09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

9 مرحله برای ایجاد فروشگاه آنلاین و تبدیل شدن به رئیس خود در سال 1402

ایجاد فروشگاه آنلاین
به این مقاله امتیاز بدهید

در حالی که مشاغل سنتی مزایای خود را دارند، چیزی بسیار جذاب در مورد رئیس خود بودن وجود دارد. با این حال، شما می توانید در هر زمان و هر کجا که بخواهید کار کنید، در حالی که همچنان به دنبال علاقه خود هستید. بخش دشوار این است که بدانید چگونه ایجاد فروشگاه آنلاین را شروع کنید.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با ابزارهای در دسترس و آسان مانند نسبتاً ساده است. سفارش طراحی سایت فروشگاهی به شما امکان می‌دهد ایده‌های محصول خود را به وب ببرید و به مجموعه وسیعی از مشتریان بالقوه موجود در آنجا دسترسی داشته باشید.

این مقاله از سایت ساز شما را در مراحل ایجاد فروشگاه آنلاین راهنمایی می کند. فروشگاه آنلاین خود را با وردپرس و ووکامرس بسازید و در کمترین زمان یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید.

9 گام برای ایجاد فروشگاه آنلاین و تبدیل شدن به رئیس خود

اولین چیزی که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق نیاز دارید محصولی که یک مشتری بالقوه می خواهد بخرد. متأسفانه ما نمی‌توانیم در این مورد به شما کمک کنیم – ایده شما باید تماماً متعلق به خودتان باشد! شما همچنین به راهی برای تولید محصول خود نیاز خواهید داشت، یا با انجام آن توسط خودتان، استخدام شرکتی برای انجام آن، یا ترکیبی از این دو.

هنگامی که کارتان تمام شد، آماده ایجاد فروشگاه آنلاین خود و شروع فروش کالاهایتان خواهید بود، جایی که مراحل زیر به شما کمک خواهد کرد.

مرحله 1: میزبانی وب و نام دامنه خود را تهیه کنید

دو مورد اولی که برای راه اندازی هر نوع وب سایتی نیاز دارید، ارائه دهنده هاست و نام دامنه است. ارائه دهنده میزبانی وب شما فایل های وب سایت شما را ذخیره می کند، در حالی که نام دامنه شما آدرسی را ارائه می دهد که مشتریان می توانند فروشگاه شما را پیدا کنند.

مرحله 2: راه اندازی WordPress و WooCommerce

صرف نظر از میزبان فعلی شما، یک طرح میزبانی وردپرس احتمالاً با پلتفرم از پیش نصب شده یا با یک گزینه نصب با یک کلیک ارائه می شود. با این حال، در برخی موارد، ممکن است لازم باشد وردپرس را به صورت دستی نصب کنید.

در مرحله بعد، باید WooCommerce را راه‌اندازی کنید. — یک پلت فرم برتر تجارت الکترونیک برای وردپرس (ما آن را با سایرین مقایسه کرده‌ایم رقبا و فکر می کنند که این بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک موجود است).

اولین قدم این است که آن را نصب و فعال کنید

ووکامرس

مرحله 3: “ارزش پیشنهادی” خود را شناسایی کنید

دو مورد از مهمترین سوالاتی که ارزش پیشنهادی شما باید به آن ها پاسخ دهد عبارتند از:

  1. محصول من چه مشکلی را برای مشتریان حل می کند؟
  2. چه چیزی رویکرد من به این مشکل را در مقایسه با سایر مشاغل مشابه منحصر به فرد می کند؟

ایجاد ارزش پیشنهادی خود در حال حاضر به شما کمک می کند بعداً محتوا ایجاد کنید. همچنین، هر کپی، محصول، یا محتوای طولانی (مانند پست وبلاگ) باید مقادیری را که در پیشنهاد خود شناسایی کرده اید منعکس کند.

مرحله 4: صفحات محصول خود را ایجاد کنید

اکنون آماده بازگشت به ایجاد فروشگاه آنلاین خود هستید. برای شروع اضافه کردن اولین مورد خود، به محصولات > افزودن جدید در وردپرس بروید. تنظیمات زیادی در اینجا وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما اولویت شما باید صفحه محصول شما باشد، از جمله عکس‌ها و توضیحات محصول.

گرفتن عکس با کیفیت محصول

نمایش محصولات خود در بهترین نور (به معنای واقعی کلمه) بسیار مهم است. عکس‌های غیرحرفه‌ای و با کیفیت پایین سایت شما را غیرقابل اعتماد جلوه می‌دهد که مشتریان را از باز کردن کیف پول خود منصرف می کند.

به این ترتیب، مطمئن شوید عکس‌های محصول به خوبی و در مقابل یک پس زمینه تمیز گرفته می شوند. اگر می‌توانید، از زوایای مختلف عکس بگیرید و برای کمک به جلب توجه مشتریان، نماهای نزدیک از جزئیات منحصربه‌فرد را قرار دهید.

سایت فروشگاهی

هنگامی که عکس های محصول خود را دریافت کردید، مطمئن شوید که آنها را با افزونه ای مانند بهینه کنید. این به جلوگیری از کند شدن سرعت سایت شما توسط فایل های رسانه ای بزرگ کمک می کند.

نوشتن توضیحات محصول جذاب

هنگام نوشتن، ارزش پیشنهادی خود را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که اطلاعاتی در مورد اینکه محصول چگونه به مشتریان سود می‌رساند را ذکر کنید.

ضروری است که شرح خود را برای اسکن آسان کنید، زیرا محتوای skimming در طول سال‌ها محبوب‌تر شده است. در حالی که از تکنیک‌های قالب‌بندی مانند عنوان‌های فرعی استفاده می‌کنید، کوتاه نگه داشتن پاراگراف‌ها می‌تواند اطلاعات بیشتری را نسبت به یک دیوار بی‌رحمانه متن منتقل کند.

تعیین داده های محصول

در نهایت، برای این بخش، می‌خواهید تنظیمات را در بخش داده‌های محصول در ویرایشگر محصول پیکربندی کنید. در اینجا قیمت محصول خود را تنظیم می‌کنید، شماره SKU و اطلاعات حمل و نقل را اضافه می‌کنید، مشخص می‌کنید که آیا در هر گونه تنوع (مثلاً رنگ‌ها یا اندازه‌های دیگر) وجود دارد یا خیر.

وقت خود را با این موارد صرف کنید، زیرا آن ها یک جنبه ضروری از ایجاد فروشگاه آنلاین شما هستند. هنگامی که اصول اولیه را انجام دادید، ممکن است بخواهید راه اندازی محصولات پیوندی را برای کمک به فروش متقابل سایر موارد فروشگاه و فعال کردن نظرات برای افزودن در نظر بگیرید.

مرحله 5: تنظیمات مالیاتی خود را پیکربندی کنید

برای تنظیم مالیات بر فروش برای محصولات خود در WooCommerce، به WooCommerce > Settings > General در داشبورد وردپرس بروید. مطمئن شوید که تنظیم فعال کردن مالیات‌ها علامت زده شده است، سپس تغییرات خود را ذخیره کنید.

اگر قبلاً وجود نداشت، اکنون باید برگه تنظیم مالیات را در بالای WooCommerce خود مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید، سپس تنظیمات صفحه را پیکربندی کنید.

شما می توانید تعیین کنید که آیا قیمت های شما به طور خودکار شامل مالیات در هنگام تسویه حساب می شود یا خیر و WooCommerce باید از چه اطلاعاتی برای محاسبه مالیات برای هر محصول استفاده کند. همچنین می توان استاندارد، کاهش یافته را اضافه کرد.

مرحله 6: روش های حمل و نقل خود را مشخص کنید

حمل و نقل یک جنبه ساخت و ساز از ایجاد فروشگاه آنلاین است. به این ترتیب، در برگه تنظیمات، می‌توانید عملاً هر تعداد گزینه را که می‌خواهید برای اجرای استراتژی تحویل اضافه کنید.

آن ها اساساً به شما امکان می دهند بسته به مکانی که مشتریان در آن هستند، نرخ های متفاوتی را به مشتریان ارائه دهید. اگر همچنین می‌خواهید برای حمل و نقل بین‌المللی هزینه اضافی دریافت کنید، می‌توانید این کار را در اینجا انجام دهید.

مرحله 7: تصمیم بگیرید که کدام درگاه پرداخت را ارائه دهید

در برگه تنظیمات پرداخت‌ها، می‌توانید نحوه پرداخت مشتریان برای محصولات خود را مشخص کنید.

با این حال، می‌توانید دروازه‌های پردازشگر پرداخت اضافی را اضافه کنید. علاوه بر این گزینه‌های پرداخت، می‌توانید مشتریان خود را قادر به پرداخت با چک، پول نقد یا حواله بانکی کنید.

درگاه‌هایی که تصمیم دارید ارائه دهید در نهایت بر اساس آشنایی، سهولت استفاده و کارمزد تراکنش به شما بستگی دارد. با این حال، مهم است که مشتریان خود را نیز در نظر بگیرید، زیرا این معیارها نگرانی اصلی آن ها نیز هست. به این ترتیب، دروازه هایی مانند PayPal معمولا داده شده است.

مرحله 8: از طریق فهرست بررسی بهینه سازی موتور جستجوی ووکامرس (SEO) خود اجرا کنید

شما تقریباً آماده استقبال از مشتریان در فروشگاه خود هستید، اما ابتدا آن ها باید بتوانند آن را پیدا کنند. سئو راهکار این کار است. با بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو، این احتمال را افزایش می دهید که مشتریان بتوانند شما را در حین جستجوی آنلاین محصولات پیدا کنند.

همانند بسیاری از جنبه های سایت، افزونه های وردپرس می توانند کمک کنند. به عنوان مثال، Yoast SEO دارای امتیاز بالا و موثر است. افزونه ای که می تواند به مدیریت عوامل سئوی روی صفحه مانند استفاده از کلمه کلیدی، پیوندهای دائمی و خوانایی کمک کند.

یواست سئو

مرحله 9: وب سایت فروشگاهی خود را منتشر و تبلیغ کنید

در حالی که می‌توانید به اصلاح وب‌سایت تجارت الکترونیک خود ادامه دهید، می‌خواهید در این مرحله آن را منتشر کنید – آن را به عنوان قرار دادن یک نشانگر در نظر بگیرید. . شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که مشتریان می دانند شما چه کسی هستید و چه می کنید. تبلیغ سایت خود در رسانه های اجتماعی و از طریق کمپین های بازاریابی ایمیلی می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

سخن پایانی

هیچ کس نگفته است که ایجاد فروشگاه آنلاین آسان است، با این حال، وردپرس و WooCommerce می‌توانند بسیاری از وظایف مورد نیاز برای سایتفروشگاهی خود را راه اندازی و راه اندازی کنید.

برای ایجاد فروشگاه آنلاین می توانید با سایت بیلدر در ارتباط بگیرید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات