09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

خدمات سئوی مدیریت شده: آنچه هر صاحب کسب و کار کوچک باید بداند

خدمات سئوی مدیریت شده
به این مقاله امتیاز بدهید

خدمات سئوی مدیریت شده چیست؟

یک سرویس سئو کاملاً مدیریت شده نوعی بازاریابی دیجیتال است که کمپین های سئو فعلی شما را به سطح بعدی می برد. در اصل، این تفاوت بین یک سفر جاده‌ای با GPS و رانندگی بی‌هدف به امید یافتن جایی است که می‌خواهید بروید.

توجه داشته باشید، برندهای بدون استراتژی سئوی مناسب، اغلب فرصت‌های ارزشمندی را از دست می‌دهند تا منجر به فروش بالاتر و شناخت بیشتر برند شوند.

سرویس سئوی مدیریت شده چگونه می تواند برای کسب و کار کوچک شما مفید باشد؟

خدمات سئوی مدیریت شده می تواند به روش های مختلف برای کسب و کار کوچک شما مفید باشد، از جمله:

ذخیره زمان و انرژی

به جای صرف ساعت ها تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد محتوا یا سئو و پرداخت هزینه به کسی که آن را برای شما مدیریت کند، از یک سئو کاملاً مدیریت شده استفاده کنید. هزاران شرکت بزرگ وجود دارد که این خدمات را ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید بسته ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

بنابراین، در کنار سایر خدمات سئوی وب سایت مانند ساخت لینک، تحقیق کلمات کلیدی، سئو داخلی، ممیزی SEO، پشتیبانی فنی و بازاریابی دیجیتال، شرکت‌های خدمات کامل به شما کمک می‌کنند دیده شدن را در Google یا Bing افزایش دهید تا افراد بیشتری بتوانند کسب و کار شما را پیدا کنند.

یک چشم انداز روشن از جنبه های بازاریابی برند خود ارائه دهید

مزیت کار با خدمات سئوی مدیریت شده، داشتن یک تیم متخصص است که می دانند که چگونه کمپین های سئو را برای موفقیت مدیریت کنند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند مخاطب هدف خود را پیدا کنید، اولویت‌های درست را تعیین کنید و استراتژی‌ها را پیاده‌سازی کنید.

سرویس‌های SEO با بهترین مدیریت به شما اجازه می‌دهند با پاسخ دادن به سؤالاتی مانند:

  • رتبه‌بندی کلمات کلیدی ما چیست؟
  • کدام کلمه کلیدی هدفمند بیشترین ترافیک را ایجاد می‌کند؟
  • کدام کلمات کلیدی هدف بیشترین فرصت را دارند؟
  • کارکرد پست های وبلاگ من چگونه است؟
  • بازده سرمایه‌گذاری (ROI) چقدر است؟
  • آیا تحقیقات کلمات کلیدی من به درستی انجام شده است؟
  • آیا کلمات کلیدی مناسبی را در اختیار دارم؟
  • آیا مخاطب هدف من دقیق است؟
  • آیا محتوای سایت من به بازدیدکننده مرتبط است؟

در حالی که این سوالات ممکن است طاقت فرسا به نظر برسند، خدمات سئوی مدیریت شده به شما این امکان را می دهد که روی کسب و کار خود تمرکز کنید.

صرفه جویی در پول

اگر می خواهید ریسک کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید، ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. با خدمات سئوی مدیریت شده، هر گونه ریسکی که متحمل می شود محاسبه می شود و شرکت تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مطمئن شود که شما بیشترین بازگشت سرمایه را دریافت می کنید.

کسب و کار کوچک خود را فعال کنید تا بر آنچه که بهترین کار را انجام می دهد تمرکز کند

خدمات سئوی مدیریت شده بسته هایی در محدوده قیمتی در دسترس هستند. بسته به سطح پشتیبانی که نیاز دارید، یک مدیر حساب فنی یا یک تیم اختصاصی مسئول وب سایت شما به شما منصوب می شود. متخصصان سئوی تعیین شده شما عملکرد وب سایت شما را به طور مداوم نظارت، مدیریت و بررسی خواهند کرد. با همکاری با یک ارائه‌دهنده خدمات سئو حرفه‌ای، کسب‌وکار شما می‌تواند زمان بیشتری را صرف انجام کارهایی کند که به بهترین نحو انجام می‌دهد و به شریک بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما اجازه می‌دهد بقیه کارها را انجام دهد.

خدمات سئو

الگوریتم های همیشه در حال تغییر موتورهای جستجو

یک خدمات سئوی مدیریت شده به شما کمک می کند تا با به روز رسانی های الگوریتم های جستجو و وب در حال تغییر همراه باشید. سایت خود را بهینه کنید و متناسب با آن به روز رسانی کنید، تا شما را در جریان تغییرات صنعتی قرار دهد.

بهبود شهرت برند

یک استراتژی خوب سئو می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید. همچنین شهرت برند شما را بهبود می بخشد.

بهبود عملکرد سایت

داشتن سطح مناسبی از SEO برای وب سایت شما می تواند عملکرد سایت شما را افزایش دهد. یک تجربه وب‌سایتی ایده‌آل، تجربه‌ای است که عاری از خطا باشد و تجربه مرور یکپارچه‌ای را برای کاربران فراهم کند. هر صاحب وب سایتی به شما خواهد گفت که داشتن سایتی که عالی به نظر می رسد، به راحتی قابل پیمایش است و به خوبی کار می کند.

یک شرکت مدیریت سئو خوب ابزارهایی را در اختیار خواهد داشت که به شما کمک می کند مطمئن شوید که سایت شما هم برای بازدیدکنندگان و هم برای موتورهای جستجو به خوبی کار می کند. صاحبان وب‌سایت‌ها با اجتناب از مشکلات رایج مانند خطا های 404، محتوای قدیمی یا خطاهایی که ممکن است باعث خروج کاربران از سایت شما شود، موجب سود و پیشرفت سایت شما می شود.

ترافیک بیشتر در سایت ایجاد کنید

استفاده از خدمات سئوی مدیریت شده به شما این امکان را می دهد که ترافیک بیشتری به وب سایت خود برای افزایش تبدیل و رشد فروش ایجاد کنید. شما می توانید ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود به دست آورید:

  1. بهینه سازی کلمات کلیدی در وب سایت خود به طوری که در صفحه اول نتایج گوگل قرار گیرد
  2. کیفیت محتوا و پیمایش سایت شما را بهبود می بخشد، بنابراین برای هر موتور جستجویی آسان تر است که سایت شما را رتبه بندی کند

3. بهبود کیفیت لینک های ورودی شما با واداشتن سایر وب سایت های معتبر برای پیوند دادن به وب سایت شما

4. هدف گذاشتن کلمات کلیدی طولانی که به شما در رتبه بندی محصولات، خدمات و گروه های مشتریان هدف خاص کمک می کند.

5. ساخت یک وب سایت ساده، سریع و ایمن. بهینه سازی تصاویرتان نیز مهم است زیرا از نظر هر موتور جستجویی بسیار ارزشمند هستند. تجزیه و تحلیل بیش از 1.5 میلیارد نتیجه جستجو نشان داد که 90 درصد از وب سایت های حاوی تصاویر در صفحه اول نتایج Google هستند.

6. حفظ استراتژی بازاریابی محتوای ارزشمند

7. داشتن یک وب سایت بهینه شده با صفحات مرتبط، قابل پیمایش و طراحی خوب

آژانس های مدیریت شده ابتدا برای ارزیابی اهداف و الزامات شرکت شما وقت می گذارند و سپس یک استراتژی سئوی مناسب برای کسب و کار شما ایجاد می کنند.

عناصر یک سرویس SEO مدیریت شده و موثر

یک سرویس سئو مدیریت شده صرفاً شامل کلمات کلیدی اضافه شده به وبلاگ و پرداخت ماهانه به ارائه دهنده نیست. در اینجا فهرستی از عناصر یک سرویس سئوی مدیریت شده موثر، با توضیحی در مورد اینکه چرا هر کدام مهم در نظر گرفته می شوند، آورده شده است.

یک سرویس خدمات سئوی مدیریت شده می تواند شامل موارد زیر باشد:

تحلیل وب سایت

در قلب هر استراتژی موفق سئو، تجزیه و تحلیل وب سایت است. اینجا جایی است که به همه چیز نگاه می کنید، از بهینه سازی محتوا، سئوی محلی، ممیزی SEO فنی، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، بهینه سازی درون صفحه و موارد دیگر.

انجام خدمات سئو
ا

ایجاد محتوا

تولید محتوا یک سرویس حیاتی است که آژانس سئو مدیریت شده ارائه می دهد و باید عامل رتبه بندی پیشرو باشد. بهتر است برای مهم ترین صفحات وب سایت خود محتوایی خوب نوشته و بسیار جذاب داشته باشید تا به مشتریان بالقوه ارائه بدهید.

بهینه سازی در سایت

بهینه سازی عناصری مانند عناوین، توضیحات متا و برچسب ها می تواند نحوه درک موتورهای جستجو از سایت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. علاوه بر این، عناوین صفحه و توضیحات متا اغلب در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می شود. شما باید اطمینان حاصل کنید که این عناصر به طور دقیق محتوای صفحه وب و هدف را توصیف می کنند.

رسانه های اجتماعی و SEO محلی

شبکه های اجتماعی و سئوی محلی نیمی از کل ترافیک ارگانیک و بخش قابل توجهی از تبدیل ها در طراحی سایت فروشگاهی را تشکیل می دهند. رسانه‌های اجتماعی همچنین آگاهی از نام تجاری را افزایش می‌دهند، که عامل مهمی فزاینده در رتبه‌بندی جستجو است.

محتوا در قلب این کانال‌های بازاریابی است که می‌تواند در داخل ایجاد شود یا به یک ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای برون سپاری شود.

این روزها، اکثر سئوکاران باید حداقل در توییتر و فیس بوک فعال باشند، جایی که می توانند تخصص خود را به اشتراک بگذارند و با مشتریان احتمالی تعامل داشته باشند. در مورد سئوی محلی، مهم است که توجه داشته باشید که گوگل نحوه رتبه‌بندی مکان‌ها را تغییر داده است و از نزدیکی به سمت ترکیب داده‌های مربوط به کسب‌وکارها از بررسی‌ها و سایر منابع آنلاین آن‌ها فاصله گرفته است. بنابراین استراتژی بررسی خود را در سایت‌هایی مانند Yelp، Foursquare، Yellow Pages و TripAdvisor شروع کنید.

گزارش‌دهی و ردیابی

گزارش‌دهی و ردیابی عناصر کلیدی هر خدمات سئوی مدیریت شده هستند. یک شرکت با تجربه سئو از ابزارهای استاندارد صنعتی برای نظارت بر رتبه و عملکرد سایت شما استفاده می کند. ابزارهای ردیابی به شما این امکان را می دهند که ببینید سایت شما از هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال چگونه عمل می کند. می‌توانید بفهمید که استراتژی‌های شما در مقایسه با آنچه که در ابتدا برای سایت برنامه‌ریزی کرده بودید چقدر خوب کار می‌کنند.

پیدا کردن یک سرویس SEO

بسته به با توجه به اندازه و بودجه کسب و کار خود، احتمالاً می خواهید یک سرویس SEO پیدا کنید که همه این خدمات و موارد دیگر را ارائه دهد. شما همچنین می توانید با پرسیدن سوالاتی مانند: آیا از google analytics استفاده می کنید، انتخاب یا مقایسه ای علمی داشته باشید؟ چه معیارهایی را اندازه گیری می کنید؟ آیا ابزار سختی کلمات کلیدی دارید؟ میانگین هزینه شما برای هر لینک چقدر است؟ آیا مشاوره رایگان ارائه می دهید؟ آیا یک استراتژی سفارشی ارائه می دهید؟ آیا یک مدیر پروژه اختصاصی و کارشناسان سئو استخدام می کنید؟ اندازه مشتری معمولی شما چقدر است؟

در حالی که فهرست فوق یک لیست جامع نیست، باید به شما ایده دهد که در خدمات بهینه سازی موتور جستجو به دنبال چه چیزی باشید. کار را برای خود آسان کنید و به دنبال ارائه دهنده خدمات سئو باشید که همه موارد فوق را ارائه می دهد و به سوالات شما با اطمینان و وضوح پاسخ می دهد.

سایت بیلدر با بیش از چندین سال تجربه در زمینه سفارش طراحی سایت و ارائه خدمات سئو با کمترین قیمت، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات