09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

6 نکته برتر برای افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت

افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله 6 نکته برتر برای افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت

وب‌سایت نقش اساسی در موفقیت یک برند دارد. از دیدگاه مصرف کننده به عنوان یک سبد برای یک نام تجاری عمل می کند. وقتی می خواهیم درباره یک برند بیشتر بدانیم، اغلب آن را در گوگل جستجو می کنیم و در وب سایت آن قرار می گیریم. هدف اصلی ما این است که بفهمیم برند چه چیزی را ارائه می دهد یا اینکه انتظارات ما را از برندی که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد برآورده می کند.

بنابراین، ناگفته نماند که داشتن یک وب سایت با عملکرد خوب یک جنبه مهم است. اما سوال اصلی این است که شاخص های کلیدی یک وب سایت با عملکرد خوب چیست؟ پاسخ کوتاه: تعداد دفعات پرش و زمان ماندن کاربران در داخل وب سایت.در این مقاله از سایت بیلدر قصد داریم تا درباره افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت صحبت کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در این دنیای پرشتاب، جایی که مردم می خواهند چیزهایی سریع‌تر باشید، وب‌سایت شما باید چیزی داشته باشد که توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب کند، در غیر این صورت ممکن است بدون کاوش بیشتر آن را ترک کنند. همه این جنبه‌ها به نرخ پرش بالاتر (بازدیدکنندگانی که وب‌سایت را زودتر ترک می‌کنند) و زمان اقامت کمتر (متوسط ​​زمانی که بازدیدکنندگان در یک وب‌سایت می‌گذرانند) کمک می‌کنند.

زمان ماندگاری وب سایت میانگین زمانی است که یک بازدیدکننده وب سایت در وب سایت شما می گذراند، در حالی که نرخ پرش نرخ بازدیدکنندگانی است که از وب سایت شما بازدید کرده اند اما بلافاصله از وب سایت شما خارج شده اند. .

اکنون، برای صاحب وب سایت، این جنبه ها نقش بسیار زیادی در اندازه گیری عملکرد وب سایت دارند. هنگامی که به بازدیدکنندگان وب سایت خود چیزی جذاب و ارزشمند ارائه می دهید، آنها مدت بیشتری در وب سایت می مانند تا محتوا را بررسی کنند.

اگر احساس کنند که بارگذاری وب سایت خیلی طول می کشد و محتوا منحصر به فرد نیست، تمایل دارند به سرعت وب سایت را ترک کنند. گاهی اوقات، حتی بدون کاوش کامل وب سایت. بنابراین، افزایش سرعت سایت یک مسئله مهم و حیاتی برای افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت است.

یک راه این است که با افزودن عناصر جذاب، زمان ماندگاری وب سایت خود را بهبود بخشید. نرخ پرش در نهایت کاهش می یابد.

در اینجا چند نکته شگفت انگیز وجود دارد که می تواند به شما در افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت در سال 2023 کمک کند:

نکاتی برای افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت سال 2023:

محتوای مقرون به صرفه ایجاد کنید

این مهم است که به بازدیدکنندگان وب سایت خود دلیلی برای صرف وقت در وب سایت خود بدهید. به عنوان مثال، می‌توانید محتوای آموزشی مانند آخرین اخبار، موضوعات پرطرفدار و وبلاگ‌های آموزشی یا راه‌اندازی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، که بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را تشویق به توقف و یادگیری چیزهای جدید کند پس حتما در زمان سفارش تولید محتوا برای وب سایت حود به این نکات توجه کنید.

افزایش بازدید
 

جاسازی فید RSS در وب سایت شما یک استراتژی عالی است، زیرا آخرین مطالب را در یک مکان برای شما جمع آوری می کند. حتماً موضوعاتی مشابه وب سایت خود انتخاب کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت شما بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

جاسازی دیوار اینستاگرام

به بخش مهمی از مقاله افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت رسیدیم.

اینستاگرام همانطور که می دانیم قلب بسیاری از کاربران اینترنت را به خاطر محتوای جذاب و پر جنب و جوشی که ارائه می دهد به دست آورده است. به همین دلیل است که ما کاربران ماهانه آن را به میلیاردها نفر می یابیم که زمان ماندگاری بی پایان دارند. همه ما ساعت‌ها را در اینستاگرام صرف کرده‌ایم و به سادگی در حلقه‌ها پیمایش کرده‌ایم. 

دیوار اینستاگرام ابزاری کاربرپسند است که به صاحبان وب سایت این امکان را می دهد تا محتوای اینستاگرام مورد نظر خود را جمع آوری کرده، آن را مدیریت کرده و در وب سایت خود نمایش دهند. ابزارهای دیوار اجتماعی اینستاگرام یک فرآیند بدون کد را ارائه می دهند، بنابراین برای گنجاندن آن نیازی به کدنویسی ندارید. بهترین بخش این است که ابزار ریسپانسیو است. بنابراین مهم نیست که بازدیدکنندگان وب سایت شما از گوشی های هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی خود استفاده می کنند، می توانند به طور یکپارچه از دیوار هشتگ اینستاگرام در وب سایت شما استفاده کنند. بنابر این با ادمین اینستاگرام خود در باره این موارد مشورت کنید.

روی سرعت وب سایت کار کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سال 2023 دوره ای است که مردم می خواهند کارها آسان تر و سریع تر باشد. . مهم نیست که چقدر در وب سایت خود تعامل ایجاد می کنید، سرعت و زمان بارگذاری وب سایت شما بسیار مهم است. در واقع، بیش از 50 درصد از بازدیدکنندگان صفحه‌ای را ترک می‌کنند که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می‌کشد.

توصیه ما؟ ویجت ها و ابزارهایی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که واکنش گرا بوده و دسترسی به آنها آسان باشد. ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند سرعت وب سایت خود را افزایش دهید و به طور خودکار در بین رقبای خود متمایز شوید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را نمایش دهید

این قسمت از مقاله افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت را با دقت بیشتری بخوانید.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) محتوایی است که مشتریان یا مخاطبان شما برای شما ایجاد می کنند. این می تواند یک طرفدار، یک فالوور یا مشتری با تجربه باشد که یک پست رسانه اجتماعی مانند یک تصویر، ویدیو یا یک توییت را به اشتراک گذاشته است یا در صفحات بررسی شما مانند نمایه کسب و کار گوگل، Yelp یا نظرات فیس بوک نظر گذاشته است. هزاره ها 50 درصد بیشتر از محتوای اصلی تولید شده توسط برندها به UGC اعتماد دارند. پس چرا این نوع محتوا را در وب سایت خود به نمایش نمی گذارید و اعتبار وب سایت خود را افزایش نمی دهید.

برای وب سایت یک برند معمول است که محتوای برند را با محتوای تولید شده توسط برند به نمایش بگذارد. اما اینکه مخاطبان خود را حامیان برند خود کنید، نقش مهمی در ایجاد تصویر مثبت از برند دارد. بلافاصله اعتماد ایجاد می کند و نشان می دهد که ممکن است ارزش صرف وقت در وب سایت شما را داشته باشد. نه فقط این، بلکه متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگان شما بیشتر احتمال دارد که به محتوای شما بازگردند. پس از نظرات مشتریان خود در وب سایت استفاده کنید.

پیوندهای مربوطه را به وب سایت خود اضافه کنید

افزودن پیوندهای مرتبط به وب سایت شما مهم است. پر کردن لینک یک چیز است، اما وقتی پیوندهایی اضافه می کنید که در واقع به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند اطلاعات مرتبط را پیدا کنند، می تواند یک استراتژی شگفت انگیز برای افزایش زمان ماندگاری وب سایت شما باشد. آنها وب سایت شما را قابل اعتماد می شناسند و همیشه برای یافتن محتوای مرتبط به وب سایت شما باز می گردند.

نرخ پرش
 

مطمئن شوید که پیوندها در برگه های جدید باز می شوند تا بازدیدکنندگان وب سایت شما مجبور نباشند وب سایت شما را ترک کنند و بتوانند به کشف بیشتر ادامه دهند.

افزودن محتوای ویدئویی

افزودن محتوای ویدئویی واکنشگرا و جذاب در وب سایت شما می تواند نرخ تعامل وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد. نود و هشت درصد از بازاریابان معتقدند که ویدئو نقش مهمی در بازاریابی سال 2023 ایفا خواهد کرد. ویدئوها معمولا 30 ثانیه تا 1 دقیقه هستند. وقتی یک ویدیوی جذاب به وب سایت خود اضافه می کنید، بازدیدکنندگان وب سایت شما به طور طبیعی جذب می شوند و زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف می کنند.

مطمئن شوید که ابزاری که برای جاسازی ویدیوها در وب سایت خود استفاده می کنید به شما امکان می دهد فیدهای ویدیویی واکنشگرا اضافه کنید. بنابراین مهم نیست که بازدیدکننده وب سایت شما از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کند، آنها به راحتی می توانند ویدیوهای وب سایت شما را در حال حرکت تماشا کنند.

بیایید آن را یک بسته بندی بنامیم!

ما به شما نشان دادیم که با راه های مختلفی  به طور استراتژیک افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت خود را بهبود ببخشید. چه بخواهید صرفاً محتوای وب سایت مناسبی ایجاد کنید، یک دیوار اینستاگرام جذاب تعبیه کنید، سرعت وب سایت خود را بهبود بخشید، شفافیت را به وب سایت خود با محتوای تولید شده توسط کاربر بیاورید، پیوندها و ویدیوهای مرتبط اضافه کنید یا همه موارد فوق، یک چیز مطمئن است.  بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای مدت طولانی تری درگیر نگه می دارید.

در این مقاله با موضوع افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت سعی کردیم تا درباره افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت با شما صحبت کنیم، امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

پایان مقاله افزایش زمان ماندن کاربران در وب سایت.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات