09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

چگونه طراح سایت خوبی شویم؟(8 راه تضمینی)

چگونه طراح سایت خوبی شویم
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه مقاله چگونه طراح سایت خوبی شویم؟

چه یک طراح وب با تجربه و چه مبتدی باشید، همیشه راه هایی وجود دارد که بتوانید مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشید. وب به طور مداوم در حال تغییر است، و همچنین عادات و ترجیحات کاربران وب نیز تغییر می کند. بنابراین، دنیای طراحی وب جایی برای رضایت نیست. اگر از پیشرفت‌ها به‌روز نباشید، ممکن است متوجه شوید که از رقبایتان عقب می‌مانید.

پیدا کردن زمان برای یادگیری ترفندهای جدید ممکن است چالش برانگیز باشد. اما، صرف یک یا دو ساعت در هفته برای بهبود مهارت های طراحی وب سایت، در دراز مدت نتیجه خواهد داد. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که  کمک می کند مهارت های طراحی وب خود را تقویت کنیم و یاد بگیریم که چگونه طراح سایت خوبی شویم.

برای آموزش و یادگیری وقت بگذارید

هیچ میانبری برای یادگیری هیچ مهارتی وجود ندارد. اگر می خواهید بدانید که چگونه طراح سایت خوبی شویم، باید زمان بگذارید. اگر شما یک طراح وب تمام وقت هستید، احتمالاً مشغول ملاقات با  مشتریان خواهید بود. با این حال، همه باید زمانی را برای بهبود خود پیدا کنند. اختصاص زمانی برای آموزش و یادگیری در یک روز خاص از هفته ممکن است به شما کمک کند وارد یک روال عادی شوید. هنگامی که مشتریان و تیم شما به عدم دسترسی شما در آن روز عادت کردند، امیدواریم که سعی نکنند با شما تماس بگیرند. مهمترین چیز این است که شما زمان را برای ادامه رشد مهارت های طراحی وب خود در اختیار بگذارید زیرا هیچ کس دیگری این کار را برای شما انجام نمی دهد.این مورد یکی از موارد بود که با آن می توانید به سوال چگونه طراح سایت خوبی شویم پاسخ دهید.

یک منتقد طراحی شوید

این بخش یکی از بخش های مهم چگونه طراح سایت خوبی شویم است، پس با چند بار با دقت آن را مطالعه کنید.

بهبود طراحی سایت
 

هیچ هنرمند محترمی ایده‌های دیگری را نمی‌دزدد. با این حال، می توانید با نگاه کردن به وب سایت های دیگری که تحسین می کنید، چیزهای زیادی بیاموزید. سعی کنید به وب سایت های دیگران از چشم یک منتقد نگاه کنید. از خود بپرسید چه چیزی را در مورد وب سایت ها دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. سپس یک قدم جلوتر بروید و بیشتر به این بپردازید که چرا یک سایت کار می کند و سایت دیگر کار نمی کند. شاید پالت رنگ با تصویر برند مطابقت نداشته باشد؟ یا اینکه تایپوگرافی سایت را خیلی شلوغ نشان می دهد؟ به یاد داشته باشید، با این حال، سعی کنید خیلی انتقادی نباشید. شما به دنبال تایید توانایی خود نیستید. شما به دنبال یادگیری از سایت های دیگر برای بهبود مهارت های خود هستید.

آزمایش در یک محیط آزمایشی

وقتی در حال امتحان ایده‌های جدید یا آزمایش پلاگین‌های جدید در حین طراحی سایت املاک یا طراحی سایت پزشکی هستید، ممکن است مشکل پیش بیاید. هرگز ایده خوبی نیست که روی یک وب سایت مشتری زنده آزمایش کنید. زمانی که در حال تمرین مهارت های طراحی وب خود هستید، بهتر است یک محیط آزمایشی راه اندازی کنید. برای مثال می‌توانید چیزی را که در وب‌سایت دیگری دیده‌اید تکرار کنید. یا می توانید ببینید که چگونه یک تغییر اساسی در روشی که معمولاً سایت ها را طراحی می کنید به نظر می رسد. اگر آزمایش خود را در سایت آزمایشی ادامه دهید، مهم نیست که چیزی را بشکنید. همیشه می‌توانید یک وب‌سایت آزمایشی را حذف کنید و دوباره شروع کنید.

تئوری را بررسی کنید

این بخش از مقاله چگونه طراح سایت خوبی شویم را با دقت بخوانید.

تمرین عملی راهی عالی برای یادگیری یک مهارت است. اما درک تئوری طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا یک طراح وب بهتر شوید. بنابراین، مدتی را برای مطالعه و همچنین بازی در سایت آزمایشی خود اختصاص دهید. اصول اولیه مانند تایپوگرافی و تئوری رنگ را با قلم مو آشنا کنید. ممکن است به راحتی وارد عادات بد شوید یا توسط مشتریان به سمتی اشتباه سوق داده شوید. تازه کردن دانش خود از اصول طراحی وب ممکن است به شما در تصمیم گیری بهتر در طراحی کمک کند. خواندن کتاب همچنین به شما کمک می‌کند تا از مواردی مانند آخرین روندهای رابط کاربری (UI) و اصول طراحی تجربه کاربر (UX) به‌روز باشید.

بیشتر بخوانید:

روی ترندها بمانید

ترندها اغلب در طراحی وب تغییر می کنند. آنچه امروز زیبا است ممکن است فردا زیبا نباشد. پیشرفت در فناوری اغلب آنچه را غیرممکن می‌دانستند، مانند پیمایش اختلاف منظر، ممکن می‌سازد. نیازی به اتخاذ هر تکنیک جدیدی که کورکورانه پیش می آید وجود ندارد. اما حفظ روندها در صورت درخواست مشتری، اتخاذ روش‌های جدید را آسان‌تر می‌کند. و البته، شما نمی خواهید وب سایت هایی که توسعه می دهید قدیمی به نظر برسند. یکی از بهترین راه‌ها برای دنبال کردن روندها، مشترک شدن در برخی وبلاگ‌های طراحی وب خوب است که اغلب مقالاتی در مورد آخرین گرایش‌ها در طراحی وب ارسال می‌کنند.

بازخورد بدهید و دریافت کنید

به یکی از مهم ترین بخش های چگونه طراح سایت خوبی شویم رسیدم.

دریافت بازخورد از طراحان دیگر می تواند به شما کمک کند تا چیزهایی را در مورد طرح های خود مشاهده کنید که احتمالاً از دست داده اید. و تمجید از طرف همسالان شما نیز یک انگیزه عالی است. بازخورد می تواند از هر دو جهت مفید باشد. ارائه بازخورد به دیگر طراحان وب ممکن است مهارت های آنها را بهبود بخشد. همچنین ممکن است به شما کمک کند نسبت به کار خود انتقاد بیشتری داشته باشید. انجمن های طراحی وب زیادی وجود دارد که این نوع تعامل را امکان پذیر می کند. انجمن ها همچنین می توانند مکان ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن مشکلات و کمک گرفتن از راه حل ها باشند. ممکن است از آنچه برخی افراد در مورد وب سایت شما می گویند خوشتان نیاید. با این حال، دریافت دیدگاهی تازه در مورد کارتان می تواند مفید باشد.

بروز رسانی طراحی سایت
 

ورود به مسابقات طراحی وب

یکی از بهترین راه‌ها برای آزمایش مهارت‌های طراحی وب، شرکت در مسابقات است. هنگامی که در یک مسابقه طراحی وب شرکت می کنید، معمولاً مشخصات دقیقی برای یک وب سایت به شما داده می شود. کار بر روی یک مشخصات ممکن است مستلزم تولید یک وب‌سایت در جایگاه و سبکی متفاوت از کار معمول شما باشد. اما کار در خارج از منطقه راحتی شما مهارت های جدیدی را آموزش می دهد و احتمالاً شما را به یک طراح وب همه کاره تر تبدیل می کند. به عنوان یک امتیاز، مسابقات طراحی وب اغلب جوایز نقدی نیز ارائه می دهند. و برنده شدن در رقابت نیز یک فرصت بازاریابی عالی است که می تواند مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برخی از پروژه های قدیمی خود را مجدداً مشاهده کنید

همانطور که مهارت های جدیدی را آموخته اید، رویکرد شما به طراحی وب تغییر خواهد کرد. غلبه بر چالش هایی که در گذشته غیرممکن به نظر می رسید اکنون با تکنیک های جدید امکان پذیر است. بازگشت به پروژه های گذشته و طراحی مجدد آنها با استفاده از مهارت ها و دانشی که اکنون دارید می تواند تمرین مفیدی باشد. بنابراین، مشخصات طراحی یک پروژه قدیمی را مجدداً بررسی کنید، سپس سایت را از ابتدا در سندباکس خود بازسازی کنید. تمرین تکنیک‌های جدید در وب‌سایت‌های واقعی در یک محیط آزمایشی راهی عالی برای مشاهده اینکه چگونه مهارت‌ها و تکنیک‌های جدید را می‌توان در پروژه‌های آینده پیاده‌سازی کرد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، طراحی وب رشته ای نیست که بتوان آن را به طور کامل مسلط شد. این یک مهارت است که باید دائماً تقویت شود. بنابراین، بهترین توصیه این است که در جریان پیشرفت‌های جدید باشید، تکنیک‌های جدید را در ساین آزمایشی امتحان کنید و به یادگیری ادامه دهید! اگر در این مسیر مرتکب اشتباه شدید ناامید نشوید، زیرا این روشی عالی برای یادگیری است. پس حتما این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از شروع انجام سفارش طراحی سایت، اقدام به آزمایش آن در وب سایت آزمایشی کنید.

در این مقاله از سایت بیلدر درباره چگونه طراح سایت خوبی شویم صحبت کردیم، امید واریم از مقاله چگونه طراح سایت خوبی شویم لذت برده باشید.

پایان مقاله چگونه طراح سایت خوبی شویم.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات