09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

انواع سایت با وردپرس(با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت)

انواع سایت با وردپرس
به این مقاله امتیاز بدهید

حتما تا کنون نام وردپرس را شنیده اید. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در دنیا است و حدود یک سوم تمام وب سایت های ساخته شده با استفاده از وردپرس انجام شده است. در این مقاله از سایت ساز به بررسی ساخت انواع سایت با وردپرس می پردازیم. پس اگر شما هم سوالاتی را در رابطه با این موضوع دارید و می خواهید بدانید با وردپرس چه سایت هایی می توان ساخت، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع سایت با وردپرس

در مقاله وردپرس چیست با امکانات وردپرس آشنا شدیم. بنابراین می توان گفت تقریبا هر نوع وب سایتی را می توان با وردپرس راه اندازی کرد زیرا وردپرس تبدیل به یک ابزار بسیار قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای شده است. اما با این حال برخی افراد ریسک نمیکنند تا وب سایت خود را با وردپرس طراحی کنند.

ما در این مقاله در رابطه انواع سایت هایی که می توان با وردپرس طراحی کرد صحبت خواهیم کرد تا با خیال راحت انتخاب کنید که برای ساخت وب سایت خود از کد نویسی اختصاصی استفاده کنید یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس.

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

پیش از هر کاری برای شروع طراحی سایت، باید هاست و دامنه خریداری کنید. البته برای امتحان می توانید از لوکال هاست استفاده کنید ولی پیشنهاد می کنیم از هاست واقعی استفاده کنید.

پس از خرید دامنه و هاست و نصب وردپرس، باید قالب مناسب با سایتی که می خواهید را انتخاب کنید. اگر نسخه رایگان قالب موجود نبود، حتما از منابع معتبر آن را تهیه کنید. در ادامه به بررسی ساخت انواع سایت با وردپرس می پردازیم.

ساخت سایت فروشگاهی

یکی از مهم ترین و محبوب ترین انواع سایت با وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی است. به کمک وردپرس می توانید یک فروشگاه اینترنتی کامل را ایجاد کنید. محصولات فیزیکی و یا دانلودی به صورت آنلاین بفروشید و به درگاه پرداخت آنلاین متصل شوید.

از آنجایی که این روز ها اکثر مردم خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند، این نوع از انواع سایت با وردپرس مانند طراحی سایت پوشاک بسیار رواج پیدا کرده است زیرا هم در هزینه ها و زمان فروشنده و مشتری صرفه جویی می شود و هم در هر زمانی در دسترس است و هیچ محدودیتی ندارد.

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

به دلیل استفاده عموم مردم از اینترنت، معرفی شرکت یا هر کسب و کاری به صورت اینترنتی تبدیل به یکی از نیاز های اساسی هر شرکتی شده است. وردپرس برای این کار مانند طراحی سایت دفتر هواپیمایی و طراحی سایت وکلا بهترین گزینه محسوب می شود و از طریق آن می توانید اقدام به طراحی سایت نموده و خدمات، فعالیت های خود و همچنین رزومه شرکت را به مخاطبان معرفی کنید.

طراحی سایت مجله ای

از طریق وردپرس می توانید وبلاگ درست کنید و یا سایت خبری و مجله ای داشته باشید و جدید ترین اخبار و یا مقالات روز دنیا را در سایت قرار دهید. با قرار دادن محتوا در سایت، سایت شما رتبه خوبی نیز در موتور های جست و جو می گیرد و بنابراین تعداد مخاطبان وب سایت شما نیز افزایش خواهد یافت.

طراحی سایت آموزشی

این نوع از انواع سایت با وردپرس مناسب افرادی است که توانایی آموزش دادن چیزی را دارند. تفاوت هم ندارد که آموزش ریاضی است یا زبان و یا حتی هنر. با استفاده از سایت آموزشی می توان بدون محدودیت زمکانی و مکانی فعالیت کرد. حتی با قرار دادن ویدئو های آموزشی می توان به درامد نیز رسید.

طراحی سایت پزشکی

سایت پزشکی یکی دیگر از ساخت انواع سایت با وردپرس است. با این کار، بیماران به راحتی می توانند به صورت آنلاین وقت رزرو کنند که این امر هم موجب خلوت تر شدن مطب می شود و هم زمان کمتری صرف پاسخگویی به بیماران می شود. از طرفی با قرار دادن مقالات آموزشی پزشکی و بخش سوالات متداول، می توانید خود را به عنوان یک پزشک حرفه ای و متخصص جلوه دهیدو به بیماران کمک کنید پاسخ خود را در رابطه با بیماری که دارند، بدون اطلاف وقت پیدا کنند.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی برای انواع مشاغلی است که می خواهند ویژگی های خاصی را در وب سایت خود داشته باشند. اگر قصد دارید یک سایت منحصر به فرد در مقایسه با رقبای خود داشته باشید، سایت بیلدر یک طراحی سایت سفارشی برای کسب و کار شما ارائه می دهد.
هیچ محدودیتی برای طراحی وب سایت سفارشی وجود ندارد و کاربران می توانند وب سایت خود را با هر ویژگی و امکاناتی که می خواهند شخصی سازی کنند.
وب سایت وردپرس

ساخت وب سایت شخصی

یکی دیگر از انواع سایت با وردپرس، سایت شخصی است. امروزه بسیاری از افراد از ایجاد یک وب سایت شخصی برای ارائه مشخصات، سابقه کاری، تحصیلات، شماره تلفن و موارد دیگر استفاده می کنند. در گذشته برای ارائه این اطلاعات روی کارت ویزیت یا برگه چاپ می شد که معایب و محدودیت های متعددی را برای این روش به همراه داشت.

امروزه بسیاری از مردم فکر می کنند که با ظهور شبکه های اجتماعی مختلف دیگر نیازی به یک صفحه وب شخصی ندارند. درست است که آن ها می توانند اطلاعات مرتبط خود را از طریق این پلتفرم ها منتشر کنند، اما داشتن یک سایت حرفه ای اغلب مفیدتر است.

پشتیبانی سایت

یکی از اصلی ترین دقدقه صاحبان کسب و کار آنلاین برای مدیریت وب سایت خود، پشتیانی و مدیریت سایت وردپرسی است زیرا مهم ترین کار پس از طراحی سایت، مدیریت وب سایت است.

کلیه امور مدیریت وب سایت به عنوان پشتیبانی سایت وردپرس شناخته می شود. پشتیبانی سایت شامل پشتیبانی فنی و پشتیبانی از بخش فروشگاه وب سایت می باشد. افرادی که قصد طراحی وب سایت پوشاک را دارند می توانند پس از طراحی وب سایت برای مدیریت و بهبود وب سایت خود برای پشتیبانی سایت وردپرس اقدام کنند تا با کمک پشتیبانی بتوانند وب سایت خود را بهبود بخشند و فروش را افزایش دهند.

در صورت لزوم می توان از یک نسخه پشتیبان در فرآیند تولید محتوای وب سایت استفاده کرد تا وب سایت شما به یک وب سایت قدرتمند و موثر تبدیل شود و به سطوح مهمی در رتبه بندی گوگل برسد. برای رتبه بندی در نتایج گوگل یک سایت سئوی مناسب لازم و ضروری است و بدون انجام سئو نمی توان در نتایج گوگل رتبه ای کسب کرد به همین دلیل میتوانید پشتیبانی وب سایت خود را به تیم سایت بیلدر بسپارید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت بیلدر به بررسی مهم ترین انواع سایت با وردپرس پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. حتما نظرلات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات