همچنین می‌تواند افزایش ترافیک را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

در نهایت، ممکن است بخواهید نمایه Pinterest خود را با دیگر پلتفرم های اجتماعی و وب سایت خود مرتبط کنید. می‌توانید این کار را با درخواست حساب‌های دیگر خود انجام دهید.

از تنظیمات حساب Pinterest خود، روی ادعا در منوی سمت چپ صفحه کلیک کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که وب سایت، اینستاگرام، یوتیوب، فروشگاه های Etsy و Shopify خود را درخواست کنید. به سادگی روی دکمه کلیک کنید، به حساب خود وارد شوید و مجوزهای لازم را به Pinterest بدهید.

The Easy Social Share Buttons plugin.

اکنون، هر پین ایجاد شده از سیستم عامل های متصل شما به شما نسبت داده می شود. همچنین برای هر پینی که قبل از اتصال حساب‌های دیگر ایجاد کرده‌اید اعتبار دریافت خواهید کرد، اما ممکن است چند روز طول بکشد.

مرحله 4 بازاریابی در پینترست: ایجاد روابط و به دست آوردن فالوور

مانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، Pinterest همه چیز در مورد ایجاد روابط با دنبال کنندگان شما است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رسیدن به هدف بازاریابی در پینترست، پست کردن مکرر و مداوم است.

برخلاف برخی دیگر از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، ارسال بیش از حد برای Pinterest چندان نگران کننده نیست. با این حال، نمی‌خواهید پین‌های کل یک روز را در یک زمان منتشر کنید. بنابراین، در عوض، آنها را پخش کنید و زمان‌های بهینه ارسال را در ذهن داشته باشید.

همچنین می‌خواهید ترکیبی از محتوا را در استراتژی Pinterest خود بگنجانید. اگر فکر می کنید که دنبال کنندگان شما آن را جالب می دانند، از داشتن محتوای زیاد از حساب های دیگر نترسید. ارائه ارزش برای ایجاد وفاداری در بین مشتریان شما ضروری است.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که به نظراتی که روی پین‌هایتان گذاشته شده پاسخ دهید. همچنین می‌توانید نظرات دوستانه و مفیدی را روی پین‌های دنبال‌کنندگان خود بگذارید تا به ایجاد ارتباط کمک کند.

 

در حالی که برقراری ارتباط با مخاطبان شما بسیار مهم است، ممکن است بخواهید با تابلوهای معروف خارج از شبکه خود درگیر شوید. اگر بخواهید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید، این تاکتیک می تواند بسیار در بازاریابی در پینترست مؤثر باشد.. اگر تصمیم دارید به این روش دست پیدا کنید، می‌توانید تحقیقاتی انجام دهید تا مطمئن شوید که سازندگان و محتوای آنها با ارزش‌های برند شما همسو هستند.

برای یافتن تابلوهای محبوب در جایگاه خود، با تایپ یک کلمه کلیدی مرتبط در نوار جستجو شروع کنید. برای محدود کردن جستجوی خود به تابلوها، از منوی کشویی سمت راست استفاده کنید.

Claiming a social media account on Pinterest.

هنگامی که روی یک تابلو کلیک کنید، می‌توانید تعداد دنبال‌کنندگان را ببینید. اگر می‌خواهید تابلو را دنبال کنید، روی سه نقطه کنار نام کلیک کنید و دنبال کردن را انتخاب کنید.

How to search for boards on Pinterest.

همچنین ممکن است بخواهید از دیگران دعوت کنید تا روی تابلوهای شما پین کنند. این می تواند تنوعی به محتوای شما بیافزاید. برای ایجاد یک تابلوی گروه، روی علامت مثبت زیر نام تابلو کلیک کنید.

How to follow a board on Pinterest.

می توانید مجوزهایی را برای همکاران خود تنظیم کنید. انتخاب کنید که آیا آنها می توانند پین های موجود را تغییر دهند یا فقط پین های خود را اضافه کنند.

How to create a group board on Pinterest.

همچنین می‌توانید به آنها اجازه دهید دیگران را به هیئت مدیره دعوت کنند.

Collaborator settings for group boards on Pinterest.

اکنون، می‌توانید همکاران را با نام جستجو کنید و آنها را به هیئت مدیره خود دعوت کنید. همچنین، می‌توانید پیوندی را در تابلو کپی کنید و مستقیماً با آنها به اشتراک بگذارید.

Collaborator settings for group boards on Pinterest.

همان گونه که تابلوها را پیدا می کنید، می توانید افراد را در Pinterest پیدا کنید. پس از تایپ نام کاربر در کادر جستجو، افراد را از منوی کشویی انتخاب کنید.

How to invite collaborators to a shared board.

شاید بخواهید با افرادی که قبلاً می‌شناسید، مانند دوستان و خانواده، و همچنین وبلاگ‌نویس‌ها یا مارک‌هایی که در پلتفرم‌های دیگر دنبال می‌کنید، ارتباط برقرار کنید. این می تواند به شما کمک کند سریعتر دنبال کننده مناسبی بسازید.

مرحله 5 بازاریابی در پینترست : نام تجاری خود را تبلیغ کنید

وقتی نوبت به تبلیغ نام تجاری خود در Pinterest می‌رسد، Rich Pins یکی از ارزشمندترین ابزارهایی هستند که در اختیار دارید. Rich Pins شامل اطلاعات اضافی و بی‌درنگ و راه‌های بیشتری برای هدایت افراد به وب‌سایت فروشگاهی شما است.

پین های غنی از محصول قیمت و در دسترس بودن محصولات شما را در به موقع. وقتی خریداران روی پین شما کلیک می‌کنند، مستقیماً به وب‌سایت شما آورده می‌شوند، جایی که می‌توانند خرید خود را تکمیل کنند.

در همین حال، پین‌های غنی از دستور غذا می‌تواند شامل رتبه‌بندی، زمان پخت، لیستی از مواد تشکیل دهنده و هر اطلاعات دیگری که ممکن است بخواهید در آن گنجانده شود. اگر در وب سایت خود تغییراتی در دستور غذا ایجاد کنید، Rich Pin مربوطه به طور خودکار به روز می شود.

How to search for people on Pinterest.

اگر وبلاگ نویس هستید، ممکن است بخواهید از پین های غنی از مقاله استفاده کنید. ، که عنوان، توضیحات پین و نویسنده قطعه را نمایش می دهد. مانند پین های غنی از دستور غذا، این نوع پین به طور خودکار هنگام ویرایش مقاله به روز می شود.

به خاطر داشته باشید که در هر پین خود یک پیوند مرتبط به وب سایت خود قرار دهید. همانطور که محتوای شما در سراسر Pinterest حرکت می کند، باید مطمئن شوید که کاربران می توانند به سرعت به منبع دسترسی پیدا کنند.

در حالی که می‌خواهید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید، اگر دنبال‌کنندگان شما فقط این را از شما ببینند، ممکن است خسته شوند. خلاق باشید.

اگر وبلاگی در وب سایت خود دارید، ممکن است بخواهید یک صفحه منحصراً برای پست های وبلاگ داشته باشید. این به ویژه برای کسانی که شما را از طریق Pinterest به جای وب سایت شما پیدا می کنند مفید خواهد بود، زیرا آنها به سرعت نوع محتوایی که منتشر می کنید را مشاهده می کنند.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید در مورد نحوه چیدمان تابلوهای خود در صفحه نمایه خود فکر کنید. نگه داشتن فعال ترین و محبوب ترین تابلوهای خود در بالای صفحه می تواند به کاربر Pinterest این حس را بدهد که برند شما چیست. با این حال، مقداری از این فضا را برای پست‌های وبلاگ و تابلوهای محصولات خود نیز ذخیره کنید.

A Recipe Rich Pin featuring ingredients and cooking time.

در نهایت، می‌توانید از ایده ” تعطیلات “استفاده کنید، درست مانند وبلاگ‌ها و سایر محتوای رسانه‌های اجتماعی. سعی کنید پین های مبتنی بر رویداد را حداقل از یک ماه قبل آماده کنید تا در آخرین لحظه برای انتشار محتوا عجله نکنید. به این ترتیب، زمانی که کاربران در پینترست ایده‌های هدیه کریسمس یا دستور العمل‌های شکرگزاری را جستجو می‌کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای شما در فیدهای آنها ظاهر شود.

مرحله 6 بازاریابی در پینترست : موفقیت خود را با Pinterest Analytics پیگیری کنید

وقتی یک حساب تجاری راه‌اندازی می‌کنید، به Pinterest Analytics دسترسی خواهید داشت. می‌خواهید این ویژگی را در اسرع وقت راه‌اندازی کنید تا بتوانید داده‌های ارزشمندی از جمله جمعیت‌شناسی مخاطبان و نرخ کلیک را جمع‌آوری کنید.

در حالی که فوراً به برخی اطلاعات دسترسی خواهید داشت، برای استفاده کامل، باید دامنه خود را ثبت کنید. از Business Hub خود، می توانید به Analytics > Conversion Insights بروید. سپس روی دکمه ثبت دامنه و سپس دکمه ثبتا در کنار وب‌سایت‌ها کلیک کنید.

Pinterest boards on a user’s profile. از طریق تگ HTML، فایل HTML یا ضبط متن. در نهایت، URL وب سایت خود را وارد کنید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

Claiming a domain on Pinterest.

وقتی وب‌سایت خود را ثبت کردید، ممکن است بخواهید به برنامه تاجر تأیید شده احراز کنید. نشانی در نمایه خود دارید که می تواند به شما در ایجاد اعتماد کمک کند، و همچنین یک برگه خرید  که در آن کاربران Pinterest می توانند بدون مراجعه به وب سایت شما خرید انجام دهند.

برخی فالوور Pinterest بدست آورید

در حالی که فکر درگیر شدن با پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری ممکن است جذاب نباشد، مزایای بالقوه استفاده از Pinterest احتمالاً تلاش شما را ارزشمند خواهد کرد. محتوای طولانی مدت و بسیار بصری می تواند کمک زیادی به انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما کند.

بیایید مراحلی را که برای به بازاریابی در پینترست کسب و کار شما در Pinterest به اشتراک گذاشتیم، مرور کنیم:

  1. یک حساب تجاری Pinterest راه اندازی کنید.
  2. پین های محبوب ایجاد کنید.
  3. پین های خود را برای حداکثر ترافیک بهینه کنید.
  4. روابط ایجاد کنید و دنبال کنندگان به دست آورید.
  5. نام تجاری خود را تبلیغ کنید.
  6. موفقیت خود را با Pinterest Analytics دنبال کنید.

آیا در مورد استراتژی Pinterest خود به کمک نیاز دارید؟ ما می توانیم بازاریابی اجتماعی را برای شما مدیریت کنیم! درباره خدمات بازاریابی در پینترست ما بیشتر بیاموزید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات