09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

هفت نکته در رابطه با نحوه عملکرد وردپرس

نحوه عملکرد وردپرس
به این مقاله امتیاز بدهید

من لذت می برم که سوالات مردم را از طریق پرس و جوهای تماس با ما می خوانم زیرا می توانم مطالب و سوالاتی را که هر روز مردم در مورد وب سایت هایشان می پرسند، بخوانم.

وقتی موضوع نحوه عملکرد وردپرس مطرح می شود که مردم با کندی سایت مواجه هستند. برخی از افراد مشکوک هستند که مشکل مربوط به خود سایت باشد، برخی گمان می‌کنند هاست خوبی خریداری نکرده اند و برخی دیگر می‌دانند که وب‌سایت آنها مدت زمان زیادی است که طراحی شده و در طراحی از روش های جدید استفاده نشده است.

برخی هم کاملاً مطمئن نیستند که مشکلات در کجا قرار دارند. آنها فقط می‌دانند که مشکلاتی دارند و نحوه عملکرد وردپرس آن ها روز به روز بدتر می‌شود.

برای کاربران وردپرس، مشکلات عملکرد بارها می تواند به چند مشکل رایج نسبت داده شود. اینها مواردی هستند که می خواهم امروز در مورد آن ها در این مقاله از سایت بیلدر صحبت کنم.

در ادامه به بررسی راهکار های مناسب برای بهبود نحوه عملکرد وردپرس میپردازیم که در رفع مشکلات رایجی که بسیاری از طراحان وب تجربه می‌کنند، بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید:

نکات نحوه عملکرد وردپرس

  •  یک هاست مناسب انتخاب کنید

هاست اشتراکی گزینه مناسبی برای شروع کار است، اما به محض اینکه شروع به دریافت حجم مناسبی از ترافیک وب سایت کردید، باید به یک هاست با کیفیت بالاتر بروید. شما می توانید بهترین ها را داشته باشید، اما اگر میزبان شما خدمات مناسبی ارائه ندهد، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. پس پیش از خرید هاست، در رابطه با آن شرکت تحقیق کنید و مطمئن شوید که پشتیبانی قوی و خدمات مناسب ارائه میدهد.

  •  یک قالب مناسب نصب کنید

از بسیاری از افرادی که از تم‌های Themeforest استفاده می‌کنند و می‌خواهند سایت خود را به یک تم قوی‌تر منتقل کنند، سؤالات زیادی دریافت می‌کنیم.

این جنبه منفی تلاش توسعه دهندگان قالب وردپرس برای ایجاد یک تم است که برای خریداران از انواع صنایع و مکان ها جذاب باشد. غیرممکن است مگر اینکه چندین گزینه و مواردی از این قبیل را اضافه کنید. اما تمام این انعطاف‌پذیری موضوع را سنگین می‌کند و وب‌سایت را کند می‌کند.

به همین دلیل است که ما سعی می‌کنیم مضامین وردپرس طراحی بسازیم که بر بازارهای خاص متمرکز هستند. منظور من تم هایی است که مخصوص برای سفارش سایت شرکتی، طراحی سایت پوشاک، طراحی سایت املاک یا برای طراحی سایت مدرسه ساخته شده است. با تمرکز بر روی یک موقعیت خاص، می‌توانم یک موضوع را فقط برای آن نوع کاربر طراحی کنم و مجبور نیستم آن را با گزینه‌های غیر ضروری پر کنم.

آیا همه تم‌های Themeforest بد هستند؟ نه، اما باید بازخورد طرح زمینه را بررسی کنید و مطمئن شوید که شکایات زیادی در مورد عملکرد قبل از خرید وجود ندارد.

  •  افزونه مناسب برای سایت را نصب کنید

در طول سال‌ها متوجه شده‌ام که مردم تمایل دارند افزونه‌های محبوبی را استفاده کنند، در حالی که تنها کاری که باید انجام دهند این است که فقط افزونه های مورد نیاز سایت خودشان را نصب کنند. آن ها به دنبال بزرگترین و بهترین افزونه می گردند، در حالی که تنها چیزی که نیاز دارند چیزی ساده است. این یک نمونه از افراط در نصب افزونه ها است.

من طرفدار افزونه های پرمیوم بسیار کاربردی هستم، اما سعی می کنم مطمئن شوم که افزونه مناسبی را برای کار انتخاب کرده ام. برای بهینه نگه داشتن نحوه عملکرد وردپرس، افزونه بزرگی را با عملکردی که پنج سال بعد «ممکن است به آن نیاز داشته باشید» انتخاب نکنید. سبک ترین افزونه ای را که نیازهای شما را برآورده می کند انتخاب کنید و مطمئن شوید که از یک توسعه دهنده معتبر است.

  • حذف افزونه های استفاده نشده

در سرزمین وردپرس، ما تعداد زیادی از کاربران را داریم که معتاد پلاگین هستند. مشتریان مورد علاقه من و حتی خواهر عزیزم در این گروه قرار می گیرند. آنها یک ایده می گیرند (خواهرم ایده های خوبی دارد) و سپس یک افزونه (یا پنج) را امتحان می کنند تا ببینند آیا می تواند نیازهای ایده جدید آنها را برآورده کند یا خیر. وقتی پلاگین مطابق انتظار عمل نمی کند، به پلاگین بعدی می روند. متأسفانه آنها فراموش می کنند که چهار مورد اولی را که امتحان کرده اند حذف کنند و این افزونه ها در پنل مدیریت وردپرس فعال هستند، به همین دلیل پهنای باند را افزایش می دهند و حتی ممکن است با افزونه مناسب در تضاد باشند.

افزونه های خود را با دقت انتخاب کنید و هر افزونه ای را که استفاده نمی شود حذف کنید. برای دفاع از خواهرم و مشتریان مورد علاقه ام، فقط دو افزونه را در وب سایت خود پیدا کردم که دیگر از آنها استفاده نمی کردیم. من آنها را به همان سرعتی که آنها را دیدم حذف کردم و این افشاگری منجر به این پست وبلاگ شد.

  • وردپرس را به روز نگه دارید

برای محافظت از وب‌سایت خود و برای حفظ آرامش آن و همینطور بهبود نحوه عملکرد وردپرس، فایل‌های اصلی آن را به‌روز نگه دارید. وردپرس در هر آپدیت جدید خود، ایرادات و مشکلات قبلی خود را از بین میبرد و همینطور از لحاظ امنیتی هم بهتر می شود. پس سعی کنید همیشه وردپرس خود را به روز رسانی کنید. البته فراموش نکنید که قبل از این کار، یک بکاپ از سایت خود بگیرید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید سایت خود را برگردانید.

بررسی نکات نحوه عملکرد وردپرس

  •  پایگاه داده MySQL خود را بهینه نگه دارید

تعداد زیادی پلاگین برای کمک به این کار وجود دارد. Yoast یک افزونه سبک است و عملکردی دارد که کاملاً مناسب این کار طراحی شده است. برای بهینه سازی افزونه را نصب کنید و روی دکمه کلیک کنید. این افزونه به سرعت جداول پایگاه داده را بهینه می کند.

  •  حجم تصاویر خود را کاهش دهید

هرچه تصاویر محتوای شما حجم بیشتری داشته باشد، وب سایت شما کندتر بارگذاری می شود. چه در حال آپلود یک تصویر یا اضافه کردن آن به یک پست وبلاگ باشید، بهتر است آن را با حجم کم آپلود کنید.

اگر به تصویری با اندازه 300 x 300 پیکسل نیاز دارید، تصویری با اندازه 2600 x 2600 پیکسل آپلود نکنید. و اگر تصادفاً یک تصویر بیش از حد بزرگ آپلود کردید، سعی کنید از کاهش دهنده های تصویر مبتنی بر درصد در وردپرس برای کوچک کردن آن استفاده نکنید. با این کار تصویر 2600 پیکسل همچنان در حال استفاده است و فقط آن را در اندازه کوچکتر نشان می دهد.

سخن پایانی

امیدواریم که دیگر از فکر بهینه سازی و بهبود نحوه عملکرد وردپرس خود نمی ترسید! هیچ یک از نکات عملکرد وردپرس که ذکر کردم سخت نبودند ولی در نحوه عملکرد وردپرس تاثیر بسزایی دارند. امیدواریم از خواندن این مقاله از سایت بیلدر لذت برده باشید. حتما نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات