09034530074

|

|

|

|

|

|

09034530074

سی افزونه برتر وردپرس ضروری برای طراحان سایت

سی افزونه برتر وردپرس
به این مقاله امتیاز بدهید

مقدمه سی افزونه برتر وردپرس

حتما تا کنون نام وردپرس را شنیده اید. ورپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در کل جهان است و بسیاری از افراد برای ساخت سایت از این ابزار استفاده می کنند.

اگر تا به حال از وردپرس استفاده کرده اید، می دانید که عملکرد اصلی وردپرس در افزونه ها قرار دارد. در طراحی سایت پوشاک، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت فروشگاهی وبلاگ، یا وب سایت با کیفیت بالا از افزونه ها استفاده می شود. دلیل استفاده از افزونه ها، توانایی واقعی افزونه ها برای کار بدون نیاز به کدنویسی خاص است.

از طرفی، با استفاده از افزونه های مختلف می توانید قابلیت ها و امکانات مختلفی را به سایت خود اضافه کنید. پس می توان گفت استفاده از افزونه های مناسب یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت است تا از این طریق امکانات لازم را به سایت اضافه کرد.

در لیست زیر سی افزونه برتر وردپس از نگاه سایت بیلدر وجود دارد. این افزونه ها هم کاربردی هستند و هم استفاده از آن ها آسان است. این افزونه ها عملکرد اصلی وردپرس را تقویت می کنند و نیاز به کدنویسی کمی دارند یا اصلاً نیاز ندارد.

 معرفی سی افزونه برتر وردپرس

  1. AddToAny Share Buttons

این روز ها استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار گسترده شده است. به همین دلیل فضای خوبی برای تبلیغات است. این افزونه به خوانندگان و مخاطبان وب سایت شما کمک می کند تا پست‌ها و صفحات شما را با استفاده از هر سرویسی به اشتراک بگذارند، نشانه‌گذاری کنند و ایمیل کنند.

  1. All in one seo

این افزونه یکی از بهترین افزونه های وردپرس به شما میاید و کاربرد زیادی در سئو و بهینه سازی سایت دارد. از تعریف آسان متا تگ های خاص صفحه برای بهینه سازی موتور جستجو پشتیبانی می کند. همچنین کمک می کند سایت را در مسیر صحیح سئو برای موتور های جست و جو قرار دهید.

  1. Elementor

المنتور افزونه صفحه ساز صفحات وب سایت های وردپرسی است که جزو سی افزونه برتر وردپرس به شمار می آید. با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید صفحات زیبا و دلخواه را برای سایت خود طراحی کنید.

با این که المنتور امکانات زیادی دارد، اما با استفاده از دانش کمی در کد نویسی، می توانید صفحات سایت را کاملا به طور سفارشی طراحی کنید.

سی افزونه برتر سایت وردپرس
 
  1. Breacrumb NavXT

یکی از راه های نمایش لینک های ناوبری در سایت های وردپرسی استفاده از این افزونه است و این امکان را به کاربر می دهد که به صفحه و یا دسته بندی قبلی بازگردد.

  1. فرم تماس هفت

فرم تماس ساده و کاملاً قابل تنظیم که می توان انواع فرم ها مانند فرم سفارش و فرم تماس با ما را در وب سایت وردپرسی طراحی کرد.

  1. رنک مث سئو

این افزونه یکی از قدرتمندترین افزونه ها برای انجام امور سئو سایت است. گفتنی است که در وب سایت سایت بیلدر نیز از همین افزونه برای سئو و بهینه سازی استفاده شده است.

  1. SSL واقعاً ساده

این افزونه که جزو 30 افزونه برتر وردپرس از نگاه سایت بیلدر است این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید ssl وب سایتتان را فعال کنید. برای این کار ابتدا از طریق هاست اقدام به فعال کردن ssl نمایید و در ادامه از این افزونه استفاده کنید.

  1. the events calender

این افزونه، فهرستی از رویدادها را با شمارش معکوس ثابت تا تاریخ مد نظر در هر صفحه و نوار کناری فعال می‌کند. از نمونه کاربرد های این افزونه می توان به استفاده آن در سایت های فروشگاهی برای نمایش تخفیف به کاربران اشاره کرد.

  1. wordpres gallery

این افزونه به ایجاد گالری تصاویر به صورت واکنش گرا کمک می کند.

  1. All In One WP Security

از طریق این افزونه محبوب و جزو سی افزونه برتر وردپرس می توانید امنیت وب سایت خود را بالا ببرید، همچنین از طریق این افزونه می توانید آدرس ورود به پیشخوان وردپرس را نیز تغیر دهید تا از هک و نفوذ به وب سایت خود جلوگیری کنید.

  1. duplicator

افزونه ساخت بسته نصبی آسان به شما کمک می کند تا بتوانید از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را به راحتی در وب سایت دیگری باگذاری کنید، با استفاده از نسخه پرو این افزونه می توانید بصورت اتوماتیک و خودکار اقدام به تهیه بک آپ از وب سایت کنید.

  1. ووکامرس

اگر قصد تبدیل وب سایت خود به فروشگاه اینترنتی را دارید این افزونه می تواند به شما در این کار کمک کند. به جرئت می توان گفت که افزونه ووکامرس برترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس است که جزو سی افزونه برتر وردپرس محسوب می شود.

  1. page links to 

این افزونه از پیوند داخلی آسان به نوشته‌های پست پشتیبانی می‌کند و توسط آن می توانید به صفحات مختلف لینک دهید.

  1. List Pages Shortcode

کدهای کوتاه [list-pages] و [child-pages] را برای نمایش آسان لیستی از صفحات در یک پست یا صفحه معرفی می کند.

  1. PhotoSmash

گالری PhotoSmash با ایجاد گالری عکس در پست‌ها یا صفحاتی را که کاربران شما می‌توانند تصاویر را برای اشتراک‌گذاری با سایر کاربران در آن آپلود کنند، آسان می‌کند. همچنین در بهینه سازی تصاویر شما در وب سایت وردپرسی کمک می کند.

  1. CAPTCHAواقعا ساده

قسمت CAPTCHA که از چندین فرم تماس پشتیبانی می کند و یک افزونه جانبی برای فرم تماس محسوب می شود که برای استفاده از این افزونه باید افزونه فرم تماس را نصب کنید.

  1. ویرایشگر کلاسیک

اگر امکان استفاده از ویرایشگر جدید وردپرس یعنی گوتنبرگ را ندارید می توانید با نصب ویرایشگر کلاسیک، ظاهر ویرایشگر خود را به نسخه قدیمی وردپرس تبدیل کنید.

  1. xml sitemap

با نصب این افزونه یک نقشه سایت XML سازگار با sitemaps.org از وردپرس خود ایجاد کنید.

  1. Image Attribute

با استفاده از این افزونه که جزو بهترین افزونه های وردپرس است، می توانید عناوین عکس و متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید تا موتور های جست و جو بتوانند تصاویر سایت شما را بهتر درک کنند.

  1. Simple: Press Forum

پیکربندی آسان انجمن که با نسخه استاندارد وردپرس ادغام می شود.

افزونه های وردپرس
 
  1. پیمایش نوار کناری ساده

این افزونه که یکی از سی افزونه برتر وردپرس محسوب می شود، یک منوی سفارشی شده را در ویجت های نوار کناری اضافه می کند. از چندین نمونه پشتیبانی می کند و به راحتی با نوارهای کناری تب دار یکپارچه می شود.

  1. برسی سلامت و عیب یابی

برسی سلامت سایت با استفاده از این افزونه امکان پذیر است.

  1. special text box

کادرهای نوشتاری ساده رنگی را برای برجسته کردن بخشی از متن پست اضافه می‌کند. از آن برای اخطارهای برجسته، هشدارها، اطلاعات و بارگیری‌ها در پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید.

  1. wp fastest cache

برای خالی کردن کش ورد پرس و افزایش سرعت سایت، این افزونه می تواند به شما کمک کند.

  1. learnpress

به کمک این افزونه می توانید اقدام به انجام آموزش مجازی کنید.

  1. Redirecton

با استفاده از این افزونه می توانید مسیر هایی که دیگر نیاز ندارید را بدون اینجاد خطا در گوگل اصلاح کنید.

  1. ویجت دوستان توییتر

ویجتی برای نمایش دوستان توییتر شما در نوار کناری وب سایت.

  1. WP-Table Reloaded

این افزونه که یکی از سی افزونه برتر وردپرس محسوب می شود، به شما امکان می دهد جداول را در قسمت مدیریت وردپرس ایجاد و مدیریت کنید. یک باطن راحت امکان دستکاری آسان داده های جدول را فراهم می کند. سپس می توانید جداول را در پست های خود، در صفحات خود یا در ویجت های متنی با استفاده از یک کد کوتاه یا یک تابع برچسب الگو قرار دهید. جداول را می توان از/به CSV، XML و HTML تغییر داد.

  1. WP Easy Uploader

به وسیله افزونهWP Easy Uploader  که جزو سی افزونه برتر وردپرس است می توانید به راحتی هر نوع محتوایی را بدون نیاز به FTP آپلود کنید.

  1. WP-DBManager

به شما امکان می دهد پایگاه داده را بهینه کنید، پایگاه داده را تعمیر کنید، از آن بکاپ بگیرید و یا آن را بازیابی کنید، پایگاه داده پشتیبان را حذف کنید. همچنین از برنامه ریزی خودکار پشتیبان گیری و بهینه سازی پایگاه داده پشتیبانی می کند.

خرید افزونه های وردپرس

به این نکته مهم توجه کنید که حتما خرید افزونه های وردپرس را از منبع مناسب انجام دهید. بسیاری از افراد سودجو ممکن است افزونه های دارای کد مخرب و ویروسی و یا نال شده (Null) را در اختیارتان قرار دهند. به هیچ وجه افزونه هایی که پولی هستند و نیاز به خریداری دارند را از منابع غیر معتبر تهیه نکنید.

بهترین مکان برای پیدا کردن افزونه های مناسب، مخزن وردپرس است. اما اگر افزونه ای که می خواستید را در آن جا پیدا نکردید، آن را از سایت ها و منابع معتبر تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا با شما درباره سی افزونه برتر وردپرس از دیدگاه سایت بیلدر صحبت کنیم، امید واریم با استفاده از این افزونه در وب سایت خود سبب پیشرفت وب سایتتان شوید.

 

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سر تیتر ها

سایر مقالات