09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چرا به یک آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار نیاز دارید|5دلیل

ایمیل سفارشی برای کسب کار
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله چرا به یک آدرس ایمیل سفارشی برای کسب نیاز دارید

برداشت اولیه در تجارت بسیار مهم است. با این حال، ممکن است راه آسانی را برای بهبود وضعیت خود با آدرس ایمیل سفارشی از دست بدهید. در حالی که یک سرویس گیرنده ایمیل مانند Gmail یا Yahoo ممکن است راه حل آسانی برای نیازهای ایمیل تجاری شما به نظر برسد، حساب های رایگان فاقد حرفه ای بودن یک آدرس ایمیل سفارشی هستند.

خوشبختانه، یک راه ساده برای تنظیم آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار وجود دارد.  با گنجاندن دامنه وب سایت خود در ایمیل تماس اصلی خود، به کاربران اطمینان می دهید که اطلاعات درستی دارند. نه تنها این، بلکه ظاهر نام تجاری خود را نیز بهبود خواهید داد.

در این مقاله، نگاهی عمیق به آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار و پنج دلیل برای صاحبان کسب و کارهای کوچک آورده شده است.

درک آدرس های ایمیل سفارشی

تنظیم یک آدرس ایمیل برای کسب و کار شما ممکن است ساده به نظر برسد، اما چندین نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد آدرس خود در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این موضوع، شاید برایتان جالب باشد که بدانید آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار نباید به ارائه‌دهنده میزبانی وب‌سایت شما پیوست شود.

برای مثال، ممکن است از آدرسی مانند support@businessname.com برای تیم پشتیبانی شرکت خود استفاده کنید. این می‌تواند به حرفه‌ای جلوه دادن کسب و کار شما کمک کند و ارتباطات شما را منظم نگه دارد.

5 ​​دلیل برای اینکه چرا به یک آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار خود نیاز دارید

ایمیل چنان بخشی از زندگی روزمره ما است که می تواند به عنوان یک کانال بازاریابی ارزشمند باشد. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا داشتن یک آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار می تواند ارتباطات شما با کاربران را بهبود بخشد.

ایمیل یکدست

1. آدرس‌های ایمیل سفارشی برای کسب کار بسازید 

ایمیل آدرس احتمالاً همان چیزی است که بسیاری از مشتریان و مشتریان شما هنگام تماس با کسب و کار شما، ابتدا به آن فکر می کنند. این باعث می شود آن را به بخش اصلی برند شما تبدیل کنید. همچنین می‌تواند راه آسانی برای ایجاد اعتبار باشد.

آمار نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد اطلاعات پرداخت خود را اگر آدرس ایمیل شرکتی منعکس کننده نام آن باشد ارائه می‌دهند. علاوه بر این، اگر هر نوع بازاریابی ایمیلی انجام می‌دهید، یک ایمیل حرفه‌ای حتی فراتر از اعتماد ایجاد کنید با مخاطبان خود، که برای تبدیل‌های اولیه بسیار مهم است.

2. ایمیل حرفه ای یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه است

تا سال 2024، محققان می گویند نیمی از جمعیت جهان از ایمیل استفاده خواهد کرد. وقتی این را در نظر می گیرید، احتمالاً عاقلانه است که روی ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی سرمایه گذاری کنید.

از امضای ایمیل شما گرفته تا کارت‌های ویزیت شما، یک آدرس ایمیل مارک دار می‌تواند تاثیرگذار باشد و به تقویت برند شما در هر کجا که ظاهر می‌شود کمک کند.

بیشتر بخوانید:

3. می‌توانید ایمیل‌های تجاری را استاندارد کنید

وقتی از یک آدرس ایمیل سفارشی استفاده می‌کنید که با دامنه وب‌سایت شما مطابقت دارد، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا حرفه‌ای‌تر به نظر برسد. همچنین می تواند به شما امکان دهد تا ظاهر تمام ایمیل های کسب و کار خود را استاندارد کنید. همانطور که نام تجاری شما رشد می کند، لازم نیست نگران استفاده کارمندان از آدرس های ایمیل غیر نام تجاری یا غیرحرفه ای برای ارتباطات تجاری باشید.

علاوه بر این، می توانید از طرح میزبانی ایمیل خود برای ایجاد آدرس برای بخش های مختلف در کسب و کار خود استفاده کنید. این به ارائه سازمان و ساختار کمک می کند. حتی اگر شما کسی باشید که به هر ایمیلی که وارد می‌شود پاسخ می‌دهید، داشتن آدرس‌های جداگانه برای اهداف مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا هر پیام را پیگیری کنید.

4. ایمیل های سفارشی می توانند به حفظ امنیت کمک کنند

وقتی از استفاده از ارائه‌دهنده ایمیل رایگان اجتناب می‌کنید، راحت‌تر می‌توانید از امنیت ایمیل و داده‌ها مطلع باشید. اجازه دادن به کارمندان برای استفاده از ایمیل شخصی رایگان حساب‌ها برای کسب‌وکار شما خطر ایجاد می‌کند. شما نمی‌توانید جنبه‌هایی مانند حریم خصوصی، افرادی که اطلاعات تجاری را با آنها به اشتراک می‌گذارند و سایر نگرانی‌های قانونی را کنترل کنید.

یک ایمیل تجاری سفارشی همچنین می‌تواند فرآیند ورود شما را ساده کند. رویه‌ها و راه‌اندازی ایمیل استاندارد و سازگار، ادغام کارمندان را آسان‌تر می‌کند. به‌علاوه، می‌توانید از از دست رفتن اطلاعات در حین جابجایی کارکنان جلوگیری کنید.

5. ایمیل‌های مارک‌دار می‌توانند به شما کمک کنند از پوشه‌های هرزنامه مشترکان دور بمانید

بازاریابی ایمیلی می‌تواند یک استراتژی سودآور باشد، اما تنها در صورتی که ایمیل‌های شما در پوشه‌های هرزنامه مشترکین ختم نشود. احتمال بیشتری وجود دارد که حساب‌های ایمیل گیرنده یک پیام را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید اگر از یک ارائه دهنده رایگان مانند Yahoo یا Gmail باشد.

ایمیل اختصاصی
 

مارک ایمیل‌های از پلتفرم‌های شناخته‌شده، سیگنالی را به صندوق‌های ورودی ارسال می‌کنند که پیام‌های شما خطر کمتری دارند. و پذیرفتن آنها اشکالی ندارد. با در نظر گرفتن این موضوع، ارسال کسب و کار بازاریابی ایمیل از Yahoo Mail یا Gmail آدرس ممکن است بر نرخ تبدیل شما تأثیر بگذارد

چگونه یک آدرس ایمیل سفارشی برای کسب و کار کوچک خود بدست آورید

چند روش وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن یک حساب ایمیل سفارشی در دامنه وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است بخواهید با نگاهی به حساب میزبانی وب تان شروع کنید تا ببینید آیا یک ایمیل سفارشی در بسته شما گنجانده شده است. یا می‌توانید یک ارائه‌دهنده میزبانی ایمیل پیدا کنید.

شما بعد از خرید هاست و  انجام طراحی حرفه ای سایت با پیام دادن به پشتیبانی سایت یا هاست می توانید اقدام به دریافت ایمیل سفارشی برای کسب خود کنید.

ایمیل حرفه ای @yourdomain

تحقیق نشان می‌دهد که استفاده از ایمیل به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها کاهش یابد. اگر در مورد چگونگی رشد کسب و کار خود با ایمیل مارکتینگ فکر کرده اید، ایجاد یک آدرس سفارشی راهی عالی برای تأثیرگذاری است.

شما ممکن است به سرعت یک کسب و کار کوچک راه اندازی کرده باشید با این حال، انتقال به یک آدرس مارک دار هنوز به دلایل مختلفی ارزش بررسی دارد، از جمله:

  1. اعتبار تجاری: ایمیل مارک دار تصویر حرفه ای تری را به مشتریان شما ارائه می دهد.
  2. استانداردسازی: ارائه یک ساختار ایمیل مشابه از همه کارکنان به مشتریان شما به حفظ استانداردهای برند و حرفه ای بودن کمک می کند.
  3. امنیت: حفاظت از حریم خصوصی، اطلاعات حساس شرکت و سایر داده های مهم در ایمیل شرکت آسان تر است.
  4. قابلیت مشاهده: آدرس‌های ایمیل سفارشی کمتر در پوشه هرزنامه مشتریان شما قرار می‌گیرند.

در این مقاله از سایت بیلدر اقدام به توضیح درباره سوال چرا به یک آدرس ایمیل سفارشی برای کسب کار کار نیاز دارید کردیم امید واریم از این مقاله برای ساخت ایمیل سفارشی برای کسب کار  استفاده کنید.

پایان مقاله ایمیل سفارشی برای کسب کار.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات